abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:05:46 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214634669

Vier jaar geleden niet eens naar de halve finales. Laatste titel dateert uit 2000... Wat is er in Parijs mogelijk? In 1924 was er in Parijs geen hockeytoernooi.

De selectie
quote:
De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)

Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)

Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)

Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrika
zondag 28 juli 19:45 uur: Nederland - Frankrijk
Dinsdag 30 juli 12:45 uur: Groot-Brittannië - Nederland
Woensdag 31 juli 17:30 uur: Duitsland - Nederland
Vrijdag 2 augustus 10:30 uur: Nederland - Spanje

Game On. w/

twitter

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_214634756
Telgenkamp kan zo meedoen in Ex on the Beach.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2024 @ 22:12:04 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_214634783
Mooi interview met Delmé.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214635189
quote:
9s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
Dus ik dacht, ik pauzeer de stream van de huldiging wel ff op m'n laptop en kijk het wel na de race van Bol. Maar dat werkt dus niet. Kutzooi! :(

-edit- En de NOS heeft het ook niet ff op hun website gezet, zo te zien.
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-servie
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:34:30 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214635261
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef hole1988 het volgende:

[..]
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-servie
Tnx! Maar ik heb het inmiddels al op HBO teruggekeken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_214635288
Heel dom van Telgenkamp en volledig onnodige overreactie.
pi_214635317
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461

Echt likable is die Duco niet he?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 22:40:11 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_214635380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461

Wat een zak hooi :')
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:46:03 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214635520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:40 schreef noodgang het volgende:

[..]
Wat een zak hooi :')
Echt he :')
pi_214635673
Wat een heisa om een gebaartje zeg
No bitch to me
pi_214635763
Tja, die jongen is 22, maakt net onder zulke druk de winnende shootout voor goud en de keeper heeft vooraf gezegd dat NL bang is voor Duitsland. Is het netjes en was het nodig? Nee. Snap ik dat je met die opmerking in het achterhoofd en met de enorme adrenalinekick en ontlading die vrij komt na je goal dat doet? Ja, kan ik me wel indenken dat je dan zoiets (doms) doet eigenlijk.

Hij werd enorm uitgefloten bij de victory ceremony overigens. Vond ik dan ook weer beetje sneu gedrag, maargoed. Ook emoties.

Verder was het fantastisch om bij te zijn O+ :'( *O*
pi_214635871
Al die Nederlanders die weer over elkaar heen vallen om te zeggen dat dit écht niet kan.
pi_214635993
Jaa goud!! Er is weinig beter dan winnen van Duitsland op penalties.

Geen idee hoe het spel was, maar dat boeit ook helemaal niks meer
  donderdag 8 augustus 2024 @ 23:10:45 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_214636027
Blaak, wat een held _O_

Ook mooi wat deze coach gedaan heeft. Vorige Spelen was het qua alles zo anders. Vooral het mentale. Dat zit nu echt wel goed :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:10:45 #15
426493 crew  PippenScottie
pi_214636028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Tja, die jongen is 22, maakt net onder zulke druk de winnende shootout voor goud en de keeper heeft vooraf gezegd dat NL bang is voor Duitsland. Is het netjes en was het nodig? Nee. Snap ik dat je met die opmerking in het achterhoofd en met de enorme adrenalinekick en ontlading die vrij komt na je goal dat doet? Ja, kan ik me wel indenken dat je dan zoiets (doms) doet eigenlijk.

Hij werd enorm uitgefloten bij de victory ceremony overigens. Vond ik dan ook weer beetje sneu gedrag, maargoed. Ook emoties.

Verder was het fantastisch om bij te zijn O+ :'( *O*
Waren er zoveel Duitsers in het publiek dat ze wen fluitconcert konden doen?
Het leek op een oranje zee van publiek
My friends all drive horses
pi_214636135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applaus O+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:21:29 #17
pi_214636149
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applaus O+
Tof dat je er bij was.

Ik ben net terug van een paar dagen Parijs. Het was fantastisch. O+

Ga je nog meer zien?
pi_214636188
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Tof dat je er bij was.

Ik ben net terug van een paar dagen Parijs. Het was fantastisch. O+

Ga je nog meer zien?
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames geprobeerd maar niet verkocht dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinale :D

Waar ben jij allemaal heen geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 08-08-2024 23:31:08 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:30:43 #19
pi_214636243
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames niet dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinale :D

Waar ben jij allemaal heen geweest?
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch. :D

Het was maar goed dat we kort waren. Het is verslavend en je geeft heel makkelijk honderden euro’s uit aan kaartjes.
pi_214636267
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch. :D

Het was maar goed dat we kort waren. Het is verslavend en je geeft heel makkelijk honderden euro’s uit aan kaartjes.
Wow, wat vet _O_
Ik twijfelde nog over morgenochtend sessie atletiek, maar twijfelde zo lang dat de resale sowieso gesloten was (12u tevoren). Wel beter voor de portemonnee ook :+ . Nu morgen uitslapen en nog even langs TeamNL huis, gewoon even kijken hoe het eruit ziet en misschien nog shirt kopen ofzo als ze wat leuks hebben.
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 23:34:05 #21
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_214636270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:52 schreef TornadoDK het volgende:
Wat een heisa om een gebaartje zeg
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnender
  donderdag 8 augustus 2024 @ 23:39:09 #22
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214636307
quote:

Wat een misselijk kwalletje
pi_214636314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnender
Ah, ja, goede disclaimer bij mijn eerdere post: ik heb het interview nog niet gezien (ik mag hem vanuit fr niet bekijken). Wel benieuwd, dus morgenmiddag zeker even terugkijken.
pi_214636322
quote:

Wat een klootzak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214636385
quote:

Type corpsbal he.. maar ja, dat is hockey.

Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu als je zo extreem reageert op een tegenstander die in een artikel heeft gezegd dat Nederland 'bang' is voor Duitsland.
pi_214636393
Zo'n 'hou me tegen, hou me tegen-type'.
pi_214636404
Duitsers ontkennen dat Telgenkamp zich verexcuseerd heeft.
pi_214636410
Is dit dan ook een gevalletje 'mentaal zwak' of nu niet omdat er goud gewonnen is? Vraag ik aan de users die deze bewoording zo graag gebruiken.
pi_214636415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef marcodej het volgende:
Duitsers ontkennen dat Telgenkamp zich verexcuseerd heeft.
Dit wordt het hockey equivalent van het wk 1974 als het zo doorgaat.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 00:42:09 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214636593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef kilon het volgende:
Is dit dan ook een gevalletje 'mentaal zwak' of nu niet omdat er goud gewonnen is? Vraag ik aan de users die deze bewoording zo graag gebruiken.
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.

Gelukkig konden die Duitsers er helemaal niets van op penalty gebied, en was onze keeper mokergoed _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214636715
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.

Gelukkig konden die Duitsers er helemaal niets van op penalty gebied, en was onze keeper mokergoed _O_
We kregen na de 1-0 ook nog een grote kans op de 2-0.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_214636814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu als je zo extreem reageert op een tegenstander die in een artikel heeft gezegd dat Nederland 'bang' is voor Duitsland.
Extreem, nou poeh poeh, een vingertje voor de mond van sshhtt en een tikje op helmraster wat meer een gebaar is dan echt een tik.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 02:48:25 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214636823
Mooizo lekker opnaaien die tegenstander.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214636845
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 06:36:19 #36
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_214636927
Vrij bijzonder dat het vingertje en het tikje van Telgenkamp als een extreme provocatie wordt gezien :') Beetje de emotie die bij sport hoort, hoor.
pi_214636978
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Hopelijk fluiten Nederlanders hem ook gewoon uit. Vooral nadat ik het interview heb gezien met hem hoop ik dat echt.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:12:42 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214637032
quote:
81s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Em31 het volgende:
Al die Nederlanders die weer over elkaar heen vallen om te zeggen dat dit écht niet kan.
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldig
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214637066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

‘vo voor de leden
pi_214637124
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 07:12 schreef Falco het volgende:

[..]
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldig
Ik vind het een behoorlijk domme actie, helemaal dat dat je eerste ingeving is na het winnen van goud. Alleen die overdreven reacties dat dit goud eigenlijk niet meer telt en allemaal lui zie reageren op Duitsers dat zij het dus meer verdienden blablabla. Pfff. _O- Gevalletje ‘zie mij correct zijn’.
pi_214637353
Gewoon nooit meer oproepen voor Oranje…
Echt wat een naar mannetje.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_214637446
Ik vind het vooral bizar dat één moment van tien seconden uit pure emotie (en reactie he, want het is een reactie op de keeper die vooraf al heeft lopen roepen dat NL bang is voor Duitsland en in de wedstrijd ook nog dingen heeft geroepen), zulke heftige reacties oproept die niet alleen over het gedrag gaan maar meteen over zijn hele persoonlijkheid.

Die keeper heeft geroepen dat NL bang is voor Duitsland, hij zegt hiermee dat de keep dat beter niet had kunnen doen. Had ie beter voor de camera kunnen zeggen, maar ja. Dat vieren van een goal met vinger voor de mond doet hij vaker/altijd, niet alleen hier, dat hij dat dan nu naar de keeper doet is niet netjes maar je kunt als keeper als je dat soort dingen gaat roepen toch ook wel een reactie verwachten? Maar nee, we hebben het allemaal over wat een verschrikkelijk persoon de speler is, en niemand die denkt, tja keep, mss is het óók niet zo sjiek/handig om dat soort dingen te roepen.

En verder vind ik het zonde dat het alleen maar hierover gaat ipv fantastische reddingen v Blaak, een prachtige shoutout om het af te maken en voor het eerst in een behoorlijke tijd weer een gouden medaille voor de mannen *O*
pi_214637536
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat één moment van tien seconden uit pure emotie (en reactie he, want het is een reactie op de keeper die vooraf al heeft lopen roepen dat NL bang is voor Duitsland en in de wedstrijd ook nog dingen heeft geroepen), zulke heftige reacties oproept die niet alleen over het gedrag gaan maar meteen over zijn hele persoonlijkheid.

Die keeper heeft geroepen dat NL bang is voor Duitsland, hij zegt hiermee dat de keep dat beter niet had kunnen doen. Had ie beter voor de camera kunnen zeggen, maar ja. Dat vieren van een goal met vinger voor de mond doet hij vaker/altijd, niet alleen hier, dat hij dat dan nu naar de keeper doet is niet netjes maar je kunt als keeper als je dat soort dingen gaat roepen toch ook wel een reactie verwachten? Maar nee, we hebben het allemaal over wat een verschrikkelijk persoon de speler is, en niemand die denkt, tja keep, mss is het óók niet zo sjiek/handig om dat soort dingen te roepen.

En verder vind ik het zonde dat het alleen maar hierover gaat ipv fantastische reddingen v Blaak, een prachtige shoutout om het af te maken en voor het eerst in een behoorlijke tijd weer een gouden medaille voor de mannen *O*
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
pi_214637573
Blaak was wel echt een held, dit was een blauwdruk van hoe je shoot-outs moet verdedigen als keeper.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:37:16 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214637624
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
wat is het verschil, die keeper doet zo kinderachtig vooraf, dan kan die dit terugverwachten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_214637656
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ook op het veld zijn dingen geroepen.
En vooraf in een interview zoiets zeggen is niet sneu?
Ik vind het allebei sneu gedrag. Maar om hem nou meteen een naar mannetje / verschrikkelijk persoon te vinden, gaat mij wat ver. Hij heeft ook al zijn excuses aangeboden.
pi_214637689
Jij hebt zijn interview met de NOS toch ook gezien en vooral gehoord?
pi_214637696
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:43 schreef opgebaarde het volgende:
Jij hebt zijn interview met de NOS toch ook gezien en vooral gehoord?
Met de NOS niet, met nu.nl wel.
Edit: nu ook NOS gezien. Ja, sorry, maar ik hoor hier ook echt niks verschrikkelijks in. De keeper zet de boel vooraf op scherp, gaat daar in de wedstrijd mee door, Telgenkamp scoort de winnende goal en maakt een gebaar dat 'ie misschien beter zn mond had kunnen houden. Het tikje op de helm is niet oké, en daar biedt hij zn excuses voor aan.

Niemand die iets zegt over de Duitse keeper, niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door vlindertje89 op 09-08-2024 08:52:16 ]
pi_214637766
Als het eerste waar je aan kan denken nadat je je ploeg Olympisch kampioen hebt gemaakt de keeper van de tegenstander is ben je gewoon een naar mannetje.

Het is ook niet dat die Duitse keeper het persoonlijk tegen Telgenkamp had ofzo.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:53:17 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_214637786
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.
dit vooral inderdaad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_214637793
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:50 schreef Remco het volgende:
Als het eerste waar je aan kan denken nadat je je ploeg Olympisch kampioen hebt gemaakt de keeper van de tegenstander is ben je gewoon een naar mannetje.

Het is ook niet dat die Duitse keeper het persoonlijk tegen Telgenkamp had ofzo.
Hij rende eerst naar het publiek, vervolgens naar zn ploeggenoten en daarná naar de keeper. Ze hebben zijn uitspraken gebruikt als extra motivatie. Hij staat daar voor 15000 man een shootout te nemen waarmee hij goud wint en voelde zich geprovoceerd door de Duitser. Actie - reactie.
Is het slim? Nee. Heb jij ooit zoveel adrenaline en ontlading in je lijf gehad toen je 22 was? Denk je dat je dan überhaupt nog rustig gaat nadenken over wat je gaat doen en of dat handig is?

Ik vind het ook een sneue en onnodige actie, maar ik vind het ook sneu dat iedereen nu vanaf de bank loopt te schreeuwen wat een verschrikkelijk naar mannetje het is op basis van één moment van tien seconden. Kom op hee.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-08-2024 09:03:02 ]
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:57:31 #52
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_214637819
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:14 schreef vlindertje89 het volgende:

Als iemand dit soort gedrag vertoond dan moet je niet vervolgens gaan klagen als mensen zich daarover beklagen. Er zijn altijd wel excuses te bedenken voor dit soort acties, maar als je zo flink bent om dit gedrag te vertonen (of te tolereren) dan moet je ook zo flink zijn om de kritiek daarop in ontvangst te nemen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:59:38 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_214637833
twitter

De Duitse Wellen komt al voor het gebaar naar de keeper op het vierende Nederlandse team af stormen.

daar vinden we niets van?

-edit beter gekeken en het gebaar was er voor-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_214637836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:57 schreef beantherio het volgende:

[..]
Als iemand dit soort gedrag vertoond dan moet je niet vervolgens gaan klagen als mensen zich daarover beklagen. Er zijn altijd wel excuses te bedenken voor dit soort acties, maar als je zo flink bent om dit gedrag te vertonen (of te tolereren) dan moet je ook zo flink zijn om de kritiek daarop in ontvangst te nemen.
Dat geldt toch net zo goed voor de Duitse keeper? Als je dat soort provocerende uitspraken doet, moet je de reactie daarop toch ook gewoon in ontvangst nemen?
Zie ook mijn vorige post over selectieve verontwaardiging.

Niemand die iets zegt over de uitspraken van de keeper. Niemand die iets zegt over de Duitser die op NL spelers afstormde. Dat is toch ook niet sportief of oké?! Als iedereen daar nét zo verontwaardigd over komt doen, prima, maar kom op nou, de aandacht die dit nu krijgt in combinatie met het totale gebrek aan kritiek op die andere situaties vind ik echt onzinnig.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:06:55 #55
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214637897
pi_214637901
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Met de NOS niet, met nu.nl wel.
Edit: nu ook NOS gezien. Ja, sorry, maar ik hoor hier ook echt niks verschrikkelijks in. De keeper zet de boel vooraf op scherp, gaat daar in de wedstrijd mee door, Telgenkamp scoort de winnende goal en maakt een gebaar dat 'ie misschien beter zn mond had kunnen houden. Het tikje op de helm is niet oké, en daar biedt hij zn excuses voor aan.

Niemand die iets zegt over de Duitse keeper, niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.
Vooraf in woord zeggen dat je tegenstander bang is, is in mijn ogen totaal onvergelijkbaar met iemand die net goud wint en daarna direct de 'onsportieve winnaar' speelt. Hij pakt goud en net op dat moment heeft hij het nodig om de keeper te vernederen. Dat laat iets zien, frustratie en geen groot winnaar. Ruud van Nistelrooy flikte ook ooit zoiets, tegen een dwerg (land) voor een relatief onbelangrijke wedstrijd. Vonden we toen ook niet oké, en Ruud was toen ook de hele wedstrijd gefrustreerd. Dat doen nare spelers, de tegenstander frustreren alleen je hebt zelf in de hand hoe het je raakt en wat je ermee doet.

Die Duitser die springt had niet zo moeten reageren alleen het is een reactie op de vernedering. Het was geen eerste aanzet. Ik vind het twee totaal verschillende werelden, maakt de reactie van die Duitse speler niet oké, maar zijn emotionele reactie op de provocatie is wél begrijpelijk.

In het interview zegt Telgenkamp dat hij er spijt van heeft en daarna komen de 'maren'. Dat maakt zijn excuus en zijn inzicht schijnheilig (niet oprecht) en dan zeggen mensen naar mannetje
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:09:23 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214637929
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat geldt toch net zo goed voor de Duitse keeper? Als je dat soort provocerende uitspraken doet, moet je de reactie daarop toch ook gewoon in ontvangst nemen?
Dat deed hij toch ook? Hij bleef gewoon zitten, het was een ander heethoofdje in z'n team die iets deed tegen het Nederlandse heethoofdje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:11:55 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214637958
Nu hep reddit weer een reden om te zeggen dat Nederland een kutland is.

ACH
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214637966
Wat een ophef om niets man, mijn hemel. Je zit vol spanning en adrenaline tijdens zo'n shootout voor een gouden medaille. Dan floept er misschien wel eens wat uit. Het is niet dat hij iemand de goot in heeft geslagen ofzo.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:12:35 #60
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_214637969
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zie ook mijn vorige post over selectieve verontwaardiging.

Niemand die iets zegt over de uitspraken van de keeper. Niemand die iets zegt over de Duitser die op NL spelers afstormde. Dat is toch ook niet sportief of oké?! Als iedereen daar nét zo verontwaardigd over komt doen, prima, maar kom op nou, de aandacht die dit nu krijgt in combinatie met het totale gebrek aan kritiek op die andere situaties vind ik echt onzinnig.
Het maakt niet uit wat die Duitse keeper gezegd heeft. Zoals ik al zei: excuses zijn altijd te bedenken. Het veranderd niks aan het feit dat het 1) niet nodig was om erop te reageren, 2) dat de reactie gegeven de winst al helemaal ongepast was en 3) dat het hoe dan ook kutgedrag was. Het is niet nodig om het te nuanceren of er excuses voor te bedenken.
pi_214637995
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vooraf in woord zeggen dat je tegenstander bang is, is in mijn ogen totaal onvergelijkbaar met iemand die net goud wint en daarna direct de 'onsportieve winnaar' speelt. Hij pakt goud en net op dat moment heeft hij het nodig om de keeper te vernederen. Dat laat iets zien, frustratie en geen groot winnaar. Ruud van Nistelrooy flikte ook ooit zoiets, tegen een dwerg (land) voor een relatief onbelangrijke wedstrijd. Vonden we toen ook niet oké, en Ruud was toen ook de hele wedstrijd gefrustreerd. Dat doen nare spelers, de tegenstander frustreren alleen je hebt zelf in de hand hoe het je raakt en wat je ermee doet.

Die Duitser die springt had niet zo moeten reageren alleen het is een reactie op de vernedering. Het was geen eerste aanzet. Ik vind het twee totaal verschillende werelden, maakt de reactie van die Duitse speler niet oké, maar zijn emotionele reactie op de provocatie is wél begrijpelijk.

In het interview zegt Telgenkamp dat hij er spijt van heeft en daarna komen de 'maren'. Dat maakt zijn excuus en zijn inzicht schijnheilig (niet oprecht) en dan zeggen mensen naar mannetje
De Duitser reageert op NL, dat is allemaal begrijpelijk.
Dat de NL speler ervoor al reageerde op een Duitser, dat is compléét anders :? Want bij de Duitser was het niet de eerste aanzet maar bij de NLer wel? Nee, bij de NLer ook niet. De keep heeft vooraf in interview dingen gezegd, en op het veld ook dingen geroepen. Dát was de eerste aanzet.

De keep heeft NL speler geprovoceerd. Zowel voor de wedstrijd als in de wedstrijd.
NL speler reageert daarop.
Daardoor voelt een Duitser zich geprovoceerd, en die reageert daar weer op.
Actie-reactie. Als de Duitse keeper niks had gezegd, had Telgenkamp ook niet zo gereageerd. Geen van die drie acties of reacties is sportief.

En nogmaals: laten we compleet vergeten wat de druk en spanning en ontlading en adrenaline op zo'n moment met je doen. Geen van ons heeft enig idee hoe dat voelt en wat dat voor effect heeft. Je denkt niet meer na, je handelt puur uit emotie en instinct. Niet alleen de reactie vd Duitse speler was uit emotie, óók die van Telgenkamp. Of die zich geprovoceerd had moeten voelen is een andere discussie - hij voelde zich geprovoceerd, en daar komt zijn reactie vandaan. Dat is voor beide situaties hetzelfde, maar blijkbaar is dat alleen voor de Duitser oke? De uitspraken van de keeper zijn gebruikt ter extra motivatie op deze wedstrijd. Natuurlijk zitten die dan in je hoofd op zo'n moment.
pi_214638034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:12 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het maakt niet uit wat die Duitse keeper gezegd heeft. Zoals ik al zei: excuses zijn altijd te bedenken. Het veranderd niks aan het feit dat het 1) niet nodig was om erop te reageren, 2) dat de reactie gegeven de winst al helemaal ongepast was en 3) dat het hoe dan ook kutgedrag was. Het is niet nodig om het te nuanceren of er excuses voor te bedenken.
Maar als dit is hoe je erover denkt, waar is dan je vreselijke verontwaardiging over de Duitse speler die als een dolle op de NL spelers (óók degenen die hier niks mee te maken hadden) af kwam rennen daarna?
Het was voor die speler toch ook niet nodig om erop te reageren en ook niet normaal gedrag?
pi_214638050
Goed, we worden het verder toch niet eens, agree to disagree, ik ga lekker Parijs in :)
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:34:07 #64
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214638179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:50 schreef Remco het volgende:

Inderdaad. Ik dacht eerst dat er wellicht iets persoonlijk over hem of zijn familie is gezegd, maar nee, het was een vrij standaard "de tegenstander is bang voor ons" waardoor die Tokkie gaat flippen. Wat een zielig figuur.
Géén kloon van tvlxd!
pi_214638271
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Telgenkamp doet toch precies hetzelfde? Reageren op een vernedering van de Duitse keeper. Doe niet zo hypocriet joh :+
pi_214638312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:34 schreef Montov het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik dacht eerst dat er wellicht iets persoonlijk over hem of zijn familie is gezegd, maar nee, het was een vrij standaard "de tegenstander is bang voor ons" waardoor die Tokkie gaat flippen. Wat een zielig figuur.
fLipPen :') :') . Grote bek over mij en en mijn team? Mag je hem voelen ook. Sportief? Nee. Boeie. Sportief van de Duitse keep? Nee. Dan moet je maar ff op de blaren zitten. Lekker voor ze.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:46:45 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214638337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:44 schreef XLVNB het volgende:

[..]
fLipPen :') :') . Grote bek over mij en en mijn team? Mag je hem voelen ook. Sportief? Nee. Boeie. Sportief van de Duitse keep? Nee. Dan moet je maar ff op de blaren zitten. Lekker voor ze.
Die uitspraak van die keeper is typisch een uitspraak die Nederlanders regelmatig over buitenlandse teams doen en als die daar gepikeerd over doen vinden we dat ook nogal kneuzig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214638357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die uitspraak van die keeper is typisch een uitspraak die Nederlanders regelmatig over buitenlandse teams doen en als die daar gepikeerd over doen vinden we dat ook nogal kneuzig.
Ja maar dan zeggen we wel: Eigen schuld, had je je bek maar moeten houden. actie > reactie.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:53:39 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214638431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:48 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Ja maar dan zeggen we wel: Eigen schuld, had je je bek maar moeten houden. actie > reactie.
Neuh, dat zeggen we dan niet. Zie ook Van Gaal tegen Argentinie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_214638481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, dat zeggen we dan niet. Zie ook Van Gaal tegen Argentinie.
Ja haal ff de meest beladen tegenstander van Nederland erbij :')
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:04:35 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214638549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:58 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Ja haal ff de meest beladen tegenstander van Nederland erbij :')
bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:10:51 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214638626
Goud met een DONKER randje. Het was niet handig maar dit wordt weer enorm opgeblazen zeg, nu alweer klaar mee. Al is dat balletje natuurlijk een enorme lullo.

twitter

Bildtgoden.

twitter
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:22:39 #73
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214638767
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De Duitser reageert op NL, dat is allemaal begrijpelijk.
Dat de NL speler ervoor al reageerde op een Duitser, dat is compléét anders :? Want bij de Duitser was het niet de eerste aanzet maar bij de NLer wel? Nee, bij de NLer ook niet. De keep heeft vooraf in interview dingen gezegd, en op het veld ook dingen geroepen. Dát was de eerste aanzet.

De keep heeft NL speler geprovoceerd.
Totaal niet. Er was niets provocerends aan dat interview dat "de eerste aanzet" zou zijn.
pi_214638784
quote:
81s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Goud met een DONKER randje. Het was niet handig maar dit wordt weer enorm opgeblazen zeg, nu alweer klaar mee. Al is dat balletje natuurlijk een enorme lullo.

[ x ]

Bildtgoden.

[ x ]
Het lijkt wel voetbal, dat is de enige sport die ik kan bedenken waar het zo'n grote ophef zou opleveren. Maar dan was de keeper van Duitsland ook op het veld gestorven door die aai natuurlijk.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:27:23 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214638849
Wat Telgenkamp deed is vergelijkbaar met wat Messi deed richting Van Gaal. In beide gevallen is er wat gezegd vooraf wat niet heel erg schokkend was. En in beide gevallen hebben de heren zich als een dorpsidioot gedragen.

Als te wint zou je daar toch niet meer aan moeten denken dan ben je toch extreem blij. Nee dan liever de slechte winnaar uithangen.

Verschil is wel dat Telgenkamp al gezegd heeft dat het stom was en niet had moeten doen. Dan is de kous wel een beetje af. Messi ging nog wel een tijdje door wat het nog erger maakte.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214638934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:22 schreef VoMy het volgende:

[..]
Totaal niet. Er was niets provocerends aan dat interview dat "de eerste aanzet" zou zijn.
Voor hem dus wel. Of ben jij de opper-provocatie-beslisser die bepaalt wanneer iets provocerend is en wanneer niet?
Ik vind roepen dat je tegenstander bang voor je is, op zn minst de boel op scherp zetten. Je kan verwachten dat daar een reactie op komt.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:37:15 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214639000
Wat een debiel gedoe om een vingertje zeg _O-
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:38:25 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214639014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een debiel gedoe om een vingertje zeg _O-
Zo reageerden 'wij' toch ook na Nederland - Argentinië?
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:40:00 #79
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214639040
Ik vind het wel geestig, zo'n kakker aller kakst die denkt de macho uit te moeten gaan hangen.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:42:59 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214639101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het wel geestig, zo'n kakker aller kakst die denkt de macho uit te moeten gaan hangen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:45:48 #81
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214639145
quote:
Hij heeft ook wel echt zo'n typisch VVD hoofd waar je eens lekker tegenaan wil pissen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:47:23 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214639168
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:38 schreef Redefine het volgende:

[..]
Zo reageerden 'wij' toch ook na Nederland - Argentinië?
Dat ging toch allemaal wel een beetje verder dan een vingertje voor de mond? Denk alleen al aan dat mokerharde schot in de dugout etc _O-
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:49:39 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214639202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat ging toch allemaal wel een beetje verder dan een vingertje voor de mond? Denk alleen al aan dat mokerharde schot in de dugout etc _O-
Dat was in het deel ervoor. De beelden van Messi met zijn handen naast zijn oren en het gedoe erna waren niet van de lucht.

Argentinië was een slechte winnaar en Telgenkamp ook.
pi_214639210
Wat een ophef om niks :') Dit hoort er toch gewoon bij en is wat een beladen wedstrijd tussen 2 aartsrivalen zo leuk maakt. Hij heeft niemand verkracht of in elkaar geslagen ofzo, hij heeft een stiltegebaartje gemaakt naar een speler van de tegenstander die dingen geroepen heeft, het is wat zeg.

Wat ik als absolute hockeynitwit leuker vind om over te praten is die shoot-outs, want voor mij zag dat eruit alsof de spelers het zichzelf continu veel en veel te moeilijk maken. Ik zag een paar dagen geleden een Belgische die direct toen ze in de cirkel kwam een lobje over de keeper heen maakte en dat lijkt me toch een veel betere tactiek? Of gewoon direct een harde streep de kruising in ofzo. Met je rug naar de goal toe de keeper proberen uit te spelen die bovenop je zit lijkt me gewoonweg veel te lastig. Maar goed, dat zal dus wel aan mij liggen :P
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:52:39 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214639243
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:49 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat was in het deel ervoor. De beelden van Messi met zijn handen naast zijn oren en het gedoe erna waren niet van de lucht.

Argentinië was een slechte winnaar en Telgenkamp ook.
Bedoelde meer dat er een hele build-up was naar het matten. Messi met z'n handen op z'n oren was ook al tijdens de wedstrijd geloof ik, en niet de penalty's.

Dit was 1 vingertje, na een dom interview van die Duitse keeper. Ik vind het maar een ophef om niks in ieder geval.
pi_214639403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Ja ja je hebt de mier weer geneukt :lijstje:
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:03:39 #87
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214639493
Ik ben er tamelijk zeker van dat een groot deel van de mensen die nu zegt 'achjoh, fophef' woest op hun toetsenbordjes zouden rammen indien het vingertje (en de uitslag) andersom was geweest.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:04:15 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214639506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Bedoelde meer dat er een hele build-up was naar het matten. Messi met z'n handen op z'n oren was ook al tijdens de wedstrijd geloof ik, en niet de penalty's.

Dit was 1 vingertje, na een dom interview van die Duitse keeper. Ik vind het maar een ophef om niks in ieder geval.
Dat van Messi was erna. Ik vind het ook geen voorpagina in een krant waard. Maar dat is voor ons als winnaar makkelijk zeggen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:04:49 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214639511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben er tamelijk zeker van dat een groot deel van de mensen die nu zegt 'achjoh, fophef' woest op hun toetsenbordjes zouden rammen indien het vingertje (en de uitslag) andersom was geweest.
Dat tamelijk kun je waarschijnlijk zelfs weglaten.
pi_214639572
Als alles exact hetzelfde was gegaan maar dan andersom? Dan had ik gezegd, superkut van verliezen, onsportief van de Duitsers, maar ook dom van NL vooraf en in wedstrijd dingen te roepen en dat als een dolle er naartoe sprinten ook niet oké.
Misschien op het moment zelf a la minute niet, maar ik had zeker geen Duitser uitgefloten bij medaille omhangen, en een dag later op FOK! had ik precies hetzelfde gereageerd.
Kun je geloven of niet, maar het gaat mij echt niet om wie het is, maar om wat er gebeurd is.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:11:01 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214639610
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:04 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat van Messi was erna. Ik vind het ook geen voorpagina in een krant waard. Maar dat is voor ons als winnaar makkelijk zeggen.

Dit ziet er niet uit als een strafschoppen serie.

Uiteindelijk was er ook 1 Duitser die er aanstoot aan nam, en de rest vond het allemaal niet boeiend genoeg om op te reageren.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:13:41 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214639650
Jeetje al die reacties om de fophef!!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214639902
Duco is een droeftoeter die zich in had moeten houden. Dan hadden we het nu gehad over de geweldige shoot-outreddingen van Blaak. Hopelijk krijgt Duco nog een gepaste straf.

Onbegrijpelijk dat er nog een paar FOK!kers zijn die zeggen dat de reactie van de Duitse Wellen vergelijkbaar was. Ik vraag me af of die mensen zelf wel eens aan een teamsport gedaan hebben.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:31:27 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214639923
Ich hoffe das du fokking sterbst
pi_214640284
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 07:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik vind het een behoorlijk domme actie, helemaal dat dat je eerste ingeving is na het winnen van goud. Alleen die overdreven reacties dat dit goud eigenlijk niet meer telt en allemaal lui zie reageren op Duitsers dat zij het dus meer verdienden blablabla. Pfff. _O- Gevalletje ‘zie mij correct zijn’.
Zegt ook wel een hoop dat ie in zn eentje ging juichen maar dat rest van team naar keeper sprintte :')
pi_214640339
quote:
Briljant marketingteam om die twee in deze reclame te krijgen.
pi_214640411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Duco is een droeftoeter die zich in had moeten houden. Dan hadden we het nu gehad over de geweldige shoot-outreddingen van Blaak. Hopelijk krijgt Duco nog een gepaste straf.

Onbegrijpelijk dat er nog een paar FOK!kers zijn die zeggen dat de reactie van de Duitse Wellen vergelijkbaar was. Ik vraag me af of die mensen zelf wel eens aan een teamsport gedaan hebben.
Gewoon 2 wedstrijden schorsen inderdaad. Daarmee trek je een lijn en is ook goed voor de relatie met Duitse hockeybond.
pi_214640452
als ik de coach van NL was, had ik die Duco per direct uit het team gezet vanwege onsportief gedrag… dus geen podiumceremonie en geen festiviteiten achteraf.
Mja
pi_214640537
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:12 schreef TAmaru het volgende:
als ik de coach van NL was, had ik die Duco per direct uit het team gezet vanwege onsportief gedrag… dus geen podiumceremonie en geen festiviteiten achteraf.
Als jij de coach van Nederland was geweest dan waren de hockeyers na de groepsfase al met de loserstrein naar huis.
pi_214640545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:12 schreef TAmaru het volgende:
Dat is overdreven, maar moet wel een staartje krijgen
pi_214640561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Zegt ook wel een hoop dat ie in zn eentje ging juichen maar dat rest van team naar keeper sprintte :')
Hij rende naar het deel van het publiek waar zijn familie zat, vervolgens naar teamgenoten (die ook nog niet bij de keeper stonden) en daarna met kleine tussenstop bij de keeper naar de rest van de teamgenoten.
Als je dan :') gaat lopen doen, doe het dan wel correct :)
pi_214640595
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Dat is overdreven, maar moet wel een staartje krijgen
Want? Dit is al 100x gebeurd bij voetbal zonder staartje. Actie starten kan je een reactie verwachten.
pi_214640772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:20 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Want? Dit is al 100x gebeurd bij voetbal zonder staartje. Actie starten kan je een reactie verwachten.
Lekker boeiend wat er in het voetbal gebeurd :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_214640818
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hij rende naar het deel van het publiek waar zijn familie zat, vervolgens naar teamgenoten (die ook nog niet bij de keeper stonden) en daarna met kleine tussenstop bij de keeper naar de rest van de teamgenoten.
Als je dan :') gaat lopen doen, doe het dan wel correct :)
Zn manier van juichen was hoe dan ook vreemd en weinig getuigen van teamspirit.
pi_214640830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Haha elitaire zak hooi
pi_214640847
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:40 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Haha elitaire zak hooi
Rare puberale crimineel :?
pi_214640929
Sympathieke jongen die Telgenkamp

pi_214640972
Mooi joh die Duitsers op de kast jagen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:54:00 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214640982
twitter
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:54:11 #110
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214640985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[ afbeelding ]
Dit lijkt mij een beffer.
pi_214641051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:53 schreef XLVNB het volgende:
Mooi joh die Duitsers op de kast jagen.
Nee joh, die tijd hebben we toch gehad.
Het wordt wel wat opgeblazen dit incident, maar laten we hopen dat Duco nog eens de verkeerde gaat tegenkomen. Arrogant pleurisventje
pi_214641075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Nee joh, die tijd hebben we toch gehad.
Het wordt wel wat opgeblazen dit incident, maar laten we hopen dat Duco nog eens de verkeerde gaat tegenkomen. Arrogant pleurisventje
En dan gun je hem een gebroken schedel? Chique hoor iemand geweld toewensen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:02:00 #113
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214641077
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit lijkt mij een beffer.
Heeft de gordelroos wel op de tong zitten zo lijkt het.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_214641085
Is oppertokkie Telgenkamp al ontslagen?
zie email 27 oktober
pi_214641095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef trein2000 het volgende:
Is oppertokkie Telgenkamp al ontslagen?
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:04:39 #116
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214641109
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Boys will be boys.
pi_214641124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[ afbeelding ]
Ergste vind ik dat die 10 seconde hiervoor Olympisch kampioen is geworden. Als die had verloren of het was in de poulefase had ik het al een stukje beter kunnen plaatsen.
pi_214641290
Verbaas me behoorlijk over het kleinzielige gedoe om wat geëtter na een winnende gol in de Olympische finale. Is toch heerlijk? Beetje rivaliteit. Lijkt wel of iedereen liever ziet dat de verliezer en winnaar na de wedstrijd elkaar in de armen vliegen. Wat een gehuil zeg.
pi_214641708
Voor bondscoach Henning is de zaak afgesloten, zei hij tegen het Duitse persbureau DPA. "Het is niet mijn taak om aan te dringen op een schorsing. De kritiek van het publiek die hij nu over zich heen krijgt, is al moeilijk genoeg. Ik kan me voorstellen dat Duco in al zijn emoties is doorgeschoten", aldus Henning.
pi_214643302
Ze zeggen dat de uitspraak van die doelman voor extra motivatie heeft gezorgd. Ik mag toch hopen dat bij een olympische finale de motivatie al maximaal is :')
Die actie van telgenkamp liet iig zien dat het wel in de koppies heeft gezeten, wat dat betreft heeft de uitspraak wel zn effect gehad, heeft alleen niet het gewenste resultaat voor de Duitsers opgeleverd.
Цой жив
pi_214643316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef Bugno3 het volgende:
Verbaas me behoorlijk over het kleinzielige gedoe om wat geëtter na een winnende gol in de Olympische finale. Is toch heerlijk? Beetje rivaliteit. Lijkt wel of iedereen liever ziet dat de verliezer en winnaar na de wedstrijd elkaar in de armen vliegen. Wat een gehuil zeg.
Nee ik zie vooral graag dat de winnaar zn feestje viert en niet kinderachtig en onsportief de tegenstander gaat provoceren nadat je shootouts nodig had om de wedstrijd te winnen.
Цой жив
pi_214643335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Voor bondscoach Henning is de zaak afgesloten, zei hij tegen het Duitse persbureau DPA. "Het is niet mijn taak om aan te dringen op een schorsing. De kritiek van het publiek die hij nu over zich heen krijgt, is al moeilijk genoeg. Ik kan me voorstellen dat Duco in al zijn emoties is doorgeschoten", aldus Henning.
Goede respons, legt hockeybal bij Nederlandse bond
pi_214643349
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 15:53 schreef Zwoerd het volgende:
Ze zeggen dat de uitspraak van die doelman voor extra motivatie heeft gezorgd. Ik mag toch hopen dat bij een olympische finale de motivatie al maximaal is :')
Die actie van telgenkamp liet iig zien dat het wel in de koppies heeft gezeten, wat dat betreft heeft de uitspraak wel zn effect gehad, heeft alleen niet het gewenste resultaat voor de Duitsers opgeleverd.
Je ziet wel vaker dat een uitspraak net dat beetje extra motivatie aan een team kan geven, hoe belangrijk de wedstrijd ook is.

Wij bedenken Louis nogmaals
pi_214643391
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Nee ik zie vooral graag dat de winnaar zn feestje viert en niet kinderachtig en onsportief de tegenstander gaat provoceren nadat je shootouts nodig had om de wedstrijd te winnen.
Ja laten we vooral hopen dat elke sport voortaan gespeend blijft van een beetje uitdagen. Daar wordt het vast leuker van :')
pi_214643729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je ziet wel vaker dat een uitspraak net dat beetje extra motivatie aan een team kan geven, hoe belangrijk de wedstrijd ook is.

Wij bedenken Louis nogmaals
Wat zou Louis hebben gedaan als zijn speler zich zo had misdragen?
Mja
pi_214644506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 16:12 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat zou Louis hebben gedaan als zijn speler zich zo had misdragen?
Karatetrap
pi_214645229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
gebeurd :')
pi_214675010
De Duitsers zijn er nog steeds mee bezig.

pi_214675035
quote:
11s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:17 schreef BillDauterive het volgende:

[ afbeelding ]
Niet gelezen.
pi_214675165
quote:

[ afbeelding ]
Het leest als een Duits SO uit 5 vwo.
pi_214677907
quote:

[ afbeelding ]
Niet gelezen, gifje cadeau

zondag 11 augustus 2024 @ 20:41:36 #132
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214681220
Maximilian heeft er slapeloze nachten van vrees ik, erg zielig.
pi_214762996
"Duitse keeper krijgt excuses van Telgenkamp: we kunnen elkaar weer aankijken" https://www.nu.nl/olympis(...)aankijken.html#nujij
pi_214763352
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
"Duitse keeper krijgt excuses van Telgenkamp: we kunnen elkaar weer aankijken" https://www.nu.nl/olympis(...)aankijken.html#nujij
En de volgende keer dat hij hem tegenkomt ligt ie met zijn tandjes op de strafbalstip, niets raars aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')