70.7 million capital injection to be made by the General Assemblyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Hancko nu ook wel gaat zeggen dat het mooi zo is, dan hebben wij wel gewoon pech gehad vrees ik![]()
Waar haalt Atletico het geld vandaan trouwens![]()
Laatst was er ook al zo'n AM twitteraccount waar er stond dat ze bijna 30 miljoen hadden geboden. Volgens mij bleek dat in het echt ook een stuk lager te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Atlético blijkbaar met een laatste, ultiem bod: 34,5 + 5 aan bonussen. Benieuwd -mocht het waar zijn- wat Feyenoord gaat doen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Wotte het volgende:
Pak weg even veel omzet als Ajax, Feyenoord en PSV gezamenlijk.
Kijk dit is dus waarom, bedanktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:13 schreef Evangelion het volgende:
70.7 million capital injection to be made by the General Assembly
https://en.atleticodemadr(...)the-general-assembly
Snap die emoticon niet helemaal. Die clubs zitten natuurlijk vol met schulden. Maar als jij netjes iedere maand je annuïteit betaald schopt de bank je ook niet je woning uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]maken al jarenlang verlies op transfers en betalen ook meer aan salaris dan die drie bij elkaar. Schrijven meer af dan ze verdienen, koekoek.
Dat verlies op spelers valt verder ook best mee. Sinds zomer 2019 hebben ze voor zo'n 580 miljoen euro aan spelers gekocht en voor zo'n 650 miljoen verkocht. Even vanuit gaande dat de cijfertjes op TM kloppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap die emoticon niet helemaal. Die clubs zitten natuurlijk vol met schulden. Maar als jij netjes iedere maand je annuïteit betaald schopt de bank je ook niet je woning uit.
Dat fiets je met 350 miljoen euro omzet wel dicht. Meen ergens te lezen dat de helft uit televisie gelden bestaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat verlies op spelers valt verder ook best mee. Sinds zomer 2019 hebben ze voor zo'n 580 miljoen euro aan spelers gekocht en voor zo'n 650 miljoen verkocht. Even vanuit gaande dat de cijfertjes op TM kloppen.
Een soort BeelenGodquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jongen uit Zwolle die fan is PSV. Moah.
Vanwege de linkspoot op links centraal en andersom? Ik zou zweren dat als je een rijtje maakt van iconische duo's centraal achterin dat die verdeling vaker niet dan wel voorkomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort BeelenGod
Ik zeg doen, al hebben we meer een linkspoot nodig eigenlijk.
Dan kies je wel een bepaald punt, want in 2018 hadden ze 100 miljoen verlies op transfers. Het is dus niet dat ze daar winst op maken. Bovendien loopt er ook niet gigantisch veel waarde rond daar, hun spelers zijn geen investeringen maar afschrijvingen. De TV-gelden en commerciële gelden zijn een veelvoud van de onze maar hun salarissen ook. Oftewel: dit is niet een club die zomaar 40 miljoen kan toveren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat verlies op spelers valt verder ook best mee. Sinds zomer 2019 hebben ze voor zo'n 580 miljoen euro aan spelers gekocht en voor zo'n 650 miljoen verkocht. Even vanuit gaande dat de cijfertjes op TM kloppen.
Ook over de afgelopen 10 jaar staan ze op een winst. Daarbij ga ik er ook niet vanuit dat een club als Atletico spelers koopt met het oog om winst op ze te pakken. Gemiddelde leeftijd is met 26 ook niet bijzonder hoog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kies je wel een bepaald punt, want in 2018 hadden ze 100 miljoen verlies op transfers. Het is dus niet dat ze daar winst op maken. Bovendien loopt er ook niet gigantisch veel waarde rond daar, hun spelers zijn geen investeringen maar afschrijvingen. De TV-gelden en commerciële gelden zijn een veelvoud van de onze maar hun salarissen ook. Oftewel: dit is niet een club die zomaar 40 miljoen kan toveren.
Maar die kapitaalinjectie verklaart een hoop.
Te Kloese zou toch niet meer op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 06:42 schreef Pistolero het volgende:
Mijn favoriete periode van de transferwindow is weer begonnen. Te Kloese zou op vakantie zijn in Mexico en Jannes gaat weer stoken.
@:Caland
Precies. Dus het zal wel onzin zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese zou toch niet meer op vakantie gaan?
Jannes heeft een spion achter Dennis aan gestuurdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese zou toch niet meer op vakantie gaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jannes heeft een spion achter Dennis aan gestuurd
Ik pak zometeen de boot naar Griekenlandquote:
Duurt lang, maar komt vast goed. Mogen echt nog wel 2-3 aankopen bij. Daar zijn ze zich bij Feyenoord echt wel van bewust.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:39 schreef Haringkop het volgende:
Waar blijven die versterkingen aan de bovenkant?
Transfer komen volgens mij niet in de begroting. Dat is de balans post vergoedingsommen en het resultaat daarvan plus je bij de operationele resultaat op in de winst en verlies (of je haalt er af natuurlijk).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:20 schreef snabbi het volgende:
Volgens mij vergeten mensen met die transferbedragen hoeveel er bij die makelaars en spelers blijft hangen. Je kan niet zomaar dat verkoopbedrag kopieren naar een begroting.
Volgend jaar komen die huurspelers weer allemaal terug. Er mag ook wel wat verkocht worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er moet ook nog een hele rits spelers (al dan niet tijdelijk) weg. Alhoewel dat de komende weken wel los zal komen.
De huidige selectie is ook gewoon goed genoeg om mee te doen om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar komen die huurspelers weer allemaal terug. Er mag ook wel wat verkocht worden.
En als er niet zoveel spelers meer weggaan dan doen we niks? Dan heb je vrede met plek 2-3 dit jaar terwijl een kampioenschap met 2-3 aankopen er best in zit.
Mwoah, niet mee eens. Rwb en lwb is wel matig bezet. Dat zijn zo’n beetje de belangrijkste posities in deze formatie. Ook op de 10 posities is het dunnetjes (qua kwaliteit). En ik blijf Zerrouki een hele zwakke speler vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De huidige selectie is ook gewoon goed genoeg om mee te doen om het kampioenschap.
Ik vind het middenveld te dun bezet, Zerrouki kan niet. Heb je een blessure zo als nu met Timber ben je de lul. Lopez en Nieuwkoop moet ook iets beters voor (ja Hartman maar die is er nog te lang uit)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De huidige selectie is ook gewoon goed genoeg om mee te doen om het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |