Kansloze voorspelling bij paardjespringen, net als medailles voorspellen in shorttrackquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:49 schreef kilon het volgende:
Overigens was zilver voorspeld door gracenote
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang hij maar die Duitser verslaat voor DE medaillespiegel.
Alleen daarom als is Gracenote pure aids.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:49 schreef kilon het volgende:
Overigens was zilver voorspeld door gracenote
Of schieten, of schermen, of golfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Kansloze voorspelling bij paardjespringen, net als medailles voorspellen in shorttrack
Ik vond eigenlijk die rit net eerder een fluke dan omgekeerd, Vleut was best matig deze hele week.quote:
Of bronsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:01 schreef skysherrif het volgende:
beter dat de zwitser goud pakt eigenlijk
Wel voor mijn Pick'em bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Duitsland goud, dit is niet goed voor de medaljespiegel.
Gelukkig hebben wij Marit nog. Toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Duitsland goud, dit is niet goed voor de medaljespiegel.
1 balk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was niet zoveel. Niet in de buurt gekomen.
Je wil dat ze zich de hele dag staan te vervelen in de wei?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is ook helemaal geen sport uiteindelijk. Zielig voor die mooie paarden dat ze dit moeten doen.
Ook in deze tweede ronde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Duitser had wel erg veel geluk in zijn eerste ronde.
Tijd was vooral matig ja, wel jammer maar niets aan te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was niet zoveel. Niet in de buurt gekomen.
En de Teamsprinters als die niet worden vernaggeld door team Djiebie en de Aussiesquote:
Ik had het hem erg gegund. Goede vent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd was vooral matig ja, wel jammer maar niets aan te doen.
Daar ben ik nog steeds niet zeker vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en teamsprinters later vandaag mag je ook al opschrijven.
Ik denk dat dat nog wel spannend wordt, maar dat Harrie hem wel paktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds niet zeker van
Ik ben daar na de kwalificatie gisteren wel een stuk zekerder van geworden. We bespreken dat vanavond wel in het topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 tiende = 6 tiende, soms zie je ze na een Q nog wat harder gaan maar niet zoveel harder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar Jeff moet m pakkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel spannend wordt, maar dat Harrie hem wel pakt
Ja, ik bedoelde dat we op het stuk met Harrie het meeste tijd terugpakken. Dat was niet handig gesproken.quote:
Ach, wat weet iemand er nou van?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgetroefd door de Duitsers.
En iemand zei dat Koekoek wel zou verliezen .
Jamemr genoeg voor een van de minder leuke sporten, maar achquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:48 schreef Szura het volgende:
Huldiging, op de mooiste locatie van deze Spelen
Wegwielrennen en beach waren/zijn ook behoorlijk mooi, maar deze steekt er wel boven uit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:48 schreef Szura het volgende:
Huldiging, op de mooiste locatie van deze Spelen
Die is lekker solo on Tour. Savonds olympisch dorp onveilig makenquote:
Dit is ook veel leuker dan een beetje met je ouders in een grieks vakantiehuis zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is lekker solo on Tour. Savonds olympisch dorp onveilig maken
Prima man niks mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat bepaalt de eigenaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zouden de paarden ook een medaille krijgen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Worden die paarden ook getest op doping? Of mag je die gewoon helemaal vol spuitenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zouden de paarden ook een medaille krijgen?
Natuurlijk worden die getest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Worden die paarden ook getest op doping? Of mag je die gewoon helemaal vol spuiten
Hoeveel haalden de finale?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Van de 74 deelnemende paarden zijn er 32 in NL of België gefokt.
Krijgen we daar dan ook medailles voor?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Van de 74 deelnemende paarden zijn er 32 in NL of België gefokt.
FOK!medaillesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijgen we daar dan ook medailles voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |