Ik verwacht (ergens in) Wuppertal, maar .....quote:
Ik ben nogal vrij recent hier binnengestapt en had gehoopt op meer levendigheid in dit topic, zoals in de NL-versie (mét puntentelling). Maar helaas, het is hier aardig dood(s), dat nodigt niet uit tot een actieve deelname.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
Meer een oproep hier aan mensen die lurken , doen we natuurlijk allemaal wel ergens,.. Maar kom als je denkt dat je het weet gewoon met een antwoord .. en we doen niet meer aan punten ..
Yes ! Ik blijf me verbazen over de dienstverlening welke nog in Duitsland is en in Nederland al jaren is verdwenen. Maar ook hier gaat de afbraak verder. Maar langzaam omdat er nog wel eens een verdienmodel achter zitquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:27 schreef Nico_S. het volgende:
Dat maakt het een stuk simpeler: Leer.
https://maps.app.goo.gl/FMuh8XhvxSYfrhDs5
Trusetaler watervalquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:57 schreef marcel.de het volgende:
Tussenstand #67:
Nico_S. 2
marcel.de 2
chufi 1
Nieuwe
[ afbeelding ]
Zat ik wel in de goede regio te zoekenquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
Restaurant To'n Fischhus in Wangerland![]()
precies, in Hooksiel (ook op boot was Hook te zien). Groene parasols met Jever (nabijgelegen plaats en brouwer) had ik geblurredquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
Restaurant To'n Fischhus in Wangerland![]()
uh ja maar hebben ze ook overal Buggy Rides?quote:
Dat lijkt wel in Atlanta, daar is zo een straat met een paar worldfood kraampjes (hele lekkere corndogs!)quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef marcel.de het volgende:
Tussenstand #67:
marcel.de 5
mikeytt 2
Nico_S. 2
chufi 2
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Er staat ook dat we Nederlandse steden in principe niet doen ...quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:46 schreef marcel.de het volgende:
weet ik, maar er staat: Street View caps/foto's mogen uit de hele wereld komen.
Dus misschien is het toch in Nederland. Misschien niet
Er zijn soms replica's...
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:50 schreef marcel.de het volgende:
Linge, Duitsland dacht ik maar helaas
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:13 schreef Alloch87 het volgende:
IK dacht even aan Guangsha Tianducheng Windsor Park, maar daar zijn geen sv in de buurt.
best wel close ookquote:
Had ik al op gezocht, komt-ie bij mij ook niet mee tevoorschijn.quote:Op maandag 18 november 2024 15:49 schreef marcel.de het volgende:
Scheepvaartverkeer verkeerstoren... .
Nee .. Nationaal Paleis op wereld erfgoed dat welquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:22 schreef Nico_S. het volgende:
Vooralsnog geen idee, maar zou zomaar ook Rusland kunnen zijn.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:24 schreef chufi het volgende:
Ziet er ruig uit .... welk eiland natietje is dit !?
Inderdaad, maar was toch nog zoeken: St. Paul's Pool.quote:
Ja dat hoop ik ook elke keer .. The Mirror ....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:43 schreef Nico_S. het volgende:
Maraya Concert Hall, Saoudi Arabié. Had 'm binnen vijf minuten, maar hoopte dat anderen er mee zouden komen.
https://maps.app.goo.gl/525sh96Z3vrLqVn57
"Spiegelgebouw" in google geeft direct resultaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook elke keer .. The Mirror ....
Ja zelf ook ff gecheckt , hint was niet nodig .. woestijn ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
"Spiegelgebouw" in google geeft direct resultaat.
Met "spiegelgebouw" was het eerste plaatje al raak. Hoe simpel kan het zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zelf ook ff gecheckt , hint was niet nodig .. woestijn ?
Was deze nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef chufi het volgende:
Ötzi the iceman, noord Italia , Ober Bolzen.. Otzithal
Duidelijk Azië, en een eiland: dat doet direct denken aan Taiwan. En jawel: Gate of Great Centrality and Perfect Uprightness in Taipei, Taiwan.quote:
Ik zag die dag trouwens een vuurwerk festival (beehive) waar de bezoekers gekleed gingen in soort brandweer outfits .. want de pijlen gingen daar niet allen omhoog maar ook op 20 graden of zo in de rondte ... vreemd gezichtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Duidelijk Azië, en een eiland: dat doet direct denken aan Taiwan. En jawel: Gate of Great Centrality and Perfect Uprightness in Taipei, Taiwan.
https://maps.app.goo.gl/Pngx7nsyHi33uEpz7
Wat een naam, trouwens.
Moet een bijzonder gezicht geweest zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag die dag trouwens een vuurwerk festival (beehive) waar de bezoekers gekleed gingen in soort brandweer outfits .. want de pijlen gingen daar niet allen omhoog maar ook op 20 graden of zo in de rondte ... vreemd gezicht
https://www.twtainan.net/yanshuifireworks/en
Heel apart wel.. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Moet een bijzonder gezicht geweest zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel apart wel.. Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door chufi op 16-02-2025 00:38:54 ]
Ergens in Azie ook lijkt me ..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef Nico_S. het volgende:
En we gaan weer verder. Dit is photosphere.
[ afbeelding ]
Świdnicka 1, Wrocław, Polenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen google, maar hiermee moet wel te raden zijn waar dit is
[ afbeelding ]
Yesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Świdnicka 1, Wrocław, Polen
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Aan u de eer om een nieuwe te postenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Świdnicka 1, Wrocław, Polen
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Oja, helder. Komt 'ie dan:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:11 schreef Nico_S. het volgende:
Volgens mij zijn dit de Scheepsjongens van Bontekoe in Hoorn. Maar de conventie (zie de OP) is dat we in de wereldversie van de quiz geen locaties in Nederland doen. Plaats liever een andere opgave. En welkom in de quiz!
YES!quote:
Sorry waar was je ook al weer geweest?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
Ja
Ik ben er nog geweest voor het vervelend werd.
Vandaag kwam het gebied van deze plaats nog een keer in het nieuws over nieuwe wetgeving
Ik was laatst in Zwollequote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry waar was je ook al weer geweest?
Woot zo snel had ik dit echt niet verwacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef drakin het volgende:
Tucson Arizona, vliegtuigenbegraafplaats
Sorryquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Woot zo snel had ik dit echt niet verwacht.
Conwy Castlequote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Nico_S. het volgende:
En de volgende Even weinig inspiratie, dus maar een kasteeltje uit de voorraad gepakt.
[ afbeelding ]
Puerto Rico is best mooi.. mn dochter was er laatst op vakantie (denk dat ze een goedkope vlucht had)quote:Op zondag 23 maart 2025 22:03 schreef Jappie het volgende:
Mocht je nog op zoek zijn naar een zwerfkatje dan zit je hier goed, er zijn er hier zeker een paar honderd; Jutta niet meegerekend uiteraard.
Maar je zegt gisteren dat het niet meer bewoond wordtquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:36 schreef drakin het volgende:
Op dit eiland zijn ze niet van gisteren
En raden in pm is dat hier toegestaan?
De bewoners moesten ooit vertrekken, maar er zijn wel mensen nog steeds aanwezig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je zegt gisteren dat het niet meer bewoond wordt
Maar goed er is geen Streetview plaatje of een "SV"-Photospfere plaatje te vinden ... van Tomorrow Island, Russia in de Bering Zee ..quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
De bewoners moesten ooit vertrekken, maar er zijn wel mensen nog steeds aanwezig.
Deze mensen vallen niet onder "bewoner"
Ik zei al eerder dat het mij niet lukt een streetview plaatje te posten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed er is geen Streetview plaatje of een "SV"-Photospfere plaatje te vinden ... van Tomorrow Island, Russia in de Bering Zee ..
Ik ga ff nadenken over waar ik mn volgende vandaan haal
Ja dat yesterday - tomorrow is nu wel duidelijk...quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat het mij niet lukt een streetview plaatje te posten.
Maar goed dus, 4 km verderop is het 21 uur eerder op het Amerikaanse buureiland
Yup Rusland en Amerika ziteen zo dicht bij elkaar en de bewoners zijn vervanger door grenswachters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat ook niet zo heel belangrijk is omdat het geposte plaatje geen weergave is van een locatie op tomorrow island!!quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef chufi het volgende:
Achter deze muren is iemand anders de baas
[ afbeelding ]Maar daarnaast vinden we er ook :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyrreense Zee, het kasteel is vernoemd naar iemand die heet als een Spaanse regioquote:Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, da's duidelijk, maar kan 'm nog niet vinden.
Drakin heeft zogenaamd geen Google.. zei ze ooitquote:Op donderdag 15 mei 2025 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
Vreemd. Ik vind er één in Nambour, Australië, maar daar staat een gebouw vlak naast dat er op de foto niet is, en één in Bathurst, Zuid-Afrika die het zou kunnen zijn, maar daar kom ik met SV of PS niet dicht genoeg bij.
Ik kan geen sv plaatjes plaatsen. En je zit goed met die laatstequote:Op donderdag 15 mei 2025 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
Vreemd. Ik vind er één in Nambour, Australië, maar daar staat een gebouw vlak naast dat er op de foto niet is, en één in Bathurst, Zuid-Afrika die het zou kunnen zijn, maar daar kom ik met SV of PS niet dicht genoeg bij.
Dan is het dus deze, Bathurst, Zuid Afrika. Verder inzoomen dan dit gaat niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 04:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan geen sv plaatjes plaatsen. En je zit goed met die laatste
Dan zou Frankrijk een optie kunnen zijn. Even gekeken naar Carcassonne, maar dat lijkt het toch niet te zijn.quote:
Misschien nog wat beter kijken danquote:Op maandag 26 mei 2025 11:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan zou Frankrijk een optie kunnen zijn. Even gekeken naar Carcassonne, maar dat lijkt het toch niet te zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wanneer ga je verder? Dit is nog steeds de Tardis maar dan de binnenkantquote:
Dat was de opgave. Was benieuwd of iemand zou weten dat dit de Tardis was. Jij mag weer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wanneer ga je verder? Dit is nog steeds de Tardis maar dan de binnenkant
Star Wars? Heb daarvan wel een filmlocatie gevonden in Tunesië, maar daar staan meerdere gebouwen bij elkaar, niet één los.quote:
Dan moet je nog een heel klein stukje verder zoeken maar je bent warmquote:Op maandag 2 juni 2025 18:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Star Wars? Heb daarvan wel een filmlocatie gevonden in Tunesië, maar daar staan meerdere gebouwen bij elkaar, niet één los.
Staat ie ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:59 schreef drakin het volgende:
Tianmenshan - Zhangjiajie China
Lijkt op die trap naar de grot, wist niet dat daar dit beeld stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |