SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Bzzzzp op 14-09-2024 21:58:15 ]
Dat is ook de laatste verplaatsing met coordinaten in de wiki.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De site fokstok.nl heeft duidelijk op de voorpagina staan dat de laatste verplaatsing deze was:
Laatste verplaatsing
Haaren op 21-07-2024 door tufkah
Volgens mij 50.845155,5.968421quote:Op zondag 15 september 2024 16:02 schreef Puala het volgende:
Even meegekeken maar volgens mij zijn dit de verplaatsingen daarna.
Wilt iedereen ff meehelpen de coordinaten er bij toe te voegen?
De Huls @:ynske ?
50.816011, 5.998131 was mijn bordje, overkant van de weg was dan: 50.815927, 5.998093quote:Op zondag 15 september 2024 16:02 schreef Puala het volgende:
Even meegekeken maar volgens mij zijn dit de verplaatsingen daarna.
Wilt iedereen ff meehelpen de coordinaten er bij toe te voegen?
Bocholtz @:Fogel weet die denk ik ook maar is geplaatst door St0kpater
Bocholtzerheide @:gianni61 help ff?
oh dan stop ik ook met t overzichtelijk maken in mn post, succesquote:Op zondag 15 september 2024 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga binnenkort wel even de Wiki bijwerken.
Ring?quote:Op zondag 15 september 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
https://maps.app.goo.gl/ggABun1b4qvQ18z58
Elden, DJMO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
(52.3971384, 6.8384351)quote:Op donderdag 19 september 2024 05:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wikipedia t/m juni juli nagelopen en bijgewerkt. Rest volgt.
@:laziness heb jij nog de bordlocatie van Reutum voor me? (de foto's zijn niet meer beschikbaar)
Ik heb deze vooralsnog niet als verplaatsing meegenomen in de Wiki (het staat wel vermeld). Ik vind persoonlijk een bord wel een vereiste voor een plaatsing. Een alternatief bord voor gehuchten wordt in het topic al jaren wel in meer of mindere mate geaccepteerd (een straatnaambordje met dezelfde naam of een door bewoners zelfgemaakt bordje ofzo) maar als géén bord ook mogelijk is, waar eindigt het dan? Er is geen officiele lijst met gehuchten waardoor dit een precedent schept om hem bij iedere boerderij met een naam te plaatsen. En qua bestaande gehuchten kan ik hem dan bijvoorbeeld in het kleine Den Helder, dat al compleet is, in nog twee gehuchten aan een hekwerk hangen. Laat staan heel Noord-Holland of Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
-knip
Een gehucht zonder bord, Eldrik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een mooie ronde door Bronckhorst met in ieder geval een evenaring van het gemeenterecord (15x achtereen binnen dezelfde gemeente). Ik heb zelf tien dagen later ook nog een beetje door Bronckhorst getourd. Heb er ook nog wat roots liggen en verre familie is nog steeds uitbater van de herberg in Toldijk dat al 400 jaar in de familie is.Ik herkende de locatie en heb me goed herinnerd dat @DJMO hem daar ook eens geplaatst heeft, toen nog met bord!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:29 schreef tufkah het volgende:
Hij hangt dus in: Wolfheze
Voorkant en achterkant van een bord wat weg is dat is wat lastig dus ik heb maar een duidelijke omgevingsfoto gedaan deze keer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 20-09-2024 07:51:17 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Klopt. Op 19 augustus 2021.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik herkende de locatie en heb me goed herinnerd dat @DJMO hem daar ook eens geplaatst heeft, toen nog met bord!
Ik vind dat je gelijkt hebtquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb deze vooralsnog niet als verplaatsing meegenomen in de Wiki (het staat wel vermeld). Ik vind persoonlijk een bord wel een vereiste voor een plaatsing. Een alternatief bord voor gehuchten wordt in het topic al jaren wel in meer of mindere mate geaccepteerd (een straatnaambordje met dezelfde naam of een door bewoners zelfgemaakt bordje ofzo) maar als géén bord ook mogelijk is, waar eindigt het dan? Er is geen officiele lijst met gehuchten waardoor dit een precedent schept om hem bij iedere boerderij met een naam te plaatsen.
En qua bestaande gehuchten kan ik hem dan bijvoorbeeld in het kleine Den Helder, dat al compleet is, in nog twee gehuchten aan een hekwerk hangen. Laat staan heel Noord-Holland of Nederland.
Ik hoor graag van anderen hun mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |