Juichen voor Nieuw-Zeeland dus.quote:
Die wordt voor morgen vrees ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
Postponed
[..]
Niet meer na de eerder afgebroken race.
Geloof dat ze nog 2 uitloopdagen hadden voor medalrace, dus denk dat morgen voor reguliere races gebruikt zal gaan wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:01 schreef Marcoss het volgende:
Morgen zou de finaledag zijn bij het kiten vrouwen, blijft dat zo, ook al hebben ze pas 6 races gedaan (ipv 16?) ?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:01 schreef Marcoss het volgende:
Morgen zou de finaledag zijn bij het kiten vrouwen, blijft dat zo, ook al hebben ze pas 6 races gedaan (ipv 16?) ?
Ik denk al finaledag, dan hebben ze overmorgen als reserve daarvoor. Opzich is 6 races voldoendequote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat ze nog 2 uitloopdagen hadden voor medalrace, dus denk dat morgen voor reguliere races gebruikt zal gaan worden
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Neem aan dat je hier op doelde?![]()
[ afbeelding ]
Ze nemen de huidige stand, morgen Medal races.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef Redefine het volgende:
Als ze inderdaad morgen de finales doen, dan zullen ze de huidige stand nemen. En dat is wel erg gunstig voor Lammerts. Ze hoeft dan in de halve finale, maar 1 race te winnen.
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze nemen de huidige stand, morgen Medal races.
Geen idee wat je met de tweede zin bedoelt, volgensmij doen ze twee halve finales van 4 die series van 6 racen waarvan degene die de meeste races wint doorgaat naar de finale waar de nummers 1 en 2 van de reguliere races zich al voor geplaatst hebben.
Ik wou het net editten omdat ik het inderdaad nu zag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.
En voor de 1 en 2 van de reguliere series geldt dat van die overwinningen mee krijgen bij de finale ook. Dus de nummer 1 hoeft maar 1x te winnen, en evt Lammerts 3xquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.
Klopt. Goud is daarom heel lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En voor de 1 en 2 van de reguliere series geldt dat van die overwinningen mee krijgen bij de finale ook. Dus de nummer 1 hoeft maar 1x te winnen, en evt Lammerts 3x
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailingquote:
Spaanse dames liggen er slecht bij en Oostenrijk ook. Dit wordt zo voor de Jappenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailing
"Mixed Dinghy" MR is nu bezig.
tracker
Nou, het is nog wel spannend. Oostenrijk nu op winnende positie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spaanse dames liggen er slecht bij en Oostenrijk ook. Dit wordt zo voor de Jappen
Zou mooi zijn, toch niet echt een land voor zeilmedaillesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, het is nog wel spannend. Oostenrijk nu op winnende positie.
Kunnen er geen kut van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ouch, SpanjeWas er wat gebeurt of gewoon slecht gevaren?
Binnen het Marseille gebied heb je nog steeds meerdere 'baantjes'.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:19 schreef tjoptjop het volgende:
Ze varen vandaag allemaal op de "Marseille" baan dus na de catamarans dan de kites?
Het is ze gegundquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Verneukt Team GB nu een medaille door een valse start bij de MultiHull?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Verneukt Team GB nu een medaille door een valse start bij de MultiHull?
Prima gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:04 schreef Pino112 het volgende:
Bouwer en van der Meer dus 6e geëindigd in totaal, op 15 punt van brons.
De immer chokende Britten.quote:
Zeker weten? de afgelopen week hebben ze er altijd wel een scheiding in gehad dacht ik. Corniche, Frioul etcquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Binnen het Marseille gebied heb je nog steeds meerdere 'baantjes'.
Yup. Zie post 14quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:18 schreef Redefine het volgende:
Hebben de kiters morgen eigenlijk nog een reserve dag?
Die gaan zitten kijken naar races die niet doorgaan totdat het kanovaren metquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:28 schreef Szura het volgende:
Oh de NOS gaat eraan beginnen, erg nuttig
Met Nederland? Dan missen er in je programma post vlaggetjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaan zitten kijken naar races die niet doorgaan totdat het kanovaren metbegint.
arjenlubachbespreektdenationsleague.mp4quote:
Ah nee. Vandaag niet. Gisteren ook nog even doorgebladerd naar de komende dagen. Daardoor dacht ik even dat vandaag er ook een vlaggetje wasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met Nederland? Dan missen er in je programma post vlaggetjes
Er gaan twee door naar de finale. Dus nog wel meer racesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bantus gewonnen dus die is door naar de finale, bij Halve finale A is er nog minimaal 1 race nodig
1 per halve finale. Als Pianosi de volgende race wint dan hebben we de finaledeelnemers.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er gaan twee door naar de finale. Dus nog wel meer races
Oh toch wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 per halve finale. Als Pianosi de volgende race wint dan hebben we de finaledeelnemers.
Die is echt heel leuk jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:30 schreef Em31 het volgende:
Ik vind Marcelien een prima analist, om ook eens positief te zijn over de NOS.
HBO MAXquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:58 schreef alpeko het volgende:
Waar is dit te zien? Uiteraard niet bij de NOS
Die gaan Sharon nog wel even herhalenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of de staatsomroep op tijd is
Nee, eerste met 3 wins en Annelous heeft er al 2 en de Duitse 1 (als gevolg van hun plaatsing na de normale races).quote:
Nee, dat is het maximale. Als ze deze wint is het meteen klaar.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Slechte start, deze kan zo op waterpolo.
snelste sport op de OS blijkbaarquote:
Welke sport is sneller dan?quote:
heb ik van de NOS commentatorquote:
Dat ligt aan de topsnelheid die ze hier halen.quote:
Is denk ik ook wel zo. Ging dit niet tot 80 per uur? Op de fiets halen ze dat wel natuurlijk bij een beetje afdaling maar gem. zal dat langzamer gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
heb ik van de NOS commentator
(mijn verbazing was al groot)
die gaan sneller dan 80 per uur?quote:
Oh topquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, eerste met 3 wins en Annelous heeft er al 2 en de Duitse 1 (als gevolg van hun plaatsing na de normale races).
Die vlieger ging niet op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:07 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen mannen-Kiter hier?
Omdat dit de vrouwen race isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:07 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen mannen-Kiter hier?
Heuvelaf? Lijkt mij wel.quote:
Het leek er haast op alsof die haar arm opstakquote:
het is een Duitse?quote:
Je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Duitse wil een rode loper hebben zeker, ja doei
Topsnelheden wel vergelijkbaar blijkbaar (al zat dat wel met veel wind zijn)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:09 schreef Em31 het volgende:
Werd inderdaad bij de NOS gezegd dat dit de snelste sport was, dat vond ik ook wat apart zo na het baanwielrennen
Nee, gaan met vier naar de finale.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen
Heeft ze nu ook zeker een medaille?
ja en de finale.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef alpeko het volgende:
Graag duiding... is ze nu door? En naar wat?
Nee, 4 in de finalequote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen
Heeft ze nu ook zeker een medaille?
In theorie kan het nog steeds wel, maar die hebben voorsprong jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
ja en de finale.
tegen oa. 2 waar ze niet van gaat winnen blijkbaar (USA en GB?)
Zo werkt het niet helemaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Lekker commentaar, die twee zijn te goed maar ze kan voor brons gaan.
Nee, gewoon voor goud gaan. Als het niet lukt kan er altijd nog brons uit komen.
Herbert Cool die 'm geblockt had op Twitter?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Hoe heet deze commentator op HBO? Doet normaal gesproken skiën / langlaufen
@:heywoodu
Ze ligt te ver achter qua winst racesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Nee, gewoon voor goud gaan. Als het niet lukt kan er altijd nog brons uit komen.
Neem aan dat ze doorgaan met de overige deelnemers als iemand 3x wint? En dan wachten tot iemand anders 3x wintquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe zit het als je zilver of brons wil pakken?
Nee die herken ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herbert Cool die 'm geblockt had op Twitter?
dat kan in principe maar ook weer nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Dit is Gert Meinardi, die normaal inderdaad de mannen bij het alpineskiën doetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Hoe heet deze commentator op HBO? Doet normaal gesproken skiën / langlaufen
@:heywoodu
3x toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef wdn het volgende:
[..]
dat kan in principe maar ook weer niet
het is niet een race waar je eerste moet worden; je moet 4x winnen en ze ligt achter
Ik vrees W's en dan gemiddelde plaats in de finaleraces nadat iemand 3W heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neem aan dat ze doorgaan met de overige deelnemers als iemand 3x wint? En dan wachten tot iemand anders 3x wint
Het hele systeem met wins is ook gewoon kut. Nou ja, niet het systeem zelf, maar dat ze het wins noemen. Noem het gewoon punten, daarmee was een stuk makkelijker uit te leggen dat Lammerts net op twee wins stond ondanks dat het pas race één was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef Redefine het volgende:
Je moet drie races winnen, maar als iemand anders 3 races wint en jij tweede wordt, dan win je brons.
[ afbeelding ]
sorry ja 3xquote:
Oh, dat is dan wel weer bijzonder..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees W's en dan gemiddelde plaats in de finaleraces nadat iemand 3W heeft.
Allemaal hetzelfde dat gedoe in de sneeuw.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee die herken ik wel
En die doet biatlon
Volgens mij was dat het moment dat de Poolse Mayer hinderde door er nog even voor te komen. Daar verloor Mayer wel wat snelheid mee ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef Redefine het volgende:
Ze heeft het over het moment bij de tweede boei, wat voor beelden schotelt de regisseur voor? Boei 1 en boei 3.
https://www.gmpro.nl/quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is Gert Meinardi, die normaal inderdaad de mannen bij het alpineskiën doet
Laten we hopen op minimaal 3 races.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Zo dus maximaal zes races, dat kan nog even duren
Nee dat was niet dat moment. Ging om het moment dat ze schreeuwde tegen die Poolse, dat wilde Marceline laten zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het moment dat de Poolse Mayer hinderde door er nog even voor te komen. Daar verloor Mayer wel wat snelheid mee ja.
NOSquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:20 schreef Redefine het volgende:
Jullie hebben al een wereldtitel, willen jullie dan nog wel vol gaan voor brons? Wat een vraag zeg
Die zette Jongkind wel even op zijn plek ja.quote:
ik kan geen 5s op zo'n plank staanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou alles afscheuren bij zo'n val
Ja hier zag ik het:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie nog niets op de site of op de gps-tracker
Ja ik zag het net, maar zolang het niet op de competition status of op de GPS-tracker staat is het niet zo. Misschien de origineel beoogde starttijd?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja hier zag ik het:
https://olympics.com/en/p(...)-s-kite/fnl-000100--
Voetjebal bedoel je neem ik aanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:45 schreef wdn het volgende:
lijkt erop dat ES2 idd bij zeilen blijft en niet de hockey troost finale gaat doen
ja!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Dus voor brons in ieder geval voor de Amerikaanse eindigen, mocht de Francaise nu al winnen
Nee joh, paar keer lezen en dan is het heel simpelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Ze hebben er wel een complex systeem van gemaakt
Maar toch wel een eerlijk systeem..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Valt wel meequote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Oh, het is ook wel te snappen, maar vond het systeem bij van Opzeeland dan "logischer"quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, paar keer lezen en dan is het heel simpel
Het was al tien keer minder complex geweest om uit te leggen als ze die W's gewoon punten hadden genoemd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, het is ook wel te snappen, maar vond het systeem bij van Opzeeland dan "logischer"
Al worden hier in ieder geval de reguliere races nog echt beloond
weet je dat zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Nog één keer dan voor iedereen die nu inschakelt: nee, als Lammerts deze race wint heeft ze (nog) geen goud
Nee, maar in een race met vier dan vierde worden is wel jammerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Medaille was hier toch niet verwacht
Zolang die Amerikaanse nog geen zege heeft, lijkt mij dat sowieso van toepassing ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Is het bij een nieuwe race dan gewoon weer brons voor degene die als 1e eindigt tussen VS en NL?
(er vanuit gaande dat Fra of GB wint)
Gaat om gemiddelde ranking, al is dat met 4 natuurlijk ook snel bepaaldquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang die Amerikaanse nog geen zege heeft, lijkt mij dat sowieso van toepassing ja.
tenzij US een race wint.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Is het bij een nieuwe race dan gewoon weer brons voor degene die als 1e eindigt tussen VS en NL?
(er vanuit gaande dat Fra of GB wint)
Dan zouden ze gelijk staan als NL 3e wordt.. dan is alsnog de vraag of de laatste race geldt of dat ze voor de klassering gaan na de reguliere races..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat om gemiddelde ranking, al is dat met 4 natuurlijk ook snel bepaald
Dat gaat niet zo snel meer dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Bedankt.
Lammerts is nu op land aan het zeilen volgens die tracker.
Elke race heeft weer een nieuwe tracker, linksboven even Final/F2 kiezen voor straks.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Bedankt.
Lammerts is nu op land aan het zeilen volgens die tracker.
In theorie nog steeds goud, maar brons is realistischer.quote:
Ze moet de Britse ook niet voorbij gaan, want dan krijg je nog een racequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:23 schreef Redefine het volgende:
Gaat er nu vooral om dat die Amerikaanse er niet meer voorbijgaat.
Klopt, dat is wel het lastige aan dit concept.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moet de Britse ook niet voorbij gaan, want dan krijg je nog een race
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:23 schreef Szura het volgende:
Maar is het nou brons als het zo blijft?
Als ze voor de Amerikaanse eindigt en de Britse of Franse wint, dan ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:23 schreef Szura het volgende:
Maar is het nou brons als het zo blijft?
3x winnen is ook goedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moet de Britse ook niet voorbij gaan, want dan krijg je nog een race
mooiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PENALTY VOOR DE AMERIKAANSE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |