Of van spanning / stress.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Restless leg syndrome?
Zo ja, al eens Magnesium (citraat) geprobeerd voor overdag?
En Magnesium Bisglycinaat voor het slapen?
I am confusion.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja.
Hier wil ik ook geen grappen over maken.
Vandaar water under the bridge, meeste mensen weten dat ze dan niet moeten doorvragen dacht ik
Stress kan welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of van spanning / stress.
Weet niet of magnesium daar ook bij helpt.
Jazeker!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of van spanning / stress.
Weet niet of magnesium daar ook bij helpt.
Ik heb zelf momenteel heel snel spierpijn of pijnlijke benen met stress, dus het kan zeker.quote:
Bananenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Jazeker!
(@:Pinnenmutske : laat je niet afschepen met Mg-(hydr)oxide. Dat is de goedkoopste, maar erg goed voor de stoelgang en verder doet het weinig voor je lichaam.
P.S. Verder is Magnesium meten in het bloed niet heel zinvol. Wel kan bijv. je Kalium balans met de natrium in het bloed verstoord zijn bij spierkrampen. Neem echter niet te veel kalium(zout). Eet liever een banaan of tomaten extra)
quote:
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt gebeurd in Belgie
2x de dosering die op het etiket staat nemen. Of tot 400/450 mg Mg per dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelf momenteel heel snel spierpijn of pijnlijke benen met stress, dus het kan zeker.
Maar geen magnesium geprobeerd, misschien ook eens doen, heb het hier nog wel in de kast staan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt gebeurd in Belgie
Ik zou graag met zo'n trein reizen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt gebeurd in Belgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |