abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214587240
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!

En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
Ja gezien!! Bizar en idd Kendrick, wat een sportieve vent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:35:35 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214587291
Ach @Hupje, wat een verdriet…
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:19:47 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_214591821
@Hupje wat naar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214594211
@hilliebillie: luipaard is idd moeilijk te spotten.

Had je goed weer?
Werewolf
pi_214596973
Och @Hupje wat erg.. sterkte!

Heeft iemand DE tip tegen Coronahoofdpijn? Normaal neem ik een paracetamol en een ibu en is de hoofdpijn weg, maar nu ik Corona heb gehad werkt helemaal niks. Heb nu al ruim anderhalf week aanhoudende hoofdpijn achter (en boven/onder) m'n ogen en ik vind het niet leuk meer -O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214597056
Geen advies... als dat wat anders helpt niet helpt en je blijft hoofdpijn houden, dan zou ik even overleggen met de huisarts denk ik. Beterschap @PoesInDoos
Fake it till you make it...
pi_214597206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 16:22 schreef Nijna het volgende:
Geen advies... als dat wat anders helpt niet helpt en je blijft hoofdpijn houden, dan zou ik even overleggen met de huisarts denk ik. Beterschap @:PoesinDoos
Maar met welke termijn zoek je hulp? Ik weet niet wat ''normaal'' is.. bij de vorige 2 keren Corona ook hoofdpijn gehad maar dat ging samen met de andere klachten voorbij. Nu ben ik ook klachtenvrij op die nare hoofdpijn na en het beperkt me behoorlijk ;(
pi_214597477
Dan zou ik iig even contact zoeken, en vertelt de huisarts je wel hoe lang je het aan moet kijken? Ik vind 1,5 week echt al wel lang.
pi_214597536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 16:47 schreef Bami het volgende:
Dan zou ik iig even contact zoeken, en vertelt de huisarts je wel hoe lang je het aan moet kijken? Ik vind 1,5 week echt al wel lang.
Dan zal ik morgenochtend even bellen :Y
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:38:47 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214598300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 16:51 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dan zal ik morgenochtend even bellen :Y
En rust proberen te houden corona blijft nasty :X
pi_214599191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
En rust proberen te houden corona blijft nasty :X
Ik doe niks anders ;( Beetje bankhangen en in etappes het huishouden bijhouden.
pi_214600559
@PoesInDoos idd even de ha bellen. Bij dochter werkte de daro hoofdpijnpoeders altijd goed, maar dat was gewone hoofdpijn, geen corona nawee.
Beterschap :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:59:20 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214600726
Hier werkte Alka Seltzer altijd fantastisch maar nergens meer te krijgen :(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:50:20 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214603525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier werkte Alka Seltzer altijd fantastisch maar nergens meer te krijgen :(
Da heeft ze hier nog
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:24:27 #15
176471 oh-oh
pi_214604075
Oh echt? Nooit ergens te krijgen, ook online niet. Net als primatour.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214604106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Mushanga71 het volgende:
@:PoesInDoos idd even de ha bellen. Bij dochter werkte de daro hoofdpijnpoeders altijd goed, maar dat was gewone hoofdpijn, geen corona nawee.
Beterschap :*
Thnx O+
pi_214604425
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:hilliebillie: luipaard is idd moeilijk te spotten.

Had je goed weer?
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.
Dus we hebben zeker niet mogen mopperen. (De week voor we in Kaapstad aan kwamen was het er nog noodweer met flinke modderstromen, dus voor we gingen hadden we wel even wat schrik wat we zouden aantreffen/meemaken)

@PoesInDoos corona hoofdpijn geen ervaring mee, maar als mijn hoofdpijn rond m’n ogen zit, dan zit vaak m’n nek/schouders ontzettend vast (zonder dat ik dat op die plek merk) massage (of evt met zo’n massage’gun’ als er niemand is om me te masseren) is het enige dat dan verlichting kan brengen en waardoor het op den duur over gaat. Paracetamol/ibuprofen doet in dat geval ook helemaal niks.

Beterschap!
pi_214604495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.
Dus we hebben zeker niet mogen mopperen. (De week voor we in Kaapstad aan kwamen was het er nog noodweer met flinke modderstromen, dus voor we gingen hadden we wel even wat schrik wat we zouden aantreffen/meemaken)

@:poesindoos corona hoofdpijn geen ervaring mee, maar als mijn hoofdpijn rond m’n ogen zit, dan zit vaak m’n nek/schouders ontzettend vast (zonder dat ik dat op die plek merk) massage (of evt met zo’n massage’gun’ als er niemand is om me te masseren) is het enige dat dan verlichting kan brengen en waardoor het op den duur over gaat. Paracetamol/ibuprofen doet in dat geval ook helemaal niks.

Beterschap!
Het begon inderdaad met enorm zere gewrichten, mijn nek is nog steeds pijnlijk. Dus zou ook prima daar vandaan kunnen komen, bedankt!
pi_214604552
Warmte helpt ook vaak goed om gespannen spieren weer wat te laten ontspannen! Warm bad, kruik, warmtedeken zoiets. En rustig aan blijven bewegen (van links naar rechts kijken, hoofd voorover en weer recht, dat soort dingen; volgens mij staan er ook wel tips op thuisarts voor bij nekpijn). Ibuprofen gel vind ik ook erg fijn als mn nek helemaal vast zit, wel beetje opletten dan met ook erbij ibu slikken ivm maximale dosis. Maar alsnog eerst ook even navragen bij de ha kan denk ik zeker geen kwaad!
pi_214606984
Ik vermoed dat je de afgelopen tijd veel hebt gelegen Poesindoos. Dan zal je nek aardig vast zitten. Pijn om je ogen komt vaak uit je nekspier, 1 voordeel die kan je prima zelf masseren.

Beste is om dat onder een warme douche te doen. Knijpen op de punten waar op dit plaatje een kruisje staat. Werkt goed!

woensdag 7 augustus 2024 @ 09:57:55 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214607720
Zit je rustig op je schoot de was te vouwen, zit er ineens een gigagrote spin in een vest. En die heb je dan dus op schoot. Op schoot! Brrrrrt. Ik heb m'n adrenaline voor vandaag weer gehad hoor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214609285
@Tink89, :o :o Ik had de hele straat bij elkaar gegild, ben echt panisch voor spinnen.

@PoesInDoos, beterschap!
pi_214609321
Iemand ervaring met het Lego Magazine?
https://www.lego.com/nl-n(...)IHtN-JEgqqOFts0PHzew

Is dat voornamelijk reclame ed of ook leuk voor kinderen?
pi_214609636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:

Het is best leuk! Er staan puzzels in, strips, dat soort dingen. En uiteraard ook reclame, maar ik vind dat echt wel meevallen. Sjaak vindt het in ieder geval erg leuk.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 12:42:25 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_214609844
quote:

Ja ze vonden het leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214610114
quote:

Hier vonden ze t beide leuk!
*poef* nu is het weg
pi_214610596
Leuk blad en soms aanbiedingen. Hier zijn beide kinderen er blij mee.
pi_214611268
Zo, m’n anticlimax voor de ochtend weer gehad. Ik zou met de jongste en een vriendinnetje naar inside out 2 gaan in de bios.
Kaartjes gekocht en daar nog ieder een flesje drinken en wat te snoepen (¤23 ;( maar goed)

Doet het geluid in de film het niet fatsoenlijk (wel geluid, maar (bijna) geen stemmen.) ja dan heb je wel ondertiteling maar nog echt niet leuk om te volgen. Toen ik het de eerste keer ging melden kreeg ik amper reactie, hij gaf het wel door aan iemand maar ik kreeg geen reactie terug of ze er wat aan gingen doen of wat dan ook. Uiteindelijk nog 10 minuten afgewacht maar de meiden waren er ook klaar mee.

Blijkbaar kregen ze het niet opgelost (kom dat dan even melden of zo, en andere zalen hadden hetzelfde probleem).

Helaas draaide de film bij de Pathé op hetzelfde moment of pas eind van de middag weer. (Of 4XD maar dat vind ik echt vreselijk).

Nou heb ik wel een folder mee dat ik blijkbaar m’n geld terug ga krijgen en gratis tickets, maar dan gaan er dus gewoon eigen snacks en drankjes mee, ga ze niet nogmaals sponsoren.

Maar goed, vandaag was dus m’n enige vrije dag deze week, dat vind ik eigenlijk nog het meest jammer (en dat ik dus volgende week weer een dag moet opofferen om hetzelfde te doen en opnieuw parkeerkosten te hebben, tja dat vergoeden ze niet (snap ik, maar maakt het wel duurder allemaal)).

Zo einde rant, nou ga ik maar de was strijken ofzo :P
  woensdag 7 augustus 2024 @ 14:18:08 #29
176471 oh-oh
pi_214611449
:{ Daar zou ik serieus nog even een klacht over indienen hoor.
( Groucho Marx )
  woensdag 7 augustus 2024 @ 15:17:36 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214612351
Dus….
Ik moest hele grote bestanden uploaden hier in Frankrijk en we hebben geen wifi in het appartement, dus ik was heel snel door mijn bundel heen. En kpn laat me maar 1500mb a 1,99 per keer bijbestellen, dus ik dacht na alle verhalen hier slim te zijn en een esim databundel te kopen. :s)

Gelukt! :7
Alleen werkt dat dus niet op een iPhone 8 plus… -O- :X

Afijn, F heeft nu de esim en deelt zijn hotspot met mij. :D
pi_214612823
quote:
82s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:17 schreef BE het volgende:
Dus….
Ik moest hele grote bestanden uploaden hier in Frankrijk en we hebben geen wifi in het appartement, dus ik was heel snel door mijn bundel heen. En kpn laat me maar 1500mb a 1,99 per keer bijbestellen, dus ik dacht na alle verhalen hier slim te zijn en een esim databundel te kopen. :s)

Gelukt! :7
Alleen werkt dat dus niet op een iPhone 8 plus… -O- :X

Afijn, F heeft nu de esim en deelt zijn hotspot met mij. :D
Kun je wel onbeperkt mb’s delen? Met de e-Sim die we in zuid-Afrika hadden konden we maar 500
Mb per dag delen als hotspot. Hopelijk werkt dat in Frankrijk wel anders.
pi_214613415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 14:09 schreef hilliebillie het volgende:
Zo, m’n anticlimax voor de ochtend weer gehad. Ik zou met de jongste en een vriendinnetje naar inside out 2 gaan in de bios.
Kaartjes gekocht en daar nog ieder een flesje drinken en wat te snoepen (¤23 ;( maar goed)

Doet het geluid in de film het niet fatsoenlijk (wel geluid, maar (bijna) geen stemmen.) ja dan heb je wel ondertiteling maar nog echt niet leuk om te volgen. Toen ik het de eerste keer ging melden kreeg ik amper reactie, hij gaf het wel door aan iemand maar ik kreeg geen reactie terug of ze er wat aan gingen doen of wat dan ook. Uiteindelijk nog 10 minuten afgewacht maar de meiden waren er ook klaar mee.

Blijkbaar kregen ze het niet opgelost (kom dat dan even melden of zo, en andere zalen hadden hetzelfde probleem).

Helaas draaide de film bij de Pathé op hetzelfde moment of pas eind van de middag weer. (Of 4XD maar dat vind ik echt vreselijk).

Nou heb ik wel een folder mee dat ik blijkbaar m’n geld terug ga krijgen en gratis tickets, maar dan gaan er dus gewoon eigen snacks en drankjes mee, ga ze niet nogmaals sponsoren.

Maar goed, vandaag was dus m’n enige vrije dag deze week, dat vind ik eigenlijk nog het meest jammer (en dat ik dus volgende week weer een dag moet opofferen om hetzelfde te doen en opnieuw parkeerkosten te hebben, tja dat vergoeden ze niet (snap ik, maar maakt het wel duurder allemaal)).

Zo einde rant, nou ga ik maar de was strijken ofzo :P
Dat is zeker een anticlimax :{ .

@BE, gelukkig werkt het via hotspot wel!

Wij zijn vanmorgen voor een nieuwe keuken gaan kijken en we zijn er al redelijk uit. Hij zou nog twee tekeningen maken en offertes... maar dat wordt na het weekend.
Net even de grens over, prettig gevoel bij. Fijn geholpen.
En toch nu wel een redelijk duidelijk plaatje, wat ons bij de ketens hier nog niet zo gelukt was.
Voor het ding hier komt te staan zijn we bijna weer een jaar verder, want er moet eerst nog van alles gebeuren voor er een nieuwe keuken in kan.
pi_214613568
@Nijna, welke keukenboer was dat? Wij moeten ook al een aantal jaar een nieuwe keuken, maar het komt er niet van en we zien ook een beetje op tegen het gedoe..... Goede ervaringen zijn altijd fijn :)

En dank voor de reacties op het Lego Magazine. Ik ga hem voor Simon aanvragen :)
pi_214613576
Eerst kon je op Marktplaats de kopersbescherming uitzetten. Ik maak net een nieuwe advertentie aan en nu staat er alleen 'Je handelt met kopersbescherming'. Kan dat niet meer uit?
pi_214613755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 16:56 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Nijna, welke keukenboer was dat? Wij moeten ook al een aantal jaar een nieuwe keuken, maar het komt er niet van en we zien ook een beetje op tegen het gedoe..... Goede ervaringen zijn altijd fijn :)

En dank voor de reacties op het Lego Magazine. Ik ga hem voor Simon aanvragen :)
Wösten Küchendiele in Haren (Ems)
Wij zitten in Drenthe :). Opzien tegen het gedoe heb ik ook, vooral met wat er allemaal moet gebeuren en de tijd die het gaat kosten. Ik had de dag nadat de aannemer was geweest om het erover te hebben, de neiging om het hele circus af te blazen. Want het gaf met toen al zoveel stress.
De man is nu op vakantie, ik verwacht na zijn vakantie dat hij met zijn mannetjes komt kijken zodat hij een offerte kan maken, maar we zijn maar vast voor de keuken gaan kijken, want mijn mannetje heeft nu vakantie ;)
pi_214613800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wösten Küchendiele in Haren (Ems)
Wij zitten in Drenthe :). Opzien tegen het gedoe heb ik ook, vooral met wat er allemaal moet gebeuren en de tijd die het gaat kosten. Ik had de dag nadat de aannemer was geweest om het erover te hebben, de neiging om het hele circus af te blazen. Want het gaf met toen al zoveel stress.
De man is nu op vakantie, ik verwacht na zijn vakantie dat hij met zijn mannetjes komt kijken zodat hij een offerte kan maken, maar we zijn maar vast voor de keuken gaan kijken, want mijn mannetje heeft nu vakantie ;)
Dank, ik sla hem op! Zeer herkenbaar dat gevoel om alles af te blazen bij dit soort dingen. Alleen erover denken geeft me zoveel stress, dat we daarom al jaren er tegenaan hikken.
pi_214613989
quote:

Mijn kind is mega legofan. Hij heeft afgelopen week nog een lego bouwset voor 18+ gebouwd :')
Maar dat magazine vindt hij stom. Alleen het lego dingetje dat er bij zit wil hij. De puzzeltjes en verhaaltjes enzo interesseren hem niets. Ik zou dus vooral kijken naar of je kind dat leuk vindt, dan is het best een leuk tijdschrift denk ik.
:)
pi_214613990
Wij schuiven onze grote verbouwing ook steeds op. Na de vakantie komen 3 aannemers langs, aan de hand van hun offertes beslissen we of we doorzetten. Het idee dat we 3 maanden bezig zullen zijn met een langere periode dat we niet in huis willen zijn, is niet bepaald goed voor onze gemoedstoestand.

Nadeel is dat er wel degelijk druk achter zit, onze uitbouw wordt met het jaar slechter, er komt een moment dat we lekkages krijgen.

De keuken weten we globaal, zodra we weten of we doorzetten, gaan we naar Baboon voor een Ikea keuken met hun frontjes.
pi_214614005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef mignonne het volgende:

[..]
Mijn kind is mega legofan. Hij heeft afgelopen week nog een lego bouwset voor 18+ gebouwd :')
Maar dat magazine vindt hij stom. Alleen het lego dingetje dat er bij zit wil hij. De puzzeltjes en verhaaltjes enzo interesseren hem niets. Ik zou dus vooral kijken naar of je kind dat leuk vindt, dan is het best een leuk tijdschrift denk ik.
Ach het is gratis, dus proberen kan altijd :)
pi_214614011
Poesindoos wat vervelend die hoofdpijn! Ik zou in ieder geval stoppen met pcm nemen als je dat niet al gedaan hebt. Te lang pcm nemen kan, cynisch genoeg, juist voor hoofdpijn zorgen waardoor je in een vicieuze cirkel komt. (Vergelijk het maar met neusspray). Kan zijn dat het dan 1 dag erger is, daarna zou het minder moeten worden. En volgende week ofzo even bij de HA neerleggen kan sowieso geen kwaad. Hoofdpijn kan natuurlijk nog veel meer oorzaken hebben dan alleen covid.
pi_214614022
Mijn grote kind heeft afgelopen week een fok! meet gehad :D zo leuk haha. Als baby's bij elkaar op de bank en nu weer. Wie had dat gedacht. Tuttebellen O+
pi_214614096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:39 schreef mignonne het volgende:
Mijn grote kind heeft afgelopen week een fok! meet gehad :D zo leuk haha. Als baby's bij elkaar op de bank en nu weer. Wie had dat gedacht. Tuttebellen O+
Hihi, mijn kleine grote kind ook 🤣
En het was echt supergezellig!
Ik liet ze de foto's zien en ze waren beide helemaal verbaasd.

En dan samen naar de Mall, galajurken passen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214614115
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef Vicky het volgende:

[..]
En het was echt supergezellig!
Ik liet ze de foto's zien en ze waren beide helemaal verbaasd.
Ja ze zei het hahaha ik zei al tegen haar dat ik die foto's ook nog ergens heb. Te grappig.
pi_214614430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef mignonne het volgende:

[..]
bij dit gratis magazine zit geen lego dingetje. Kan het zijn dat je ervaring gaat over het betaalde tijdschrift?
pi_214614445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Elleska het volgende:

[..]
bij dit gratis magazine zit geen lego dingetje. Kan het zijn dat je ervaring gaat over het betaalde tijdschrift?
Oh zou zomaar kunnen. Dan zou het voor mijn kind dus helemaal niets zijn.
pi_214614492
Ik heb inmiddels het abonnement voor Simon aangevraagd, inderdaad gratis, dus eens kijken wat hij ervan vindt straks in november.

@mignonne, hoe oud is de jouwe dat ie een 18+ set bouwt?
Simon is ook echt gek van Lego, hij is echt een bouwer, om het bouwwerk daarna ergens voor de show neer te zetten. Hij speelt er verder niet mee. Tot ie het zat is en weer iets nieuws gaat bouwen. Hij is net 7 en heeft vorige week een set voor 9-12 in elkaar gezet.
pi_214614545
Wat leuk Vicky en Mignonne. Wij hebben goed contact met iemand die ik hier heb leren kennen. Onze kinderen gaan naar dezelfde middelbare school (inmiddels) en we zijn een paar keer samen op vakantie geweest.
pi_214614955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat is zeker een anticlimax :{ .

@:BE, gelukkig werkt het via hotspot wel!

Wij zijn vanmorgen voor een nieuwe keuken gaan kijken en we zijn er al redelijk uit. Hij zou nog twee tekeningen maken en offertes... maar dat wordt na het weekend.
Net even de grens over, prettig gevoel bij. Fijn geholpen.
En toch nu wel een redelijk duidelijk plaatje, wat ons bij de ketens hier nog niet zo gelukt was.
Voor het ding hier komt te staan zijn we bijna weer een jaar verder, want er moet eerst nog van alles gebeuren voor er een nieuwe keuken in kan.
Leuk! Kijken voor een nieuwe keuken! Ik moet zeggen dat wij de keukenboeren hebben overgeslagen en naar een plaatselijke keukenbouwer gegaan zijn. Die heeft onze huidige keuken ook gemaakt. En het maatwerk en kwaliteit is ons goed bevallen. Zag ook op tegen het afdingen en handelen en zo.
Zullen zo vast wat duurder uit zijn maar heb ook geen vergelijking :D
Binnenkort nog even de precieze apparatuur uitzoeken (zie een beetje op tegen het uitzoeken van een kookplaat, iemand ervaring? Heb nu een Siemens met flexinductie, maar merk dat m’n pannen aan de zijkant een beetje over steken waardoor niet alles goed bakt. En dat is toch vaak het type kookplaat dat ik tegen komen. En dan ook nog ingebouwde afzuiging dus al snel minder plek)
pi_214614964
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:21 schreef amaranta het volgende:
Wat leuk Vicky en Mignonne. Wij hebben goed contact met iemand die ik hier heb leren kennen. Onze kinderen gaan naar dezelfde middelbare school (inmiddels) en we zijn een paar keer samen op vakantie geweest.
A en T sporten bij dezelfde vereniging :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214615441
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Vicky het volgende:

[..]
A en T sporten bij dezelfde vereniging :)
Leuk!
pi_214615524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik heb inmiddels het abonnement voor Simon aangevraagd, inderdaad gratis, dus eens kijken wat hij ervan vindt straks in november.

@:mignonne, hoe oud is de jouwe dat ie een 18+ set bouwt?
Simon is ook echt gek van Lego, hij is echt een bouwer, om het bouwwerk daarna ergens voor de show neer te zetten. Hij speelt er verder niet mee. Tot ie het zat is en weer iets nieuws gaat bouwen. Hij is net 7 en heeft vorige week een set voor 9-12 in elkaar gezet.
A. is 8.

Hij bouwde de Himeji set.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 19:26:29 #52
176471 oh-oh
pi_214615570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:23 schreef mignonne het volgende:

[..]
A. is 8.

Hij bouwde de Himeji set.
:D Die had ik even doorgezet naar mijn neefje, die wil die nu ook!
( Groucho Marx )
pi_214615612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]
:D Die had ik even doorgezet naar mijn neefje, die wil die nu ook!
Snap ik! Haha
pi_214615644
Wij zitten met smart op de Lego versie van deze te wachten:
https://ideas.lego.com/pr(...)e4-8be3-63afe1d5bbd3

Verder zullen wij juist Lego gaan verkopen, sets die we nooit meer bouwen zoals de boomhut en wat 3 in 1 sets. Staat de halve zolder nog steeds vol Lego overigens :)

B gaat zijn Lego trein ook verkopen.

Oh en de Duplo gaat grotendeels weg en B gaat al zijn Hot Wheels banen verkopen. We gaan een nieuwe fase in geloof ik. (En ruimte krijgen)
pi_214615674
En jongens wij komen maandagavond thuis, in tropische warmte....gelukkig heeft de buurvrouw al aangeboden de nacht ervoor alle ramen open te zetten en maandagochtend juist alles dicht te doen inclusief rolluiken. Hopelijk valt het dan mee en anders slapen we in de woonkamer.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 19:41:29 #56
176471 oh-oh
pi_214615818
Over warmte gesproken, ik at net noodles met nieuwe sambal , I am dying :Y)
( Groucho Marx )
pi_214615912
Ik ben helemaal geen legofan maar ik zag laatst een filmpje van deze set voorbij komen. En die vind ik toch wel heel mooi, ook om ergens op te hangen.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 20:01:48 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214616145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Kun je wel onbeperkt mb’s delen? Met de e-Sim die we in zuid-Afrika hadden konden we maar 500
Mb per dag delen als hotspot. Hopelijk werkt dat in Frankrijk wel anders.
:o Eh….. *blank*

Zou wel bizar suf zijn, wat is het nut van een databundel als je er vervolgens niks mee kan op een laptop door dat soort beperkingen???
  woensdag 7 augustus 2024 @ 20:05:35 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214616215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef exode het volgende:

Verder zullen wij juist Lego gaan verkopen, sets die we nooit meer bouwen zoals de boomhut en wat 3 in 1 sets. Staat de halve zolder nog steeds vol Lego overigens :)

Oh en de Duplo gaat grotendeels weg en B gaat al zijn Hot Wheels banen verkopen. We gaan een nieuwe fase in geloof ik. (En ruimte krijgen)
Nice! Ruimte O+

En wat een lieve buurvrouw! Hopelijk valt het mee.

Wij hebben best wat legosets in huis voor de kinderen (niks bijzonders, meeste is gewoon bij kruidvat gekocht), maar zelf heb ik er weinig mee. Ik hou meer van hobby's waar je iets mee maakt dat je kunt gebruiken, zoals haken, naaien/kleding maken en leerbewerking. En het creatieve proces dat daar dan ook bij hoort. Gelukkig kon m'n in brand gevlogen naaimachine gemaakt worden en kan ik weer door (baens in weert is een held *O*), maar ik ga toch eens naar een nieuwe machine kijken. Zin in!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214617089
We hebben hartstikke lieve buren, ze zorgen nu ook 3 weken voor de kat en de planten. We gaan niet bij elkaar op de koffie maar we hebben goed contact.
pi_214617213
Ik denk dat wijzelf (dus niet van de kinderen) meer dan 50 sets hebben. De sets worden apart van elkaar bewaard, al staat het Disneykasteel standaard in de woonkamer. En nu ook de Londen telefooncel en het Sneeuwwitje huis, ok ok ook de Disney Brickheadz, grote Wall E en het huis van Up en ook de Pizza truck van Toy story.

Eind oktober starten we weer met de Kerst Lego anders zijn we niet voor Kerst klaar :) Dat vind ik zo gezellig. We bouwen veel samen maar ook met familie en buurtkinderen. Die vragen vanaf september al wanneer we beginnen met bouwen.
pi_214617251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef exode het volgende:

Wij zijn juist aan het kijken voor een Legotrein voor Sjaak… welke gaat B verkopen O-) ?
pi_214617445
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:01 schreef BE het volgende:

[..]
:o Eh….. *blank*

Zou wel bizar suf zijn, wat is het nut van een databundel als je er vervolgens niks mee kan op een laptop door dat soort beperkingen???
Ja ik vond het ook suf, hadden daarom ook beiden een bundel afgesloten. En maar af en toe met de kinderen gedeeld (zo zaten ze ook niet de hele rit filmpjes te kijken achter in de auto ;) ) maar af en toe hotspot wel aangezet, ook een keer in de avond naar de iPad toen we geen wifi hadden. Na twee afleveringen van 30 minuten was de 500 mb wel op :D

Moet ik zeggen dat deze provider ons was aangeraden door iemand en we verder ook niet in verdiept hebben in iets anders. Dus wellicht dat het bij andere (of in andere landen) wel anders is. (Iets met een huis kopen en verkopen voor je op vakantie gaat, kwam er even tussendoor :o )
pi_214617574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Leuk! Kijken voor een nieuwe keuken! Ik moet zeggen dat wij de keukenboeren hebben overgeslagen en naar een plaatselijke keukenbouwer gegaan zijn. Die heeft onze huidige keuken ook gemaakt. En het maatwerk en kwaliteit is ons goed bevallen. Zag ook op tegen het afdingen en handelen en zo.
Binnenkort nog even de precieze apparatuur uitzoeken (zie een beetje op tegen het uitzoeken van een kookplaat, iemand ervaring? Heb nu een Siemens met flexinductie, maar merk dat m’n pannen aan de zijkant een beetje over steken waardoor niet alles goed bakt. En dat is toch vaak het type kookplaat dat ik tegen komen. En dan ook nog ingebouwde afzuiging dus al snel minder plek)
Mijn ATAG lijkt heel groot, maar de inductiedingesen zijn echt irritant klein.

Is wel al bijna 10 jaar oud.

Moet ik dan volgend jaar een nieuwe keuken O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214618002
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn ATAG lijkt heel groot, maar de inductiedingesen zijn echt irritant klein.

Is wel al bijna 10 jaar oud.

Moet ik dan volgend jaar een nieuwe keuken O-)
De keuken die we nu hebben is 7 jaar oud maar ben al van vrijwel het begin aan het vloeken op die kookplaat (kleinere pan kan natuurlijk maar tis wel fijn als ik gewoon vier stukjes vlees in m’n pan tegelijk kan bakken). Heb ook wel op het punt gestaan om het ding te gaan vervangen maar vond dat ook zonde omdat zoiets toch niet heel goedkoop is. En nu ik bij de keukenman in de showroom rondkeek, zag ik veel van hetzelfde type maar dan met afzuiging. Dus dan mis je ook nog eens een kookplaat in het midden. En twee pannen achter elkaar past gewoon niet altijd lekker op dat flexinductie.
pi_214618154
Wij motten ook een nieuwe inductiekookplaat dus ik lees vol interesse jullie ergenissen.

MevrC; het is de geel blauwe passegierstrein met best wat rails.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:44:48 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_214618190
Hier bij vriend nog een gasplaat en ik kan niet wachten totdat die eruit gaat en eht inductie wordt. Ik bene r nog steeds niet aan gewend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 augustus 2024 @ 07:05:13 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214620750
Ik ben blij met de inductie die we hebben maar vooral omdat hij knoppen heeft, zo'n touchscreen reageert niet goed op mijn aanrakingen.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 augustus 2024 @ 08:01:56 #69
176471 oh-oh
pi_214621027
Zolang het kan kook ik lekker op gas hoor!
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 augustus 2024 @ 08:12:33 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214621127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef oh-oh het volgende:
Zolang het kan kook ik lekker op gas hoor!
Snap ik, wij hadden geen keus, huis is gasvrij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214621646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 17:16 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Dank, ik sla hem op! Zeer herkenbaar dat gevoel om alles af te blazen bij dit soort dingen. Alleen erover denken geeft me zoveel stress, dat we daarom al jaren er tegenaan hikken.
Hier idem, we moesten ook wel sparen, maar ik zie zo op tegen een maand of 2 in de zooi... aan de andere kant... daarna kunnen we er weer een hele tijd tegenaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wij twijfelen nog over een kookplaat met ingebouwde afzuiging of zo'n afzuiggeval aan het plafond.
We hebben nu gas en straks inductie.
We zijn hier ook bij zo'n plaatselijke keukenbouwer geweest, dat was ook nog een optie, maar deze kregen we als tip van degene die hier alles gaat doen.
Ik ben benieuwd naar het prijskaartje, mijn man heeft een voorzichtige schatting gemaakt, ik denk dat hij een beetje aan de lage kant zit. Maar we gaan het zien.

Mijn moeder zei nog: kan je niet beter verhuizen :') maar we zitten hier prima. Dus dan toch het huis maar meer naar onze zin maken, na ruim 15 jaar. Dan mag het ook wel een keer :Y
  donderdag 8 augustus 2024 @ 10:33:49 #72
176471 oh-oh
pi_214622939
Een van mijn buren wilde graag af en toe een wandelmaatje, vorige week zijn we samen een eind gaan lopen en ze heeft net Frenkie, een van mijn peruanen, opgehaald voor een wandeling.
Hij ging zo vrolijk mee die stoere. Ik voelde me net zo een moeder die haar kind af gaf op een KDV :')
( Groucho Marx )
pi_214623069
Wij hebben sinds een jaar inductie. Nu op vakantie kook ik op gas en ik merk nu hoeveel fijner inductie is. Het is met name véél sneller, op gas duurt het eindeloos voordat water kookt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 10:47:05 #74
176471 oh-oh
pi_214623159
Nou ik wok meestal, rijst doe ik in de rijstkoker, wokken op inductie slaat echt nergens op.
( Groucho Marx )
pi_214623316
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 07:05 schreef Ynske het volgende:
Ik ben blij met de inductie die we hebben maar vooral omdat hij knoppen heeft, zo'n touchscreen reageert niet goed op mijn aanrakingen.
Ik heb altijd ruzie met stand 3 bij de touchscreen. :')
Geef me een knop!
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:04:46 #76
176471 oh-oh
pi_214623349
Ik heb zo een wasmachine, een zwarte, dat was echt een beetje een domme keus want je kan heel dat menu niet lezen, ik niet in elk geval, en ik zit ook steeds naast die knoppen de duwen of zo :')
( Groucho Marx )
pi_214623703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een wasmachine, een zwarte, dat was echt een beetje een domme keus want je kan heel dat menu niet lezen, ik niet in elk geval, en ik zit ook steeds naast die knoppen de duwen of zo :')
Serieus? Vervelend voor jou, maar ik ben wel “blij” dit te lezen. Wilde ook graag een zwarte wasmachine en droger…. en toen kwam mijn man blij thuis met twee witte. ;(
Natuurlijk blij met de nieuwe aanschaf. Maar ik had zwart mooier gevonden. Nu ik dit zo lees, is het wellicht beter dat ze gewoon wit zijn.
Born to Lose, but Built to Win.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:35:28 #78
176471 oh-oh
pi_214623750
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Serieus? Vervelend voor jou, maar ik ben wel “blij” dit te lezen. Wilde ook graag een zwarte wasmachine en droger…. en toen kwam mijn man blij thuis met twee witte. ;(
Natuurlijk blij met de nieuwe aanschaf. Maar ik had zwart mooier gevonden. Nu ik dit zo lees, is het wellicht beter dat ze gewoon wit zijn.
:') Ja ik vond het ook mooier, en als ik dit had geweten had ik gewoon weer een witte genomen, het is echt vervelend!
( Groucho Marx )
pi_214623907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wok meestal, rijst doe ik in de rijstkoker, wokken op inductie slaat echt nergens op.
Mijn inductieplaat heeft een ingebouwde gasunit voor wokken *) .
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214623995
Wij hebben binnenkort ook de legotrein te koop.
Moeten de lego alleen nog even uitzoeken.
Het is de LegoCity met station. Daarnaast ook heel veel losse sporen en ook nog een wisselspoor wat geen officieel wisselspoor is maar door iemand is gemaakt.
pi_214624003
We hebben trouwens ineens mega veel last van fruitvliegjes op de badkamer. Geen idee hoe ze daar komen en waarom? Ik heb alles gepoetst maar ze gaan niet weg. Heb ook een schaaltje met azijn en zeep neergezet
pi_214624015
Voor Lego trein en spoor verkopen houd ik me ook aanbevolen!
pi_214624044
Ik ging vanochtend met J naar een skatebaantje en las daar een stukje werk literatuur. Kreeg meteen zin om binnenkort weer aan de slag te gaan met mijn nieuwe klasje O+
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:09:08 #84
176471 oh-oh
pi_214624142
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:56 schreef amaranta het volgende:
We hebben trouwens ineens mega veel last van fruitvliegjes op de badkamer. Geen idee hoe ze daar komen en waarom? Ik heb alles gepoetst maar ze gaan niet weg. Heb ook een schaaltje met azijn en zeep neergezet
Dat is een gekke plek!
Mss rare zeep of zo?
Of iets heel zoets?
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn inductieplaat heeft een ingebouwde gasunit voor wokken *) .
Dat geeft wel aan dat gas onmisbaar is!

Frenk werd net thuisgebracht, ze had de hond ingesmeerd onderweg maar was zelf helemaal verbrand, de schat.
Hij had het zo goed gedaan, voor een echt doorgeefhondje met rugzak, heel trots op hem.
En ze vond zelf de aanspraak zo leuk, denk dat ze hem vaker mee zal nemen.
( Groucho Marx )
pi_214624651
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:56 schreef amaranta het volgende:
Een klokhuis in een prullenbakje ofzo?
Vervelend die beestjes altijd.
pi_214624667
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldt :') En dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
pi_214624737
Wij baalden dat er inductie in ons huis zat/zit maar ik zou niet meer terug willen naar gas.

En ik wok vast niet zoals het hoort, maar onze wokpan doet het prima.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 13:15:22 #88
176471 oh-oh
pi_214624773
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:08 schreef exode het volgende:
Wij baalden dat er inductie in ons huis zat/zit maar ik zou niet meer terug willen naar gas.

En ik wok vast niet zoals het hoort, maar onze wokpan doet het prima.
:D Nee nee de Aziaat in mij wil vuur en vlammen!
( Groucho Marx )
pi_214624819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Wij hebben 2 zwarte en ik herken de "issues" totaal niet :D

Sinds we in dit huis wonen koken we inductie en ik vind het ontzettend fijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214624863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dan moet je toch eigenlijk buiten op zo'n gigaunit
pi_214625011
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldt :') En dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
Verkopen en het geld gebruiken voor je theater kaartjes?

Ik vind inductie ook top! Then again, sinds we een kind hebben kookt mijn partner 99% van de tijd dus heel veel gebruik maak ik er niet van. :')
pi_214625065
quote:

[..]
Mijn inductie is echt 3x ruk voor wokken. Daarom doe ik dat niet meer. De hapjespan kan nog wel iets maar het komt niet in de buurt. De wok wordt gewoon niet snel genoeg heet genoeg, echt anders dan bij gas.

Ik mis het wel, idem voor tajine en dolsot. Ook niet ideaal op indicatie. Als het moet kan het, maar het verhoudt zich tot de real deal zoals je grillpan zich verhoudt tot de bbq ofzo 😂
  donderdag 8 augustus 2024 @ 13:51:11 #93
176471 oh-oh
pi_214625096
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan moet je toch eigenlijk buiten op zo'n gigaunit
:D Mag niet op het balkon.
Mijn vader bouwde vroeger wel zelf altijd een bbq en zat dan op zijn hurken sate te roosteren, waar wij eerst onze kindervingertjes aan stuk moesten prikken met reigen O+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:46 schreef mignonne het volgende:

[..]
Mijn inductie is echt 3x ruk voor wokken. Daarom doe ik dat niet meer. De hapjespan kan nog wel iets maar het komt niet in de buurt. De wok wordt gewoon niet snel genoeg heet genoeg, echt anders dan bij gas.

Ik mis het wel, idem voor tajine en dolsot. Ook niet ideaal op indicatie. Als het moet kan het, maar het verhoudt zich tot de real deal zoals je grillpan zich verhoudt tot de bbq ofzo 😂
Nou ja dat dus, ik heb besloten dat ik mijn deel voor de aarde wel gedaan heb dus laat mij maar lekker aan het gas!
( Groucho Marx )
pi_214625112
quote:

[..]
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?
Een beetje pittig?
Ik moest hier aan denken bij jouw opmerking.

https://www.dailymotion.com/video/x35galf
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 augustus 2024 @ 13:55:36 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214625135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb altijd ruzie met stand 3 bij de touchscreen. :')
Geef me een knop!
Etna is de enige met knoppen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 augustus 2024 @ 14:22:13 #96
176471 oh-oh
pi_214625332
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?
Een beetje pittig?
Ik moest hier aan denken bij jouw opmerking.

https://www.dailymotion.com/video/x35galf
Ik zit te werken, zal straks eens kijken :D

Serieus ik liet een heel klein boertje gisteravond en ik dacht dat ik weer dood ging :'(
( Groucho Marx )
pi_214625387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Misschien kun je er iemand een plezier mee doen. :)

Wij krijgen ook weleens cadeautjes.
Met Sinterklaas een doosje lekkers zoals een flinke chocoladeletter of een variatie met nootjes/spekjes/mini chocolade enzo.
Met kerst een speciaal kaartspel en afgelopen paar zomers een grote handdoek, zonnebrand en deze keer een leuke, grote zomertas.
Tijdje terug kregen alle medewerkers kaartjes van het hele gezin voor naar de Efteling voor de ‘Naam’-bedrijfsdag.
Het was wel echt pestweer en ik ben alleen met mijn broertje gegaan i.p.v. het hele gezin. :P
Was eigenlijk ook weleens leuk. :)
pi_214625391
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 14:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik zit te werken, zal straks eens kijken :D

Serieus ik liet een heel klein boertje gisteravond en ik dacht dat ik weer dood ging :'(
:D
  donderdag 8 augustus 2024 @ 14:46:59 #99
176471 oh-oh
pi_214625611
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 14:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
:D
:D Ik dacht echt dat er iets mis was met me want ik was die sambal die geen sambal bleek te zijn alweer vergeten
( Groucho Marx )
pi_214625694
quote:
Mijn moeder zei nog: kan je niet beter verhuizen :') maar we zitten hier prima. Dus dan toch het huis maar meer naar onze zin maken, na ruim 15 jaar. Dan mag het ook wel een keer :Y
Denk dat verbouwen minder gedoe geeft dan verhuizen (en dan toch ook nog maar verbouwen om het dan toch maar in één keer allemaal naar wens te maken).
Tenminste, ik zie wel een beetje op tegen het inpakken van alle spullen en zo.

Maar ik geef je groot gelijk om na 15 jaar de keuken te vernieuwen, dat geeft ook meteen een heel ander beeld van je huis. Hier zit ie er ondertussen dus 7 jaar in en ben ook nog steeds heel blij met m’n keuken (behalve dus die kookplaat).

Hier overigens geen moeite met de touchscreen van de kookplaat. Ik druk meestal in 1 keer naar de goede stand, ooit zit ik een halfje mis. Dus qua bediening is de Siemens gewoon fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')