Merci. Dat wordt gieren. Even een biertje pakken hoor, want ik weet niet of ik het nuchter wel allemaal door ga houden.quote:
Trump supporters see the writing on the wall and wish that they could read.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef JAM het volgende:
Mensen in de YouTube chat roepen dat hij de handdoek in de ring gaat gooien...
Geloof ik trouwens geen reet van hoor.
Ach het zal wel weer een sterk staaltje eigengeilerij zijn. Types als Trump en Musk hebben er nogal moeite mee als z ze niet genoeg aandacht krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef JAM het volgende:
Mensen in de YouTube chat roepen dat hij de handdoek in de ring gaat gooien of JD Vance eruit flikkert. Nou, dat zou wat zijn zeg!
Het zal wel wat geklaag zijn over dat de hele wereld oneerlijk is naar hem toe.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef JAM het volgende:
Mensen in de YouTube chat roepen dat hij de handdoek in de ring gaat gooien of JD Vance eruit flikkert. Nou, dat zou wat zijn zeg!
zijn leugens.quote:
Haha, inderdaad. Nu is hij zelf de sneue ouwe mompelaar.:')quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
Haha, hij wil zo graag tegen Biden campaignen.
Het is imho zo low energy en de act zo saai na 8 jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Nu is hij zelf de sneue ouwe mompelaar.:')
Niet in zijn wereld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef JAM het volgende:
Gelul ook weer van dat'ie Alabama zou hebben gewonnen met een record, dat niemand ooit meer stemmen heeft gekregen... Roosevelt vier keer, Nixon twee keer, Bush ook nog een keer meer. Kom nou, kom nou. Dat zijn toch zulke doorzichtige leugens.
Crosspost:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:35 schreef JAM het volgende:
God, hij gaat zichzelf nu met Martin Luther King vergelijken. Dat daar toch wel wat minder mensen waren in Washington dan bij hem op 6 januari! Wat een absolute broodmongool zeg..
Je mag hopen nu toch direct?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef JAM het volgende:
Mijn God zeg. Nu roept'ie dat democraten zijn voor een abortus na geboorte. Wat een absolute, absolute broodmongool zeg. Daar wordt morgen in de pers keihard gehakt van gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |