quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Geert gaat dus weg.
Sepp gaat even babbelen met Arne.
quote:De belangstelling van Feyenoord is niet nieuw. De bekerwinnaar volgt Van den Berg al heel lang
quote:eyenoord gaat zich mengen in de strijd om Sepp van den Berg
Martijn Krabbendam
21.24,
Vandaag
7 Reacties
Niet alleen PSV en tal van clubs uit de Bundesliga maken jacht op Sepp van den Berg, ook Feyenoord gaat proberen de verdediger van Liverpool te overtuigen van een transfers naar De Kuip. Volgens ingewijden zal algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese snel contact gaan opnemen met Liverpool, de club van oud-trainer Arne Slot.
Ik denk eigenlijk dat Nieuwkoop beter is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef De_Pel het volgende:
Hadden we niet ook een balletje op moeten gooien bij Hateboer? Kostte blijkbaar maar 3 miljoen, lijkt me prima geschikt voor 532 priskeball
Jongen uit Zwolle die fan is PSV. Moah.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in sintwrklaas zeker.
Dan vertrekt Hancko…quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Atlético blijkbaar met een laatste, ultiem bod: 34,5 + 5 aan bonussen. Benieuwd -mocht het waar zijn- wat Feyenoord gaat doen.
Las ergens dat ze 40 willen, zonder bonussen. Maar op zich, dit is een aardig bod al denk ik dat je dit er volgend jaar ook nog voor kan krijgen (maar of je dat risico moet nemen…)quote:
Ik denk dat Hancko nu ook wel gaat zeggen dat het mooi zo is, dan hebben wij wel gewoon pech gehad vrees ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Las ergens dat ze 40 willen, zonder bonussen. Maar op zich, dit is een aardig bod al denk ik dat je dit er volgend jaar ook nog voor kan krijgen.
Oprotten met die Spanjaarden. 40 miljoenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Atlético blijkbaar met een laatste, ultiem bod: 34,5 + 5 aan bonussen. Benieuwd -mocht het waar zijn- wat Feyenoord gaat doen.
Pak weg even veel omzet als Ajax, Feyenoord en PSV gezamenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Hancko nu ook wel gaat zeggen dat het mooi zo is, dan hebben wij wel gewoon pech gehad vrees ik![]()
Waar haalt Atletico het geld vandaan trouwens![]()
70.7 million capital injection to be made by the General Assemblyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Hancko nu ook wel gaat zeggen dat het mooi zo is, dan hebben wij wel gewoon pech gehad vrees ik![]()
Waar haalt Atletico het geld vandaan trouwens![]()
Laatst was er ook al zo'n AM twitteraccount waar er stond dat ze bijna 30 miljoen hadden geboden. Volgens mij bleek dat in het echt ook een stuk lager te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef fetX het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Wotte het volgende:
Pak weg even veel omzet als Ajax, Feyenoord en PSV gezamenlijk.
Kijk dit is dus waarom, bedanktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:13 schreef Evangelion het volgende:
70.7 million capital injection to be made by the General Assembly
https://en.atleticodemadr(...)the-general-assembly
Snap die emoticon niet helemaal. Die clubs zitten natuurlijk vol met schulden. Maar als jij netjes iedere maand je annuïteit betaald schopt de bank je ook niet je woning uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]maken al jarenlang verlies op transfers en betalen ook meer aan salaris dan die drie bij elkaar. Schrijven meer af dan ze verdienen, koekoek.
Dat verlies op spelers valt verder ook best mee. Sinds zomer 2019 hebben ze voor zo'n 580 miljoen euro aan spelers gekocht en voor zo'n 650 miljoen verkocht. Even vanuit gaande dat de cijfertjes op TM kloppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap die emoticon niet helemaal. Die clubs zitten natuurlijk vol met schulden. Maar als jij netjes iedere maand je annuïteit betaald schopt de bank je ook niet je woning uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |