Ik verwacht (ergens in) Wuppertal, maar .....quote:
Ik ben nogal vrij recent hier binnengestapt en had gehoopt op meer levendigheid in dit topic, zoals in de NL-versie (mét puntentelling). Maar helaas, het is hier aardig dood(s), dat nodigt niet uit tot een actieve deelname.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
Meer een oproep hier aan mensen die lurken , doen we natuurlijk allemaal wel ergens,.. Maar kom als je denkt dat je het weet gewoon met een antwoord .. en we doen niet meer aan punten ..
Yes ! Ik blijf me verbazen over de dienstverlening welke nog in Duitsland is en in Nederland al jaren is verdwenen. Maar ook hier gaat de afbraak verder. Maar langzaam omdat er nog wel eens een verdienmodel achter zitquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:27 schreef Nico_S. het volgende:
Dat maakt het een stuk simpeler: Leer.
https://maps.app.goo.gl/FMuh8XhvxSYfrhDs5
Trusetaler watervalquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:57 schreef marcel.de het volgende:
Tussenstand #67:
Nico_S. 2
marcel.de 2
chufi 1
Nieuwe
[ afbeelding ]
Zat ik wel in de goede regio te zoekenquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
Restaurant To'n Fischhus in Wangerland![]()
precies, in Hooksiel (ook op boot was Hook te zien). Groene parasols met Jever (nabijgelegen plaats en brouwer) had ik geblurredquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
Restaurant To'n Fischhus in Wangerland![]()
uh ja maar hebben ze ook overal Buggy Rides?quote:
Dat lijkt wel in Atlanta, daar is zo een straat met een paar worldfood kraampjes (hele lekkere corndogs!)quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef marcel.de het volgende:
Tussenstand #67:
marcel.de 5
mikeytt 2
Nico_S. 2
chufi 2
Nieuwe:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |