Bij de dames wel echt realistisch ja, bij de heren zijn er wat ik begrijp 2 zo goed dat goud en zilver al weg zijn en dan is die van ons niet bepaald de eerste kanshebber op bronsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kunnen best nog medailles winnen toch? Ik volg die 'sport' niet echt.
Ik acht de kans bijzonder klein, maar geef het een kans, wie weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het een beetje een kijk'sport'?
Wat een zeikwijf is het eigenlijk , sorry Tongquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Kom op Dione, iets meer feeststemming graag
Is geen sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar staat Cricket op het programma geloof ik toch? dat lijkt me dan wel weer een toffe toevoeging
Dat had er al jaren bij moeten zijn, heel groot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar staat Cricket op het programma geloof ik toch? dat lijkt me dan wel weer een toffe toevoeging
Die kun je bij dat soort sporten dan wel met potlood invullen ja. Zelfs als die minder presteren zullen ze wel wat extra waardering krijgen van de jury, zo gaat het daar meestal als je favoriet bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dames wel echt realistisch ja, bij de heren zijn er wat ik begrijp 2 zo goed dat goud en zilver al weg zijn en dan is die van ons niet bepaald de eerste kanshebber op brons
Hier ook, wil mijn vrije dagen sparen voor wat anders, maar het is een eindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer lekker tot kerst nonstop werken, jeej
T20 ja. Daar ga ik geen minuut van kijken tijdens de Spelen. Sowieso ga ik wat minder verschillende sporten kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
In die kortere vorm is dat zeker wel tof ja. Squash komt er ook nog bij. Verder kustroeien waar ik te weinig van weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet echt iedereen die bij Dione langskomt ook zeggen dat anderen ze beter hebben gemaakt ofzo.
Ja.quote:
Hoe laat begonnen ze eigenlijk op de dagen van de triatlon (die heb ik zelf niet live gekeken, dus geen idee).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Begint vroeg'
Ja, om 7.30 maar jullie zenden geen snelwandelen uit. FlopNOS @:heywoodu
(Al is de relay wel kut natuurlijk, akkoord)
Misschien dat hbo max wel alles uitzend live.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb ook geen idee hoeveel er straks wordt uitgezonden
Voorzichtig gesponsord door de firma Modi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Dan kunnen ze ook wel meteen padel (voor luie dikke mensen) toevoegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die kortere vorm is dat zeker wel tof ja. Squash komt er ook nog bij. Verder kustroeien waar ik te weinig van weet.
Maar ook Flag Football!
8 uur welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe laat begonnen ze eigenlijk op de dagen van de triatlon (die heb ik zelf niet live gekeken, dus geen idee).
Padel is nog wel een sport. Flag Football doen families met elkaar in de achtertuin omdat het toch wel wat te link is om je tante te tackelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook wel meteen padel (voor luie dikke mensen) toevoegen.
Dat valt mij nog mee.quote:
Veel plezier in Parijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tot zo ver de laatste keer dat ik dit programma met jullie gekeken heb. Het was me een waar genoegen
Meen je niet?quote:
Veel plezier in Parijsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tot zo ver de laatste keer dat ik dit programma met jullie gekeken heb. Het was me een waar genoegen
Gratis goud voor de VS, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Maar dat stelt echt niks voor. Daar moeten we wel paar fitte mensen voor weten te vinden. Wat een onzin wel om dat op de OS te spelen.
(als we goud winnen zal ik anders piepen).
Daar gaan de Amerikanen gratis goud ophalen. Zijn de enigen die dat serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Maar dat stelt echt niks voor. Daar moeten we wel paar fitte mensen voor weten te vinden. Wat een onzin wel om dat op de OS te spelen.
(als we goud winnen zal ik anders piepen).
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenquote:
Dat uiteraard. Maar dat wordt nog best professioneel beoefend, wel met een enorme overmacht aan Spanjaarden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenDe boertjes zullen er vast ook in zitten.
Dan niet tot A Demainquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Bij de dames deed Kingma natuurlijk goed mee en bij de relay hadden we ook kansjes op een goede klassering.quote:
Oh ja natuurlijk, dan kan het opeens wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dames deed Kingma natuurlijk goed mee en bij de relay hadden we ook kansjes op een goede klassering.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er is nog Paralympische Spelen straks!
Dit wist je echt wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenDe boertjes zullen er vast ook in zitten.
Akkoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook, maar ik kijk ook nog gewichtheffen.
Lekker Hollandsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
Wat heeft Dione voor klederdracht aan
Moet zij weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:43 schreef DIJK het volgende:
Ma hoogland heeft ook wel een enorm hoofd.
Stomdronken in het Holland House, toen ook al.quote:
Prima. Leuker dan Shanne.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hetty wel leuk, mag dat?
Staan we toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard mag dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze schaar er niet uit kunnen knippen?
Beetje zoals MAX kijken in Ziggo Domequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult naar dat HHH moetenDat lijkt me echt de hel.
Beetje stomdronken meelallen, niks mis mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben er niet eens bier.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zullen genoeg sporters zijn die dat wel leuk vinden. Er is een hoop volk dat dit soort gedoe echt geweldig vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn minder erge plekken ter wereld om naartoe te gaan ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Komt ook lekker ongeïnteresseerd overquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:54 schreef tong80 het volgende:
Dione met haar "ja" "ja""ja" want ze luistert niet en wil een vraag van het briefje voor lezen.
De meeste sporters zullen dit oprecht geweldig vinden (sowieso zijn er echt heel veel sporters die van de simpele feestmuziek zijn). En objectief gezien is zo'n huldiging natuurlijk ook wel mooi. Maar dat je geforceerd mee moet hossen etc. is natuurlijk wel meh.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zullen genoeg sporters zijn die dat wel leuk vinden. Er is een hoop volk dat dit soort gedoe echt geweldig vindt.
Maar ja, er zullen ook wel wat sporters zijn die daar helemaal niks mee hebben.
Ik twijfel alleen bij Casper Corbeau.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste sporters zullen dit oprecht geweldig vinden (sowieso zijn er echt heel veel sporters die van de simpele feestmuziek zijn). En objectief gezien is zo'n huldiging natuurlijk ook wel mooi. Maar dat je geforceerd mee moet hossen etc. is natuurlijk wel meh.
Laten we ook eerlijk zijn, vele prestaties buiten de OS om komen niet eens in de krant (bij wijze van)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste sporters zullen dit oprecht geweldig vinden (sowieso zijn er echt heel veel sporters die van de simpele feestmuziek zijn). En objectief gezien is zo'n huldiging natuurlijk ook wel mooi. Maar dat je geforceerd mee moet hossen etc. is natuurlijk wel meh.
Eens. Denk dat als wij sporters zouden zijn wij dit ook nog best leuk zouden vinden. Zolang ze niks forceren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laten we ook eerlijk zijn, vele prestaties buiten de OS om komen niet eens in de krant (bij wijze van)
Precies jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Denk dat als wij sporters zouden zijn wij dit ook nog best leuk zouden vinden. Zolang ze niks forceren.
Het was een matige grap dat Heineken geen bier is.quote:
Ik zat even niet op te letten, maar werd die genoemd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
De naam van Janja GarnbretGodin verhaspelen![]()
Dit kan echt niet.
Zeker. Toen we nog op het prachtige aantal van 0 medailles stondenquote:
Heerlijk. Dan wil ik ook wel mee doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker met 46 graden sporten in India in 2036.
Mee eens, maar India valt qua tijdverschil wel goed mee. Liever daar OS dan weer in China of Japan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen zin in weer Spelen in Azië in 2036. Doe maar in 2040 ofzo.
Ze lieten het Slovenië-huis zien, daar zaten ze uiteraard te kijken naar het boulderen van Janja gisteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten, maar werd die genoemd?
Is toch ook nog wel 7 uur verschil ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar India valt qua tijdverschil wel goed mee. Liever daar OS dan weer in China of Japan.
Vet manquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker. Toen we nog op het prachtige aantal van 0 medailles stonden
Was een beetje een dooie boel, maar kan me voorstellen dat het leuk is om daar te zijn bij zo'n ontknoping van een Nederlands sportmoment.
Ah zo. Dank je.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze lieten het Slovenië-huis zien, daar zaten ze uiteraard te kijken naar het boulderen van Janja gisteren.
Bijzonder ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef H.Vviv het volgende:
Kemps meer aan het woord dan alle sporters samen die daar zitten.
New Dehli is 3 uur later.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch ook nog wel 7 uur verschil ofzo?
3 en half uur geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In New Dehli is het nu 2:30, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee ja. Dan zou je die nog wel kunnen verkopen als Europese tijdzone. Moet je alleen om 5 uur uit je bed voor de marathon.quote:
Ik ben in slaap gevallen.quote:
Dit is meer iets voor Humberto jaquote:
Het is een leuk terrein/gebouw met een terras en meerdere grote schermen met sport, dus je hoeft niet per se naar Rob Kemps en La Fuente. Je kon je ook opgeven om in het publiek te zitten bij Studio Parijs maar daarvoor waren we helaas te laat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vet manSnap dat je er wel op het ''juiste'' moment moet zijn ja
Ik denk dat je aan dat laatste weinig heb gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een leuk terrein/gebouw met een terras en meerdere grote schermen met sport, dus je hoeft niet per se naar Rob Kemps en La Fuente. Je kon je ook opgeven om in het publiek te zitten bij Studio Parijs maar daarvoor waren we helaas te laat.
Ter vergelijking, het is nu 14.00 in Los Angeles en 07.00 in Brisbanequote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
In New Dehli is het nu 2:30, dat valt wel mee.
Welke redacteur heeft het lef gehad om dat op het briefje van Dione te zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Weten de mensen de Eifeltoren te vinden???
Godverdomme
Bedankt voor de herinnering dat het de volgende keren matig gaat worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ter vergelijking, het is nu 14.00 in Los Angeles en 07.00 in Brisbane
Daar zit nu Maurits Hendriks. Daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor Humberto ja
Sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering dat het de volgende keren matig gaat worden.
Gelukkig kijk ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zit nu Maurits Hendriks. Daar word je ook niet vrolijk van.
Ja, het is nogal deprimerend om te beseffen dat het nog heel lang duurt voordat we ooit weer een Zomerspelen volledig normaal kunnen volgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ter vergelijking, het is nu 14.00 in Los Angeles en 07.00 in Brisbane
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Weten de mensen de Eifeltoren te vinden???
Godverdomme
Waarbij ik wel denk dat LA nog wel mee gaat vallen omdat ze de gehele Amerikaanse markt wel zullen willen bedienen, dus de sportdag zal daar wel immens vroeg beginnen en niet extreem laat eindigen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
Qua tijdsverschil mogen we nu nog blij zijn. De komende twee zomerspelen kunnen de tijden niet slechter zijn. Zo'n beetje het uiterste wat beide kanten op.
LA is wat dat betreft het slechtste stukje Amerika. Rio viel nog goed mee (voor avond-mensen misschien nog wel beter dan Europa).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
Qua tijdsverschil mogen we nu nog blij zijn. De komende twee zomerspelen kunnen de tijden niet slechter zijn. Zo'n beetje het uiterste wat beide kanten op.
Ik vind dat heerlijk de spelen in de nacht. Echte liefhebbers die meekijken dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
Was hiervoor natuurlijk ook alweer twaalf jaar geleden. Waarbij we met de winterspelen ook nog eens slecht zaten. Zelfs Sochi was al een aantal uur verschil. Dat scheelt de komende spelen nog enigszins.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het is nogal deprimerend om te beseffen dat het nog heel lang duurt voordat we ooit weer een Zomerspelen volledig normaal kunnen volgen.
We hebben over anderhalf jaar wel voor het eerst sinds 2014 weer winterspelen op een normale tijd! En dan ook nog 2 achter elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering dat het de volgende keren matig gaat worden.
LA zou nog kunnen meevallen ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij ik wel denk dat LA nog wel mee gaat vallen omdat ze de gehele Amerikaanse markt wel zullen willen bedienen, dus de sportdag zal daar wel immens vroeg beginnen en niet extreem laat eindigen.
Dat betekent netto waarschijnlijk 15/16-5/6 uur. Iets heftiger dan Rio wel.
Brisbane wordt wel een lastig verhaal, hopelijk omdat het in tweede zwemland Australië is dan wel 'gewoon' zwemfinales in de avond
Ik zapte even tijdens windstilte. Kijk het ook nooit terug de herhaling. Net zoals ik gisteren naar Heleen Henriks zapte en ze mee zat te zingen met Frans Duijts.quote:
Dan moeten we echt onze slaap in gaan plannen, zeer matigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brisbane wordt de sportdag denk ik 23:00-15:00 ofzo, dat is echt heel kut.
Ik verwacht daar zwemfinales gewoon 3.00-4.30 en atletiekfinales tot max 5.30 ofzo. Wat hoogstens zo kan zijn is dat de schermfinales en worstelfinales nog na het zwemmen/atletiek zijn.quote:
Dan valt dit nog wel mee ja als we gaan vergelijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zapte even tijdens windstilte. Kijk het ook nooit terug de herhaling. Net zoals ik gisteren naar Heleen Henriks zapte en ze mee zat te zingen met Frans Duijts.
Maar Seoul (en Tokio ook) is nog een uur vroeger dan Brisbane, dat maakt net nog een verschil. En zo laat als in LA (als ze hun tijd hanteren), heeft nog geen levende fokker al eens gehad (sowieso niet, omdat het toen amper op tv was).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk de spelen in de nacht. Echte liefhebbers die meekijken dan.
Rechtop in bed toen Ben Johnson de race van de eeuw liep. Of broertje uit bed halen bij Rienks en Florijn.
Ja. Sowieso is opschuiven die kant op een stuk lastiger dan andersom. Maar bij Tokio, ging het nog wel net.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brisbane wordt de sportdag denk ik 23:00-15:00 ofzo, dat is echt heel kut.
Lijkt me wel een wereldgozer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Fuck Rob Kemps. Due gozer heeft 1 liedje en die zingt ie niet eens want hij kan helemaal niet zingen. What the fuck.
Tering benauwd daar ook, daar gaan we weinig WR's en OR's zienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ach India, gelukkig hebben ze zoveel sporters die medailles kunnen winnen
Vraag maar aan zn ex-vrouw en zn drie kinderenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een wereldgozer hoor.
Of massaal vliegen naar de tijdzone in LA en dan alles daar op tv/streams kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar LA vlieg komende Spelen. Tickets zullen stuk goedkoper zijn.
Europese sporten zoals roeien, handbal, hockey, waterpolo en wielrennen zullen dan wel vroeg zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht daar zwemfinales gewoon 3.00-4.30 en atletiekfinales tot max 5.30 ofzo. Wat hoogstens zo kan zijn is dat de schermfinales en worstelfinales nog na het zwemmen/atletiek zijn.
Ik keek al zeer geïnteresseerd naar Montreale 76quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Seoul (en Tokio ook) is nog een uur vroeger dan Brisbane, dat maakt net nog een verschil. En zo laat als in LA (als ze hun tijd hanteren), heeft nog geen levende fokker al eens gehad (sowieso niet, omdat het toen amper op tv was).
Die sloeg die van links naar rechts?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vraag maar aan zn ex-vrouw en zn drie kinderen
Daar ga ik niet over oordelen verder, ik ken het verhaal niet en ook geen behoefte aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vraag maar aan zn ex-vrouw en zn drie kinderen
Openwater zwemmen gaat daar een groot succes worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tering benauwd daar ook, daar gaan we weinig WR's en OR's zien
Open riool genotquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Openwater zwemmen gaat daar een groot succes worden.
Dan ben ik 77quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat India de OS van 2036 wil binnen halen, dus bedankt voor het besef dat ik 60! ben als de OS weer in deze tijdzone zullen zijn in 2040
Montreal is zes uur tijdsverschil dat is helemaal niet zo bijzonder, dus niet vergelijkbaar met LA/Brisbane.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek al zeer geïnteresseerd naar Montreale 7672 zelfs. Maar dat was bij de buren.
Ik denk dat mensen te veel afgaan op zn nep enthousiasme, het is een facadequote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over oordelen verder, ik ken het verhaal niet en ook geen behoefte aan.
Pitcairn?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of massaal vliegen naar de tijdzone in LA en dan alles daar op tv/streams kijken
Daarom is die ook zo goed bevriend met Matthijs. Die heeft hetzelfde.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen te veel afgaan op zn nep enthousiasme, het is een facade
Tsja hoeveel vroege slots kun je de teamsporten geven. Judo zal relatief vroeg zijn. Wielrennen waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europese sporten zoals roeien, handbal, hockey, waterpolo en wielrennen zullen dan wel vroeg zijn.
Ja die heeft wel een bijrolletjequote:
Badloe was ook wel aardig goed, geloof dat Van Opzeeland 1 of 2 plekken beter was op het WK waardoor hij mocht gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Luuc lijkt me niet zo'n hele fijne teamspeler eigenlijk, al snap ik wel dat het balen is dat iemand als Badloe binnenkomt om de sport die jij al jaren doet te "kapen"
Dat gevoel bekruipt mij ook ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt morgen een teleurstelling.
Wat dat Bol geen goud wint? Dat is toch wel te verwachten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor alle casual kijkers, een deel van de NOS en alle dagjesmensen in het atletiek topic ja. Zal morgenavond nog wel minder te harden in het topic zijn dan eergisteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hokkie heren valt ook in het waterquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat dat Bol geen goud wint? Dat is toch wel te verwachten?
Ik vrees ook wel een beetje dat er van de kansen op goud er in totaal niet veel gaan gebeuren, maar ik hoop er compleet naast te zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer dat ze dit al de hele spelen hypen en mensen een gouden medaille verwachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen realistisch gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hokkie heren valt ook in het water
Als dat niet zou gebeuren zou dat wel een fikse trendbreuk zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hokkie heren valt ook in het water
60 om 40 denk ik. Nederland 60%quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen realistisch gezien?
Veel erger dan nu kan het niet worden in die topics.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor alle casual kijkers, een deel van de NOS en alle dagjesmensen in het atletiek topic ja. Zal morgenavond nog wel minder te harden in het topic zijn dan eergisteren.
Volgens de bookies iets van 55/45 of 60/40 voor Nederland/Duitsland.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1.27 vs 3.75 volgens de bookmakers ; dat is dus 20/25% kans ofzo (Dat is voor Bol)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
60-40 in voordeel van de tegenstander zegt mij gevoel, puur gebaseerd op de resultaten uit het verleden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas niet nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Veel erger dan nu kan het niet worden in die topics.
Ik zie 2.10 vs 3.00 dat is wel een stuk dichterbij elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.27 vs 3.75 volgens de bookmakers ; dat is dus 20/25% kans ofzo
Nederland favoriet bij de bookies in ieder geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de bookies iets van 55/45 of 60/40 voor Nederland/Duitsland.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.27 vs 3.75 volgens de bookmakers ; dat is dus 20/25% kans ofzo
Heb het gevoel dat het in week 1 veel minder was.quote:
Ja, maar door dat gehype.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was het ook. In het atletiek topic was het tot en met eergisteren ook nog best te doen. Sinds gisteren is weer duidelijk dat ze het hek van het opvangtehuis weer open hebben laten staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het in week 1 veel minder was.
Nouja het gezeik op Nederlanders is de hele Spelen wel een ding, maar die racistische drek en vrouwonvriendelijke troep is wel echt Atletiektopic eigen - zie je ook vaak op de WK topics helaas.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het in week 1 veel minder was.
Morgen wordt het nog erger ja. En al helemaal als Bol 'gewoon' zilver wint.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen wordt het atletiektopic nog erger hoor.
Ik weet het, het lijkt onmogelijk, maar het is toch echt mogelijk. Ik vond de zwemtopics een stuk leuker over het algemeen.
Bij Unibet zie ik 1.70 vs 2.10 (Hockey mannen)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie 2.10 vs 3.00 dat is wel een stuk dichterbij elkaar.
Ja Oosterwegel is ook 'populair' (wel begrijpelijk, eerlijk is eerlijk) dus de opmerkingen laten zich raden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog erger ja. En al helemaal als Bol 'gewoon' zilver wint.
Plus morgen ook de meerkampsters, dus ook genoeg opmerkingen daarover.
Gevoelsmatig gloeit McLaughlin voor mij ook wel, maar dat komt vooral door haar coach. Maar ik zou geen enkele aanwijzing zien dat zij gepakt gaat worden en anderen niet. Sowieso zou je denken dat Bol ook gebruikt als ze zo dichtbij komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als ze McLaughlin weet te kloppen en ik denk dat ze er korter op zit dan we nu denken... maar we moeten niet teleurgesteld gaan lopen doen als het toch zilver wordt.
En wellicht krijgt ze dat goud nog over een paar jaar met de post
Dat ja. En er zijn er wel meer, dus we weten wel hoe het gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Oosterwegel is ook 'populair' (wel begrijpelijk, eerlijk is eerlijk) dus de opmerkingen laten zich raden.
Maar dat is niet in de avond. Om 11.00 zie je de users met beperkingen nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En als hoogspringen niet lukt zijn het uiteraard falers/chokers terwijl hoogspringen echt al een tijdlang weer een probleem is bij iedereen (al is het bij Dokter wel goed)
Dat dacht D-Reizen ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
The World is Our Home dat ie aan het begin speelde werkte veel beter bij de beelden trouwens
Ja, het gaat me ook meer om de toon/hoe vaak het er over gaat dan iets anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En er zijn er wel meer, dus we weten wel hoe het gaat.
Ik ga gelukkig/helaas op vakantie, dus wie weet is dat een geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen wordt het atletiektopic nog erger hoor.
Ik weet het, het lijkt onmogelijk, maar het is toch echt mogelijk. Ik vond de zwemtopics een stuk leuker over het algemeen.
met dat idee sta je niet alleenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het gaat me ook meer om de toon/hoe vaak het er over gaat dan iets anders.
Soms heb je het idee dat bepaalde mensen niet voor de sport kijken.
Die kijken alleen op een bepaalde manier ernaar. En in een ander straatje natuurlijk wel typerend hoe 'populair' het topic over de bokster is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het gaat me ook meer om de toon/hoe vaak het er over gaat dan iets anders.
Soms heb je het idee dat bepaalde mensen niet voor de sport kijken.
Ja, dat bedoelde ik, eerste dagen was het (deels ironisch) gezeik over de prestaties van team NL. Nu is er echt veel drek in vooral de atletiektopics.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het gezeik op Nederlanders is de hele Spelen wel een ding, maar die racistische drek en vrouwonvriendelijke troep is wel echt Atletiektopic eigen - zie je ook vaak op de WK topics helaas.
Dat stond helaas eerst in NWS, waardoor dat volk hierheen is gelokt omdat het over de schutting is gesmeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kijken alleen op een bepaalde manier ernaar. En in een ander straatje natuurlijk wel typerend hoe 'populair' het topic over de bokster is.
Ah ja, dan zie je nog meer van de randfiguren daarop reageren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat stond helaas eerst in NWS, waardoor dat volk hierheen is gelokt omdat het over de schutting is gesmeten.
Ik heb tot nu toe alleen gekeken omdat Puck Pieterse er was na die vierde plaats wat zilver had kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:48 schreef Szura het volgende:
Nou ik ben erdoorheen, echt wat een aflevering weer
- seriekindermaker Bob Douwe met z’n tanktop om z’n inkt te laten zien
- 1 minuutje voor de zeilers, met als belangrijkste vraag iets over Bouwmeester
- blokje baanwielrennen met Bras, prima
- fucking Rob Kemps die een kwartier mag lullen over z’n oh zo belangrijke rol in het huis en z’n liefde voor Franse chansons
- oh hee Luuc en Sara jullie waren er ook nog, hoe vonden jullie het huis? Hebben jullie ook nog 3x3 gekeken?
- iemand van de Eiffeltoren met een slaapverwekkend verhaal
- oh ja we hadden nog snel wat beelden van het hockey, atletiek en waterpolo
- jaaaaaa eindelijk gaan we het hebben over waar jullie hier eigenlijk voor zitten, Sara mag drie zinnetjes zeggen
- Bol vs enge religek NOS hype
Wanneer Femke geen goud pakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor alle casual kijkers, een deel van de NOS en alle dagjesmensen in het atletiek topic ja. Zal morgenavond nog wel minder te harden in het topic zijn dan eergisteren.
Het bizarre is dat enkele crewleden er keihard aan meedoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het gezeik op Nederlanders is de hele Spelen wel een ding, maar die racistische drek en vrouwonvriendelijke troep is wel echt Atletiektopic eigen - zie je ook vaak op de WK topics helaas.
Aldus de hypocriet die er zelf ook aan meedoet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 04:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Het bizarre is dat enkele crewleden er keihard aan meedoen.
Like gegeven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aldus de hypocriet die er zelf ook aan meedoet.
Veel verder dan dat niveau kom jij inderdaad niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 04:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Wanneer Femke geen goud pakt.
'TYPISCH NEDERLANDS '
Aldus Redefine.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel verder dan dat niveau kom jij inderdaad niet.
Aldus zeer waarschijnlijk vrij veel users.quote:
Eerst nog even de aankomende basketbal exit van US of A kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even in dit warme bad thuiskomen.
Zou mooi zijn. Dan is men bij de NOS overigens nog meer over hun toeren, want die zijn altijd nogal van het Dream Team.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerst nog even de aankomende basketbal exit van US of A kijken
Unibet geeft 1.28 voor deze voorspelling.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens 5 EUR op het feit dat ze Sharon nog een keer willen laten janken door iets over haar hond te vragen of om zelfs een filmpje van dat beestje te laten zien. "Het was je grote vriend he?"
En als dat niet in een keer lukt dan nog wel door een tweede keer erop terug te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens 5 EUR op het feit dat ze Sharon nog een keer willen laten janken door iets over haar hond te vragen of om zelfs een filmpje van dat beestje te laten zien. "Het was je grote vriend he?"
Ik besef mij nu dat de enige reden dat hij hier als artiest erbij zit natuurlijk is, omdat ze dat programma van hem willen pluggenquote:
Maar niet wat Dione wil horen denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Goed antwoord van Dafne over Femke
Scheelt dan wel dat Marit tegenwoordig wel prima is, de tijd van SEKUR WETUH is wel voorbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Sharon valt binnen na het filmpje over breakdancen voorspel ik
Dit is in potentie wel een carcrash van een show met Marit, Jacques Brinkman en de nababbel over Femke Bol
Tijd voor Hassen om de focus te verleggenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
We gaan dit helemaal kapot analyseren
Het was mooi geweest als Dafne nog even had gevraagd: "Wat zei ik zojuist?"quote:
Mannen drogen altijd wel beter opquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Jacques is bijna 60, dat zou je niet zeggen.
Ze probeert het nog onopvallend, hoofd zo stil mogelijk houden en ogen naar benedenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet haar ook om de haverklap op die papieren kijken en helemaal niet luisteren
Dat geeft ook precies aan waarom ze zo ongeschikt hiervoor is. Want iedereen die dit programma presenteert zou zo'n briefje gebruiken. Maar iemand die dit goed kan, laat het lijken alsof ze het ter plekke bedenken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet haar ook om de haverklap op die papieren kijken en helemaal niet luisteren
Nou ik kan genoeg voorbeelden noemen van mannen bij wie dat niet zo isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen drogen altijd wel beter op
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was mooi geweest als Dafne nog even had gevraagd: "Wat zei ik zojuist?"
Ik ben een man, ik blijf hier gewoon in geloven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik kan genoeg voorbeelden noemen van mannen bij wie dat niet zo is
Zo'n gesprek moet je aanvoelen, dat kan ze helaas niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geeft ook precies aan waarom ze zo ongeschikt hiervoor is. Want iedereen die dit programma presenteert zou zo'n briefje gebruiken. Maar iemand die dit goed kan, laat het lijken alsof ze het ter plekke bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |