Daaraan zie je dat ze niet luistertquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Agard gooit zijn ziel op tafel. "Nou wat mooi"
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Ik mis wel Arno Vermeulen bij het tafeltennis.
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Wopwopwopquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegdquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij rond de tafel ging het toch nooit zo vlotjes
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegd
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
NOS:quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.
Die probeert ouderen aan het tafeltennis te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Dione Kloosterboer.quote:
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Ze zou prima Suze kunnen vervangen. Beetje vanaf de autocue sporten aan elkaar vastpraten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
Dat is waar. Vind het opzich wel prima dat we zulke onderdelen hebben hier en daar, en kayak is dan een optie hiervoor.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaan
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..], dat je juist dit herinnert is wel bijzonder.
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Daar kun je ook zonder eigen schuld eruit geknald worden, maar daar is de ruimte voor de deelnemers relatief groter om met zijn vieren overheen te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Ja, daar hoopte ik wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Visma vs SDWorxquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij negen van de tien koersen was dit wel gespeeld geweest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.
Sport is en blijft hun ondergeschoven kindje en opeens moeten ze dan aan de bak bij grote dingen en dan ja falen ze op allerlei flankenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.
Het is een beetje geforceerd ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat "geen oortjes"-principe ook echt achterhaald trouwens
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.
Ja die was echt steengoed vandaag...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.
Toch de verwachte un, deux, troix!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjes
Zeker, niets aan te doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Vollering was wel echt matig vandaag
Zeker. Idem voor als Vas had gewonnen. Kopecky was een ander verhaal geweest, die is echt door de ander naar voren gesleept.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matrixborden, bring back Leo!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef chufi het volgende:
Je kunt toch mensen langs de kant zetten... Oh wacht Joost Luiten werd ook al aan de kant gezet
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaan
Haha inderdaad. Vos "Nee niet aan gedacht, groetjes"quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef Faraday01 het volgende:
Nu richting de traan, alleen gaat dat met Vos niet lukken
en zij is niet de enige (neem aan dat het om die 'poster' gaatquote:
Demi heeft op de berg toegewerkt om te schroeien op Alpe d'Huez dus andere voorbereiding.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.
minstens 10quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die staat over een uur op Marktplaats
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.quote:
Tussen de Olympische smartphones.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, alles staat in een aparte ruimte met haar prijzen. Dat moet iets surrealistisch zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit vind ik bijzonder jammer van jouquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze leest de boel niet op en meteen gaat het mis
Categorie Bauke Gesink.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
Yup, ik heb Vos altijd geweldig gevondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Overkomt de besten!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!
Dat kan de besten overkomen. Ons Mart versprak zich soms ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |