Bij de dames wel echt realistisch ja, bij de heren zijn er wat ik begrijp 2 zo goed dat goud en zilver al weg zijn en dan is die van ons niet bepaald de eerste kanshebber op bronsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kunnen best nog medailles winnen toch? Ik volg die 'sport' niet echt.
Ik acht de kans bijzonder klein, maar geef het een kans, wie weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het een beetje een kijk'sport'?
Wat een zeikwijf is het eigenlijk , sorry Tongquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Kom op Dione, iets meer feeststemming graag
Is geen sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar staat Cricket op het programma geloof ik toch? dat lijkt me dan wel weer een toffe toevoeging
Dat had er al jaren bij moeten zijn, heel groot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar staat Cricket op het programma geloof ik toch? dat lijkt me dan wel weer een toffe toevoeging
Die kun je bij dat soort sporten dan wel met potlood invullen ja. Zelfs als die minder presteren zullen ze wel wat extra waardering krijgen van de jury, zo gaat het daar meestal als je favoriet bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dames wel echt realistisch ja, bij de heren zijn er wat ik begrijp 2 zo goed dat goud en zilver al weg zijn en dan is die van ons niet bepaald de eerste kanshebber op brons
Hier ook, wil mijn vrije dagen sparen voor wat anders, maar het is een eindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer lekker tot kerst nonstop werken, jeej
T20 ja. Daar ga ik geen minuut van kijken tijdens de Spelen. Sowieso ga ik wat minder verschillende sporten kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
In die kortere vorm is dat zeker wel tof ja. Squash komt er ook nog bij. Verder kustroeien waar ik te weinig van weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet echt iedereen die bij Dione langskomt ook zeggen dat anderen ze beter hebben gemaakt ofzo.
Ja.quote:
Hoe laat begonnen ze eigenlijk op de dagen van de triatlon (die heb ik zelf niet live gekeken, dus geen idee).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Begint vroeg'
Ja, om 7.30 maar jullie zenden geen snelwandelen uit. FlopNOS @:heywoodu
(Al is de relay wel kut natuurlijk, akkoord)
Misschien dat hbo max wel alles uitzend live.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb ook geen idee hoeveel er straks wordt uitgezonden
Voorzichtig gesponsord door de firma Modi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Dan kunnen ze ook wel meteen padel (voor luie dikke mensen) toevoegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die kortere vorm is dat zeker wel tof ja. Squash komt er ook nog bij. Verder kustroeien waar ik te weinig van weet.
Maar ook Flag Football!
8 uur welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe laat begonnen ze eigenlijk op de dagen van de triatlon (die heb ik zelf niet live gekeken, dus geen idee).
Padel is nog wel een sport. Flag Football doen families met elkaar in de achtertuin omdat het toch wel wat te link is om je tante te tackelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook wel meteen padel (voor luie dikke mensen) toevoegen.
Dat valt mij nog mee.quote:
Veel plezier in Parijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tot zo ver de laatste keer dat ik dit programma met jullie gekeken heb. Het was me een waar genoegen
Meen je niet?quote:
Veel plezier in Parijsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tot zo ver de laatste keer dat ik dit programma met jullie gekeken heb. Het was me een waar genoegen
Gratis goud voor de VS, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Maar dat stelt echt niks voor. Daar moeten we wel paar fitte mensen voor weten te vinden. Wat een onzin wel om dat op de OS te spelen.
(als we goud winnen zal ik anders piepen).
Daar gaan de Amerikanen gratis goud ophalen. Zijn de enigen die dat serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Maar dat stelt echt niks voor. Daar moeten we wel paar fitte mensen voor weten te vinden. Wat een onzin wel om dat op de OS te spelen.
(als we goud winnen zal ik anders piepen).
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenquote:
Dat uiteraard. Maar dat wordt nog best professioneel beoefend, wel met een enorme overmacht aan Spanjaarden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenDe boertjes zullen er vast ook in zitten.
Dan niet tot A Demainquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Bij de dames deed Kingma natuurlijk goed mee en bij de relay hadden we ook kansjes op een goede klassering.quote:
Oh ja natuurlijk, dan kan het opeens wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dames deed Kingma natuurlijk goed mee en bij de relay hadden we ook kansjes op een goede klassering.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er is nog Paralympische Spelen straks!
Dit wist je echt wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Padel is gewoon investering voor hipsters, BN'ers en mid-life mannen die hopen het zo groot te maken dat ze flink kunnen cashenDe boertjes zullen er vast ook in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |