3x3 basketbalquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gaat het surfen door? of met iets anders?
En drank geven, dan slapen ze zoquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ga lekker bitterballen bakken voor ze.
Verplicht opblijven tot 23.00 uur.
3x3 basketbal. Bij het surfen doen we niet mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gaat het surfen door? of met iets anders?
is toch wel? hebben we toch goud al gewonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
3x3 basketbal. Bij het surfen doen we niet mee.
Bij het smurfen nog welquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
3x3 basketbal. Bij het surfen doen we niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij het smurfen nog welWanneer smurft het smurfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Crowdsurfen in een moshpit kan ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Surfen, dat is toch het internet op gaan
Wind(ows)surfenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Surfen, dat is toch het internet op gaan
En toch eerder geopend dan verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
SwJ had laatst wel een sluitingstijd ingevoerd
Anders werd iedereen gekquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch eerder geopend dan verwacht.
Zo is ie dan ook weerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders zijn de mensen op straat niet veiligquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaker op vakantie sturen danquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo is ie dan ook weer
als ie in vakantiestemming is![]()
Waar issie nou weer gebleven dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo is ie dan ook weer
als ie in vakantiestemming is![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TADAAA ALLEMAAL
jup dit is de egkte reden
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:greysbones
@:JustinK
Moest aan jullie denken
Oeh lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Terijwl je nu al die lkkre dingen gaat kopen en zelluf gaat opetenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Jetzt zum Probierpreis!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest aan jullie denken
Verrassendquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de witte kinder bueno meegenomen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de witte kinder bueno meegenomen
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologiequote:
Man jij moet speeches gaan schrijvenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heilige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
Die moet ik dan ook maar eens proberenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
Begin maar met Kamala Harris!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Man jij moet speeches gaan schrijven![]()
Nijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heiige Lindt is de beste lindt, dat weten alle choco experts met een doctoraat in chocologie
My Lindt is the best Lindt in the word. There is no better Lindt in the world. In fact, we make them pay for our Lindt. It is great and awesome!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Man jij moet speeches gaan schrijven![]()
Maar wacht, er is meer!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
My Lindt is the best Lindt in the word. There is no better Lindt in the world. In fact, we make them pay for our Lindt. It is great and awesome!
Ben nog niet thuis joh.quote:
No no no, we make our Lindt great again, in fact our Lindt is number 1!quote:
Koffer omkiepen in de wasmand, opnieuw inpakken met schone kleren en rechts omkeer naar het vliegveld dan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben nog niet thuis joh.
Ik land ongeveer 0030.
Maar ik wil op vakantie.
Insert dat Oprah Winfrey gifje; a Lindt for you, and a Lindt for you, EVERYBODY gets a Lindtquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
No no no, we make our Lindt great again, in fact our Lindt is number 1!
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Insert dat Oprah Winfrey gifje; a Lindt for you, and a Lindt for you, EVERYBODY gets a Lindt
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Insert dat Oprah Winfrey gifje; a Lindt for you, and a Lindt for you, EVERYBODY gets a Lindt
Ditquote:
Snel zijn dan, die zijn zo opquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Idd. Misschien krijg je nog een Kinderbueno van @:MizzezAmy of @:Lovely.
Ik vind dit een goed plan. Denk wel dat mijn werkgever er een mening over heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffer omkiepen in de wasmand, opnieuw inpakken met schone kleren en rechts omkeer naar het vliegveld dan!![]()
Koetjesreep voor jouquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope want ik ga alleen voor kwaliteit
Ik zal jou zo eens laten zien wat kwaliteit isquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope want ik ga alleen voor kwaliteit
Oh lekker laat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben nog niet thuis joh.
Ik land ongeveer 0030.
Maar ik wil op vakantie.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Idd. Misschien krijg je nog een Kinderbueno van @:MizzezAmy of @:Lovely.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Je snicker?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou zo eens laten zien wat kwaliteit is![]()
Gewoon zeggen dat jij je identificeert als iemand die 365 dagen per jaar op vakantie gaat die door de baas betaald worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed plan. Denk wel dat mijn werkgever er een mening over heeft.
Vakantie in januari pas. Wel een weekend naar noord-noorwegen en een lang weekend naar Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh lekker laat.
Wanneer staat de volgende vakantie gepland?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Die mario zegt maar 1 keertje hallo. Is die weer gebanned
Wat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Mario heeft blijkbaar binnen 1 post een ban gekregen.quote:
Niet doorgestreept hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
GATVER dat is echt de goorste chocoquote:
Ik wacht nog steedsquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou zo eens laten zien wat kwaliteit is![]()
Is geen chocoquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
GATVER dat is echt de goorste choco
hoop dat jij nog heeeeel veeel vertraging krijgt nu
als karma!![]()
Ik wist niks van een ban, probeer maar iets zinvols te maken van Hema's opmerkingquote:
Ik heb een jaar of 15 terug ooit in een hotel chocola gehad die smaakte zoals condooms ruiken. Dat was pas pure baggerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
GATVER dat is echt de goorste choco
hoop dat jij nog heeeeel veeel vertraging krijgt nu
als karma!![]()
Te drukquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
mario moet er gewoon weer inkomen, die bouwt het langzaam op
Had je niet gewoon een gebruikte anaal condoom?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 15 terug ooit in een hotel chocola gehad die smaakte zoals condooms ruiken. Dat was pas pure bagger![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |