SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
Yea, she's on crack.
Uiteindelijk een professionele overwinning. Maar nog wel de nodige verbeterpunten inderdaad. Met stip op 1 een nieuwe rechtsachter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
wederom een moeizame (uit)wedstrijd tegen NEC, maar wel winst en 3 punten
Ja die voelt zich ondergewaardeerd in Twentequote:Op zondag 11 augustus 2024 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sampsted gaat toch verkocht worden?
Ik wil ook wel staken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
Politie wil staken tijdens Twente-Sparta deze zaterdag.
Nou, verhuurd dus, met optie tot koop, wat een kutoplossingquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ja die voelt zich ondergewaardeerd in Twente
2-1 Twente, dan een retespannende verlenging waarin er aan beide kanten een aantal 100% kansen om zeep geholpen worden, en daarna...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
3-0quote:
Komt een verfrissend buitje aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar goeindag zeg, voetballen met deze hitte!
Als je denkt dat het met dit elftal in de competitie of Europa league goed gaat zit je ook mis denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik meerdere spelers zie schutteren, ballen zie inleveren als pupillen etc. etc., zowel vorige week als vanavond, dan lijkt het wel alsof men gewoon geen CL wil spelen dit seizoen![]()
Ja mag blij zijn als het 1-3 blijft en niet 1-7quote:
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het met dit elftal in de competitie of Europa league goed gaat zit je ook mis denk ik
Ik vond de drie punten tegen nec al bijzonder. Zoveel verschrikkelijk slechte passes over korte afstand, balverlies en duels die verloren worden.
Ik ga er niet vanuit dat ze dit nog redden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.
en eens, tegen NEC was het ook niet best. qua selectie / basis 11 hebben we echt een flinke jas uitgedaan.
hopen op nog een gelijkspelletje ofzo, voor het geld maar met name voor het (goede) gevoel.
En het is voor de competitie juist vervelender als je donderdag laat speelt en dan zondag weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, CL zou ook wel (flink) te hoog gegrepen zijn en z'n weerslag hebben op de competitie. maar het levert wel absurde bedragen op qua premies e.d.
Rare tactische keuzes ook wederom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
godnondeju zeg, weer een matige pot. langzaam tempo, slordig, geen dynamiek en weinig (kansen) gecreerd.
kom je toch 1-0 voor door goed doorzetten van Rots, hoe lullig ook voor Clement die hem niet zag komen, geef je het in de extra tijd zo nog weg![]()
maar goed, overwinning was niet heel terecht geweest. Sparta heeft ook legio (grote) kansen gehad.
Ja, misschien wel. Maar dat valt al dat onnodige balverlies niet goed te praten. Wat ontzettend slordig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rare tactische keuzes ook wederom.
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:24 schreef Frutsel het volgende:
Van Rooij dus van NEC naar Twente...ca 1 miljoen
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind het wel prettig dat Twente investeert in jongens zoals De Rooij. Dat lijken me van die gasten die hier nog jaren kunnen spelen zonder dat ze echt opvallen en zorgen voor continuteit.
Neem aan dat ze die voor de bank halen? Echt een bijzonder matig backiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind het wel prettig dat Twente investeert in jongens zoals De Rooij. Dat lijken me van die gasten die hier nog jaren kunnen spelen zonder dat ze echt opvallen en zorgen voor continuteit.
NEC-fans vinden dat zelf ook, nota bene. Het is dat die Pereira-bekerfinalememe er rondloopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die voor de bank halen? Echt een bijzonder matig backie
Hij nam ook wat aardige spelers mee naar PSV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.
Nou en ? Hij scoute de van der Kerkhofjes uit Helmond. Verder liet ie 9 van de basisspelers op het EK-88 debuteren. Michels ontsloeg hem door aansporing van Beenhakkert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij nam ook wat aardige spelers mee naar PSV.
Niks nou en, het ging toen beter met PSV en minder met Twente, dus altijd goed aankoopbeleid vanaf de jaren 70 is een beetje onzin.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou en ? Hij scoute de van der Kerkhofjes uit Helmond. Verder liet ie 9 van de basisspelers op het EK-88 debuteren. Michels ontsloeg hem door aansporing van Beenhakkert.
Twente had toen de "pech" dat Nederland wereldtop was. Kijk eens wie hij allemaal liet debuteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks nou en, het ging toen beter met PSV en minder met Twente, dus altijd goed aankoopbeleid vanaf de jaren 70 is een beetje onzin.
Tot dat Musterman spelers ging halen die ze eigenlijk niet konden betalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twente heeft altijd al goed aankoopbeleid gehad. Vanaf de jaren 70 onder Rijvers.
Klopt. Maar ze hebben na de grote drie en misschien AZ een geweldige geschiedenis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:48 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Tot dat Musterman spelers ging halen die ze eigenlijk niet konden betalen
Wat een waslap is die Weghorstquote:"Ik had vroeger als kleine jongen een Ajax-tenue aan. Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn opa een echte Ajax-fan was", alsdus de 32-jarige spits op de website van Ajax. "Als kleine jongen gingen we altijd op vakantie en reden we langs de ArenA. Toen zei ik altijd: Hier ga ik later voetballen." Dat is nu gelukt. "Ik ben ontzettend trots."
We gaan erachter komen bij Ajax dit jaarquote:
quote:
Man man manquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Weghorst vertelt over FC Twente-droom: "Stond altijd op Vak-P"
Mmmm
Gristus te paard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente speelt in de EL tegen:
🇮🇹 Lazio Roma (T)
🏴 Manchester United (U)
🇹🇷 Fenerbahe (T)
🇬🇷 Olympiacos (U)
🇧🇪 Union SG (T)
🇸🇪 Malm (U)
🇹🇷 Beşiktaş (T)
🇫🇷 Nice (U)
best pittig lijkt het.
Terwijl je toch in potentie met Steijn, Lammers, Vlap, Rots allemaal wel spelers hebt die hebben laten zien een goal te kunnen maken. Zit op een of andere manier een onbalans in het team.quote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Aanvallend is het wel echt tandeloos
Er moet een creatieve middenvelder bij. We missen steekpasjes.quote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Terwijl je toch in potentie met Steijn, Lammers, Vlap, Rots allemaal wel spelers hebt die hebben laten zien een goal te kunnen maken. Zit op een of andere manier een onbalans in het team.
Het meerendeel ging via supportersverenigingen. Twente verkocht zelf maar 200 kaarten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef bambino het volgende:
Vanmiddag in de 1e minuut kaart aanvraag gedaan, maar geen kaart gekregen.
Ongelofelijk dat er zo weinig kaarten in de vrije verkoop zijn met zo'n groot uitvak.
Yes yesquote:Op donderdag 12 september 2024 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)00-kilo-cocaine.html
was dit nou 'onze' Ronnie S.?
3600 kaarten verkocht en schijnbaar dus 7000 aanvragen voor een kaart voor dat de wachtrij dicht ging.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef bambino het volgende:
Ongelofelijk dat er zo weinig kaarten in de vrije verkoop zijn met zo'n groot uitvak.
Nrnberg werd in 1968 landskampioen, en speelden toen tegen Ajax in de EC1. Het jaar nadat ze kampioen werden degradeerden ze.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef trein2000 het volgende:
Is er wel eens een ploeg in een seizoen gedegradeerd van de vCL naar de KKD. Man man man wat is het slecht. En er zit ook geen verbetering in.
Zo worden Ajax, Feijenoord of PSV weer kampioenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
5 uit 4, wat een matig begin. en dan moeten de doordeweekse potjes nog beginnen......
begin was sterk, niks aan de hand leek het. maar dan 1 bal naar voren en je loopt achter de feiten aan. PEC hoefde daarna niet meer en hield het dicht + rekte/ontregelde.
en als het felle spel, de druk naar voren, dan eens richting een kans ging bleef het daar vaak bij; door simpele passes die niet aankomen of door slechte bezetting in de 16.
Had jij vorig jaar verwacht dat Groningen zou promoveren ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
eind dit seizoen hebben we geen Europees voetbal, kan het me niet voorstellen.
en misschien dat we vorig jaar gewoon (meer) geluk hadden, met penalty's mee, ballen die net goed vielen etc.
Krijg net mailtje binnen, zijn nog een paar kaarten teruggekomen en ik ben aan de beurt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef bambino het volgende:
PSV wordt weer kampioen. Ik denk dat AZ nog wel eens tweede kan gaan worden. Feyenoord lijkt nog niet echt de vorm te hebben gevonden. Wat Ajax gaat doen is nog maar even afwachten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo worden Ajax, Feijenoord of PSV weer kampioen
Minder dan 4 goals verschil en je hebt het gewoon goed gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verwacht toch dat Twente redelijk kansloos is, eerlijk gezegd.
haha, cool!quote:
Mooi artikel, Erik ten Hag heeft veel meegemaakt in die zin bij twentequote:Op woensdag 25 september 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
BBC artikel over Ten Hag en Twente
A plane crash, fireworks disaster & car tragedy - how Twente shaped Ten Hag
Dr is wel meer dan 4000 manquote:
In 1999 hadden ze verlenging nodig thuis tegen vv Gemert in de beker.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil al mijn FC Twente vrienden feliciteren met het puntje op Old Trafford.
Met name @:Drizzt_DoUrden, omdat dat de enige FC Twente-vriend is die ik heb.
I am not 100% sure but -->quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:56 schreef JanSampolRamirez het volgende:
Hello! I am a student from Mallorca who has come to Enschede to study a master's degree for the next 2 years. As I like football very much, I would love to go and watch FC Twente matches. I have tried to buy tickets for the matches, but I have been told that I need a club card. Do you know if there is a way to attend? I would love to go to tomorrow's game.
It is indeed necessary for almost all matches to have at least a club card. Unfortunately at this moment it is not possible to buy a club card.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:56 schreef JanSampolRamirez het volgende:
Hello! I am a student from Mallorca who has come to Enschede to study a master's degree for the next 2 years. As I like football very much, I would love to go and watch FC Twente matches. I have tried to buy tickets for the matches, but I have been told that I need a club card. Do you know if there is a way to attend? I would love to go to tomorrow's game.
Okay thank you. Would it be too much to ask if you could buy me two tickets for tomorrow's game? They are for me and a colleague of mine. If necessary, I could prove that I am not a Fenerbache fan (in fact I am a RCD Mallorca supporter). I know how annoying it is to have opposing fans in your stand, and obviously we will be cheering for Twente.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
I am not 100% sure but -->
I think you can't get a clubcard right now. They blocked this due to the upcoming European matches to prevent Away-Supporters to buy tickets for matches and sit in wrong places.
So the only way u can attend is to get someone with a clubcard to buy a ticket for u I think or if someone invites u to come with them on their ticket(s)
For League matches u somethimes can get a ticket without a clubcard but for some matches u need a clubcard.
I think for the lower-seeded teams u don't need a clubcard but if u want to attend matches against Ajax, PSV or Feyenoord u need a card.
I think someone in this topic knows if I am right or not.
You can only buy one ticket per club card. So people cannot buy extra tickets for you.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef JanSampolRamirez het volgende:
[..]
Okay thank you. Would it be too much to ask if you could buy me two tickets for tomorrow's game? They are for me and a colleague of mine. If necessary, I could prove that I am not a Fenerbache fan (in fact I am a RCD Mallorca supporter). I know how annoying it is to have opposing fans in your stand, and obviously we will be cheering for Twente.
Ahh okay, thank you!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
You can only buy one ticket per club card. So people cannot buy extra tickets for you.
Might be different for other games, but for games with high demand like against Fenerbahe you can only buy one ticket per club card.quote:
Btw : the match is Thursday, not tomorrowquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef JanSampolRamirez het volgende:
[..]
Okay thank you. Would it be too much to ask if you could buy me two tickets for tomorrow's game?
and obviously we will be cheering for Twente.
Yes, I see I had the wrong date. Btw, Do you know of any matches we can attend? I want to see the atmosphere in the stadium, so the opponent is the least of it.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Btw : the match is Thursday, not tomorrow
I am not sure, I would advise and try ticket sale shops/sites to see what is possible. Or contact Fanshop/Twente selfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:22 schreef JanSampolRamirez het volgende:
[..]
Yes, I see I had the wrong date. Btw, Do you know of any matches we can attend? I want to see the atmosphere in the stadium, so the opponent is the least of it.
Thanks! So nice.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
I am not sure, I would advise and try ticket sale shops/sites to see what is possible. Or contact Fanshop/Twente self![]()
Perhaps @:Momo knows this
I would also contact the Fc Twente ticketshop to be sure when you can buy tickets without a clubcard:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
I am not sure, I would advise and try ticket sale shops/sites to see what is possible. Or contact Fanshop/Twente self![]()
Perhaps @:Momo knows this
quote:Contactinformatie
Voor vragen omtrent kaartverkoop kunt u contact opnemen met onze afdeling Service & Ticketing, bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur:
- Per mail via ticketing@fctwente.nl of
- Telefonisch via 053 - 85 25 777.
Thank you so much!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
I would also contact the Fc Twente ticketshop to be sure when you can buy tickets without a clubcard:
[..]
There will be a match on October 27th against one of our bigger rivals. Not because they are a big team, but they are the closest team to us (Heracles Almelo), so it's called Derby of the East.quote:
Het gaat erom dat zo’n bij elkaar geklit clubje testosteron met een IQ van onder de 70 gekke dingen wil gaan doen met zijn allen. En daar wordt een stokje voor gestoken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:14 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik ben de stad doorgefietst en het wemelt er van de Fenerbache fans die gewoon aan het winkelen waren en in hun geel-zwarte shirtjes door de stad liepen.
Waarom er dan ingegrepen moet worden als er een aantal de fanzone willen verlaten snap ik niet. Er lopen honderden anderen gewoon door de stad
Gast, er zijn turken met stoelen aan het gooien en vuurwerk aan het afsteken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:14 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik ben de stad doorgefietst en het wemelt er van de Fenerbache fans die gewoon aan het winkelen waren en in hun geel-zwarte shirtjes door de stad liepen.
Waarom er dan ingegrepen moet worden als er een aantal de fanzone willen verlaten snap ik niet. Er lopen honderden anderen gewoon door de stad
Turken uit Enschede de toegang ontzeggen tot Enschede wordt ook wel wat lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:12 schreef TwenteFC het volgende:
We zijn ook gewoon heel eerlijk en realistisch wel een kleine club in veel dingen hoe we als club en ook met de gemeente dingen aanpakken is soms echt zo gigantisch amateuristisch, of het nou met toegangspoortjes is of situaties als dit...
Hammerby supporters moesten met alle geweld buiten Enschede blijven want er werd op Twitter getweet dat ze er aankwamen.. en Fenerbahce waar we alle vorige wedstrijden om/bij/in het stadium ongeregeldheden hadden gevoerd door Turks temperament en alle wannabee Nederturken overal die plaatsen we midden in centrum met een paar hekjes.
Elke debiel wist dat het vandaag zou draaien op rellen... zou haast denken dat ze het expres doen.
Klopt maar die hadden we eerdere jaren wel "onder controle" dan stonden ze van een afstandje een beetje te kijken want de Fenerbahce supporters negeerde ze eigenlijk ook compleet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Turken uit Enschede de toegang ontzeggen tot Enschede wordt ook wel wat lastig natuurlijk.
Paar jaar terug ook. Want net als toen ook dit jaar weer een kaart voor 250 kunnen verkopen met mijn Twente clubcard aan vermoedelijk een Turk op viagogo binnen enkele minuten. Dat geeft al aan wat de animo is onder Nederlandse/Duitse Turken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Oh crap dat was 14 jaar geleden, ik word oud.
Wij tegen iedereen, h?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel vaak raak met die twente supporters als er een Europese club komt he.
assistje gedaan, bijna goal gemaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Regeer is goed bezig de laatste wedstrijd, stabiele (verdedigende) factor.
zal hij z'n plek houden als Sadlek weer fit is?
Wel zonde. Deze had je kunnen winnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:58 schreef ReMcOrE het volgende:
goede pot, flink geknokt en lekker gespeeld. ook aardig wat kansen gecreerd, maar denk dat 1-1 terecht is.
misschien wel, maar Fenerbahe had bijvoorbeeld vlak achter elkaar ook 2 grote kansen (redding Unnerstall en paal/lat).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel zonde. Deze had je kunnen winnen.
ik had wel het idee dat twente over de gehele wedstrijd wel de bovenliggende partij was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wel, maar Fenerbahe had bijvoorbeeld vlak achter elkaar ook 2 grote kansen (redding Unnerstall en paal/lat).
Totaalprutser Rots mag wat mij betreft per direct weg!quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en leuk al die complimenten over verzorgd spel de afgelopen weken, bovenliggende partij tegen Fenerbahe en eerste half uur de baas in De Kuip, maar je koopt er helemaal niks voor.
het is 'maar' 14 punten uit 8 wedstrijden en er zijn 14 goals gemaakt, wat er voor mijn gevoel vorig seizoen veel meer zou zijn geweest bij hetzelfde aantal kansen. neem bijvoorbeeld die 200% kans van Rots vanmiddag.
als het zo blijft gaan, goed spel maar te weinig goals, dan zijn die complimenten leuk maar wordt het geen super seizoen.........
Vond het wel een lekker balletjequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Totaalprutser Rots mag wat mij betreft per direct weg!
https://www.twenteinsite.(...)ons-niet-in?twit=361quote:Ondernemers in Enschede nemen extra voorzorgsmaatregelen voor de wedstrijd tussen FC Twente en Lazio, nadat eerdere rellen tegen Fenerbahce al veel schade veroorzaakten. Drie weken geleden liepen spanningen hoog op bij het duel tussen Twente en Fenerbahe, wat leidde tot een uitbarsting in de binnenstad. Voor de wedstrijd tegen Lazio, waarvan sommige supporters bekendstaan als relschoppers, worden er speciale maatregelen genomen rondom de fanzone in Enschede.
IJssalon Van der Poel blijft op de wedstrijddag de hele dag gesloten om confrontaties te vermijden. “We willen niet de hele dag op onze tenen lopen”, zegt bedrijfsleider Bryan in gesprek met Tubantia. “Je blijft anders toch elk kwartier met een schuin oog kijken: hoe gaat het, wordt het al grimmig? En deze supporters schijnen nog heftiger te zijn dan die van Fenerbahce.”
Lazio neemt na schatting vierhonderd tot vijfhonderd supporters mee, die in de binnenstand worden verwacht. Voorzorg halen meerdere horecazaken hun terrasmeubilair naar binnen, zoals BurgerMe en Grand Caf Farfalla die bij de fanzone van Lazio zitten. Twee jaar geleden escaleerde een situatie op dezelfde locatie tijdens een bezoek van Italiaanse fans van Fiorentina ook al.
Eigenaar van BurgerMe Stephan herinnert zich de rellen van Fenerbahce supporters in de binnenstad. “Dat waren angstige momenten. Ik moest de deur op slot doen, niemand kon er meer in of uit. Tegen Fenerbahce ging het lange tijd super: zingende Turken, en hamburgers eten. Ik had zelfs halal-stickers op de muur geplakt. Toch haal ik het terras nu wel binnen, gezien de reputatie van de Lazio-fans. Al vind ik het belachelijk dat het nodig is.”
Misschien wel het meest opvallende van alle maatregelen tot nu toe, komt van restaurant Happy Italy, dat ook dicht bij de fanzone ligt. “Groepen FC Twente-fans komen er bij ons daarom niet in”, zegt bedrijfsleider Emre. Gezinnen mogen wel alsnog gewoon normaal naar binnen. “Maar vooral grotere groepen Twente-fans vanaf vijftien personen kunnen en mogen we weigeren.”
Groetjes uit pluskutzooiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat jullie onze mooie coefficientenrun verpesten.
Maar dit was een beetje onbesuisd. Niet dat ie een houdbare bal doorliet ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Unnerstall is echt even wat minder de afgelopen weken, bijvoorbeeld die goal tegen RKC en die rode kaart vanavond
Tien tel eerder staat de andere dissonant Salah Edinne buitenspel op te heffen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Unnerstall is echt even wat minder de afgelopen weken, bijvoorbeeld die goal tegen RKC en die rode kaart vanavond
Tukkers gonna tuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De tokkies van Twente zijn weer bezig geweest zo te zien.
Ook lekker gastvrij daar, Lazio-fans maar de hele dag opgesloten in het eigen hotel omdat ze blijkbaar de zaakjes niet op orde hebben.quote:
We schakelen even over naar tukkertje @trein2000 die het altijd over de Feyenoord supporters heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De tokkies van Twente zijn weer bezig geweest zo te zien.
Ja maar hullie zijn ook racistisch!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We schakelen even over naar tukkertje @:trein2000 die het altijd over de Feyenoord supporters heeft.
Leg maar uit.
Die bananengooiers hebben niet echt recht van spreken natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We schakelen even over naar tukkertje @:trein2000 die het altijd over de Feyenoord supporters heeft.
Leg maar uit.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar hullie zijn ook racistisch!
Called it.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die bananengooiers hebben niet echt recht van spreken natuurlijk.
Ik heb juist het idee dat ze vooral moeite hebben met ploegen die met 11 man verdedigen en gokken op de counter. Dat kun je van Ajax niet zeggen. Dus wellicht dat het meevalt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
volgende week weer eens naar het stadion, maar gezien ons spel van de afgelopen wedstrijden en dat van Ajax de laatste weken weet ik niet of ik er veel van moet verwachten...
Ach, hier is het ook niks.quote:
Goed gevoetbald, maar stom weggegeven.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de naam even weggelaten, van wie is dit standbeeld:
[poll=8028]
Zelfde kunstenaar als van het CR7 standbeeld denk ik.quote:
Hij is toch ook kampioen van Nederland geworden toen?quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de naam even weggelaten, van wie is dit niet gelijkende standbeeld:
[poll=8028]
Ja dat ze de KKD schaal gekozen hebben geeft wel onze ambities aan.quote:Op zondag 10 november 2024 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch ook kampioen van Nederland geworden toen?
Zijn die benen niet wat te kort, en de armen te lang?quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=8028]
Ik ben nog aan het uitpuzzelen welk gezicht ze hebben gebruikt, maar inderdaad, je kan dit beeld ook op de kop zetten en het is beter in verhouding.quote:Op zondag 10 november 2024 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn die benen niet wat te kort, en de armen te lang?
Of de bijbel van Weghorst als hij die vergeet mee terug de bus in te nemen.quote:Op zondag 10 november 2024 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over 300 jaar graven ze die dingen op vinden ze een standbeeld van Sander Boschker
Poffertje Schoutenquote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=8028]
Ik vind het beeld mooier.quote:
Obla di obla daquote:
20 jaar, rechtsbuiten, 13 wedstrijden, 8 goals, 3 assists... niks mis mee.quote:
Ook enorm mooie goals. Echt een smaakmaker en zal niet de hoofdprijs kosten met nog een halfjaar contract.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20 jaar, rechtsbuiten, 13 wedstrijden, 8 goals, 3 assists... niks mis mee.
Nee hoor. Terechte 3-2 momenteel. GAE doet niet mee in de tweede helft.quote:
Spelen al weken dramatisch.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Dit Twente is niet opgewassen tegen dit PSV.
Je ziet t nog positief.quote:Op zondag 22 december 2024 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
als het spel, het kansen creren en het doelpunten maken niet beter wordt de tweede seizoenshelft, dan eindigen we niet hoger dan de plek waar we nu staan
Die missen we al jaren, Ricky is het lieverdje van de klas.quote:Op zondag 22 december 2024 12:59 schreef Momo het volgende:
Iemand zei tegen mij dat de Twente spelers vooral uit kakkers en hockeyspelers bestond in vergelijking met andere clubs in de Eredivisie. Dat is misschien wat overdreven maar we missen misschien wel wat klootzakjes mentaliteit.
Het lek is boven na de winterstop hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk bleef Twente een keer aanvallen in de tweede helft
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!quote:Op zondag 12 januari 2025 14:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het lek is boven na de winterstop hoor.
Waarom is de topscorer van de eredivisie niet bij het nationale elftal?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:14 schreef Shivo het volgende:
Waarom staat Steijn niet gewoon in de spits eigenlijk. Of is hij de Twentse Messi.
Tickets geboekt voor de wk clubs, ons aller Twente.quote:
Iemand die op 10 zoveel goals maakt, ga je toch niet opeens in de spits zetten?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:14 schreef Shivo het volgende:
Waarom staat Steijn niet gewoon in de spits eigenlijk. Of is hij de Twentse Messi.
Hopelijk komen ze er onderling uit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)aci-unuvar~a2a2c98b/
M'n vorige post ging even helemaal mis, maar Twente kan nuvar dus gratis ophalen.
Herhaling van zetten weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef bambino het volgende:
Dan laat je afgelopen weekend zo'n mooie pot zien met goed voetbal, en dan spelen ze nu als een natte krant.
Gelukkig is het maar de beker, maar als je zo speelt wordt het niet wat.
Dat sowieso. Ik weet niks over z'n functioneren, maar die man heeft totaal geen uitstraling.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat het toch verstandig zou zijn een nieuwe trainer te nemen na dit jaar.
LtV moet z'n klep eens houden, vermoeiende vent dat 'ie er rond loopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef Frutsel het volgende:
Regeer lijkt dus terug naar Ajax te gaan... aldus TwenteInside/Leon ten Voorde
Mitchel van Bergen mogelijk ook naar Sparta.
Ik zal het hem zeggenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LtV moet z'n klep eens houden, vermoeiende vent dat 'ie er rond loopt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef Frutsel het volgende:
Regeer lijkt dus terug naar Ajax te gaan... aldus TwenteInside/Leon ten Voorde
Mitchel van Bergen mogelijk ook naar Sparta.
Ik had gelezen dit seizoen als rechtsback en daarna op het middenveld. Ajax gaat waarschijnlijk van het zomer nog een nieuwe back halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Schijnbaar als rechtsback.
Als ze hem direct weer door verkopen voor meer dan snap ik het maar Regeer is eigenlijk niets meer dan een nuttige speler op het middenveld en op rechtsback waar ze schijnbaar voor halen is hij erg zwak.
Was toevallig p. Lechelmus?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Gerucht gehoord over interesse vanuit Twente richting "Kerk" van Antwerp. Iemand dat ook gehoord?
Dat zou rg mooi zijn. Vond Besiktas tegen Ajax echt dramatisch maar dat zal niet elke week hunnie niveau zijn, toch moet dit thuis echt wel kunnen. Hup Twente. Tijd om thuis ook een mooie scalp toe te voegen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:36 schreef Momo het volgende:
Hopelijk kunnen we lekker toeteren na vanavond
Bodo Glimt ligt boven de poolcirkel in Noorwegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:59 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa, dik en dik verdiend!![]()
d.rots daw veur twente bint
spannend tot de laatste seconde, want 1 goal had Beşiktaş niet geholpen maar ons wel de play-offs gekost.
en nu dus Bod/Glimt of Anderlecht...
Twente heeft sowieso een prima campagne gedraaid en zichzelf een aantal keer tekort gedaan. Fijn dat ze alsnog geplaatst zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een onmeunig goeie pot was dit
Kreeg meteen flashbacks naar de wedstrijd tegen Rubin Kazan, die pot heb ik nog op m'n werk gekeken op een brakke streamquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Bodo Glimt ligt boven de poolcirkel in Noorwegen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |