Ja gezien!! Bizar en idd Kendrick, wat een sportieve vent!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!
En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
Maar met welke termijn zoek je hulp? Ik weet niet wat ''normaal'' is.. bij de vorige 2 keren Corona ook hoofdpijn gehad maar dat ging samen met de andere klachten voorbij. Nu ben ik ook klachtenvrij op die nare hoofdpijn na en het beperkt me behoorlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:22 schreef Nijna het volgende:
Geen advies... als dat wat anders helpt niet helpt en je blijft hoofdpijn houden, dan zou ik even overleggen met de huisarts denk ik. Beterschap @:PoesinDoos
Dan zal ik morgenochtend even bellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:47 schreef Bami het volgende:
Dan zou ik iig even contact zoeken, en vertelt de huisarts je wel hoe lang je het aan moet kijken? Ik vind 1,5 week echt al wel lang.
En rust proberen te houden corona blijft nastyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:51 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dan zal ik morgenochtend even bellen
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En rust proberen te houden corona blijft nasty
Da heeft ze hier nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier werkte Alka Seltzer altijd fantastisch maar nergens meer te krijgen
Thnxquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Mushanga71 het volgende:
@:PoesInDoos idd even de ha bellen. Bij dochter werkte de daro hoofdpijnpoeders altijd goed, maar dat was gewone hoofdpijn, geen corona nawee.
Beterschap
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:hilliebillie: luipaard is idd moeilijk te spotten.
Had je goed weer?
Het begon inderdaad met enorm zere gewrichten, mijn nek is nog steeds pijnlijk. Dus zou ook prima daar vandaan kunnen komen, bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.
Dus we hebben zeker niet mogen mopperen. (De week voor we in Kaapstad aan kwamen was het er nog noodweer met flinke modderstromen, dus voor we gingen hadden we wel even wat schrik wat we zouden aantreffen/meemaken)
@:poesindoos corona hoofdpijn geen ervaring mee, maar als mijn hoofdpijn rond m’n ogen zit, dan zit vaak m’n nek/schouders ontzettend vast (zonder dat ik dat op die plek merk) massage (of evt met zo’n massage’gun’ als er niemand is om me te masseren) is het enige dat dan verlichting kan brengen en waardoor het op den duur over gaat. Paracetamol/ibuprofen doet in dat geval ook helemaal niks.
Beterschap!
Het is best leuk! Er staan puzzels in, strips, dat soort dingen. En uiteraard ook reclame, maar ik vind dat echt wel meevallen. Sjaak vindt het in ieder geval erg leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met het Lego Magazine?
https://www.lego.com/nl-n(...)IHtN-JEgqqOFts0PHzew
Is dat voornamelijk reclame ed of ook leuk voor kinderen?
Ja ze vonden het leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier vonden ze t beide leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Kun je wel onbeperkt mb’s delen? Met de e-Sim die we in zuid-Afrika hadden konden we maar 500quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:17 schreef BE het volgende:
Dus….
Ik moest hele grote bestanden uploaden hier in Frankrijk en we hebben geen wifi in het appartement, dus ik was heel snel door mijn bundel heen. En kpn laat me maar 1500mb a 1,99 per keer bijbestellen, dus ik dacht na alle verhalen hier slim te zijn en een esim databundel te kopen.
Gelukt!
Alleen werkt dat dus niet op een iPhone 8 plus…![]()
![]()
Afijn, F heeft nu de esim en deelt zijn hotspot met mij.
Dat is zeker een anticlimaxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:09 schreef hilliebillie het volgende:
Zo, m’n anticlimax voor de ochtend weer gehad. Ik zou met de jongste en een vriendinnetje naar inside out 2 gaan in de bios.
Kaartjes gekocht en daar nog ieder een flesje drinken en wat te snoepen (¤23maar goed)
Doet het geluid in de film het niet fatsoenlijk (wel geluid, maar (bijna) geen stemmen.) ja dan heb je wel ondertiteling maar nog echt niet leuk om te volgen. Toen ik het de eerste keer ging melden kreeg ik amper reactie, hij gaf het wel door aan iemand maar ik kreeg geen reactie terug of ze er wat aan gingen doen of wat dan ook. Uiteindelijk nog 10 minuten afgewacht maar de meiden waren er ook klaar mee.
Blijkbaar kregen ze het niet opgelost (kom dat dan even melden of zo, en andere zalen hadden hetzelfde probleem).
Helaas draaide de film bij de Pathé op hetzelfde moment of pas eind van de middag weer. (Of 4XD maar dat vind ik echt vreselijk).
Nou heb ik wel een folder mee dat ik blijkbaar m’n geld terug ga krijgen en gratis tickets, maar dan gaan er dus gewoon eigen snacks en drankjes mee, ga ze niet nogmaals sponsoren.
Maar goed, vandaag was dus m’n enige vrije dag deze week, dat vind ik eigenlijk nog het meest jammer (en dat ik dus volgende week weer een dag moet opofferen om hetzelfde te doen en opnieuw parkeerkosten te hebben, tja dat vergoeden ze niet (snap ik, maar maakt het wel duurder allemaal)).
Zo einde rant, nou ga ik maar de was strijken ofzo
Wösten Küchendiele in Haren (Ems)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:56 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Nijna, welke keukenboer was dat? Wij moeten ook al een aantal jaar een nieuwe keuken, maar het komt er niet van en we zien ook een beetje op tegen het gedoe..... Goede ervaringen zijn altijd fijn
En dank voor de reacties op het Lego Magazine. Ik ga hem voor Simon aanvragen
Dank, ik sla hem op! Zeer herkenbaar dat gevoel om alles af te blazen bij dit soort dingen. Alleen erover denken geeft me zoveel stress, dat we daarom al jaren er tegenaan hikken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wösten Küchendiele in Haren (Ems)
Wij zitten in Drenthe. Opzien tegen het gedoe heb ik ook, vooral met wat er allemaal moet gebeuren en de tijd die het gaat kosten. Ik had de dag nadat de aannemer was geweest om het erover te hebben, de neiging om het hele circus af te blazen. Want het gaf met toen al zoveel stress.
De man is nu op vakantie, ik verwacht na zijn vakantie dat hij met zijn mannetjes komt kijken zodat hij een offerte kan maken, maar we zijn maar vast voor de keuken gaan kijken, want mijn mannetje heeft nu vakantie
Mijn kind is mega legofan. Hij heeft afgelopen week nog een lego bouwset voor 18+ gebouwdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Ach het is gratis, dus proberen kan altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn kind is mega legofan. Hij heeft afgelopen week nog een lego bouwset voor 18+ gebouwd![]()
Maar dat magazine vindt hij stom. Alleen het lego dingetje dat er bij zit wil hij. De puzzeltjes en verhaaltjes enzo interesseren hem niets. Ik zou dus vooral kijken naar of je kind dat leuk vindt, dan is het best een leuk tijdschrift denk ik.
Hihi, mijn kleine grote kind ook 🤣quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:39 schreef mignonne het volgende:
Mijn grote kind heeft afgelopen week een fok! meet gehadzo leuk haha. Als baby's bij elkaar op de bank en nu weer. Wie had dat gedacht. Tuttebellen
Ja ze zei het hahaha ik zei al tegen haar dat ik die foto's ook nog ergens heb. Te grappig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
En het was echt supergezellig!
Ik liet ze de foto's zien en ze waren beide helemaal verbaasd.
bij dit gratis magazine zit geen lego dingetje. Kan het zijn dat je ervaring gaat over het betaalde tijdschrift?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn kind is mega legofan. Hij heeft afgelopen week nog een lego bouwset voor 18+ gebouwd![]()
Maar dat magazine vindt hij stom. Alleen het lego dingetje dat er bij zit wil hij. De puzzeltjes en verhaaltjes enzo interesseren hem niets. Ik zou dus vooral kijken naar of je kind dat leuk vindt, dan is het best een leuk tijdschrift denk ik.
Oh zou zomaar kunnen. Dan zou het voor mijn kind dus helemaal niets zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Elleska het volgende:
[..]
bij dit gratis magazine zit geen lego dingetje. Kan het zijn dat je ervaring gaat over het betaalde tijdschrift?
Leuk! Kijken voor een nieuwe keuken! Ik moet zeggen dat wij de keukenboeren hebben overgeslagen en naar een plaatselijke keukenbouwer gegaan zijn. Die heeft onze huidige keuken ook gemaakt. En het maatwerk en kwaliteit is ons goed bevallen. Zag ook op tegen het afdingen en handelen en zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is zeker een anticlimax.
@:BE, gelukkig werkt het via hotspot wel!
Wij zijn vanmorgen voor een nieuwe keuken gaan kijken en we zijn er al redelijk uit. Hij zou nog twee tekeningen maken en offertes... maar dat wordt na het weekend.
Net even de grens over, prettig gevoel bij. Fijn geholpen.
En toch nu wel een redelijk duidelijk plaatje, wat ons bij de ketens hier nog niet zo gelukt was.
Voor het ding hier komt te staan zijn we bijna weer een jaar verder, want er moet eerst nog van alles gebeuren voor er een nieuwe keuken in kan.
A en T sporten bij dezelfde verenigingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:21 schreef amaranta het volgende:
Wat leuk Vicky en Mignonne. Wij hebben goed contact met iemand die ik hier heb leren kennen. Onze kinderen gaan naar dezelfde middelbare school (inmiddels) en we zijn een paar keer samen op vakantie geweest.
Leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
A en T sporten bij dezelfde vereniging
A. is 8.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik heb inmiddels het abonnement voor Simon aangevraagd, inderdaad gratis, dus eens kijken wat hij ervan vindt straks in november.
@:mignonne, hoe oud is de jouwe dat ie een 18+ set bouwt?
Simon is ook echt gek van Lego, hij is echt een bouwer, om het bouwwerk daarna ergens voor de show neer te zetten. Hij speelt er verder niet mee. Tot ie het zat is en weer iets nieuws gaat bouwen. Hij is net 7 en heeft vorige week een set voor 9-12 in elkaar gezet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
A. is 8.
Hij bouwde de Himeji set.
Snap ik! Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die had ik even doorgezet naar mijn neefje, die wil die nu ook!
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Kun je wel onbeperkt mb’s delen? Met de e-Sim die we in zuid-Afrika hadden konden we maar 500
Mb per dag delen als hotspot. Hopelijk werkt dat in Frankrijk wel anders.
Nice! Ruimtequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef exode het volgende:
Wij zitten met smart op de Lego versie van deze te wachten:
https://ideas.lego.com/pr(...)e4-8be3-63afe1d5bbd3
Verder zullen wij juist Lego gaan verkopen, sets die we nooit meer bouwen zoals de boomhut en wat 3 in 1 sets. Staat de halve zolder nog steeds vol Lego overigens
B gaat zijn Lego trein ook verkopen.
Oh en de Duplo gaat grotendeels weg en B gaat al zijn Hot Wheels banen verkopen. We gaan een nieuwe fase in geloof ik. (En ruimte krijgen)
Wij zijn juist aan het kijken voor een Legotrein voor Sjaak… welke gaat B verkopenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef exode het volgende:
Wij zitten met smart op de Lego versie van deze te wachten:
https://ideas.lego.com/pr(...)e4-8be3-63afe1d5bbd3
Verder zullen wij juist Lego gaan verkopen, sets die we nooit meer bouwen zoals de boomhut en wat 3 in 1 sets. Staat de halve zolder nog steeds vol Lego overigens
B gaat zijn Lego trein ook verkopen.
Oh en de Duplo gaat grotendeels weg en B gaat al zijn Hot Wheels banen verkopen. We gaan een nieuwe fase in geloof ik. (En ruimte krijgen)
Ja ik vond het ook suf, hadden daarom ook beiden een bundel afgesloten. En maar af en toe met de kinderen gedeeld (zo zaten ze ook niet de hele rit filmpjes te kijken achter in de autoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:01 schreef BE het volgende:
[..]Eh….. *blank*
Zou wel bizar suf zijn, wat is het nut van een databundel als je er vervolgens niks mee kan op een laptop door dat soort beperkingen???
Mijn ATAG lijkt heel groot, maar de inductiedingesen zijn echt irritant klein.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Leuk! Kijken voor een nieuwe keuken! Ik moet zeggen dat wij de keukenboeren hebben overgeslagen en naar een plaatselijke keukenbouwer gegaan zijn. Die heeft onze huidige keuken ook gemaakt. En het maatwerk en kwaliteit is ons goed bevallen. Zag ook op tegen het afdingen en handelen en zo.
Zullen zo vast wat duurder uit zijn maar heb ook geen vergelijking![]()
Binnenkort nog even de precieze apparatuur uitzoeken (zie een beetje op tegen het uitzoeken van een kookplaat, iemand ervaring? Heb nu een Siemens met flexinductie, maar merk dat m’n pannen aan de zijkant een beetje over steken waardoor niet alles goed bakt. En dat is toch vaak het type kookplaat dat ik tegen komen. En dan ook nog ingebouwde afzuiging dus al snel minder plek)
De keuken die we nu hebben is 7 jaar oud maar ben al van vrijwel het begin aan het vloeken op die kookplaat (kleinere pan kan natuurlijk maar tis wel fijn als ik gewoon vier stukjes vlees in m’n pan tegelijk kan bakken). Heb ook wel op het punt gestaan om het ding te gaan vervangen maar vond dat ook zonde omdat zoiets toch niet heel goedkoop is. En nu ik bij de keukenman in de showroom rondkeek, zag ik veel van hetzelfde type maar dan met afzuiging. Dus dan mis je ook nog eens een kookplaat in het midden. En twee pannen achter elkaar past gewoon niet altijd lekker op dat flexinductie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn ATAG lijkt heel groot, maar de inductiedingesen zijn echt irritant klein.
Is wel al bijna 10 jaar oud.
Moet ik dan volgend jaar een nieuwe keuken
Snap ik, wij hadden geen keus, huis is gasvrijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef oh-oh het volgende:
Zolang het kan kook ik lekker op gas hoor!
Hier idem, we moesten ook wel sparen, maar ik zie zo op tegen een maand of 2 in de zooi... aan de andere kant... daarna kunnen we er weer een hele tijd tegenaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:16 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dank, ik sla hem op! Zeer herkenbaar dat gevoel om alles af te blazen bij dit soort dingen. Alleen erover denken geeft me zoveel stress, dat we daarom al jaren er tegenaan hikken.
Wij twijfelen nog over een kookplaat met ingebouwde afzuiging of zo'n afzuiggeval aan het plafond.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Leuk! Kijken voor een nieuwe keuken! Ik moet zeggen dat wij de keukenboeren hebben overgeslagen en naar een plaatselijke keukenbouwer gegaan zijn. Die heeft onze huidige keuken ook gemaakt. En het maatwerk en kwaliteit is ons goed bevallen. Zag ook op tegen het afdingen en handelen en zo.
Zullen zo vast wat duurder uit zijn maar heb ook geen vergelijking![]()
Binnenkort nog even de precieze apparatuur uitzoeken (zie een beetje op tegen het uitzoeken van een kookplaat, iemand ervaring? Heb nu een Siemens met flexinductie, maar merk dat m’n pannen aan de zijkant een beetje over steken waardoor niet alles goed bakt. En dat is toch vaak het type kookplaat dat ik tegen komen. En dan ook nog ingebouwde afzuiging dus al snel minder plek)
Ik heb altijd ruzie met stand 3 bij de touchscreen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:05 schreef Ynske het volgende:
Ik ben blij met de inductie die we hebben maar vooral omdat hij knoppen heeft, zo'n touchscreen reageert niet goed op mijn aanrakingen.
Serieus? Vervelend voor jou, maar ik ben wel “blij” dit te lezen. Wilde ook graag een zwarte wasmachine en droger…. en toen kwam mijn man blij thuis met twee witte.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een wasmachine, een zwarte, dat was echt een beetje een domme keus want je kan heel dat menu niet lezen, ik niet in elk geval, en ik zit ook steeds naast die knoppen de duwen of zo
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Serieus? Vervelend voor jou, maar ik ben wel “blij” dit te lezen. Wilde ook graag een zwarte wasmachine en droger…. en toen kwam mijn man blij thuis met twee witte.![]()
Natuurlijk blij met de nieuwe aanschaf. Maar ik had zwart mooier gevonden. Nu ik dit zo lees, is het wellicht beter dat ze gewoon wit zijn.
Mijn inductieplaat heeft een ingebouwde gasunit voor wokkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wok meestal, rijst doe ik in de rijstkoker, wokken op inductie slaat echt nergens op.
Dat is een gekke plek!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:56 schreef amaranta het volgende:
We hebben trouwens ineens mega veel last van fruitvliegjes op de badkamer. Geen idee hoe ze daar komen en waarom? Ik heb alles gepoetst maar ze gaan niet weg. Heb ook een schaaltje met azijn en zeep neergezet
Dat geeft wel aan dat gas onmisbaar is!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn inductieplaat heeft een ingebouwde gasunit voor wokken.
Een klokhuis in een prullenbakje ofzo?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:56 schreef amaranta het volgende:
We hebben trouwens ineens mega veel last van fruitvliegjes op de badkamer. Geen idee hoe ze daar komen en waarom? Ik heb alles gepoetst maar ze gaan niet weg. Heb ook een schaaltje met azijn en zeep neergezet
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:08 schreef exode het volgende:
Wij baalden dat er inductie in ons huis zat/zit maar ik zou niet meer terug willen naar gas.
En ik wok vast niet zoals het hoort, maar onze wokpan doet het prima.
Wij hebben 2 zwarte en ik herken de "issues" totaal nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Serieus? Vervelend voor jou, maar ik ben wel “blij” dit te lezen. Wilde ook graag een zwarte wasmachine en droger…. en toen kwam mijn man blij thuis met twee witte.![]()
Natuurlijk blij met de nieuwe aanschaf. Maar ik had zwart mooier gevonden. Nu ik dit zo lees, is het wellicht beter dat ze gewoon wit zijn.
Dan moet je toch eigenlijk buiten op zo'n gigaunitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee nee de Aziaat in mij wil vuur en vlammen!
Verkopen en het geld gebruiken voor je theater kaartjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldtEn dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
Mijn inductie is echt 3x ruk voor wokken. Daarom doe ik dat niet meer. De hapjespan kan nog wel iets maar het komt niet in de buurt. De wok wordt gewoon niet snel genoeg heet genoeg, echt anders dan bij gas.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:15 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan moet je toch eigenlijk buiten op zo'n gigaunit
Nou ja dat dus, ik heb besloten dat ik mijn deel voor de aarde wel gedaan heb dus laat mij maar lekker aan het gas!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn inductie is echt 3x ruk voor wokken. Daarom doe ik dat niet meer. De hapjespan kan nog wel iets maar het komt niet in de buurt. De wok wordt gewoon niet snel genoeg heet genoeg, echt anders dan bij gas.
Ik mis het wel, idem voor tajine en dolsot. Ook niet ideaal op indicatie. Als het moet kan het, maar het verhoudt zich tot de real deal zoals je grillpan zich verhoudt tot de bbq ofzo 😂
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Etna is de enige met knoppenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met stand 3 bij de touchscreen.![]()
Geef me een knop!
Ik zit te werken, zal straks eens kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?
Een beetje pittig?
Ik moest hier aan denken bij jouw opmerking.
https://www.dailymotion.com/video/x35galf
Misschien kun je er iemand een plezier mee doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldtEn dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit te werken, zal straks eens kijken![]()
Serieus ik liet een heel klein boertje gisteravond en ik dacht dat ik weer dood ging
quote:
Denk dat verbouwen minder gedoe geeft dan verhuizen (en dan toch ook nog maar verbouwen om het dan toch maar in één keer allemaal naar wens te maken).quote:Mijn moeder zei nog: kan je niet beter verhuizenmaar we zitten hier prima. Dus dan toch het huis maar meer naar onze zin maken, na ruim 15 jaar. Dan mag het ook wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |