Hopelijk gaan we het nooit weten wat zijn echte rode lijn isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me dus af of er voor hem een rode draad is of dat het gewoon een schijtlijster is.
en dat noemt zich een great people , terwijl ze de de friet van je bord weg stelen in de rijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het is gewoon op alle fronten kansloos armoedig stocijns rotvolk.
Ik denk dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden. Dit is geen ad-hoc incursie meer. Hier isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:58 schreef BEFEM het volgende:
Oekrane moet wel oppassen dat ze niet te diep gaan en hun aanvoerlijnen te lang worden
Ja maar als het makkelijker gaat dan gedacht. Komt nogal wat logistiek bij kijken wil je dit vast willen houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden. Dit is geen ad-hoc incursie meer. Hier is
wel over nagedacht.
Daarom verwacht ik er ook niet veel van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja maar als het makkelijker gaat dan gedacht. Komt nogal wat logistiek bij kijken wil je dit vast willen houden.
Achteraf is duidelijk dat dit goed is voorbereid. Om sumy heen zullen dus genoeg voorraden verzameld zijn om die lijnen kort genoeg te houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:58 schreef BEFEM het volgende:
Oekrane moet wel oppassen dat ze niet te diep gaan en hun aanvoerlijnen te lang worden
Gemaakte plannen werken perfect tot je ze gaat uitvoeren. Vanaf dat moment moet je gaan improviseren. Dat is altijd zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja maar als het makkelijker gaat dan gedacht. Komt nogal wat logistiek bij kijken wil je dit vast willen houden.
Die nucleaire power plant bezetten lijkt mij sowieso een hele goede stap. Dan heeft Rusland echt iets om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:58 schreef BEFEM het volgende:
Dat weten we.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik er ook niet veel van.
Waarschijnlijk pas wanneer Rusland successen daar gaat boeken, en dan onder het mom van de kamikaze actie van Oekrane, en hoe goed Rusland wel niet bezig is met het terug veroveren van zijn eigen grondgebied.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Daar doet hij zichzelf te kort, het zal wel zijn voor de "clicks" maar ik denk dat veel bij zo'n thumbnail met overdreven manier van kijken juist averechts werkt. Ben benieuwd wanneer hij een update doet over Kursk.
Er zijn inmiddels complete theorien en uitleg met plausibele redenen op internet te vinden wat het mogelijke doel van de Oekraners zou kunnen zijn, maar de Wijk komt niet verder dan "gezichtsverlies voor Poetin".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |