Als ie nou als vrouw uitkomt...quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heen en weer schuivende grepen lijkt mij ook wel leuk.
Zou er eerder fail dan fall neerzetten jaquote:
Het verbaast me dat die hier hun quota niet weggevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
Het gaat niet zo lekker met die Zuid-Afrikanen dit toernooi.
Zal aan de duizendsten liggen.quote:
Het duurde ook maar 4.79 seconden!quote:
Was even kankworsten© in een pan aan het flikkeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het duurde ook maar 4.79 seconden!
Een hele hoge ladder pakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:29 schreef franklop het volgende:
Ik zou met 4,79 dagen nog niet boven zijn
Dan wordt die andere hooggeplaatste ook gestraft eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat systeem met vals in de kwali altijd zo stom voor de ooggeplaatste als die daardoor tegen een andere hooggeplaatste moet. Van de andere kant word je dan wel echt hard gestraft.
Ja, voor die is het nog meest vervelend, want die heeft weinig fout gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan wordt die andere hooggeplaatste ook gestraft eigenlijk
Blowers aan de onderkant!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wel voldoende diepte? Of is het die paarse kleur?
Extra vlakke wanden. Vering in de vloer. De muur is gekanteld naar achteren. Dit, datquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wel voldoende diepte? Of is het die paarse kleur?
Hier had jij dus kunnen staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sam Watson lijkt overigens op mij toen ik nog die leeftijd had, jeetje.
Jij was ook zo gespierd ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sam Watson lijkt overigens op mij toen ik nog die leeftijd had, jeetje.
Ik kon toch nooit zo snel een muurtje op tijgeren. Heb bij schuurtjes klimmen nog wel eens mijn arm gebroken.
Niet overdrijven maar mijn lichaam was wel eens in betere staat dan tegenwoordig jaquote:
Ik heb vernomen dat ik volgend jaar op mijn fysieke top zit qua leeftijd. Ik zal je spoedig volgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet overdrijven maar mijn lichaam was wel eens in betere staat dan tegenwoordig ja
Ik heb al jaren problemen met DE RUG en DE KNIE helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ik volgend jaar op mijn fysieke top zit qua leeftijd. Ik zal je spoedig volgen
Dat is wel vervelend, hier al wat ouder maar nog steeds in goede doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al jaren problemen met DE RUG en DE KNIE helaas
Het maakt echt lange inspanningen lastig, blijft toch vaak bij wandelen en fietsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, hier al wat ouder maar nog steeds in goede doen.
Ik ben echt gezegend met dat waterpolo wat dat betreft. 0 gewrichtsproblemen. Schouders en in mindere mate polsen zijn het grootste gevaar, maar dat is vrij zeldzaam op mijn niveau.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al jaren problemen met DE RUG en DE KNIE helaas
Dat zou dom zijn, dan kan hij de medailles wel vergeten. Ik raad aan om wel naar de finale te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gines gaat hier de vinale niet halen.
Als je niet naar de finale gaat kun je ook de finale niet verliezen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn, dan kan hij de medailles wel vergeten. Ik raad aan om wel naar de finale te gaan.
Vrij pittig baantje lijkt me als niemand weet te toppenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baantje te moeilijk of deelnemers te matig?
Drugs are bad, mkay?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ff een uurtje andere sport en dan speed
12.25 toch alquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ff een uurtje andere sport en dan speed
12.35.quote:
Alleen dit en baanwielrennen.quote:
En skateboarden en nog een restje atletiek. En kanovaren dacht ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen dit en baanwielrennen.
Bootje varen begint pas als dit voorbij is en skateboarden zijn maar niet-boeiende kwalificaties.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En skateboarden en nog een restje atletiek. En kanovaren dacht ik.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bootje varen begint pas als dit voorbij is en skateboarden zijn maar niet-boeiende kwalificaties.
Hopelijk toch niet weer de druk van het winnen van goud wat parten gaat spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was matig voor Miroslaw maar goed genoeg
Polen staan nog niet echt op punt.quote:
Ja. Al is winst wel winst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Polen staan nog niet echt op punt.
Die is niet zo snel.quote:
Dit is naast badminton ook wel echt hun hoop op medaljesquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlands-Indiė naar de halve vinale.
In Indonesiė zijn ze er hier juist heel goed inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlands-Indiė naar de halve vinale.
Made in Indonesia.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Desak Made Made Rita Kusuma Dewi, altijd weer leuk voor commentatoren.
De gele sterren zit dit dwars.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen het goud dus nog niet geven aan het land met de vlag met twee banen waarvan een rode baan en een witte baan.
Helaas geen Monaco.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen het goud dus nog niet geven aan het land met de vlag met twee banen waarvan een rode baan en een witte baan.
Dit waren toch leuke halve finales geweest ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of gewoon de helft een spiegel geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef Redefine het volgende:
Was wel makkelijk je geweest als je maar één vlag nodig had gehad. Af en toe even omdraaien.
Charles Leclerc schijnt hier niet zo goed in te zijn neequote:
Hij liep de 100 meter gewoon sneller.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
"Ze klimt de route gewooon sneller"
Gewoon.
In before een snelle vlucht verticaal een duin van Zandvoort op.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Charles Leclerc schijnt hier niet zo goed in te zijn nee
De makers daarvan zullen wel lekker veel royalties verdienen bij alle sporten.quote:
Een bel zou leuker zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bordje bovenin waar ze dan naartoe moeten springen heeft voor mij altijd een hoog Ter Land, Ter Zee en in de Lucht gehalte.
Ja nee het is dus niet hetzelfde rood!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon de helft een spiegel geven.
Zouden ze de aantik net zo hebben geoefend als Ferry Weertmanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bordje bovenin waar ze dan naartoe moeten springen heeft voor mij altijd een hoog Ter Land, Ter Zee en in de Lucht gehalte.
Ter land, ter zee en gegen die mauer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vieze spiegel dan, dan zien ze het verschil niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nee het is dus niet hetzelfde rood!
Die hangt bij het baanwielrennen.quote:
We hebben een vexillologe in the house!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nee het is dus niet hetzelfde rood!
Nee nee, die was dus bij het baanwielrennen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vieze spiegel dan, dan zien ze het verschil niet.
En op de atletiekbaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hangt bij het baanwielrennen.
Helder vermiljoen, helder wit en kobaltblauwquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben een vexillologe in the house!
Poah, dit is een complimentquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie video:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee streams open, dus ik raak soms wat in de war.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, die was dus bij het baanwielrennen.
Jaquote:
Zonder touw is dit een stuk spannender.quote:
Geen medaille, gewoon een Indonesische dusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlands-Indische verprutst het.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen medaille, gewoon een Indonesische dus
Juist typische Nederlands zo'n chookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen medaille, gewoon een Indonesische dus
Die hadden serieuze hoop op vier medailles in het speedklimmen en hebben nu nog maar één kans overquote:
Dit soort wanden gebruiken ze daar normaliter om hun gereedschap op te hangen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Muurtjes stucen, muurtjes klimmen, Polen.
Eigenlijk met gisteren erbij wel twee heel matige dagen. Overdag dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar het baanwielrennen. Is nu ff weinig te doen
Inclusief terugblik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:00 schreef kilon het volgende:
Binnen 25 minuten is alles van de kwartfinales totenmet de finale even afgewerkt.
Zodra de hockeydames klaar zijn is er voor mij tot 17.30 niets dat ik nou per se moet zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk met gisteren erbij wel twee heel matige dagen. Overdag dan.
Ook heel irritant dat een sport als waterpolo alle QF tijdens het avondprogramma heeft. Beachvolley en Voetbal idemquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk met gisteren erbij wel twee heel matige dagen. Overdag dan.
Daarnet verloor iemand met 0.006 seconden verschil.quote:
@Redefine heeft daar een nuttig schema voor, allemaal dingen die je per se moet zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra de hockeydames klaar zijn is er voor mij tot 17.30 niets dat ik nou per se moet zien.
Daardoor weet ik juist dat er niks is wat ik per se moet zienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
@:Redefine heeft daar een nuttig schema voor, allemaal dingen die je per se moet zien.
Ligt eraan wat ze in boulder hebben gescoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de 60 lijkt me wel nodig voor een vinale.
Ja, Garnbret uitgezonderd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze in boulder hebben gescoord.
Heb mijn geluid uitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Weet iemand wat de naam van dit liedje is?
Beste tot nu toe.quote:
Een behoorlijk probleem.quote:
Pilz was sterk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pilz moet ook makkelijk top 8 kunnen halen. Denk dat de finalisten wel bekend zijn
Mori moet 62 punten halen, da's toch niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem aan dat Mori, Garnbret en Raboutou wel doorgaan.
Wel de beste leadklimmer na Garnbret (en misschien Pilz)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mo
[..]
Mori moet 62 punten halen, da's toch niet zo makkelijk.
Ja ik was nog even bang voor haar bij die dynamische move aan het einde van de blauwe sectie, maar het ging allemaal goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel de beste leadklimmer na Garnbret (en misschien Pilz)
Die mag wel goud pakkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Grootmeester Alipour die het ineens tot in de halve finales schopt, mooi
Ze klimmen tot op grote hoogtequote:
Zou wel echt een verrassing zijn als Alipour het nu pakt. Watson al maandenlang constant onder de 5, Alipour tot 5 minuten geleden nog nooitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Watson heeft het brons ook niet zomaar binnen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |