Nu je het zo zegt. Totaal geen zin in jouw zure, betweterige posts.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt. Totaal geen zin in jouw zure, betweterige posts.
Daarover gesproken, ik ben zelf augurkjes aan het inmaken om daarmee zelf mosterdmayonaise te maken en om toe te voegen aan gegrillde visfiletjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt. Totaal geen zin in jouw zure, betweterige posts.
Rustgevend plaatje voor jou dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Komt wel goed, net extra pilletje genomen, was een drukke dag met veel prikkels. Nu moet ik op de blaren zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oh ja... waarom was ik ook alweer vegan (oa) gaan etenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ben zelf augurkjes aan het inmaken om daarmee zelf mosterdmayonaise te maken en om toe te voegen aan gegrillde visfiletjes
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustgevend plaatje voor jou dan.Eerder vandaag gemaakt tijdens en hike.
Wauw!!! wat mooi daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ook zulk mooi weer als hier?
Even heel wat anders dan de Deventer Boekenmarkt![]()
Goed bezig. Daarvan krijg ik zin in lekker eten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ben zelf augurkjes aan het inmaken om daarmee zelf mosterdmayonaise te maken en om toe te voegen aan gegrillde visfiletjes
Rond de 26 graden en dat is best warm als je hoog in de bergen zit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw!!! wat mooi daardaar ook zulk mooi weer als hier?
Even heel wat anders dan de Deventer Boekenmarkt
Ja idd, dat is warmquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond de 26 graden en dat is best warm als je hoog in de bergen zit.
Absoluut een mooie omgeving.
Ergens in de Pyreneeën. Je wint een prijs als je de exacte locatie achterhaalt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, dat is warmwaar is dit?
Ooooh oke!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens in de Pyreneeën. Je wint een prijs als je de exacte locatie achterhaalt.
Groningen is ook mooi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier zit er iemand ergens in Groningen met nieuwe boeken uitgestald en achter Fok met een serie, want te moe om te lezen. Straks even puzzelen of zo
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustgevend plaatje voor jou dan.Eerder vandaag gemaakt tijdens een hike.
Nice! Geniet van je vakantie, kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik deed het al toen het nog saai was. Want saai isquote:
Ik woon in de leukste wijk van de stad, al zeg ik het zelfquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deed het al toen het nog saai was. Want saai is.
Saai en voorspelbaar en burgerlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deed het al toen het nog saai was. Want saai is.
Er zijn geen slechte eigenschappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn enkel goede eigenschappen
Allemaal mee eens. Daarom doe ik het ook graag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]wandelen is toch altijd heerlijk? Je ziet dan veel, kan lekker wegdromen, is gezond, noem maar op
Ja, hoi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar en burgerlijk.
Edit: Dit beeld heb ik niet van jou.
Ja... begrijp ik helemaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mee eens. Daarom doe ik het ook graag.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard me in te houden je verder in (mijn) ravijn te duwen.
Jij bent de meest zachtaardige persoon die ik op het net ken. Het is alleen jammer dat je niet wat zachter en liefdevoller naar jezelf bentquote:
Lief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp ik helemaal
jij = tof
Niet liegenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]het was maar een grapje he
Lief... dank je welquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent de meest zachtaardige persoon die ik op het net ken. Het is alleen jammer dat je niet wat zachter en liefdevoller naar jezelf bent
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief.
En jij, en al je andere persoonlijkheden, mogen er ook zijn.
De AVG staat stipt om 18 uur op tafel. Daarna een wandeling voor de spijsvertering.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Watvoor voorspelbare dingen staan er nog meer op de agenda vandaag?
HPquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Tegan het volgende:
Ik was Harry Potter 3 aan het kijken maar kan me niet concentreren.
Ik heb eindelijk mijn ventilator opgezocht na weken van hitte. Hopelijk eindelijk goed slapen vannacht.
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De AVG staat stipt om 18 uur op tafel. Daarna een wandeling voor de spijsvertering.
Om 20:47 stuur ik mijn dagelijkse verzoek om een pic van je tetten.
Om 21:35 tandenpoetsen, uitkleden en naar bed.
Ows... nee niet huilenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?
Waarom zou ik huilen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?
De fase van huilen ben ik inmiddels wel voorbij gelukkig.quote:
Bikkelhard ben ik inmiddels. Allemaal dankzij Tegan.quote:
Dan zal ik snel stoppen met me schuldig voelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fase van huilen ben ik inmiddels wel voorbij gelukkig.
Dat ik het stadium van verdriet ben gepasseerd betekent niet dat ik elke dag opnieuw verlang naar een pic van je tetten. Dus geen enkele aanleiding om je minder schuldig te voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik snel stoppen met me schuldig voelen.
Goed dat je dit aangeeft. Ik neem dit mee in de overwegingen t.a.v. verzoeken in de toekomstquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik het stadium van verdriet ben gepasseerd betekent niet dat ik elke dag opnieuw verlang naar een pic van je tetten. Dus geen enkele aanleiding om je minder schuldig te voelen.
Dit klinkt bijna hoopgevend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed dat je dit aangeeft. Ik neem dit mee in de overwegingen t.a.v. verzoeken in de toekomst.
Tammiequote:
Nog 2 weken volhouden.quote:
Ik moet volgende week nog, daarna vakantie.quote:
Hoelang moet je nog?quote:
Same. Verrot geslapen maar wel op kantoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog 2 weken volhouden.
Ik wilde naar ka toor vandaag, maar zo verrot geslapen dat ik maar thuis aan het werk ben.
Nog 4 hele wekenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet volgende week nog, daarna vakantie.
[..]
Hoelang moet je nog?
[..]
Same. Verrot geslapen maar wel op kantoor.
Boks.quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Gelukkig komend weekend een uitje.
Bandjes kiek'n.quote:
Leuk leukquote:
Owquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook. Maar ik ga er vanuit dat die dit jaar niet door gaat.
In Duitsland ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leuk leukIn Duitsland? Of is die al geweest?
[..]
OwDat is geen fijn vooruitzicht.
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.quote:
Ik kan het je aanraden.quote:
Ik had zoiets gelezen maar niet onthouden. Sorryquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.
Gemeenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden.Ik zeg dit terwijl ik vakantie heb.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.
Komt omdat ik bikkelhard ben geworden door Tegan. Sorry.quote:
Enjoyquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat ik bikkelhard ben geworden door Tegan. Sorry.![]()
Ik ben zelfs al weg. Dus ja.
quote:
Altijdquote:
Ik zit in Villaparc Schoonhovenseland in de buurt van Hoogeveen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga jij nog weg, als je volgende week vakantie hebt?
Lekker. Beetje relaxt. Ga je nog veel bekijken in de omgeving?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Villaparc Schoonhovenseland
Ja, we willen sowieso Westerbork bezoeken. Dat is daar niet heel ver vandaan. En vooral lekker van de omgeving genietenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lekker. Beetje relaxt. Ga je nog veel bekijken in de omgeving?
Ff stukje rijden naar Drents-Friese Wold, wolven spotten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we willen sowieso Westerbork bezoeken. Dat is daar niet heel ver vandaan. En vooral lekker van de omgeving genieten
Goeiequote:Op maandag 5 augustus 2024 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ff stukje rijden naar Drents-Friese Wild, wolven spotten.
Wat een rode poncho dragen voordat je oma gaat bezoeken bij de wolvenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ff stukje rijden naar Drents-Friese Wold, wolven spotten.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een rode poncho dragen voordat je oma gaat bezoeken bij de wolven
Hard worden door mij, hmmmquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat ik bikkelhard ben geworden door Tegan. Sorry.![]()
Ik ben zelfs al weg. Dus ja.
Jij bnt en blijft dan ookquote:
Het dagelijkse verzoek zit alweer in haar DM hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:56 schreef Astro_boy het volgende:
Baby bedje is net geleverd. Nu heb ik zin om te slapen.
Maar om nou zelf in een babybedje te passen moet je wel echt klein zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf niet zo groot
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijk op mijn balkon, boekje, beentjes omhoog, kop thee
Word weer een beetje mezelf
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja ik word papa en ja ik ben ook klein
Wat leeeeuuuuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeensnap hem
Ja, eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Hahahaha jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eens
Maar ik refereerde inderdaad naar de vele gesloten topics
Hihi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
(als ik elke keer dat ik "haha"-typ ook dat geluid zou maken, zouden de buren echt denken dat ik gestoord benook al lach ik vaak hardop in mijn eentje; maar niet zo vaak als ik dat typ
) (compleet random even)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verdorie, nu dus wel een hardop "haha" in huize CotS
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdik ben blij voor jullie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leeeeuuuuk!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
Dank dank!quote:
Paarsgepunte lansjes werken ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Paarsgepunte lansjes werken ook.
* Brengt een maaltijd naar Teganquote:
Indisch.quote:
Koud biertje erbij. Komt goed.quote:
Begin januari. Wordt een spannend O&Nquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wanneer wordt de baby verwacht?
Als de geboorte op 1 januari is, viert iedereen de verjaardag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Begin januari. Wordt een spannend O&N
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Begin januari. Wordt een spannend O&N
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Fok!sters volblaffen is altijd al een hobby geweest…
En soms schiet je raak!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben te laat zeker?quote:
Gefeliciteerd ❤️quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik was zelfs te laat voor m'n eigen verjaardagquote:
Camera's installerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:30 schreef DrMarten het volgende:
Weer ff 2 dagen GTST meegemaakt op werk. Een van mijn collega's is zichzelf verschrikkelijk onmogelijk aan het maken met manipulatief gedrag. Het is werkelijk een soap.
Ben benieuwd of we nog collega's zijn als ik weer terug ben van vakantie.
Boel staat compleet op ontploffen en ik ben er dan niet om met popcorn van de zijkant toe te kijken
Kunnen wij ook meegenieten.quote:
Precies. Denken in oplossingen.quote:
Lekker.quote:
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genietenquote:
Dit soort werkdrama wil je toch juist niet meekrijgen als je vakantie hebt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genieten
Nouja ik ga ook altijd wel goed op roddelsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit soort werkdrama wil je toch juist niet meekrijgen als je vakantie hebt?
Lekker feeden op tragedies van anderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is de beste wijze om te genieten van office dramalamadingdongquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genieten
Dit wel aangezien ze mij er ook zijdelings bij aan het betrekken is zonder mij daar in te kennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar die hoor ik dan allemaal wel als ik weer terug ben. Vakantie is vakantie, dan wil ik echt even niks van mijn werk horenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik ga ook altijd wel goed op roddels
Dan snap ik het wel. Goeie soap voor ons welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel aangezien ze mij er ook zijdelings bij aan het betrekken is zonder mij daar in te kennen.
Alleen iedereen die er van hogeraf iets van moet vinden is pas terug van vakantie als ik weg ben.
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh
deze morgen voelt niet goed... wil slapen
Wat gaan we doen?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klapband, dus afspraak gaat niet door... tijd voor koffie
Ik denk aan je vanaf mijn ligbed.quote:
Zwaar irritantquote:
koffie is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zwaar irritant
Naja, afspraak naar maandag.
Nu koffie en over een half uur maar gaan borduren, eens proberen of dat lukt
Hier sluit ik bij aan. Straks nog ff een bakkie maken.quote:
en wat borduur je zoal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hard nodig ook
Straks fijn aan de thee
* ChildoftheStars schuift een mok doorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier sluit ik bij aan. Straks nog ff een bakkie maken.
Ik heb hier geen beeld bijquote:
Lekker, dank je.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schuift een mok door
Proost.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nu lekker een pot Earl Grey
Daar is haatseks voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen tussen liefde en nijd.
Lepeltje lepeltje dan maar en dan zien we morgenochtend wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk met iemand die slaapt.
Nee, nu in slaap vallen bij de estafette vrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje dan maar en dan zien we morgenochtend wel?
Keiharde afwijzing dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, nu in slaap vallen bij de estafette vrouwen.
Vakantie is beterquote:
quote:
Drenthequote:
Ik bevestig dit vanuit mijn eigen zwembad.quote:
Foto van je zwembad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bevestig dit vanuit mijn eigen zwembad.![]()
Veel plezier Stig!
quote:
Ja, al staat Westerbork ook op de planning. En om dat nu als 'leuk' te bestempelen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh leuk! Daar zijn veel leuke dingen te doen. Veel plezier
Ja oké, maar Drenthe is meer dan dat alleenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al staat Westerbork ook op de planning. En om dat nu als 'leuk' te bestempelen...
Nee, dat weet ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oké, maar Drenthe is meer dan dat alleen
Arme Koen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had jouw bijvrouw moeten worden.
Je bent niet de enige die veel te laat tot dat besef komt. Zonde hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had jouw bijvrouw moeten worden.
Ja, met jou toch?quote:
... En alle hoeken van de slaapkamer?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik namelijk al de halve wereld gezien
Ontspannen, leuk en lekker.quote:
Onbekend fenomeen.quote:
Had je maar mijn bijvrouw moeten worden.quote:
Geen idee of Koen zo isquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En alle hoeken van de slaapkamer?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je maar mijn bijvrouw moeten worden.
Totdat het tegendeel bewezen is.quote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die veel te laat tot dat besef komt. Zonde hoor.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koen moet dan wel eerst even scheiden.
One moment.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koen moet dan wel eerst even scheiden.
Ik kom er aan!quote:
Hebbertquote:
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wel tijd voor he?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo blij vandaag met dit lekkere weer
Ik heb de keuze uit twee kantoren. De ene heeft geen klimaatbeheersing enkel een raam dat open en dicht kan. Andere kantoor staat de klimaatbeheersing op standje koelkast. Daar krijgen ze het niet voor elkaar om het goed in te regelenquote:
Het is hier nu binnen 24, dat is 2,5 graad koeler dan vorige week om 8:00 dus ik klaag niet. Alhoewel het thuis een stuk koeler is en ik daar grote ventilatoren heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit twee kantoren. De ene heeft geen klimaatbeheersing enkel een raam dat open en dicht kan. Andere kantoor staat de klimaatbeheersing op standje koelkast. Daar krijgen ze het niet voor elkaar om het goed in te regelen
Ik heb het raam open gezet om wat warme lucht binnen te krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier nu binnen 24, dat is 2,5 graad koeler dan vorige week om 8:00 dus ik klaag niet. Alhoewel het thuis een stuk koeler is en ik daar grote ventilatoren heb.
Nou de nog steeds 30,5 graad in mijn slaapkamer mag van mij wel wat minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen. Had erger verwacht, zo op de bovenste verdieping zonder airco.
Ik zit nu ook gigantisch te zweten hier. Maar net gefietst. Het is geen weer om te fietsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou de nog steeds 30,5 graad in mijn slaapkamer mag van mij wel wat minder.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn oom is overleden. Toen had ik nog maar enkel mijn moeder en broer. Ik ben bang nu... heb eigenlijk alleen goed contact met mijn moeder. De familie dunt zo wel hard uit. Zeker omdat mijn moeder ook zo ziek is
Maastricht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu ook gigantisch te zweten hier. Maar net gefietst. Het is geen weer om te fietsen.
Maar wel in de allermooiste boekenwinkel ever geweest!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn oom is overleden. Toen had ik nog maar enkel mijn moeder en broer. Ik ben bang nu... heb eigenlijk alleen goed contact met mijn moeder. De familie dunt zo wel hard uit. Zeker omdat mijn moeder ook zo ziek is
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wegstoppen hoeft niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je
merk dat ik best wel in de war ben ervan
Naja, wegstoppen en doorgaan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je het wegstopt komt het later 10x zo hard terug. Laat het er gewoon zijn. Dat magquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je
merk dat ik best wel in de war ben ervan
Naja, wegstoppen en doorgaan
Veel plezierquote:
Weekje bij huis en dan 10 dagen Zwitserland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:36 schreef AirwiN het volgende:
Nog gecondoleerd met het overlijden van je oom CotS. Veel sterkte toegewenst.Desondanks hopelijk ook een fijn weekend bij die vriendin.
En DrMarten een fijne vakantie. Ga je nog iets ondernemen?
CotSquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
De creatieve zin is weer helemaal terug. Zit nu te haken en vanmiddag schilderen
Sallyquote:
Lekker hoor, terug van vakantie en de boel is niet afgefikt op werkquote:
Dat scheelt ! Dus een beetje een rustige start?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoor, terug van vakantie en de boel is niet afgefikt op werk
En met jou?
Ja, het valt nu nog meequote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat scheelt ! Dus een beetje een rustige start?
Goed! Dit weekend bij een vriendin gelogeerd. Was erg fijn! Nu weer in een positieve flow
Oh dat geloof ik wel! Mooi weer ook daarvoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het valt nu nog mee
Positieve flow
Had ik gisteren ook op de motor door de binnenwegen
Echt wel. Heb me voorgenomen meer te gaan toeren als het weer goed isquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel! Mooi weer ook daarvoor
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel. Heb me voorgenomen meer te gaan toeren als het weer goed is
Met 30+ graden is het niet heel tof om te toerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]we hebben er een mooie zomer voor. Tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |