Reading the room (niet zo populair bij @Kijkertjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:31 schreef Jojoke het volgende:
Dit duo is echt lekker bezig. Als ze zo doorgaan, kunnen ze zeker winnen. En dat was 2 weken geleden nog volledig buiten handbereik. Dank aan Biden en de andere mensen die deze kans mogelijk hebben gemaakt.
Als iemand dat kan is het wel Pelosi. Ik heb een enorme bewondering voor haar hoor! Was het niet eens met haar besluit maar ze had gewoon gelijk, dat zie ik nu ook welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Reading the room (niet zo populair bij @:kijkertje):
[ afbeelding ]
To be weird or not to be weird, that is the questionquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:36 schreef JAM het volgende:
Shit, Walz sit wel echt op het GOP-ticket hè. Rare niet MAGA-republikeinen wegkapen enzo.
qua uiterlijk ja, qua policy zeker nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:36 schreef JAM het volgende:
Shit, Walz sit wel echt op het GOP-ticket hè. Rare niet MAGA-republikeinen wegkapen enzo.
Republikeinen steunen betrekkelijk veel beleid waar hun voormannen niet voor zijn hoor, zoals meer background checks voor wapens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
qua uiterlijk ja, qua policy zeker niet
Echt he? Gewone politici. Hele verademing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik weet wel dat weird nu een trope is, dus ik wil er niet al te veel in leunen. Maar ze komen zo ontzettend normaal over hier. Gewoon menselijk.
Dat weet ik ook wel, maar je had wel een (terecht) pissigheidspuntje over dat ze Biden nog eens afviel nadat hij deed wat ze vroeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als iemand dat kan is het wel Pelosi. Ik heb een enorme bewondering voor haar hoor! Was het niet eens met haar besluit maar ze had gewoon gelijk, dat zie ik nu ook wel
Hoewel niemand dit enthousiasme van te voren zag aankomen. Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Wat hij heel scherpt ziet - en waar ze de hele campagne nog wel door zullen hameren - is dat de GOP helemaal niet voor vrijheid en patriottisme (en rechtsstatelijke principes, en gelijkheid voor de wet, en etc.) staat. Mind your own damn business.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
qua uiterlijk ja, qua policy zeker niet
Klopt. Was ook wel heel gehaaid weer maar daar staat ze om bekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar je had wel een (terecht) pissigheidspuntje over dat ze Biden nog eens afviel nadat hij deed wat ze vroeg.
Dat was echt keiharde politiek, wat ik niet harder gezien heb in een democratie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt. Was ook wel heel gehaaid weer maar daar staat ze om bekend.
En het dan ook ownen ... hahahah wtf manquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef JAM het volgende:
I can't wait to debate this guy [JD Vance]... that is if he's willing to get up from the couch and show up..
Hij komt natuurlijker over dan Shapiro vind ik en hij heeft humor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef skysherrif het volgende:
walz is zelfs nog beter dan shapiro
Ja, hij komt echt supernatuurlijk over. In dat kader, zie hier met zijn dochter, echt zo waanzinnig schattig: https://www.reddit.com/r/(...)_in_the_white_house/quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijker over dan Shapiro vind ik en hij heeft humor.
Shapiro zit prima op zijn plek in PA. Die moet die staat binnenhalen en dan krijgt hij ook een leuke kabinetspost, niet? Waarschijnlijk nog een heel stuk beter dan VP. Zelfde geldt voor Buttigieg.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijker over dan Shapiro vind ik en hij heeft humor.
Ah, Minnesota State Fair...de enige keer in mijn leven dat ik deep fried everything gezien hebquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, hij komt echt supernatuurlijk over. In dat kader, zie hier met zijn dochter: https://www.reddit.com/r/(...)_in_the_white_house/
Ze heeft gedaan wat gedaan moest worden, maar wat weinigen gedaan konden krijgen. Ze zit in een goede omgeving als ze nog steeds goed is in 'reading the room', na zoveel jaren in de politiek. Als Harris wint, dan denk ik dat Pelosi ooit nog wel een telefoontje krijgt van Biden met een "je had gelijk", zo is hij ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was echt keiharde politiek, wat ik niet harder gezien heb in een democratie.
Maar ja, ik denk wel dat ze gelijk had en daarna heeft ze gepushed voor Walz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |