Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-serviequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
Dus ik dacht, ik pauzeer de stream van de huldiging wel ff op m'n laptop en kijk het wel na de race van Bol. Maar dat werkt dus niet. Kutzooi!
-edit- En de NOS heeft het ook niet ff op hun website gezet, zo te zien.
Tnx! Maar ik heb het inmiddels al op HBO teruggekeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-servie
Wat een zak hooiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461
Echt likable is die Duco niet he?
Waren er zoveel Duitsers in het publiek dat ze wen fluitconcert konden doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Tja, die jongen is 22, maakt net onder zulke druk de winnende shootout voor goud en de keeper heeft vooraf gezegd dat NL bang is voor Duitsland. Is het netjes en was het nodig? Nee. Snap ik dat je met die opmerking in het achterhoofd en met de enorme adrenalinekick en ontlading die vrij komt na je goal dat doet? Ja, kan ik me wel indenken dat je dan zoiets (doms) doet eigenlijk.
Hij werd enorm uitgefloten bij de victory ceremony overigens. Vond ik dan ook weer beetje sneu gedrag, maargoed. Ook emoties.
Verder was het fantastisch om bij te zijn![]()
![]()
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applausquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waren er zoveel Duitsers in het publiek dat ze wen fluitconcert konden doen?
Het leek op een oranje zee van publiek
Tof dat je er bij was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applaus
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames geprobeerd maar niet verkocht dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinalequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tof dat je er bij was.
Ik ben net terug van een paar dagen Parijs. Het was fantastisch.![]()
Ga je nog meer zien?
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames niet dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinale![]()
Waar ben jij allemaal heen geweest?
Wow, wat vetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch.![]()
Het was maar goed dat we kort waren. Het is verslavend en je geeft heel makkelijk honderden euro’s uit aan kaartjes.
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnenderquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:52 schreef TornadoDK het volgende:
Wat een heisa om een gebaartje zeg
Wat een misselijk kwalletjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461
Ah, ja, goede disclaimer bij mijn eerdere post: ik heb het interview nog niet gezien (ik mag hem vanuit fr niet bekijken). Wel benieuwd, dus morgenmiddag zeker even terugkijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnender
Wat een klootzak.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Type corpsbal he.. maar ja, dat is hockey.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt het hockey equivalent van het wk 1974 als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef marcodej het volgende:
Duitsers ontkennen dat Telgenkamp zich verexcuseerd heeft.
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef kilon het volgende:
Is dit dan ook een gevalletje 'mentaal zwak' of nu niet omdat er goud gewonnen is? Vraag ik aan de users die deze bewoording zo graag gebruiken.
We kregen na de 1-0 ook nog een grote kans op de 2-0.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.
Gelukkig konden die Duitsers er helemaal niets van op penalty gebied, en was onze keeper mokergoed
Extreem, nou poeh poeh, een vingertje voor de mond van sshhtt en een tikje op helmraster wat meer een gebaar is dan echt een tik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Type corpsbal he.. maar ja, dat is hockey.
Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu als je zo extreem reageert op een tegenstander die in een artikel heeft gezegd dat Nederland 'bang' is voor Duitsland.
Hopelijk fluiten Nederlanders hem ook gewoon uit. Vooral nadat ik het interview heb gezien met hem hoop ik dat echt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waren er zoveel Duitsers in het publiek dat ze wen fluitconcert konden doen?
Het leek op een oranje zee van publiek
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Em31 het volgende:
Al die Nederlanders die weer over elkaar heen vallen om te zeggen dat dit écht niet kan.
‘vo voor de ledenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Type corpsbal he.. maar ja, dat is hockey.
Ik vind het een behoorlijk domme actie, helemaal dat dat je eerste ingeving is na het winnen van goud. Alleen die overdreven reacties dat dit goud eigenlijk niet meer telt en allemaal lui zie reageren op Duitsers dat zij het dus meer verdienden blablabla. Pfff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:12 schreef Falco het volgende:
[..]
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldig
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat één moment van tien seconden uit pure emotie (en reactie he, want het is een reactie op de keeper die vooraf al heeft lopen roepen dat NL bang is voor Duitsland en in de wedstrijd ook nog dingen heeft geroepen), zulke heftige reacties oproept die niet alleen over het gedrag gaan maar meteen over zijn hele persoonlijkheid.
Die keeper heeft geroepen dat NL bang is voor Duitsland, hij zegt hiermee dat de keep dat beter niet had kunnen doen. Had ie beter voor de camera kunnen zeggen, maar ja. Dat vieren van een goal met vinger voor de mond doet hij vaker/altijd, niet alleen hier, dat hij dat dan nu naar de keeper doet is niet netjes maar je kunt als keeper als je dat soort dingen gaat roepen toch ook wel een reactie verwachten? Maar nee, we hebben het allemaal over wat een verschrikkelijk persoon de speler is, en niemand die denkt, tja keep, mss is het óók niet zo sjiek/handig om dat soort dingen te roepen.
En verder vind ik het zonde dat het alleen maar hierover gaat ipv fantastische reddingen v Blaak, een prachtige shoutout om het af te maken en voor het eerst in een behoorlijke tijd weer een gouden medaille voor de mannen
wat is het verschil, die keeper doet zo kinderachtig vooraf, dan kan die dit terugverwachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
Ook op het veld zijn dingen geroepen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
Met de NOS niet, met nu.nl wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:43 schreef opgebaarde het volgende:
Jij hebt zijn interview met de NOS toch ook gezien en vooral gehoord?
dit vooral inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |