Godverdommequote:
@DeLunaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Vraag voor de kennerts, kunnen we morgen iets van Sharon verwachten?
Mijn onderzoek van 5 minuten zegt van wel, maar ik zou mezelf geen open-water-zwem-expert durven noemen
Je gaat echt niks aan mijn antwoord hebben, maar het ligt een beetje open denk ik. Open water zwemmen is wat alternatiever en wat moeilijker te duiden omdat het al een poos geleden is dat alle concurrenten dezelfde wedstrijd zwommen. En ben ook een beetje benieuwd wat voor invloed de stroming gaat hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Vraag voor de kennerts, kunnen we morgen iets van Sharon verwachten?
Mijn onderzoek van 5 minuten zegt van wel, maar ik zou mezelf geen open-water-zwem-expert durven noemen
Ik ga er voorquote:
Ik tel er al 6 hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:13 schreef Pino112 het volgende:
NOS heeft het over 3x goud vandaag, dit wordt niks.
Met gelijk even hypen voor het DUEL waar de hele WERELD naar uit kijkt!quote:
Heb wel het idee dat Bol en McLovin overal best gehyped worden, maar goed mijn reserveblik is vooral op Murica dan dus dat helpt niet mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met gelijk even hypen voor het DUEL waar de hele WERELD naar uit kijkt!
Ik ga er van uit dat de grote hypefinale van vandaag vooral de 200m isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bol en McLovin overal best gehyped worden, maar goed mijn reserveblik is vooral op Murica dan dus dat helpt niet mee.
Dat sowieso wel, omdat de 200 meter sowieso een wat leuker nummer is dan de 400 horden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de grote hypefinale van vandaag vooral de 200m is
Mwah, meer van Rozendaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |