quote:
Je bent zelluf.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oh ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent zelluf.![]()
Let je wel op je ph waarde?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja.
Je hebt gelijk.
Jij ook - skatje?![]()
Ja.quote:
Nope spierpijn in de benenquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja.
Hier wil ik ook geen grappen over maken.
Vandaar water under the bridge, meeste mensen weten dat ze dan niet moeten doorvragen dacht ik
Vanaf nu maar 24/7 hier zijn dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gebeurt vaak als ik er even niet ben.
Restless leg syndrome?quote:
Ik heb dat wel meer ook in de dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Restless leg syndrome?
Zo ja, al eens Magnesium (citraat) geprobeerd voor overdag?
En Magnesium Bisglycinaat voor het slapen?
Of van spanning / stress.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Restless leg syndrome?
Zo ja, al eens Magnesium (citraat) geprobeerd voor overdag?
En Magnesium Bisglycinaat voor het slapen?
I am confusion.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja.
Hier wil ik ook geen grappen over maken.
Vandaar water under the bridge, meeste mensen weten dat ze dan niet moeten doorvragen dacht ik
Stress kan welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of van spanning / stress.
Weet niet of magnesium daar ook bij helpt.
Jazeker!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of van spanning / stress.
Weet niet of magnesium daar ook bij helpt.
Ik heb zelf momenteel heel snel spierpijn of pijnlijke benen met stress, dus het kan zeker.quote:
Bananenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Jazeker!
(@:Pinnenmutske : laat je niet afschepen met Mg-(hydr)oxide. Dat is de goedkoopste, maar erg goed voor de stoelgang en verder doet het weinig voor je lichaam.
P.S. Verder is Magnesium meten in het bloed niet heel zinvol. Wel kan bijv. je Kalium balans met de natrium in het bloed verstoord zijn bij spierkrampen. Neem echter niet te veel kalium(zout). Eet liever een banaan of tomaten extra)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |