Juichen voor Nieuw-Zeeland dus.quote:
Die wordt voor morgen vrees ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
Postponed
[..]
Niet meer na de eerder afgebroken race.
Geloof dat ze nog 2 uitloopdagen hadden voor medalrace, dus denk dat morgen voor reguliere races gebruikt zal gaan wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:01 schreef Marcoss het volgende:
Morgen zou de finaledag zijn bij het kiten vrouwen, blijft dat zo, ook al hebben ze pas 6 races gedaan (ipv 16?) ?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:01 schreef Marcoss het volgende:
Morgen zou de finaledag zijn bij het kiten vrouwen, blijft dat zo, ook al hebben ze pas 6 races gedaan (ipv 16?) ?
Ik denk al finaledag, dan hebben ze overmorgen als reserve daarvoor. Opzich is 6 races voldoendequote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat ze nog 2 uitloopdagen hadden voor medalrace, dus denk dat morgen voor reguliere races gebruikt zal gaan worden
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Neem aan dat je hier op doelde?![]()
[ afbeelding ]
Ze nemen de huidige stand, morgen Medal races.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef Redefine het volgende:
Als ze inderdaad morgen de finales doen, dan zullen ze de huidige stand nemen. En dat is wel erg gunstig voor Lammerts. Ze hoeft dan in de halve finale, maar 1 race te winnen.
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze nemen de huidige stand, morgen Medal races.
Geen idee wat je met de tweede zin bedoelt, volgensmij doen ze twee halve finales van 4 die series van 6 racen waarvan degene die de meeste races wint doorgaat naar de finale waar de nummers 1 en 2 van de reguliere races zich al voor geplaatst hebben.
Ik wou het net editten omdat ik het inderdaad nu zag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.
En voor de 1 en 2 van de reguliere series geldt dat van die overwinningen mee krijgen bij de finale ook. Dus de nummer 1 hoeft maar 1x te winnen, en evt Lammerts 3xquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg eerder. De nummers 1 en 2 gaan sowieso al naar de finale. De rest van de top tien wordt verdeeld over twee halve finales. De besten van die halve finale (dus de nummer 3 en 4) krijgen alvast twee overwinningen op hun naam. Die hoeven dan dus nog maar één keer te winnen.
Klopt. Goud is daarom heel lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En voor de 1 en 2 van de reguliere series geldt dat van die overwinningen mee krijgen bij de finale ook. Dus de nummer 1 hoeft maar 1x te winnen, en evt Lammerts 3x
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailingquote:
Spaanse dames liggen er slecht bij en Oostenrijk ook. Dit wordt zo voor de Jappenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailing
"Mixed Dinghy" MR is nu bezig.
tracker
Nou, het is nog wel spannend. Oostenrijk nu op winnende positie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spaanse dames liggen er slecht bij en Oostenrijk ook. Dit wordt zo voor de Jappen
Zou mooi zijn, toch niet echt een land voor zeilmedaillesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, het is nog wel spannend. Oostenrijk nu op winnende positie.
Kunnen er geen kut van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ouch, SpanjeWas er wat gebeurt of gewoon slecht gevaren?
Binnen het Marseille gebied heb je nog steeds meerdere 'baantjes'.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:19 schreef tjoptjop het volgende:
Ze varen vandaag allemaal op de "Marseille" baan dus na de catamarans dan de kites?
Het is ze gegundquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Verneukt Team GB nu een medaille door een valse start bij de MultiHull?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Verneukt Team GB nu een medaille door een valse start bij de MultiHull?
Prima gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:04 schreef Pino112 het volgende:
Bouwer en van der Meer dus 6e geëindigd in totaal, op 15 punt van brons.
De immer chokende Britten.quote:
Zeker weten? de afgelopen week hebben ze er altijd wel een scheiding in gehad dacht ik. Corniche, Frioul etcquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Binnen het Marseille gebied heb je nog steeds meerdere 'baantjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |