Britten bijna op een seconde gezet.quote:
Je bent te laat.quote:
Keutels?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Die gasten hebben bovenbenen van beton. Bij mij is iets anders van beton bohhhhh
Deze act moet ook werkelijk niemand om lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef trein2000 het volgende:
Nou de eerste PLAK in deze B-sport is ook binnen. MEDALJESPIEGEL HERE WE GO.
2 vingers? een hele vuistquote:
Vorige OS was het ruim 3 secondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Britten bijna op een seconde gezet.
11.7quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.123
28.886 11.763
40.949 12.063
pijnlijkquote:
Je wou ontkennen dat er maar een handjevol landen zijn die dit serieus nemen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze act moet ook werkelijk niemand om lachen
Harriegodquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.123
28.886 11.763
40.949 12.063
bewaren voor een andere dagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Felagund het volgende:
Wat als we een starter zouden hebben die sub 17 kan starten?
11.7, krankzinnig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.123
28.886 11.763
40.949 12.063
Dan krijg je hetzelfde probleem als Australiëquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Felagund het volgende:
Wat als we een starter zouden hebben die sub 17 kan starten?
11.7quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.123
28.886 11.763
40.949 12.063
Bijna alle grote landen hebben een baanteam met wel medaillekansen ja. GB, VS, Duitsland, Frankrijk, Italië, Japan, Australië, China (daar kun je nog wel discussiëren of de dames echt kansen hadden).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je wou ontkennen dat er maar een handjevol landen zijn die dit serieus nemen?
Als ze in de kwalificatie van de sprint 1 en 2 worden dan weten we alweer hoe laat het isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die 12.0 van Hoogland is ook bizar hard
ik vind het zelf ook niet zo erg om op zo'n manier te verliezen, als iemand anders gewoon een straatlengte beter was. dan kan ik daar ook echt van genieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niets anders. Zo kneiterhard was deze.
Dat is Hoogland al lange tijd niet meer geluktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Als ze in de kwalificatie van de sprint 1 en 2 worden dan weten we alweer hoe laat het is
Vermoedens van rondere wielen?quote:
Jij bent de gezelligste thuis of niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef trein2000 het volgende:
Nou de eerste PLAK in deze B-sport is ook binnen. MEDALJESPIEGEL HERE WE GO.
Met Glaetzer in goede doen waren ze dicht geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Australiaantjes zilver weggegooid
Hoogland lijkt wel in vorm weer hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde probleem als Australië
Waarschijnlijk moet je ook een opvolger hebben voor Hooglandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er al een opvolger voor Roy?
Britten met ovalen cranks?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog ronder dan de Britten kan niet meer legaal zijn
Dus einde tijdperkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook een opvolger hebben voor Hoogland
Dat vraag ik me ook af ja, is hier ook nieuw talent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er al een opvolger voor Roy?
Nee, helemaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja, is hier ook nieuw talent?
Dat lijkt me niet als Hoogland met dit soort rondjes van Harrie moeiteloos volgtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde probleem als Australië
Ik dacht dat er na Tokyo sprake was dat Kimmann dit misschien ging doen ipv BMX? Zal wel een proefballonetje geweest zijn oid.quote:
Ik ben niet thuis. (Maar op de parkeerplaats van een Franse McDonald’s waar een zuiplap net een aanrijding veroorzaakt nadat z’n auto hier naartoe was afgesleept na de vorige aanrijdingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligste thuis of niet?
Die heeft er wel over nagedacht, maar wilde sowieso nog 1x BMX doen op de OS. Waarschijnlijk wil hij dat nog steeds..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na Tokyo sprake was dat Kimmann dit misschien ging doen ipv BMX? Zal wel een proefballonetje geweest zijn oid.
Wel een stuk veiliger om de teamsprint te gaan doen, maar ja hij is natuurlijk wel behoorlijk goed in wat die op de kinderfietsjes doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft er wel over nagedacht, maar wilde sowieso nog 1x BMX doen op de OS. Waarschijnlijk wil hij dat nog steeds..
Tijmen van Loon en Daan Kool!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja, is hier ook nieuw talent?
Een Groenewegen? De benen heeft ie al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
De rol van Roy lijkt mij wel het meest trainbaar. Daar zou je toch iemand voor moeten vinden.
Ja, die is genoemd. Zit nu thuis met een ontstoken hartspier, dus dat wordt nog even wachten. Als de team sprint een doel blijft voor de KNWU zal er m.i. extern gezocht moeten worden, want, dit is inmiddels een overspelende plaat, Tijmen van Loon is shit. Daan Kool is op termijn denk ik beter, maar ook niet je van het. In de juniorencategorie heeft er de laatste drie jaar niet eens iemand deelgenomen op de individuele sprint.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na Tokyo sprake was dat Kimmann dit misschien ging doen ipv BMX? Zal wel een proefballonetje geweest zijn oid.
Groenewegen is (vergeleken met deze mannen) een duursporterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een Groenewegen? De benen heeft ie al.
Die lijkt qua motivatie nooit veel moeite te hebben, dat is bij Hoogland andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd waar zo’n Lavreysen nog de motivatie gaat vinden om dit allemaal nog een keer te doen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat trein2000 ook weer het rode licht heeft genegeerd en een topic is binnengestormd om zijn eigen onkunde te etaleren.
Hij kan samen met Zeidler van het roeien het perfecte Arische duo vormen.quote:
Hoogland heeft pech dat de kilometer niet olympisch isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is Hoogland al lange tijd niet meer gelukt
Slaat nergens op dat niet olympischquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoogland heeft pech dat de kilometer niet olympisch is
Kun je van nog wel meer onderdelen zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat niet olympisch
Voornamelijk de individuele achtervolging toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je van nog wel meer onderdelen zeggen.
Omdat het BMX erbij kwam, geloof ik.. en het omnium kwam erbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voornamelijk de individuele achtervolging toch?
Waarom moesten die onderdelen van de Spelen af?
Zat 3 jaar geleden ook maar een paar centimeter van olympisch goud op de sprintquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoogland heeft pech dat de kilometer niet olympisch is
*Het inmiddels verminkte omnium.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat het BMX erbij kwam, geloof ik.. en het omnium kwam erbij
Volgens mij ook. Iedere sporttak krijgt een x aantal te verdelen medailles en fietsen wordt door het IOC gezien als, ja, fietsen. Dus springen op je kinderfietsje is hetzelfde als het rijden van een tijdrit. Ondertussen bestaat er in het zwemmen de 328 meter vrije slag zonder je armen te gebruiken en 116 meter vlinderslag estafette gemengd met vier vrouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat het BMX erbij kwam, geloof ik.. en het omnium kwam erbij
Heerlijk interviewquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2532(...)n-de-fiets-aftrekken
Roy neemt Hanlul to-taal niet serieus.
Stukje Eiffeltoren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik voorspel dat Hoogland komend jaar definitief hokkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Alleen Hoogland lijkt niet overtuigd obv non-verbale lichaamstaal
Die twijfelde na Tokio al jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Hoogland komend jaar definitief hokken
Wat een gastquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
Genieten ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
Harry onder de 9 #believequote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef Szura het volgende:
Om 12.45 hebben we een afspraak:
https://olympics.com/en/p(...)-sprint/qual000100--
Was altijd al de bedoeling dat Hoffman voor Australië zou starten en niet Glaetzer of is dat na de teamsprint besloten?
Maar vd Berg is nu 35, bijna 36 en rijdt ook nog gewoon sterkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat er blijkbaar geen natuurlijke opvolgers klaar staan naast Lavreijsen. Kimmann is een leuke gedachte, maar ondertussen ook al 28. Het liefst heb je dan toch een jonger talent voor de komende cycli.
Eens, maar in LA is ie bijna 40. Dat lijkt me echt een brug te ver. Dan zou Kimmann voor de kortere termijn inderdaad een goede keuze zijn. Tijmen van Loon is toch niet helemaal van dat niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar vd Berg is nu 35, bijna 36 en rijdt ook nog gewoon sterk
Mathieu.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar in LA is ie bijna 40. Dat lijkt me echt een brug te ver. Dan zou Kimmann voor de kortere termijn inderdaad een goede keuze zijn. Tijmen van Loon is toch niet helemaal van dat niveau.
Solide zou ik het noemen, maar die rondjes 16.8 van Leigh Hoffman zijn toch wel jaloersmakend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar vd Berg is nu 35, bijna 36 en rijdt ook nog gewoon sterk
Royquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
80 gemiddeld, je zou voor minder.quote:
Ik denk dat het vooral bemoedigend is is dat Hoogland blijkbaar toch ook echt weer eens in topvorm is, als ie de tijden van Richardson kan benaderenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Australië is ernstig in de steek gelaten door Glaetzer, maar Richardson is daaronder toch ook wel in bloedvorm. In de kwalificatie rijdt hij 12.026 (Lavreysen 11.905), in de eerste ronde 11.961 (Lavreysen 11.836) en in de finale, in een nieuwe rol als laatste man 12.032 (Hoogland 12.063).
Met twee keer die knalstart van Hoffman waren ze bij het ingaan van de laatste ronde sneller dan Nederland.
Hij is zeker in orde, maar hij zal wel met een hogere snelheid gelanceerd zijn voor zijn ronde dan Richardson.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral bemoedigend is is dat Hoogland blijkbaar toch ook echt weer eens in topvorm is, als ie de tijden van Richardson kan benaderen
Hebben de Australiërs eigenlijk nog iemand klaar staan die de rol van Glaetzer op korte termijn over kan nemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Australië is ernstig in de steek gelaten door Glaetzer, maar Richardson is daaronder toch ook wel in bloedvorm. In de kwalificatie rijdt hij 12.026 (Lavreysen 11.905), in de eerste ronde 11.961 (Lavreysen 11.836) en in de finale, in een nieuwe rol als laatste man 12.032 (Hoogland 12.063).
Met twee keer die knalstart van Hoffman waren ze bij het ingaan van de laatste ronde sneller dan Nederland.
En dan ook benieuwd naar Paul, die hebben we nog niet gezien. Carlin oogde op de teamsprint ook sterk, al weet ik niet of dat ook uit de individuele tijd bleekquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij is zeker in orde, maar hij zal wel met een hogere snelheid gelanceerd zijn voor zijn ronde dan Richardson.
Over een paar uur zullen we wel een indicatie krijgen bij de kwalificaties van de sprint.
Tom Cornish staat klaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hebben de Australiërs eigenlijk nog iemand klaar staan die de rol van Glaetzer op korte termijn over kan nemen?
Al moet je dan wel iemand hebben die enorm veel basissnelheid heeft met deze 2 naast je
Ah, die reed op het WK 2022 al de kwalificatie, zie ik ja. Was maar iets langzamer dan met Glaetzer laterquote:
Dit beeld is vrees ik in ons netvlies gebrand.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
We beginnen de dag met de jodenkrullen. Mijn dag is geruïneerd.
Helaas is het weer aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:36 schreef Redefine het volgende:
Ze doen bewust het ligt uit, dan kan de rest Han negeren.
Hij gaat toch bijna met pensioenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:38 schreef Redefine het volgende:
Ah Roy mag niet eens blijven van Suze.
Laat het hem dan lekker naar buiten gaan. Dan hebben wij en de wielrenners er geen last meer van.quote:
Als het aan de NOS ligt wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
finale tussen Hoogland en Layvresen zegt die![]()
ja en Bol wint makkelijk goud op de 400 horden
Roy gaat naar LA aldus Roy.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij gaat toch bijna met pensioen
Die kans is wel iets groter dan goud voor Bol. Maar dat maakt het nog geen grote kans.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
finale tussen Hoogland en Layvresen zegt die![]()
ja en Bol wint makkelijk goud op de 400 horden
Hij heeft groot gelijk. Pracht reactie in dat interview.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Roy gaat naar LA aldus Roy.
Wel oneerlijk dat die met twee mogen rijden.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel oneerlijk dat die met twee mogen rijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die met twee door.
Ja, ik was al bang dat deze niet zo origineel wasquote:
De deo-opmerking was leuker!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik was al bang dat deze niet zo origineel was
Ik kijk wel even in de spiegel voordat ik weer zulke grappen maak.quote:
Wiebes rijdt toch ook nooit op de baan? Kopecky is een wereldtopperquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:42 schreef Em31 het volgende:
Gisteren werd gezegd dat Wiebes van haar team niet mee mag doen, maar Kopecky wel. Waarom is dat?
Kopecky zal het ook gewoon in haar contract hebben staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wiebes rijdt toch ook nooit op de baan? Kopecky is een wereldtopper
Er werd gezegd dat ze van iedereen had gewonnen tijdens het NK, voor wat het waard is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wiebes rijdt toch ook nooit op de baan? Kopecky is een wereldtopper
Wel duidelijk op een minder snelle baan voor de sprinters dan deze baan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 9,514 van de Chiinees was op het afgelopen WK de tweede tijd geweest.
Oh, dat had ik gemist dan.. al is het altijd de vraag hoe goed zo'n NK bezet isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze van iedereen had gewonnen tijdens het NK, voor wat het waard is.
Baan vergeten te smeren?quote:
En met plek 3 kom je Lavreysen ook helemaal nog niet tegen (als die de snelste is)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eurosport heeft het nu ook al over theoretische situaties dat Hoogland derde zou worden en daarom eerder tegen Layvresen zou moeten en dat dat nadelig zou zijn voor de Nederlanders.
Volgens deze mensen geen baanwielrennen buiten de spelen?
Even aangepast.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef TAmaru het volgende:
Die Traksel weet wel echt heel weinig, hij zegt veel rare dingen
nou bij gewoon wielrennen zegt hij ook weer niet zoveel rare dingenquote:
Ja, die doet alsof 9,2//9,3 dagelijks gereden wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef Marcoss het volgende:
Koster is totaal niet onder in de indruk
Das wel knapquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:06 schreef Felagund het volgende:
Vigier en Helal precies dezelfde tijd.
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:08 schreef Columbiafan het volgende:
Krijgen we een wereldrecord van Lavreysen?
Het zit erinquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:08 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er allemaal met onze Oosterburen aan de hand?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:08 schreef Columbiafan het volgende:
Maar wel tegen de nummer 2 waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:12 schreef Felagund het volgende:
Tjon en Fa wel gewoon door naar de volgende ronde.
Dan is het mooi 2 tegen 2quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar wel tegen de nummer 2 waarschijnlijk.
Ligt.quote:
Staat nu 18e, en er komen nog 5.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee toch? Hij mag nog maar twee plekken zakken.
Ze rijden ook allemaal hetzelfde rondje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zie echt 0 verschil tussen deze rondjes behalve de tijd op het einde.
Herkansing voor de verliezers van de 12 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:15 schreef TAmaru het volgende:
hoe zit dat met die 24 mannen die doorgaan? ik zie dat de volgende ronde de 1/32e finales zijn. zitten daar normaal niet 64 deelnemers in?
Ligtquote:
Helaas niet snel genoeg🙈quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net op tijd Slob!
oh, nee, toch niet.
Ik ben nog niet echt scherp vandaag.quote:
Snelle baan ook.quote:
En hij is niet eens paarsquote:
Dan mag hij de volgende ronde niet meer mee doen.quote:
Carlinquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:19 schreef Zorro het volgende:
Och kutbrit, die zal wel onder de 9 gaan
Niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:19 schreef Zorro het volgende:
Och kutbrit, die zal wel onder de 9 gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |