Laten we hopen op minimaal 3 races.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Zo dus maximaal zes races, dat kan nog even duren
Nee dat was niet dat moment. Ging om het moment dat ze schreeuwde tegen die Poolse, dat wilde Marceline laten zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het moment dat de Poolse Mayer hinderde door er nog even voor te komen. Daar verloor Mayer wel wat snelheid mee ja.
NOSquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:20 schreef Redefine het volgende:
Jullie hebben al een wereldtitel, willen jullie dan nog wel vol gaan voor brons? Wat een vraag zeg
Die zette Jongkind wel even op zijn plek ja.quote:
ik kan geen 5s op zo'n plank staanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou alles afscheuren bij zo'n val
Ja hier zag ik het:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie nog niets op de site of op de gps-tracker
Ja ik zag het net, maar zolang het niet op de competition status of op de GPS-tracker staat is het niet zo. Misschien de origineel beoogde starttijd?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja hier zag ik het:
https://olympics.com/en/p(...)-s-kite/fnl-000100--
Voetjebal bedoel je neem ik aanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:45 schreef wdn het volgende:
lijkt erop dat ES2 idd bij zeilen blijft en niet de hockey troost finale gaat doen
ja!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Dus voor brons in ieder geval voor de Amerikaanse eindigen, mocht de Francaise nu al winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |