SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
Yea, she's on crack.
Uiteindelijk een professionele overwinning. Maar nog wel de nodige verbeterpunten inderdaad. Met stip op 1 een nieuwe rechtsachter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
wederom een moeizame (uit)wedstrijd tegen NEC, maar wel winst en 3 punten
Ja die voelt zich ondergewaardeerd in Twentequote:Op zondag 11 augustus 2024 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sampsted gaat toch verkocht worden?
Ik wil ook wel staken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
Politie wil staken tijdens Twente-Sparta deze zaterdag.
Nou, verhuurd dus, met optie tot koop, wat een kutoplossingquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ja die voelt zich ondergewaardeerd in Twente
2-1 Twente, dan een retespannende verlenging waarin er aan beide kanten een aantal 100% kansen om zeep geholpen worden, en daarna...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
3-0quote:
Komt een verfrissend buitje aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar goeindag zeg, voetballen met deze hitte!
Als je denkt dat het met dit elftal in de competitie of Europa league goed gaat zit je ook mis denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik meerdere spelers zie schutteren, ballen zie inleveren als pupillen etc. etc., zowel vorige week als vanavond, dan lijkt het wel alsof men gewoon geen CL wil spelen dit seizoen![]()
Ja mag blij zijn als het 1-3 blijft en niet 1-7quote:
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het met dit elftal in de competitie of Europa league goed gaat zit je ook mis denk ik
Ik vond de drie punten tegen nec al bijzonder. Zoveel verschrikkelijk slechte passes over korte afstand, balverlies en duels die verloren worden.
Ik ga er niet vanuit dat ze dit nog redden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.
en eens, tegen NEC was het ook niet best. qua selectie / basis 11 hebben we echt een flinke jas uitgedaan.
hopen op nog een gelijkspelletje ofzo, voor het geld maar met name voor het (goede) gevoel.
En het is voor de competitie juist vervelender als je donderdag laat speelt en dan zondag weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.
Rare tactische keuzes ook wederom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
godnondeju zeg, weer een matige pot. langzaam tempo, slordig, geen dynamiek en weinig (kansen) gecreëerd.
kom je toch 1-0 voor door goed doorzetten van Rots, hoe lullig ook voor Clement die hem niet zag komen, geef je het in de extra tijd zo nog weg![]()
maar goed, overwinning was niet heel terecht geweest. Sparta heeft ook legio (grote) kansen gehad.
Ja, misschien wel. Maar dat valt al dat onnodige balverlies niet goed te praten. Wat ontzettend slordig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rare tactische keuzes ook wederom.
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:24 schreef Frutsel het volgende:
Van Rooij dus van NEC naar Twente...ca 1 miljoen
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind het wel prettig dat Twente investeert in jongens zoals De Rooij. Dat lijken me van die gasten die hier nog jaren kunnen spelen zonder dat ze echt opvallen en zorgen voor continuïteit.
Neem aan dat ze die voor de bank halen? Echt een bijzonder matig backiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind het wel prettig dat Twente investeert in jongens zoals De Rooij. Dat lijken me van die gasten die hier nog jaren kunnen spelen zonder dat ze echt opvallen en zorgen voor continuïteit.
NEC-fans vinden dat zelf ook, nota bene. Het is dat die Pereira-bekerfinalememe er rondloopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die voor de bank halen? Echt een bijzonder matig backie
Hij nam ook wat aardige spelers mee naar PSV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.
Nou en ? Hij scoute de van der Kerkhofjes uit Helmond. Verder liet ie 9 van de basisspelers op het EK-88 debuteren. Michels ontsloeg hem door aansporing van Beenhakkert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij nam ook wat aardige spelers mee naar PSV.
Niks nou en, het ging toen beter met PSV en minder met Twente, dus altijd goed aankoopbeleid vanaf de jaren 70 is een beetje onzin.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou en ? Hij scoute de van der Kerkhofjes uit Helmond. Verder liet ie 9 van de basisspelers op het EK-88 debuteren. Michels ontsloeg hem door aansporing van Beenhakkert.
Twente had toen de "pech" dat Nederland wereldtop was. Kijk eens wie hij allemaal liet debuteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks nou en, het ging toen beter met PSV en minder met Twente, dus altijd goed aankoopbeleid vanaf de jaren 70 is een beetje onzin.
Tot dat Musterman spelers ging halen die ze eigenlijk niet konden betalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.
Klopt. Maar ze hebben na de grote drie en misschien AZ een geweldige geschiedenis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:48 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Tot dat Musterman spelers ging halen die ze eigenlijk niet konden betalen
Wat een waslap is die Weghorstquote:"Ik had vroeger als kleine jongen een Ajax-tenue aan. Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn opa een echte Ajax-fan was", alsdus de 32-jarige spits op de website van Ajax. "Als kleine jongen gingen we altijd op vakantie en reden we langs de ArenA. Toen zei ik altijd: Hier ga ik later voetballen." Dat is nu gelukt. "Ik ben ontzettend trots."
We gaan erachter komen bij Ajax dit jaarquote:
quote:
Man man manquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Weghorst vertelt over FC Twente-droom: "Stond altijd op Vak-P"
Mmmm
Gristus te paard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente speelt in de EL tegen:
🇮🇹 Lazio Roma (T)
🏴 Manchester United (U)
🇹🇷 Fenerbahçe (T)
🇬🇷 Olympiacos (U)
🇧🇪 Union SG (T)
🇸🇪 Malmö (U)
🇹🇷 Beşiktaş (T)
🇫🇷 Nice (U)
best pittig lijkt het.
Terwijl je toch in potentie met Steijn, Lammers, Vlap, Rots allemaal wel spelers hebt die hebben laten zien een goal te kunnen maken. Zit op een of andere manier een onbalans in het team.quote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Aanvallend is het wel echt tandeloos
Er moet een creatieve middenvelder bij. We missen steekpasjes.quote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Terwijl je toch in potentie met Steijn, Lammers, Vlap, Rots allemaal wel spelers hebt die hebben laten zien een goal te kunnen maken. Zit op een of andere manier een onbalans in het team.
Het meerendeel ging via supportersverenigingen. Twente verkocht zelf maar 200 kaarten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef bambino het volgende:
Vanmiddag in de 1e minuut kaart aanvraag gedaan, maar geen kaart gekregen.
Ongelofelijk dat er zo weinig kaarten in de vrije verkoop zijn met zo'n groot uitvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |