Daaraan zie je dat ze niet luistertquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Agard gooit zijn ziel op tafel. "Nou wat mooi"
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Ik mis wel Arno Vermeulen bij het tafeltennis.
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Wopwopwopquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegdquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij rond de tafel ging het toch nooit zo vlotjes
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegd
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
NOS:quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.
Die probeert ouderen aan het tafeltennis te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Dione Kloosterboer.quote:
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Ze zou prima Suze kunnen vervangen. Beetje vanaf de autocue sporten aan elkaar vastpraten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
Dat is waar. Vind het opzich wel prima dat we zulke onderdelen hebben hier en daar, en kayak is dan een optie hiervoor.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaan
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..], dat je juist dit herinnert is wel bijzonder.
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Daar kun je ook zonder eigen schuld eruit geknald worden, maar daar is de ruimte voor de deelnemers relatief groter om met zijn vieren overheen te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Ja, daar hoopte ik wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Visma vs SDWorxquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij negen van de tien koersen was dit wel gespeeld geweest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.
Sport is en blijft hun ondergeschoven kindje en opeens moeten ze dan aan de bak bij grote dingen en dan ja falen ze op allerlei flankenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.
Het is een beetje geforceerd ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat "geen oortjes"-principe ook echt achterhaald trouwens
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.
Ja die was echt steengoed vandaag...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.
Toch de verwachte un, deux, troix!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjes
Zeker, niets aan te doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Vollering was wel echt matig vandaag
Zeker. Idem voor als Vas had gewonnen. Kopecky was een ander verhaal geweest, die is echt door de ander naar voren gesleept.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matrixborden, bring back Leo!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef chufi het volgende:
Je kunt toch mensen langs de kant zetten... Oh wacht Joost Luiten werd ook al aan de kant gezet
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaan
Haha inderdaad. Vos "Nee niet aan gedacht, groetjes"quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef Faraday01 het volgende:
Nu richting de traan, alleen gaat dat met Vos niet lukken
en zij is niet de enige (neem aan dat het om die 'poster' gaatquote:
Demi heeft op de berg toegewerkt om te schroeien op Alpe d'Huez dus andere voorbereiding.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.
minstens 10quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die staat over een uur op Marktplaats
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.quote:
Tussen de Olympische smartphones.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, alles staat in een aparte ruimte met haar prijzen. Dat moet iets surrealistisch zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit vind ik bijzonder jammer van jouquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze leest de boel niet op en meteen gaat het mis
Categorie Bauke Gesink.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
Yup, ik heb Vos altijd geweldig gevondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Overkomt de besten!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!
Dat kan de besten overkomen. Ons Mart versprak zich soms ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Echt he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Voor de 3e keer de introductie van Dinja van Liere ook.... die zit daar al een half uur voor Jan Kut aan tafel met d'r broer
Die had sowieso moeite met name.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan de besten overkomen. Ons Mart versprak zich soms ook.
Dinja is een prachtige vrouwquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, ik dacht dat een vierde plaats genoeg was om hier geen aandacht aan te geven
Ze moeten het ook nog over de Paralympische Spelen hebben! Als Dione het niet vergeet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Voor de 3e keer de introductie van Dinja van Liere ook.... die zit daar al een half uur voor Jan Kut aan tafel met d'r broer
Dan krijg je semi-ironische opmerkingen van Tijntje Hendriks als antwoord denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dit kan echt niet meer. We zitten hier wel lekker in het topic commentaar te hebben, maar eigenlijk zou iemand eens de tijd moeten nemen om alles op een rij te zetten en een goed onderbouwde mail naar Nos te sturen, misschien doen ze er wat mee
Ja die was vrij getelefoneerd jaquote:
Same altijd een van mn favoriete atleten, net als Grol. Geen gezeik, gewoon presteren en eerlijke interviews. Dorian van Rijsselberghe ook mooi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik heb Vos altijd geweldig gevonden
Een broer die rolstoelbasketballer is, dat is ook niet echt gebruikelijk bij de paardenmensen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef DIJK het volgende:
Dinja is niet op dr paard gaan lijken zoals gebruikelijk
Het is ook echt belachelijk dat een Duitse jury voor 1/6e verantwoordelijk is voor de uitslag van een Nederlandse kanshebber terwijl er een Duitser op dat moment eerste staat.quote:
Ik ben bang dat wij als sportliefhebbers een kleine minderheid van de kijkers zijn, en dat de gemiddelde kijker het helemaal prima vindt zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dit kan echt niet meer. We zitten hier wel lekker in het topic commentaar te hebben, maar eigenlijk zou iemand eens de tijd moeten nemen om alles op een rij te zetten en een goed onderbouwde mail naar Nos te sturen, misschien doen ze er wat mee
Ze hebben behalve Sjoerd van Ramshorst ook echt niemand anders die dit kan.... Henri is ook geen topper maar die is uit de running.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Nou met Grol was ik op een gegeven moment wel klaar hoor...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Same altijd een van mn favoriete atleten, net als Grol. Geen gezeik, gewoon presteren en eerlijke interviews. Dorian van Rijsselberghe ook mooi.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dan krijg je inderdaad mijn tweede signature naar voren. Die is namelijk al van ons aller Tijntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je semi-ironische opmerkingen van Tijntje Hendriks als antwoord denk ik.
Sowieso bizar dat er geen schrapresultaten zijn....quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is ook echt belachelijk dat een Duitse jury voor 1/6e verantwoordelijk is voor de uitslag van een Nederlandse kanshebber terwijl er een Duitser op dat moment eerste staat.
Jurysported x1000
Dat is helaas zo ja. Als ik weleens sportprogramma's bij anderen kijk dan moet ik mij inhouden niet te kritisch te zijn, want men vindt de NOS op een enkele uitzondering na het geweldig doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij als sportliefhebbers een kleine minderheid van de kijkers zijn, en dat de gemiddelde kijker het helemaal prima vindt zo.
Zeker als er geen medailles gewonnen worden. Idem voor boksen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dressuur serieus nemen neem ik niet zo serieus
Niemand neemt het paardendansen serieusquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dressuur serieus nemen neem ik niet zo serieus
Ik heb mensen net serieus zien klagen over de jurering.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand neemt het paardendansen serieus
Die ontbreken bij zo'n beetje elke sport op de zomerspelen. Dat hebben ze bij de winterspelen (waar dat dan juist weer bij bijna elke sport wel het geval is) een stuk beter voor elkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat er geen schrapresultaten zijn....
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:25 schreef Gremen het volgende:
Ze doet het erom: "Hoe vindt jij dat hij deze STAP heeft gezet"
De NOS wilde een gegarandeerde traan. Maar jammer voor ze.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat meer over haar broer.
Leuke familie wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS wilde een gegarandeerde traan. Maar jammer voor ze.
quote:
quote:
Quota is nog niet gehaald. De tranen eerder van Schippers maakten het bakje nog niet voldoende vol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
De tranen gaan bij de familie Van Liere niet komen, dus Dione doet nog een poging bij Agard
Even bespreken wat de naam van het kind wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Annemiek gaat nog even pimpampetten met Douwe Bob
Tenzij ze zelf iets kunnen regelenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
Blijft nog even een paar dagen. Helaas moeten ze over maximaal twee dagen uit het Olympisch dorp
Je gaat niet klagen omdat je naar de OS gaatquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, ik heb nog maar twee dagen thuis. Hoe gaat die tijd zo hard
Oh ja dat is waar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf iets kunnen regelen
Ah een kijk mij eens naar de Olympische spelen gaan postquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, ik heb nog maar twee dagen thuis. Hoe gaat die tijd zo hard
Eens, het liedje wordt wel beter maar het is nog steeds geen Sky on Fire-genotquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Deze compilaties zouden beter zijn als de focus niet zo veel op Douwe zelf lag, maar op de sport.
Maar lastiger alles volgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je gaat niet klagen omdat je naar de OS gaat
Ik zal je dagelijks foto's sturenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah een kijk mij eens naar de Olympische spelen gaan post
Stuur die kaarten dan maar naar mijquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar lastiger alles volgen
Nee, deze week is echt voorbij gevlogen, het voelt nog zo ver weg mijn reis.
En toen had de presentatrice een verspreking DAT KAN TOCH NIETquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Ja doeiquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Stuur die kaarten dan maar naar mijkun je gewoon op de bank blijven zitten
Het gaat niet om de versprekingen, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toen had de presentatrice een verspreking DAT KAN TOCH NIET
Misschien doen ze er wel wat mee ja.
Daar ging het juist wel om. Daarbij: als ze een programma maken dat niet goed genoeg is voor je kijk je toch niet, denk ik dan altijd maar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet om de versprekingen, maar dat weet je zelf ook wel.
We kijken omdat we het leuk vinden om de sporters aan het woord te zien en om nog even terug te blikken. Een beter passende presentator is echt niet zoveel gevraagd. En ook geforceerd zoeken naar een traan is gewoon onnodig. Laat de sporters en anderen lekker hun verhaal vertellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het juist wel om. Daarbij: als ze een programma maken dat niet goed genoeg is voor je kijk je toch niet, denk ik dan altijd maar.
Ik ook niet. Die hebben een beetje een dertien in dozijn gezicht ja. Agard zou ik nog wel herkennen of bijvoorbeeld Ramsey Angela qua 400 meter lopers.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:38 schreef Felagund het volgende:
Nu trouwens Eugene Omalla en Isaya Klein-Ikkink bij Humberto, die zou ik niet herkend hebben als ik die in de op straat zou tegenkomen.
Ik vind Dione ook lang niet altijd alles. Maar hier wordt het wel een kleeeeeeein beetje overdreven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
We kijken omdat we het leuk vinden om de sporters aan het woord te zien en om nog even terug te blikken. Een beter passende presentator is echt niet zoveel gevraagd. En ook geforceerd zoeken naar een traan is gewoon onnodig. Laat de sporters en anderen lekker hun verhaal vertellen.
Dat klopt uiteraard. Maar dat komt ook wel doordat we op elkaar reageren een topic over dit programma. En daarnaast ook dat Dione niet per se ongeschikt is voor sportpresentatie, maar wel voor dit programma. Ze zou moeten wisselen met Sjoerd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind Dione ook lang niet altijd alles. Maar hier wordt het wel een kleeeeeeein beetje overdreven.
Ik vond Blaudzun ook top in 2018(?)quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, het liedje wordt wel beter maar het is nog steeds geen Sky on Fire-genot
Ik ook, was in 2014. Verder ook nog wel Imagine Dragons in 2018. En langer daarvoor U2 in 2000.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij als sportliefhebbers een kleine minderheid van de kijkers zijn, en dat de gemiddelde kijker het helemaal prima vindt zo.
Ah vandaar dat ik het zo goed vond, toen wonnen we allesquote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook, was in 2014. Verder ook nog wel Imagine Dragons in 2018. En langer daarvoor U2 in 2000.
Ha ha ha. Daar heb je hem weer: 'Dan kijk je toch niet.'quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het juist wel om. Daarbij: als ze een programma maken dat niet goed genoeg is voor je kijk je toch niet, denk ik dan altijd maar.
Ha ha ha!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Daar heb je hem weer: 'Dan kijk je toch niet.'
ja echt fail nummer zoveelquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
Dione kan niet tellen, met die gouden medaille van Marit zitten we al op 8.
Die is nog niet officieel binnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
Die van Marit telt nog niet en we hadden al 6quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
Die van Marit is officieel nog niet geteld natuurlijk, ze kan nog verkeerd varen bij de start van de medal race...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
Nee, maar Dione telde dus hem al wel met de conclusie dat we daarmee op 7 kwamen. Wat dus niet klopt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is nog niet officieel binnen
ja tenekrommendquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vragen van Dione zijn van niveau van rudimentaire AI bot.
Dione wist niet eens dat ze nog verplicht is om de medal race te doen. Dat mag ze ondertussen toch wel weten met Dorian (en volgens mij Badloe ook al).quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar Dione telde dus hem al wel met de conclusie dat we daarmee op 7 kwamen. Wat dus niet klopt.
Olympisch kampioen paardspringen Jeroen Dubbeldamquote:
De kwisvraag is natuurlijk wie er achter hem zilver won.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Olympisch kampioen paardspringen Jeroen Dubbeldam
Oja, zou je niet herkennen na 20 jaarquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Olympisch kampioen paardspringen Jeroen Dubbeldam
Heb ik een fragmentje gemist?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef Doevelaer het volgende:
Ze hadden Tes misschien even moeten inlichten dat ze beter op haar rug kan crowdsurfen.
Moesten ze niet samen een barrage doen? Ik blijf het antwoord schuldig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De kwisvraag is natuurlijk wie er achter hem zilver won.
Ja dat zag er erg ongepast uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef Doevelaer het volgende:
Ze hadden Tes misschien even moeten inlichten dat ze beter op haar rug kan crowdsurfen.
Was dat ook geen Nederlander?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De kwisvraag is natuurlijk wie er achter hem zilver won.
Albert Voornquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moesten ze niet samen een barrage doen? Ik blijf het antwoord schuldig.
Ach ja.quote:
Die won brons.quote:
Volgens mij woont ie ergens in het oostenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:31 schreef DIJK het volgende:
Woont dubbeldam in Duitsland ofzo? Hij spreekt Nederlands als een Duitser.
Ja ik zit dit niet te kijken om een kakker die net zo goed in de PC Hooftstraat kan werken dom te horen lullen over paarden.quote:
Ben het wel met je eens hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja ik zit dit niet te kijken om een kakker die net zo goed in de PC Hooftstraat kan werken dom te horen lullen over paarden.
Weerselooooooquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie ergens in het oosten
Paardspringen vind ik wel echt fantastisch om naar te kijken, dressuur vind ik minder te doorgronden als leek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan paardensport niet serieus nemen, kan er niets aan doen
Dat kan Dione niet aan, echt treurig dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:26 schreef Remco het volgende:
Lekker draaiboekje afwerken Dione, het is niet dat wij een sensationele medaille hebben gewonnen.
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken, we hebben zelf ook paarden, maar dit professionele gelul vind ik zeer overdreven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paardspringen vind ik wel echt fantastisch om naar te kijken, dressuur vind ik minder te doorgronden als leek.
Leek me wel meevallen maar op je rug is wel chiller voor een vrouw denk ik. Flink spannendere sprong wel als je achterover moet vallen.quote:
De geluksfactor is net wat te groot ja.quote:
Geef het maar aan allebeiquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt wel dringen voor de sportploeg van het jaar trouwens, wordt het de estafetteploeg of worden het de basketballers....
Gewoon eigen programma afwerken, fuck het volkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
We gaan naar een finale kijken zonder Nederlanders, ipv het over 3x3 te hebben. NOSgoden
Waarom heb je al die cultuurbarbaren hierheen gehaald eigenlijk?quote:
Het was erg vermakelijk, maar het blijft wel een beetje een B sport met afgekeurde A atleten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Remco het volgende:
Dit gesprek 20 minuten na een van de meest sensationele gouden medailles ooit
Echt hequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bedankt Jeroen, ik moet door volgens mijn lijstje. Soepele overgang
- Interview met Jeroenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bedankt Jeroen, ik moet door volgens mijn lijstje. Soepele overgang
Uiteraard de estafetteploeg. Dat staat internationaal veel hoger aangeschreven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt wel dringen voor de sportploeg van het jaar trouwens, wordt het de estafetteploeg of worden het de basketballers....
Ja ik had m 2 dagen geleden al weggegeven aan de estafetteploeg, maar atletiek staat nu wel al een paar jaar op de kaart en basketbal, ja, niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard de estafetteploeg. Dat staat internationaal veel hoger aangeschreven.
Ik kan mij hiervan nog wel voorstellen dat ze dat niet hebben meegenomen, dat is in zo'n korte tijd niet te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
We gaan naar een finale kijken zonder Nederlanders, ipv het over 3x3 te hebben. NOSgoden
Ach zo lang het gezellig isquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom heb je al die cultuurbarbaren hierheen gehaald eigenlijk?
Zij snappen dit gewoon niet.
Het zijn allebei een beetje kermisnummers in wel echt relevante sporten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard de estafetteploeg. Dat staat internationaal veel hoger aangeschreven.
Ik denk dat er een beetje geknipt moest worden om te voorkomen dat het programma te ver uit loopt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef OmniRocket het volgende:
Nuttig intermezzo de Kayak cross. Had veel beter gekund.
Ja, nou ja, ze hadden opzich tijd genoeg om een basketbal expert te bellen om nu aan tafel te hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij hiervan nog wel voorstellen dat ze dat niet hebben meegenomen, dat is in zo'n korte tijd niet te doen.
Ja geen uitslagen geven ... want ja we lagen er uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef OmniRocket het volgende:
Beetje alsof je padel olympisch maaktquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het was erg vermakelijk, maar het blijft wel een beetje een B sport met afgekeurde A atleten.
Nee dat heb je echt niet. Ik heb genoeg op dit programma aan te merken, maar dat lukt echt niet in dit format. Bovendien gaan ze straks wel naar een interview met ze.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ze hadden opzich tijd genoeg om een basketbal expert te bellen aan nu aan tafel te hebben.
Die was er alleen om Schouten ongemerkt de studio binnen te krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef OmniRocket het volgende:
Dat mag ik hopen ja, dat is wel het minstequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat heb je echt niet. Ik heb genoeg op dit programma aan te merken, maar dat lukt echt niet in dit format. Bovendien gaan ze straks wel naar een interview met ze.
Of uit Den Haagquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Die snorremans van Frankrijk had ook uit het midden van de VS weggelopen kunnen zijn trouwens
2028 al?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje alsof je padel olympisch maakt
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in haar broek schijt
Met alle respect maar dat 3x3 basketbal is voor mislukte basketballers. Dat kun je van de 4x400m mixed relay niet zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn allebei een beetje kermisnummers in wel echt relevante sporten.
De NOS is echt walgelijk, opdoeken die rotzooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef FvanS het volgende:
Dione en haar productie had natuurlijk ook kunnen overschakelen naar de huldiging, maar dat stond natuurlijk niet in het draaiboek.
Het zou ook wel een heel rigoreuze omslag zijn om als je de NBA niet haalt je dan maar toe te leggen op de 4x400 mixed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat 3x3 basketbal is voor mislukte basketballers. Dat kun je van de 4x400m mixed relay niet zeggen.
Schandalig wel, maar misschien ook rechtenkwestiequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef FvanS het volgende:
Dione en haar productie had natuurlijk ook kunnen overschakelen naar de huldiging, maar dat stond natuurlijk niet in het draaiboek.
Echt nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schandalig wel, maar misschien ook rechtenkwestie
Nee joh, mag gewoon, maar keuzes....quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schandalig wel, maar misschien ook rechtenkwestie
Dat zei Dione aan het begin.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, dat is wel het minste
Die gaat dadelijk net doen alsof dat live isquote:
Daar zet de VS toch ook gewoon B-keus in?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat 3x3 basketbal is voor mislukte basketballers. Dat kun je van de 4x400m mixed relay niet zeggen.
De judoploeg heeft wel bizar hard gefaald ja. Ik zag ook geen enkel plezier en vooral geen enkel sprankje killermentaliteit. Echt bij geen van de Judoka's beschamend gewoon. Je bent op de fucking Olympische Spelen man!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Judo Bond kan wel een beetje Tes gebruiken
Ik zou het AB keus noemen, hangt er een beetje tussenin. Maar ze kunnen sneller.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zet de VS toch ook gewoon B-keus in?
Dat is ook waar, die hadden met hun A-ploeg daar waarschijnlijk ook gewonnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zet de VS toch ook gewoon B-keus in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |