quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
Nou als ik een beetje naar hun supporters kijk de laatste tijd, denk ik dat ze het letterlijk bedoelen.
Dankuwel. Volgende week Heerenveen vermorzelenquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch knap 1-0 tegen een PEC Zwolle dat letterlijk en figuurlijk vanzelf al uit elkaar valt.
Als Utrecht vanaf nu alle wedstrijden wintquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:12 schreef Paul het volgende:
Zou Utrecht niet kampioen kunnen worden dit seizoen nu PSV/Ajax/Feyenoord minder zijn dan afgelopen jaren?
Tuurlijk. Ik zou er al m'n geld op zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:12 schreef Paul het volgende:
Zou Utrecht niet kampioen kunnen worden dit seizoen nu PSV/Ajax/Feyenoord minder zijn dan afgelopen jaren?
In principe kunnen er achttien clubs kampioen worden en FC Utrecht is er daar een van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:12 schreef Paul het volgende:
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zou er al m'n geld op zetten.
Yesssquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In principe kunnen er achttien clubs kampioen worden en FC Utrecht is er daar een van.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Eerst maar eens gelijk zien te maken tegen NAC.
Komen ze goed weg. Was niet veel.quote:
Wat Tong80 ruim een maand geleden zei ^^quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:49 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd. Wel een lelijke overwinning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |