Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:35 schreef Falco het volgende:
Kont afvegen met de Duitse shirtjes bitte!
leugenaarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:35 schreef -XOR- het volgende:
Ja verdomme, gemist omdat ik hem na de eerste gemiste shootout uit woede heb uitgezet.
Wat deed ie?quote:
hahah een heel vies vingertje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Kakker Duco rent weg voor zijn eigen feestje en de rest rent naar Pirmin.
Oh, al gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:36 schreef Hankster het volgende:
Waarom was die kakduitser boos op de kaknederlanders?
Nu nog een groepsverkrachting en de bingokaart is vol.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Hansje. Een heel vies vingertje tegen de keeper.
Een tokkie uit Wassenaar, lol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:36 schreef trein2000 het volgende:
Telgenkamp maar eens een paar jaar schorsen. Tokkie.
En een badplaats kapot slaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu nog een groepsverkrachting en de bingokaart is vol.
Gaat er al een bangalijst rond door het corps?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker. goed voor de medaillespiegel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dus waarschijnlijk 2x goud, 2x zilver en 1x brons vandaag voor Nederland? Niet slecht.
Kleinzoon van Seyss-Inquart dus gewoon terecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Keepertje zal wel iets gemeens gezegd hebben eerder
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar serieus, ik kan iedereen adviseren 0,0 spanning te voelen. Er bestaat echt geen enkele kans dat wij strafballen winnen van Duitsland. Als dat wel gebeurt post ik hier nooit meer.
Australische hockeyers zijn nog op zoek naar een spiegel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. goed voor de medaillespiegel.
Nee die tijd hebben we gehad, de Duitsers zijn onze beste vriendenquote:
en een kopschoppartijtje...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
#PUREBLOODquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Wel een beetje een Weghorst ja die Telgenkamp
Achquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar serieus, ik kan iedereen adviseren 0,0 spanning te voelen. Er bestaat echt geen enkele kans dat wij strafballen winnen van Duitsland. Als dat wel gebeurt post ik hier nooit meer.
Nee man, kansloos als je dat nodig hebt een seconde nadat je goud wint, ga lekker je feestje spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef Gremen het volgende:
Keeper zal wel wat geroepen hebben. Terecht dat je dit dan krijgt!
Nee nooit van zn leven. Optaffen met dat walgelijke volkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee die tijd hebben we gehad, de Duitsers zijn onze beste vrienden
Dat doen ze altijd joh. Dit was wel heel smerig en een slechte winnaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Keepertje zal ook wel wat gezegd hebben voor dat hij de bal schoot, dat is ook niet geheel 'sportief'.
tijdens het spel moet je alles kunnen roepen, daarna samen een biertje drinken. Zo heurt hetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Keepertje zal ook wel wat gezegd hebben voor dat hij de bal schoot, dat is ook niet geheel 'sportief'.
Dan heb ik het over Sssssst gebaar natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee nooit van zn leven. Optaffen met dat walgelijke volk
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd joh. Dit was wel heel smerig en een slechte winnaar.
Ik vind het ook niet netjes hoor, maar tegen een sssst gebaar moet je ook maar kunnen als je vooraf praatjes hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik dacht altijd dat we in die jaren met Teun en Taeke ook weleens Olympisch goud hadden gewonnen.
Lekker jinxen. Dat kunnen ze wél bij de NOS.quote:
Zo is het maar netquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet netjes hoor, maar tegen een sssst gebaar moet je ook maar kunnen als je vooraf praatjes hebt.
Tijdens het EK was er vrijwel iedere dag een mod.quote:
Hij maakte een sssjjt-teken met z'n vinger op z'n lippen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
maarre WAT zei/deed ie nou echt? Ik zag hem alleen naast die keeper neerknielen.
Die gaat er zometeen zo finaal van af. Maar bij het NOS journaal was er net al een item over wat Femke nu aan het doen zou zijn zo vlak voor de racequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee die tijd hebben we gehad, de Duitsers zijn onze beste vrienden
je hebt het waarschijnlijk wel ergen uitgelokt ja. dat doet ie niet iedere gewonnen wedstrijd bij iedere keeper.quote:
Instant klassiekertje!quote:
imaginerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef spleeh het volgende:
[..]
Die gaat er zometeen zo finaal van af. Maar bij het NOS journaal was er net al een item over wat Femke nu aan het doen zou zijn zo vlak voor de race.
Wat een kutkeeper was dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo vaak geërgerd aan Telgenkamp bij Emmen en Heracles. Stond ook altijd wat te zwaar
@capuchon_jongen deed EK goed inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens het EK was er vrijwel iedere dag een mod.
Doe met deze info wat je wilt.
Beetje zoals Van Nistelrooij tegen Andorra?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij maakte een sssjjt-teken met z'n vinger op z'n lippen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef RipCity het volgende:
Eminem uit the bronx gaat optreden op t feestje!!!
De hele crew was lekker aanwezig en hier ook wmb.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen deed EK goed inderdaad
Precies, laten we niet crewbashen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De hele crew was lekker aanwezig en hier ook wmb.
Blijven klagen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hou ervan. Hij had het vast verdiend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef beantherio het volgende:
Flauwe actie van Telgenkamp. Win je en dan moet je jezelf toch nog als eikel neerzetten.
Teun ja, Taeke nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik dacht altijd dat we in die jaren met Teun en Taeke ook weleens Olympisch goud hadden gewonnen.
Hey gozerrrr, wat is deze?quote:
Zo dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij maakte een sssjjt-teken met z'n vinger op z'n lippen.
Vaak is het ook niet te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar kom even meevieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BLOEMENDAAL HOOLIGANS!!!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Teloorgang van de maatschappij vertaalt zich naar gedragingen op het hockeyveld.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat de keeper ook praatjes had voor het schot. Dan moet je ook kunnen incasseren, het is geen eenrichtingsverkeer vanuit de keeper natuurlijk. Al denkt ene Emi Martinez hier vast anders over.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hou ervan. Hij had het vast verdiend.
Je kunt in ieder geval wel stellen dat de stereotypen over corpsballen weer eens heel prominent bewaarheid worden. Het was dom en onnodig. En ik had het niet verkeerd gevonden als ie er een straf voor had gekregen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Teloorgang van de maatschappij vertaalt zich naar gedragingen op het hockeyveld.
jankenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval wel stellen dat de stereotypen over corpsballen weer eens heel prominent bewaarheid worden. Het was dom en onnodig. En ik had het niet verkeerd gevonden als ie er een straf voor had gekregen.
Ja dat kwam niet uit het niets.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even van uit dat de keeper ook praatjes had voor het schot. Dan moet je ook kunnen incasseren, het is geen eenrichtingsverkeer vanuit de keeper natuurlijk. Al denkt ene Emi Martinez hier vast anders over.
Zijn het in het buitenland ook allemaal kakkers?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval wel stellen dat de stereotypen over corpsballen weer eens heel prominent bewaarheid worden. Het was dom en onnodig. En ik had het niet verkeerd gevonden als ie er een straf voor had gekregen.
Dat tikje was wel onnodig, kunt het prima bij woorden en gebaren laten.quote:
Dat zal vast.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Zou het een reactie hierop zijn?
https://sportnieuws.nl/ol(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Het is ook geen toeval dat het Telgenkamp was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Belg als mod telt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was dat voor raar gedrag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dan moeten ze allebei vallenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou eigenlijk wel grappig zijn als er dan iemand anders dan deze twee (McLaughlin, Bol) goud wint.
en niet meteen opstaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze allebei vallen
Ik zou ze voor straf diskwalificerenquote:
Wat gênant zeg, die Telgenkamp laat hier even zien wat voor kut persoonlijkheid hij in z'n kern heeftquote:
Beetje respect zou idd wel mogen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef pmponer het volgende:
Nou ja de bond zou daar best op in mogen grijpen.
De "ssst" valt nog te begrijpen gezien de uitspraken van de keeper, maar dat tikje is wat mij betreft 100% Not Done
Dankjewel. Maar ik had liever dat de Belgen het goed deden op het EK.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen deed EK goed inderdaad
Zwaai terug.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
We kunnen weer zwaaien naar de Belgjes.
Het boeit me niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Dat bij de keel grijpen ook. Is dat nu dezelfde of een andere speler?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef pmponer het volgende:
Nou ja de bond zou daar best op in mogen grijpen.
De "ssst" valt nog te begrijpen gezien de uitspraken van de keeper, maar dat tikje is wat mij betreft 100% Not Done
Als dat zo is dan had ie daar boven moeten staan. Het is geen kleuterschool.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:46 schreef littlemindy het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het boeit me niet.
Telgenkamp is een loser; dat is een sneue conclusie voor iemand die de golden goal maakt.
Blijkbaar dus welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Aanvoerder bevestigt dit nu inderdaad. Ben het er overigens mee eens dat het een sneue actie is van Telgenkampquote:
Dit. En je kunt het ook enorm opblazen. Ja, het was niet netjes, maar die jongen zit hoog in de emotie op dat moment. Dan kun je domme dingen doen.quote:
"Ja we kennen Telgenkamp" en "de keeper van Duitsland zei dat we bang voor ze waren"quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ja praat het maar goed..........
[ afbeelding ]
En zo interpreteert iedereen het weer op z'n eigen manierquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:05 schreef littlemindy het volgende:
Brinkman zegt in feite tussen de regels door dat hij het ook niet eens was met de actie van Telgenkamp
Laat zien wat je ware karakter is als dit je reactie is hoog in de emotie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. En je kunt het ook enorm opblazen. Ja, het was niet netjes, maar die jongen zit hoog in de emotie op dat moment. Dan kun je domme dingen doen.
Nou, flikker hem uit het dorp. Opgelostquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Laat zien wat je ware karakter is als dit je reactie is hoog in de emotie.
Vier gewoon je gouden medaille.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. En je kunt het ook enorm opblazen. Ja, het was niet netjes, maar die jongen zit hoog in de emotie op dat moment. Dan kun je domme dingen doen.
Ik ben het gewoon met je eens, hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vier gewoon je gouden medaille.
Waarschijnlijk Het Grote Moment uit je carrière.
Daar kun je zat emoties in kwijt.
Dat hij dit bijna meteen deed geeft gewoon aan wat voor proleet hij is.
Of het nu voetballers zijn, koekhappers of hockeyers: het is triest gedrag.
Oh, ik slaap hier geen seconde minder om.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon met je eens, hoor.
Hij biedt ongetwijfeld zijn excuses nog wel aan in welke vorm dan ook. Of dat wordt van hem geëist. Kunnen we dit hoofdstuk ook weer afsluiten en rustig slapen
Sneuer wordt het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:12 schreef Bohemio het volgende:
[..]
Wát een gejank, geweldige actie 🥇🥇🥇. Duitse Großmaul krijgt de deksel op zijn neus 💪🏻
We staan er toch al niet best op i.v.m. die beachvolleyballer. Dus dat kwaad is allang geschiedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oh, ik slaap hier geen seconde minder om.
Het beroerde voor Duco is, dat hij zelf die beelden zal blijven terugzien.
In het huidige internettijdperk kun je daar gif (sic!) op innemen. Met fraaie begeleidende teksten als "this is how the Dutch celebrate their Olympic gold medals"... afijn, vul maar in.
Die heet geen Telgenkampquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Hockeykneus Telgenkamp is zeker het debiele neefje van Mallorca kopschopper Mees Telgenkamp.
Mees Telkamp moordenaarquote:
ja dat was ook mijn beleving, maar dat kan niet aangezien ik pas 20 jaar geleden geboren benquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Em31 het volgende:
Dat het al 24 jaar geleden was joh, in mijn beleving wonnen zij ook altijd ‘gewoon’ goud toen ik jonger was.
Op EK's gaat het altijd wel goed, maar OS/WK-goud is 24 jaar geleden. Laatste OS-finale 12 jaar geleden....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Em31 het volgende:
Dat het al 24 jaar geleden was joh, in mijn beleving wonnen zij ook altijd ‘gewoon’ goud toen ik jonger was.
Dit toch maar even nagezocht maar dat is ook bij zijn clubteam (Rot-Weiss Köln) toch echt wel zijn vaste nummer. Had wel een leuke steek onder water kunnen zijn als ie dat nummer speciaal voor deze wedstrijd had gekozen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
Terecht dat Telgenkamp ff de keeper op z'n plaats zette. Die had rugnummer 74.
Kan nog steeds een steek onderwater zijn ;-)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit toch maar even nagezocht maar dat is ook bij zijn clubteam (Rot-Weiss Köln) toch echt wel zijn vaste nummer. Had wel een leuke steek onder water kunnen zijn als ie dat nummer speciaal voor deze wedstrijd had gekozen.
Dat zou dan wel een wereldrecord gevalletje "sore winner" zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan nog steeds een steek onderwater zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |