Daaraan zie je dat ze niet luistertquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Agard gooit zijn ziel op tafel. "Nou wat mooi"
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Ik mis wel Arno Vermeulen bij het tafeltennis.
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Wopwopwopquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegdquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij rond de tafel ging het toch nooit zo vlotjes
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegd
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
NOS:quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.
Die probeert ouderen aan het tafeltennis te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Dione Kloosterboer.quote:
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Ze zou prima Suze kunnen vervangen. Beetje vanaf de autocue sporten aan elkaar vastpraten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
Dat is waar. Vind het opzich wel prima dat we zulke onderdelen hebben hier en daar, en kayak is dan een optie hiervoor.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaan
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..], dat je juist dit herinnert is wel bijzonder.
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Daar kun je ook zonder eigen schuld eruit geknald worden, maar daar is de ruimte voor de deelnemers relatief groter om met zijn vieren overheen te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Ja, daar hoopte ik wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Visma vs SDWorxquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij negen van de tien koersen was dit wel gespeeld geweest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.
Sport is en blijft hun ondergeschoven kindje en opeens moeten ze dan aan de bak bij grote dingen en dan ja falen ze op allerlei flankenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.
Het is een beetje geforceerd ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat "geen oortjes"-principe ook echt achterhaald trouwens
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.
Ja die was echt steengoed vandaag...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.
Toch de verwachte un, deux, troix!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Echt een loterij, net zoals de kinderfietsjes
Zeker, niets aan te doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Vollering was wel echt matig vandaag
Zeker. Idem voor als Vas had gewonnen. Kopecky was een ander verhaal geweest, die is echt door de ander naar voren gesleept.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matrixborden, bring back Leo!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef chufi het volgende:
Je kunt toch mensen langs de kant zetten... Oh wacht Joost Luiten werd ook al aan de kant gezet
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die had nooit Kopecky mogen laten gaan
Haha inderdaad. Vos "Nee niet aan gedacht, groetjes"quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef Faraday01 het volgende:
Nu richting de traan, alleen gaat dat met Vos niet lukken
en zij is niet de enige (neem aan dat het om die 'poster' gaatquote:
Demi heeft op de berg toegewerkt om te schroeien op Alpe d'Huez dus andere voorbereiding.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Die had gewoon gelijk in haar wiel moeten duiken.
minstens 10quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die staat over een uur op Marktplaats
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.quote:
Tussen de Olympische smartphones.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, alles staat in een aparte ruimte met haar prijzen. Dat moet iets surrealistisch zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit vind ik bijzonder jammer van jouquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel nuchterder dan Vos ga je ze niet vinden. Die zal het gehos in het Holland House ook hooguit getolereerd hebben.
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze leest de boel niet op en meteen gaat het mis
Categorie Bauke Gesink.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
Yup, ik heb Vos altijd geweldig gevondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Overkomt de besten!quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ze had het papiertje van 3 jaar geleden meegenomen!
Dat kan de besten overkomen. Ons Mart versprak zich soms ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
Nou ja, dit soort versprekingen snap ik nog wel.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist wel extreem sympathiek.
Echt he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Voor de 3e keer de introductie van Dinja van Liere ook.... die zit daar al een half uur voor Jan Kut aan tafel met d'r broer
Die had sowieso moeite met name.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan de besten overkomen. Ons Mart versprak zich soms ook.
Dinja is een prachtige vrouwquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, ik dacht dat een vierde plaats genoeg was om hier geen aandacht aan te geven
Ze moeten het ook nog over de Paralympische Spelen hebben! Als Dione het niet vergeet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Voor de 3e keer de introductie van Dinja van Liere ook.... die zit daar al een half uur voor Jan Kut aan tafel met d'r broer
Dan krijg je semi-ironische opmerkingen van Tijntje Hendriks als antwoord denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dit kan echt niet meer. We zitten hier wel lekker in het topic commentaar te hebben, maar eigenlijk zou iemand eens de tijd moeten nemen om alles op een rij te zetten en een goed onderbouwde mail naar Nos te sturen, misschien doen ze er wat mee
Ja die was vrij getelefoneerd jaquote:
Same altijd een van mn favoriete atleten, net als Grol. Geen gezeik, gewoon presteren en eerlijke interviews. Dorian van Rijsselberghe ook mooi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik heb Vos altijd geweldig gevonden
Een broer die rolstoelbasketballer is, dat is ook niet echt gebruikelijk bij de paardenmensen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef DIJK het volgende:
Dinja is niet op dr paard gaan lijken zoals gebruikelijk
Het is ook echt belachelijk dat een Duitse jury voor 1/6e verantwoordelijk is voor de uitslag van een Nederlandse kanshebber terwijl er een Duitser op dat moment eerste staat.quote:
Ik ben bang dat wij als sportliefhebbers een kleine minderheid van de kijkers zijn, en dat de gemiddelde kijker het helemaal prima vindt zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dit kan echt niet meer. We zitten hier wel lekker in het topic commentaar te hebben, maar eigenlijk zou iemand eens de tijd moeten nemen om alles op een rij te zetten en een goed onderbouwde mail naar Nos te sturen, misschien doen ze er wat mee
Ze hebben behalve Sjoerd van Ramshorst ook echt niemand anders die dit kan.... Henri is ook geen topper maar die is uit de running.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Nou met Grol was ik op een gegeven moment wel klaar hoor...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Same altijd een van mn favoriete atleten, net als Grol. Geen gezeik, gewoon presteren en eerlijke interviews. Dorian van Rijsselberghe ook mooi.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:18 schreef Gremen het volgende:
Dan krijg je inderdaad mijn tweede signature naar voren. Die is namelijk al van ons aller Tijntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je semi-ironische opmerkingen van Tijntje Hendriks als antwoord denk ik.
Sowieso bizar dat er geen schrapresultaten zijn....quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is ook echt belachelijk dat een Duitse jury voor 1/6e verantwoordelijk is voor de uitslag van een Nederlandse kanshebber terwijl er een Duitser op dat moment eerste staat.
Jurysported x1000
Dat is helaas zo ja. Als ik weleens sportprogramma's bij anderen kijk dan moet ik mij inhouden niet te kritisch te zijn, want men vindt de NOS op een enkele uitzondering na het geweldig doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij als sportliefhebbers een kleine minderheid van de kijkers zijn, en dat de gemiddelde kijker het helemaal prima vindt zo.
Zeker als er geen medailles gewonnen worden. Idem voor boksen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dressuur serieus nemen neem ik niet zo serieus
Niemand neemt het paardendansen serieusquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dressuur serieus nemen neem ik niet zo serieus
Ik heb mensen net serieus zien klagen over de jurering.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand neemt het paardendansen serieus
Die ontbreken bij zo'n beetje elke sport op de zomerspelen. Dat hebben ze bij de winterspelen (waar dat dan juist weer bij bijna elke sport wel het geval is) een stuk beter voor elkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat er geen schrapresultaten zijn....
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:25 schreef Gremen het volgende:
Ze doet het erom: "Hoe vindt jij dat hij deze STAP heeft gezet"
De NOS wilde een gegarandeerde traan. Maar jammer voor ze.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat meer over haar broer.
Leuke familie wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS wilde een gegarandeerde traan. Maar jammer voor ze.
quote:
quote:
Quota is nog niet gehaald. De tranen eerder van Schippers maakten het bakje nog niet voldoende vol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
De tranen gaan bij de familie Van Liere niet komen, dus Dione doet nog een poging bij Agard
Even bespreken wat de naam van het kind wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Annemiek gaat nog even pimpampetten met Douwe Bob
Tenzij ze zelf iets kunnen regelenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
Blijft nog even een paar dagen. Helaas moeten ze over maximaal twee dagen uit het Olympisch dorp
Je gaat niet klagen omdat je naar de OS gaatquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, ik heb nog maar twee dagen thuis. Hoe gaat die tijd zo hard
Oh ja dat is waar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf iets kunnen regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |