quote:
Ok. Dan nog even wachten op wat de hockeysters hier zelf over zeggen. Want Kooke had er ook niet over.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Even teruggespoeld en scheids vraagt aan VAR om een voet in de cirkel en die antwoord met OK ik zoek naar een voet in de cirkel.
Onzichtbare speelster.quote:
Baanwielrennenquote:
doe ik alquote:
nee dat is niet mogelijk in ruil voor een 1/2 finale hockeyquote:
ik zat voor een TV in 78quote:
Wraak voor 2022quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:39 schreef wdn het volgende:
[..]
nee dat is niet mogelijk in ruil voor een 1/2 finale hockey
Binnenkant van je ogen.quote:
Meerdere flessen bier en een spiegel en nog wat dingen werden gesloopt in ons huis in 78quote:
Nee, het waait waarempel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is afgelopen toch? Of uitgesteld..
Afgelopen, WE HEBBEN GOUDquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jammer, ik zag in het zeiltopic enthousiaste berichten dat het eindelijk weer waait.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We gaan nu juichen voor Cyprusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, ik zag in het zeiltopic enthousiaste berichten dat het eindelijk weer waait.
Ja, z'n zoonquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
Van Ass? zag ik die naam gister ook niet ergens?
Ja, zijn zoon speelt bij de mannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
Van Ass? zag ik die naam gister ook niet ergens?
Geplofte neus =/= hersenschuddingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zeker geen hersenschuddingprotocol in het hockey?
Ik geef het door.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef wdn het volgende:
als ik de coach was was mijn antwoord op de 1ste vraag: met Joosje gaat het goed.
Gaan we met de vuist op tafel slaan?quote:
You only get one chance.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef wdn het volgende:
als ik de coach was was mijn antwoord op de 1ste vraag: met Joosje gaat het goed.
Vrijdagquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Jane het volgende:
Ik zie dat het maar goed is dat ik weer niet kijk.
Inderdaad, je staat met 2-0 voor waarom moet ze dan spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
Stuur Joosje naar 't hotel joh. Mooi geweest voor vandaag.
Nee die is nu kwaad..gaat nog wel scorenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
voor het vertrouwen van je teamquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
En een schoon nieuw shirt met getaped rugnummer die gaat voor miljoenen bij Sothebys over de toonbank samen met het bebloedde shirt. Wat ik je brom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |