Die bochten zijn veel te steil voor Fabio.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zolang er geen bergjes op de baan zitten, waarom niet?
Ik weet niet of hij het überhaupt zou durven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die bochten zijn veel te steil voor Fabio.
Met Fabio?quote:
Jij staat ook niet bekend om je grappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten Jakobsen eens bellen of hij hiervoor openstaat (geen grap).
Treurig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Team Belswim vind ik eigenlijk het ergste. Ze zijn allemaal natuurlijk nogal sneu. Maar bij de zwemmers hebben ze niet eens de moeite genomen om iets te bedenken.
Effe kijken of er historie wordt geschreven.quote:
Wat een verstandige uitspraak.quote:
Het schijnt wel goed te helpen om animo te kweken voor de sport, hoe grappig wij het ook vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Team Belswim vind ik eigenlijk het ergste. Ze zijn allemaal natuurlijk nogal sneu. Maar bij de zwemmers hebben ze niet eens de moeite genomen om iets te bedenken.
Alles wat je doet is historie schrijven aangezien het nog nooit is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe kijken of er historie wordt geschreven.
Gewoon goor ook.quote:
Dat is ook alleen nodig als je geen aansprekende namen (van sporters, i.e. Usain Bolt) hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te helpen om animo te kweken voor de sport, hoe grappig wij het ook vinden.
Stoppen ze nog wel eens een duimpje in elkaars achterste daar?quote:
De 1e 2 waren er snel genoeg voor, de 3e fietst volledig achteruitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Verdomme weken gehoord dat Australië Nederland weleens kan verslaan.
Dat geldt natuurlijk voor de meeste sporten, zeker in een klein land als België.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is ook alleen nodig als je geen aansprekende namen (van sporters, i.e. Usain Bolt) hebt.
Mex kickt daarop dus ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen ze nog wel eens een duimpje in elkaars achterste daar?
Over 35 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:34 schreef Enawh het volgende:
Wordt vanavond nog de finale gereden ?
Zo ja hoe laat?
Raar om je eigen fetishes op anderen te projecteren, maar dat is niet verboden natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mex kickt daarop dus ik vermoed van wel.
19.55quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:34 schreef Enawh het volgende:
Zo ja hoe laat?
Dat zeker. Het is ook voor een marketingding. Bij het Nederlands elftal werkt Oranje ook wel beter dan Nederlands elftal. Wat het lachwekkend maakt is dat ze het voor elk team doen i.p.v. het puur bij de teamsporten te houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te helpen om animo te kweken voor de sport, hoe grappig wij het ook vinden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:34 schreef Enawh het volgende:
Zo ja hoe laat?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten Jakobsen eens bellen of hij hiervoor openstaat (geen grap).
Al besprokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien Jakobsen toch geen heuvel overkomt, kan die niet de overstap maken?
Je bent er niet wild van?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van co-commentator Wild? Ik ben geen fan.
Zijn jullie uberhaupt fan van ook maar 1 vrouw in het commentaarhok?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Celine van Gerner?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn jullie uberhaupt fan van ook maar 1 vrouw in het commentaarhok?
Jip!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze weet waar ze het over heeft dus JAquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
Ik heb geen problemen met Wild, ze heeft iig een prettige stem om naar te luisteren.
Eline Berings is prima vind ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als ze in de Playboy hebben gestaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben maar één persoon hoor. Ja ik kan Rox prima hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van @wimderon mogen we niet naar de NOS luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Sowieso fijn dat er iemand naast zit. Alleen Renaat is een beetje saai.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
Ik heb geen problemen met Wild, ze heeft iig een prettige stem om naar te luisteren.
De zadels staan op punt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wielen zijn wel heel rond.
Je mag jezelf aandoen wat je wil hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van @:wimderon mogen we niet naar de NOS luisteren
Bang om te vallen toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hayter heeft hier het hele jaar verstoppertje voor gespeeld
Renaat zit niet bij de NOS.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat er iemand naast zit. Alleen Renaat is een beetje saai.
Kunnen we dit schriftelijk afdoen?quote:
HBO bevalt prima, ik heb geen problemen met Hermsenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag jezelf aandoen wat je wil hoor.
Dat snap ikquote:
Het grootste probleem met Hermsen is dat ie soms teveel wil zeggen in te weinig tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HBO bevalt prima, ik heb geen problemen met Hermsen
Gelukkig is dit niet een piekmomentquote:
We doen niet eens meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben WE gefaald ofzo dat de winnaar van dit voor goud gaat?
Ander onderdeel Hans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hier kunnen we niets van nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik snap er niks van. Dit is toch pas de eerste ronde?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bij dit onderdeel doen we niet mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Dit is toch pas de eerste ronde?
Nee die deed vanmiddag al zijn dingquote:
Gisteren al de kwalificatie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij het baanwielrennen plaatsen de twee snelsten zich voor de race om goud en zilver. De nummer drie en vier gaan tegen elkaar voor brons.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik net zitten kijken dan en wat is dit dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij dit onderdeel doen we niet mee.
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee die deed vanmiddag al zijn ding
quote:
Heb jij ons dan gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik net zitten kijken dan en wat is dit dan?
Of verwar je de teamsprint met de ploegenachtervolging?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik net zitten kijken dan en wat is dit dan?
Oh, dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of verwar je de teamsprint met de ploegenachtervolging?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat zou heel goed kunnen.
Ik heb waarschijnlijk niet door gehad, dat het een ander onderdeel was.
Tsjongequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend, raar en onlogisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vermoeden van...quote:
Pak Lopez in het worstelen erbij en je hebt 1.1, tien procent gratis geld!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Bij de bookies krijg je 1.02 - 10.00 voor NL-GB
10% meer dan dat je eerst had. Niks mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pak Lopez in het worstelen erbij en je hebt 1.1, tien procent gratis geld!
Tnx, 1000 euro ingezetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb daar nog ergens een gifje van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit goud zal wel weer beloofd zijn.quote:
Niet gek gezien de finale dadelijk.quote:
Dan trek ik mijn mention in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had niet gerekend op de NOS, dus het was achteraf niet nodig
Ik had niet uitgesloten dat ze de bronzen finale zouden missen, vooral omdat we ook 400 horden gaan lopen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet gek gezien de finale dadelijk.
Ze rijden wel de snelste race tot nu toe voor hun.quote:
Ga met een ijzeren staaf in de tuin staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn stream stoort steeds, alleen bij het baanwielrennen
Alles tegelijk nu.quote:
Stick to the plan was waarschijnlijk hun mottoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef wimderon het volgende:
Dit hadden ze op zich iets eerder kunnen bedenken bij e Australiërs.
Dat mag Koster wel wat vaker benoemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Wisten jullie dat het NL team een bijnaam heeft? The Bullet Train! Grappig hè?
Gaat sneller dan de TGV.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Wisten jullie dat het NL team een bijnaam heeft? The Bullet Train! Grappig hè?
Die heb ik niet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ga met een ijzeren staaf in de tuin staan.
Het is wel een behoorlijk kamikazeplan ook.quote:
Dan houdt het op.quote:
Maar hoe open je dan de dag?quote:
17.5 toch? En dan die Hoffmann ook op de brommer op plek 2quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit leek mij dan zelfs nog een te rustige start, dus 41.3/41.4 had er wel ingezeten.
Die heeft zichzelf eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is die Buchli eruit geflikkerd?
Die schroeit momenteel bij BEATquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is die Buchli eruit geflikkerd?
Groen NPO3 logoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |