Pole McCartneyquote:
Ik had Saalberg hier wel verwacht. Maar blijkbaar slecht gelopen voor die toptijd een maand geleden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:49 schreef DeeBee het volgende:
Wel matig dat geen van de andere Nederlandse vrouwen buiten Klaver de individuele 400 loopt
Maar morgen wel weer herkansingen hiervoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:55 schreef kilon het volgende:
Ah, we zijn weer normaal bezig met een eerste ronde in plaats van al die herkansingen.
Aerodynamisch kapsel.quote:
Ellis niet.quote:
Je zat achter het doel?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ja ik weet nog wel waar ik was toen Eid Naser die tweede tijd ooit liep
Die is er niet bij.quote:
Helaas. Falen (om wat voor reden dan ook) in de eerste ronde moet gewoon klaar zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar morgen wel weer herkansingen hiervoor
Ik in het stadion, verschroeide baan genotquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ja ik weet nog wel waar ik was toen Eid Naser die tweede tijd ooit liep
Oh, jammer. Dat had ik gemist en ik zag haar net op de startlijst staanquote:
Zou kunnen dat ze er alsnog bij is. Maar ze was geblesseerd en zou de spelen niet halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dat had ik gemist en ik zag haar net op de startlijst staan
Eens. Bij de 800/1500 meter vind ik er nog wel wat voor te zeggen. Maar bij de kortere nummers niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Helaas. Falen (om wat voor reden dan ook) in de eerste ronde moet gewoon klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |