Ja, hoi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar en burgerlijk.
Edit: Dit beeld heb ik niet van jou.
Ja... begrijp ik helemaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mee eens. Daarom doe ik het ook graag.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard me in te houden je verder in (mijn) ravijn te duwen.
Jij bent de meest zachtaardige persoon die ik op het net ken. Het is alleen jammer dat je niet wat zachter en liefdevoller naar jezelf bentquote:
Lief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp ik helemaal
jij = tof
Niet liegenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]het was maar een grapje he
Lief... dank je welquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent de meest zachtaardige persoon die ik op het net ken. Het is alleen jammer dat je niet wat zachter en liefdevoller naar jezelf bent
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief.
En jij, en al je andere persoonlijkheden, mogen er ook zijn.
De AVG staat stipt om 18 uur op tafel. Daarna een wandeling voor de spijsvertering.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Watvoor voorspelbare dingen staan er nog meer op de agenda vandaag?
HPquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Tegan het volgende:
Ik was Harry Potter 3 aan het kijken maar kan me niet concentreren.
Ik heb eindelijk mijn ventilator opgezocht na weken van hitte. Hopelijk eindelijk goed slapen vannacht.
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De AVG staat stipt om 18 uur op tafel. Daarna een wandeling voor de spijsvertering.
Om 20:47 stuur ik mijn dagelijkse verzoek om een pic van je tetten.
Om 21:35 tandenpoetsen, uitkleden en naar bed.
Ows... nee niet huilenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?
Waarom zou ik huilen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt top. En dan huilend in bed jezelf in slaap wiegen?
De fase van huilen ben ik inmiddels wel voorbij gelukkig.quote:
Bikkelhard ben ik inmiddels. Allemaal dankzij Tegan.quote:
Dan zal ik snel stoppen met me schuldig voelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fase van huilen ben ik inmiddels wel voorbij gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |