Ja dat yesterday - tomorrow is nu wel duidelijk...quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat het mij niet lukt een streetview plaatje te posten.
Maar goed dus, 4 km verderop is het 21 uur eerder op het Amerikaanse buureiland
Yup Rusland en Amerika ziteen zo dicht bij elkaar en de bewoners zijn vervanger door grenswachters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat ook niet zo heel belangrijk is omdat het geposte plaatje geen weergave is van een locatie op tomorrow island!!quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef chufi het volgende:
Achter deze muren is iemand anders de baas
[ afbeelding ]Maar daarnaast vinden we er ook :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyrreense Zee, het kasteel is vernoemd naar iemand die heet als een Spaanse regioquote:Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, da's duidelijk, maar kan 'm nog niet vinden.
Drakin heeft zogenaamd geen Google.. zei ze ooitquote:Op donderdag 15 mei 2025 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
Vreemd. Ik vind er één in Nambour, Australië, maar daar staat een gebouw vlak naast dat er op de foto niet is, en één in Bathurst, Zuid-Afrika die het zou kunnen zijn, maar daar kom ik met SV of PS niet dicht genoeg bij.
Ik kan geen sv plaatjes plaatsen. En je zit goed met die laatstequote:Op donderdag 15 mei 2025 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
Vreemd. Ik vind er één in Nambour, Australië, maar daar staat een gebouw vlak naast dat er op de foto niet is, en één in Bathurst, Zuid-Afrika die het zou kunnen zijn, maar daar kom ik met SV of PS niet dicht genoeg bij.
Dan is het dus deze, Bathurst, Zuid Afrika. Verder inzoomen dan dit gaat niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 04:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan geen sv plaatjes plaatsen. En je zit goed met die laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |