quote:
Leuke Wilma wel.quote:
Alekna ook door!quote:
Als 2de door, inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:07 schreef Redefine het volgende:
Ryzhykova hoort dit toch wel te halen.
Allison Stokkegodinquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
Scherp.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker welquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.
Als je die eens zou zien. Boh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Ruth en Tiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker wel
Ze zijn vaak zo lang en dun.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheefpoeper Ruben vindt (of moet ik zeggen vond) dat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |