Daaraan zie je dat ze niet luistertquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Agard gooit zijn ziel op tafel. "Nou wat mooi"
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Ik mis wel Arno Vermeulen bij het tafeltennis.
De witte Chineesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Wopwopwopquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef borisz het volgende:
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegdquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij rond de tafel ging het toch nooit zo vlotjes
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien alle geforceerde disciplines in allerlei sporten, zou dit eigenlijk wel nog moeten worden toegevoegd
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
NOS:quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.
Die probeert ouderen aan het tafeltennis te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Dione Kloosterboer.quote:
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
Over tafeltennis gesproken, wat zou Bettine Vriesekoop nu doen?
Ze zou prima Suze kunnen vervangen. Beetje vanaf de autocue sporten aan elkaar vastpraten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Eens. Het is leuk om te zien, maar het gaat eigenlijk nergens over. Als je niet ver voor ligt, kan je elk moment zonder eigen schuld eruit liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu kayakcross te kijken, het is best vermakelijk maar waarom moet deze kermis Olumpisch zijn?
Dat is waar. Vind het opzich wel prima dat we zulke onderdelen hebben hier en daar, en kayak is dan een optie hiervoor.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat die ooit met haar poes in de Playboy heeft gestaan
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..], dat je juist dit herinnert is wel bijzonder.
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Daar kun je ook zonder eigen schuld eruit geknald worden, maar daar is de ruimte voor de deelnemers relatief groter om met zijn vieren overheen te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, is toch hetzelfde als die snowboard cross etc? Dat is ook olympisch.
Gezien het personeelsbestand wat ze bij de NOS hebben zal er weinig verbetering zijn in de toekomst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dione ga ajb iets anders doen en wel NU!
Ja, daar hoopte ik wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Vos en Vas het zouden uitvechten toen het 35 seconden was
Visma vs SDWorxquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij negen van de tien koersen was dit wel gespeeld geweest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had super pech dat ze daar achter bleven ronddraaien.
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel gewoon terechte winnares, dan kan ik er vrede mee hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ook maar Faulkner had wonderbenen. Blanca had meer verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |