Die staat er al.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze een lead muur in dat stadion gaan proppen
https://www.planetmountai(...)limbing-walls/128443quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze een lead muur in dat stadion gaan proppen
Verticaal sprinten kijk ik vanavond wel terug, vanmiddag zelf nog wat sporten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie jullie straks bij het inferieure speed.
Waarom is dat inferieur?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie jullie straks bij het inferieure speed.
Vind ik wel minder vermakelijk, wel lekker snel voorbijquote:
Boulder & Lead heet het onderdeel, maar daarachter staat ook nog welke van de twee. Vandaag is het boulder en speed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:52 schreef Montov het volgende:
Dan was ik op het verkeerde been gezet door het dagprogramma.
Ieder jaar een andere muur zie ik goed vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:59 schreef kilon het volgende:
Ik snap dat bij speed het parcours iedere keer hetzelfde moet zijn, maar ik zou het wel leuk vinden als dit iedere cyclus (als het een Olympische sport blijft) aangepast wordt of zo.
Maar ja, de 100 meter is ook altijd op een atletiekbaan en niet om de 4 jaar op een andere ondergrond.
Het onderdeel wachtruimte zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh is het bij jullie al begonnen?
Ik heb al wat snelheid gezien jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh is het bij jullie al begonnen?
Snelklimmen maar afschaffen en vervangen door snel Rubiks kubus oplossen.quote:
Ja zal niet de laatste zijn gok ikquote:
Dat was wel echt snel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:36 schreef Redefine het volgende:
Hunt zoals verwacht wel een stuk sneller.
Zeker. Nu recordhouder Miroslaw.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Deze posts zijn geen WR.quote:
Nu wel weer eens een titel pakken dat is alweer even geleden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Miroslaw die het WR verbreekt, je verwacht het.
Wel een beetje een choker ja, net als Katibin bij de mannen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu wel weer eens een titel pakken dat is alweer even geleden.
Met wat oefening moet dat wel lukkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij zouden niet eens boven kunnen komen
Die deed het beter bij de triatlon.quote:
Nee. Die 6.21 kunnen we niet eens naar minuten converteren om het te redden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij zouden niet eens boven kunnen komen
Die scoorde vooral bij de triatlonquote:
Ik dacht voor het eerstquote:
Oh al besprokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die deed het beter bij de triatlon.
Nee. Absurd inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:02 schreef Felagund het volgende:
De mannen doen dit sneller dan 5 seconden, dat is al helemaal niet te geloven.
Miroslaw is het daar niet mee eensquote:
Maar daar gaat zo niemand winnenquote:
Inclusief een kippenpak?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit had ook prima een onderdeel kunnen zijn bij Spel Zonder Grenzen.
Misschien iemand nog een sjuut of dom vals, je weet het niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar gaat zo niemand winnen
[ afbeelding ]
7x A en dan kijken wie de snelste verliezer is voor de laatste plek in de kwartfinales
Een van de Chinese dames wellicht, de rest zou het zonder risico wel moeten kunnen doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien iemand nog een sjuut of dom vals, je weet het niet.
Nieuwe Moderne Vijfkamp.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit had ook prima een onderdeel kunnen zijn bij Spel Zonder Grenzen.
Dan hebben we dus een zeskamp he.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nieuwe Moderne Vijfkamp.
Speed klimmen, Kajak Cross, Obstacle Run, BMXen en dan het reguliere laatste onderdeel.
Ik tel 5 onderdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een zeskamp he.
Oh ja dat is waar. Dat vind ook wel suf bij de huidige vijfkamp. Drie losse onderdelen en dan een gecombineerde.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een zeskamp he.
Laatste zijn twee onderdelen gecombineerd. Dat is nu ook onderdeel vier en vijf.quote:
Maar 'het reguliere laatste onderdeel' is de laser run, dat telt als twee in de vijfkampquote:
Wat stom.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laatste zijn twee onderdelen gecombineerd. Dat is nu ook onderdeel vier en vijf.
Heat 4 kan nog wel close worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar gaat zo niemand winnen
[ afbeelding ]
7x A en dan kijken wie de snelste verliezer is voor de laatste plek in de kwartfinales
Eens.quote:
Altijd tegen muur B.quote:
Immer gegen die Mauer.quote:
Moeten ze in de Seine klimmen?quote:
Oh toch niet, want de vorige ronde telt ook meequote:
Nog niet, schijnbaar telt de tijd in de kwalificatie.quote:
Wat een stom systeemquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet, schijnbaar telt de tijd in de kwalificatie.
Ik wou zeggen "had ze maar beter moeten kwalificeren", maar als ze een plekje omhoog was gekwalificeerd, was het nog lastigerquote:
Dat zou veel te logisch zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso, waarom doen er niet gewoon 16 mee?
Om dezelfde reden dat er bij waterpolo geen volledige teams mee kunnen doen sinds het vrouwentoernooi is uitgebreid.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso, waarom doen er niet gewoon 16 mee?
Waaromquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, veel plezier bij het klimmenIk ga dit na de OS terugkijken. Nu al zin in. Tot later!
Die gaat het er opeens weer 'makkelijk' uit laten zien.quote:
quote:
Hier gaat iemand gruwelijk nat.quote:
Ik vind het niks aan. Dat omhoog klimmen snap ik nog ergens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat iemand gruwelijk nat.
Omdat ik mijn mening geef?quote:
Stuk sneller dan gisteren.quote:
Dat mag, maar dit is zeker wel een toevoeging.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het niks aan. Dat omhoog klimmen snap ik nog ergens.
Klimmen is toch altijd omhoog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het niks aan. Dat omhoog klimmen snap ik nog ergens.
Op snelheid.quote:
Nee, om de manier waarop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening geef?
Prima man. Hoop dat je veel plezier eruit haalt
Boulder vind ik het mooiste onderdeel. Probeer het zelf maar eens, dan weet je hoe knap het is wat ze doen.quote:
Ik vind dat juist het minst interessant persoonlijk. Ik dacht dat je lead bedoelde eigenlijk.quote:
Hopelijk lezen ze mee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik gister ook al een paar keer. Sommigen die tot drie keer toe naar een grip slingerden en door de snelheid er meteen weer vanaf slingerden.
Tja, klimmers die rustiger aan doen haalden het wel.quote:
Die moet alles op alles zetten om de laatste boulder nog wel te toppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zuid-Afrikaanse gaat niet zo lekker (understatement).
0.0quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet alles op alles zetten om de laatste boulder nog wel te toppen.
Ze moet nu alles op alles zetten om op lead helemaal boven te komen. Of de jury om te kopen.quote:
Ze heeft zich als beste van Afrika gekwalificeerd, dus ze zal vast wel iets kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moet nu alles op alles zetten om op lead helemaal boven te komen. Of de jury om te kopen.
Ja, ik hoop ook voor haar dat ze dit kan laten zien bij de lead halve finale.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze heeft zich als beste van Afrika gekwalificeerd, dus ze zal vast wel iets kunnen.
quote:
Die doet mee aan het paardje hoppen.quote:
Echt top!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:55 schreef Felagund het volgende:
Er wordt wel een stuk meer getopt dan gisteren.
Ze gaat lekker.quote:
Die lijkt mij hiermee al bijna zeker van de finale.quote:
Laatste niet gehaald helaas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die lijkt mij hiermee al bijna zeker van de finale.
Ik heb alleen wat YouTube-kennis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef silverhill het volgende:
Zitten er hier boulder/klimkenners in de comments?
Ja ik vroeg me af hoe je de toppers herkent. Ja, achteraf als ze een goede score halen wellicht. Maar is de startvolgorde op een ranglijst gebaseerd oid?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat YouTube-kennis.
De besten komen als laatst nu ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:37 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af hoe je de toppers herkent. Ja, achteraf als ze een goede score halen wellicht. Maar is de startvolgorde op een ranglijst gebaseerd oid?
Goede vraag voor de commentator.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:46 schreef silverhill het volgende:
Oh nog een vraag: Hoe bouw en vooral test je zo'n parcours? Aangezien de besten ter wereld er al de grootste moeite mee hebben, hoe kunnen de mindere goden dan beoordelen of iets de juiste moeilijkheidsgraad heeft?
Gelukkig wel, die mag hier toch wel finale staan als wereldkampioene lead.quote:
Flash ook weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef Redefine het volgende:
Drie keer knipperen met je ogen en Janja heeft alweer een top
Nu wel een groot gat met Seo/Pilz, ik vermoed dat Seo kind van de rekening gaat wordenquote:
Je kan heel wat videos over route setting vinden op het Internet. Maar kort samengevat bouw je het door heel wat te testen. En de besten ter wereld hebben er moeite mee omdat ze maar 5 minuten krijgen en het daarvoor niet kunnen bestuderen - de route setters zijn ook goeie klimmers en kunnen deze routes omdat ze er meerdere uren of zelfs dagen over kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:46 schreef silverhill het volgende:
Oh nog een vraag: Hoe bouw en vooral test je zo'n parcours? Aangezien de besten ter wereld er al de grootste moeite mee hebben, hoe kunnen de mindere goden dan beoordelen of iets de juiste moeilijkheidsgraad heeft?
Die is wel goed in lead toch? Maar wel al een gat met de top ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wel een groot gat met Seo/Pilz, ik vermoed dat Seo kind van de rekening gaat worden
Sowieso valt er nu nog niemand af toch?quote:
Ah ja, got it.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso valt er nu nog niemand af toch?
15e van 20. Hmm..quote:
Echt teleurstellend. Einde tijdperk dit dat.quote:
Ze mag wel even toppen voor de Nostradamusquote:
Einde tijdperk.quote:
Leek ai ai Mori te worden, maar gelukkig niet!quote:
Ik weet het niet meer, volgens mij heb ik nee gezegd op die vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft mijn Nostradamus hier een probleem?
Broekje was uit voor het klimmen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even aankleden en dan een stream voor skateboarden aanslingeren.
Ja, kan wel weer aan voor de mannen speed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Broekje was uit voor het klimmen?
Vanavond weer uit voor het atletiekprogramma!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, kan wel weer aan voor de mannen speed.
Dan kun je beter met een slaapzak werken, gaat makkelijker. Kijk maar naar Mahuchik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanavond weer uit voor het atletiekprogramma!
Ook een goede afwisseling met het tennis waar je vooral van links naar rechts kijkt.quote:
Dat was het trampolinespringen toch al?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een goede afwisseling met het tennis waar je vooral van links naar rechts kijkt.
Heen en weer schuivende grepen lijkt mij ook wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
Als organisatie stiekem een paar grepen even een paar centimeter opschuiven.
Nog steeds 6.05quote:
Op de maat van de muziek die je zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heen en weer schuivende grepen lijkt mij ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |