abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:05:46 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214634669

Vier jaar geleden niet eens naar de halve finales. Laatste titel dateert uit 2000... Wat is er in Parijs mogelijk? In 1924 was er in Parijs geen hockeytoernooi.

De selectie
quote:
De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)

Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)

Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)

Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrika
zondag 28 juli 19:45 uur: Nederland - Frankrijk
Dinsdag 30 juli 12:45 uur: Groot-Brittannië - Nederland
Woensdag 31 juli 17:30 uur: Duitsland - Nederland
Vrijdag 2 augustus 10:30 uur: Nederland - Spanje

Game On. w/

twitter

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_214634756
Telgenkamp kan zo meedoen in Ex on the Beach.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2024 @ 22:12:04 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_214634783
Mooi interview met Delmé.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214635189
quote:
9s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
Dus ik dacht, ik pauzeer de stream van de huldiging wel ff op m'n laptop en kijk het wel na de race van Bol. Maar dat werkt dus niet. Kutzooi! :(

-edit- En de NOS heeft het ook niet ff op hun website gezet, zo te zien.
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-servie
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:34:30 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214635261
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef hole1988 het volgende:

[..]
De stream is weer online, waardoor je weer kan terugkijken. https://nos.nl/livestream(...)enigde-staten-servie
Tnx! Maar ik heb het inmiddels al op HBO teruggekeken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_214635288
Heel dom van Telgenkamp en volledig onnodige overreactie.
pi_214635317
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461

Echt likable is die Duco niet he?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 22:40:11 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_214635380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef marcodej het volgende:
Telgenkamp over provocatie: 'Had ik niet moeten doen, stom' - https://nos.nl/l/2532461

Wat een zak hooi :')
  donderdag 8 augustus 2024 @ 22:46:03 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214635520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:40 schreef noodgang het volgende:

[..]
Wat een zak hooi :')
Echt he :')
pi_214635673
Wat een heisa om een gebaartje zeg
No bitch to me
pi_214635763
Tja, die jongen is 22, maakt net onder zulke druk de winnende shootout voor goud en de keeper heeft vooraf gezegd dat NL bang is voor Duitsland. Is het netjes en was het nodig? Nee. Snap ik dat je met die opmerking in het achterhoofd en met de enorme adrenalinekick en ontlading die vrij komt na je goal dat doet? Ja, kan ik me wel indenken dat je dan zoiets (doms) doet eigenlijk.

Hij werd enorm uitgefloten bij de victory ceremony overigens. Vond ik dan ook weer beetje sneu gedrag, maargoed. Ook emoties.

Verder was het fantastisch om bij te zijn O+ :'( *O*
pi_214635871
Al die Nederlanders die weer over elkaar heen vallen om te zeggen dat dit écht niet kan.
pi_214635993
Jaa goud!! Er is weinig beter dan winnen van Duitsland op penalties.

Geen idee hoe het spel was, maar dat boeit ook helemaal niks meer
  donderdag 8 augustus 2024 @ 23:10:45 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_214636027
Blaak, wat een held _O_

Ook mooi wat deze coach gedaan heeft. Vorige Spelen was het qua alles zo anders. Vooral het mentale. Dat zit nu echt wel goed :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:10:45 #15
426493 crew  PippenScottie
pi_214636028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Tja, die jongen is 22, maakt net onder zulke druk de winnende shootout voor goud en de keeper heeft vooraf gezegd dat NL bang is voor Duitsland. Is het netjes en was het nodig? Nee. Snap ik dat je met die opmerking in het achterhoofd en met de enorme adrenalinekick en ontlading die vrij komt na je goal dat doet? Ja, kan ik me wel indenken dat je dan zoiets (doms) doet eigenlijk.

Hij werd enorm uitgefloten bij de victory ceremony overigens. Vond ik dan ook weer beetje sneu gedrag, maargoed. Ook emoties.

Verder was het fantastisch om bij te zijn O+ :'( *O*
Waren er zoveel Duitsers in het publiek dat ze wen fluitconcert konden doen?
Het leek op een oranje zee van publiek
My friends all drive horses
pi_214636135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applaus O+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:21:29 #17
pi_214636149
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, best veel nog hoor. De lange zijde tegenover dug-outs overwegend oranje, die is meestal het meest in beeld. Op de tribune achter de shootout-goal was het, in elk geval in het blok waar ik eerste helft en tijdens shootouts zat en in het blok daarnaast, overwegend Duitsers. Op de tribune achter de andere goal, waar ik de tweede helft zat, ook best wat Duitsers. Overdekte lange zijde ook. In elk geval genoeg om als ze allemaal fluiten, dat echt vrij hard te horen. Dat was harder dan het applaus dat de NLers per persoon kregen bij medailles omhangen, misschien behalve voor Pirmin. Was mooi wel, die kreeg een extra hard applaus O+
Tof dat je er bij was.

Ik ben net terug van een paar dagen Parijs. Het was fantastisch. O+

Ga je nog meer zien?
pi_214636188
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Tof dat je er bij was.

Ik ben net terug van een paar dagen Parijs. Het was fantastisch. O+

Ga je nog meer zien?
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames geprobeerd maar niet verkocht dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinale :D

Waar ben jij allemaal heen geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 08-08-2024 23:31:08 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 augustus 2024 @ 23:30:43 #19
pi_214636243
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nee, dit was het laatste. Vorige week vrijdag na dameswedstrijd kaartjes voor beide halve finales dames gekocht en zondag nadat de Belgen eruit vlogen kwamen er kaartjes voor troostfinale en finale in de resale dus ook die gekocht. Troostfinale weer doorverkocht, tweede halve finale dames niet dus zelf gegaan en was eigenlijk hartstikke leuke en spannende wedstrijd om te zien. Was woensdagochtend 11u hier, en neem morgenmiddag de trein weer terug. Zonder vertragingen ben ik 19.30 weer thuis, mooi op tijd voor de vrouwenfinale :D

Waar ben jij allemaal heen geweest?
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch. :D

Het was maar goed dat we kort waren. Het is verslavend en je geeft heel makkelijk honderden euro’s uit aan kaartjes.
pi_214636267
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik was er maandag tm woensdag. Twee atletiek avonden en een basketbal kwartfinale. Ik was bij het wereldrecord van Duplantis en dat was magisch. :D

Het was maar goed dat we kort waren. Het is verslavend en je geeft heel makkelijk honderden euro’s uit aan kaartjes.
Wow, wat vet _O_
Ik twijfelde nog over morgenochtend sessie atletiek, maar twijfelde zo lang dat de resale sowieso gesloten was (12u tevoren). Wel beter voor de portemonnee ook :+ . Nu morgen uitslapen en nog even langs TeamNL huis, gewoon even kijken hoe het eruit ziet en misschien nog shirt kopen ofzo als ze wat leuks hebben.
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 23:34:05 #21
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_214636270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:52 schreef TornadoDK het volgende:
Wat een heisa om een gebaartje zeg
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnender
  donderdag 8 augustus 2024 @ 23:39:09 #22
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214636307
quote:

Wat een misselijk kwalletje
pi_214636314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat gebaartje zal allemaal wel, dat interview vind ik eigenlijk nog schrijnender
Ah, ja, goede disclaimer bij mijn eerdere post: ik heb het interview nog niet gezien (ik mag hem vanuit fr niet bekijken). Wel benieuwd, dus morgenmiddag zeker even terugkijken.
pi_214636322
quote:

Wat een klootzak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214636385
quote:

Type corpsbal he.. maar ja, dat is hockey.

Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu als je zo extreem reageert op een tegenstander die in een artikel heeft gezegd dat Nederland 'bang' is voor Duitsland.
pi_214636393
Zo'n 'hou me tegen, hou me tegen-type'.
pi_214636404
Duitsers ontkennen dat Telgenkamp zich verexcuseerd heeft.
pi_214636410
Is dit dan ook een gevalletje 'mentaal zwak' of nu niet omdat er goud gewonnen is? Vraag ik aan de users die deze bewoording zo graag gebruiken.
pi_214636415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef marcodej het volgende:
Duitsers ontkennen dat Telgenkamp zich verexcuseerd heeft.
Dit wordt het hockey equivalent van het wk 1974 als het zo doorgaat.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 00:42:09 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214636593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef kilon het volgende:
Is dit dan ook een gevalletje 'mentaal zwak' of nu niet omdat er goud gewonnen is? Vraag ik aan de users die deze bewoording zo graag gebruiken.
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.

Gelukkig konden die Duitsers er helemaal niets van op penalty gebied, en was onze keeper mokergoed _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214636715
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vond het niet bepaald sterk om 2 minuten na de 1-0 direct de 1-1 tegen te krijgen, en om je eerste 2 pingels te missen.

Gelukkig konden die Duitsers er helemaal niets van op penalty gebied, en was onze keeper mokergoed _O_
We kregen na de 1-0 ook nog een grote kans op de 2-0.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_214636814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu als je zo extreem reageert op een tegenstander die in een artikel heeft gezegd dat Nederland 'bang' is voor Duitsland.
Extreem, nou poeh poeh, een vingertje voor de mond van sshhtt en een tikje op helmraster wat meer een gebaar is dan echt een tik.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 02:48:25 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214636823
Mooizo lekker opnaaien die tegenstander.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214636845
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 06:36:19 #36
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_214636927
Vrij bijzonder dat het vingertje en het tikje van Telgenkamp als een extreme provocatie wordt gezien :') Beetje de emotie die bij sport hoort, hoor.
pi_214636978
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Hopelijk fluiten Nederlanders hem ook gewoon uit. Vooral nadat ik het interview heb gezien met hem hoop ik dat echt.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:12:42 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214637032
quote:
81s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Em31 het volgende:
Al die Nederlanders die weer over elkaar heen vallen om te zeggen dat dit écht niet kan.
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldig
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214637066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

‘vo voor de leden
pi_214637124
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 07:12 schreef Falco het volgende:

[..]
In Argentinië vindt iedereen het wangedrag van hun voetballers anders juist geweldig
Ik vind het een behoorlijk domme actie, helemaal dat dat je eerste ingeving is na het winnen van goud. Alleen die overdreven reacties dat dit goud eigenlijk niet meer telt en allemaal lui zie reageren op Duitsers dat zij het dus meer verdienden blablabla. Pfff. _O- Gevalletje ‘zie mij correct zijn’.
pi_214637353
Gewoon nooit meer oproepen voor Oranje…
Echt wat een naar mannetje.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_214637446
Ik vind het vooral bizar dat één moment van tien seconden uit pure emotie (en reactie he, want het is een reactie op de keeper die vooraf al heeft lopen roepen dat NL bang is voor Duitsland en in de wedstrijd ook nog dingen heeft geroepen), zulke heftige reacties oproept die niet alleen over het gedrag gaan maar meteen over zijn hele persoonlijkheid.

Die keeper heeft geroepen dat NL bang is voor Duitsland, hij zegt hiermee dat de keep dat beter niet had kunnen doen. Had ie beter voor de camera kunnen zeggen, maar ja. Dat vieren van een goal met vinger voor de mond doet hij vaker/altijd, niet alleen hier, dat hij dat dan nu naar de keeper doet is niet netjes maar je kunt als keeper als je dat soort dingen gaat roepen toch ook wel een reactie verwachten? Maar nee, we hebben het allemaal over wat een verschrikkelijk persoon de speler is, en niemand die denkt, tja keep, mss is het óók niet zo sjiek/handig om dat soort dingen te roepen.

En verder vind ik het zonde dat het alleen maar hierover gaat ipv fantastische reddingen v Blaak, een prachtige shoutout om het af te maken en voor het eerst in een behoorlijke tijd weer een gouden medaille voor de mannen *O*
pi_214637536
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat één moment van tien seconden uit pure emotie (en reactie he, want het is een reactie op de keeper die vooraf al heeft lopen roepen dat NL bang is voor Duitsland en in de wedstrijd ook nog dingen heeft geroepen), zulke heftige reacties oproept die niet alleen over het gedrag gaan maar meteen over zijn hele persoonlijkheid.

Die keeper heeft geroepen dat NL bang is voor Duitsland, hij zegt hiermee dat de keep dat beter niet had kunnen doen. Had ie beter voor de camera kunnen zeggen, maar ja. Dat vieren van een goal met vinger voor de mond doet hij vaker/altijd, niet alleen hier, dat hij dat dan nu naar de keeper doet is niet netjes maar je kunt als keeper als je dat soort dingen gaat roepen toch ook wel een reactie verwachten? Maar nee, we hebben het allemaal over wat een verschrikkelijk persoon de speler is, en niemand die denkt, tja keep, mss is het óók niet zo sjiek/handig om dat soort dingen te roepen.

En verder vind ik het zonde dat het alleen maar hierover gaat ipv fantastische reddingen v Blaak, een prachtige shoutout om het af te maken en voor het eerst in een behoorlijke tijd weer een gouden medaille voor de mannen *O*
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
pi_214637573
Blaak was wel echt een held, dit was een blauwdruk van hoe je shoot-outs moet verdedigen als keeper.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:37:16 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214637624
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
De keeper heeft in een interview dat gezegd. Niet op het veld. Dat maakt het gedrag sneu.
wat is het verschil, die keeper doet zo kinderachtig vooraf, dan kan die dit terugverwachten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_214637656
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ook op het veld zijn dingen geroepen.
En vooraf in een interview zoiets zeggen is niet sneu?
Ik vind het allebei sneu gedrag. Maar om hem nou meteen een naar mannetje / verschrikkelijk persoon te vinden, gaat mij wat ver. Hij heeft ook al zijn excuses aangeboden.
pi_214637689
Jij hebt zijn interview met de NOS toch ook gezien en vooral gehoord?
pi_214637696
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:43 schreef opgebaarde het volgende:
Jij hebt zijn interview met de NOS toch ook gezien en vooral gehoord?
Met de NOS niet, met nu.nl wel.
Edit: nu ook NOS gezien. Ja, sorry, maar ik hoor hier ook echt niks verschrikkelijks in. De keeper zet de boel vooraf op scherp, gaat daar in de wedstrijd mee door, Telgenkamp scoort de winnende goal en maakt een gebaar dat 'ie misschien beter zn mond had kunnen houden. Het tikje op de helm is niet oké, en daar biedt hij zn excuses voor aan.

Niemand die iets zegt over de Duitse keeper, niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door vlindertje89 op 09-08-2024 08:52:16 ]
pi_214637766
Als het eerste waar je aan kan denken nadat je je ploeg Olympisch kampioen hebt gemaakt de keeper van de tegenstander is ben je gewoon een naar mannetje.

Het is ook niet dat die Duitse keeper het persoonlijk tegen Telgenkamp had ofzo.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:53:17 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_214637786
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
niemand die iets zegt over de Duitser die erna als een soort dolle stier op NL spelers afrent en op iemands rug springt. Laten we lekker selectief verontwaardigd/moraalridder gaan zitten zijn.
dit vooral inderdaad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')