En toch eerder geopend dan verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
SwJ had laatst wel een sluitingstijd ingevoerd
Anders werd iedereen gekquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch eerder geopend dan verwacht.
Zo is ie dan ook weerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders zijn de mensen op straat niet veiligquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaker op vakantie sturen danquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo is ie dan ook weer
als ie in vakantiestemming is![]()
Waar issie nou weer gebleven dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo is ie dan ook weer
als ie in vakantiestemming is![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TADAAA ALLEMAAL
jup dit is de egkte reden
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:greysbones
@:JustinK
Moest aan jullie denken
Oeh lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Terijwl je nu al die lkkre dingen gaat kopen en zelluf gaat opetenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Jetzt zum Probierpreis!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Verrassendquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de witte kinder bueno meegenomen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de witte kinder bueno meegenomen
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologiequote:
Man jij moet speeches gaan schrijvenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heilige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
Die moet ik dan ook maar eens proberenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
Begin maar met Kamala Harris!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Man jij moet speeches gaan schrijven![]()
Nijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
My Lindt is the best Lindt in the word. There is no better Lindt in the world. In fact, we make them pay for our Lindt. It is great and awesome!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Man jij moet speeches gaan schrijven![]()
Maar wacht, er is meer!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
My Lindt is the best Lindt in the word. There is no better Lindt in the world. In fact, we make them pay for our Lindt. It is great and awesome!
Ben nog niet thuis joh.quote:
No no no, we make our Lindt great again, in fact our Lindt is number 1!quote:
Koffer omkiepen in de wasmand, opnieuw inpakken met schone kleren en rechts omkeer naar het vliegveld dan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben nog niet thuis joh.
Ik land ongeveer 0030.
Maar ik wil op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |