SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik was even bang dat je het zelf als grap zag en speelde gewoon mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat een grap noemen gaat wel heel ver.
Nee, anders had ik hem nooit gesnapt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de kennis over de medailles van Koeweit paraat hè, wij van het plebs zouden die grap niet snappen anders.
Wat doen die kogelslingeraars dan de rest van het jaar? Hebben die eigen meetings?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zit ook niet in de Diamond League.
Holloway interviewen mag altijd.quote:
Jazeker, het is wel gewoon vaak onderdeel op de Continental Tour. Ze hadden ook een eigen serie wedstrijden, of die er nog is weet ik niet, maar gedurende het jaar hebben ze dus wel gewoon wedstrijdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doen die kogelslingeraars dan de rest van het jaar? Hebben die eigen meetings?
Dit is wel vroeg op de dag om al je bloeddruk laten stijgen door de NOSquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Dit heb je niet uitgezocht Steekaids, maar gejat
Ik ben al 6 uur wakker johquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is wel vroeg op de dag om al je bloeddruk laten stijgen door de NOS
Apenkooien moet olympisch worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Wij hebben op school heel veel gevolleybald vooral. We hadden jaarlijks een klassentoernooi in een grote sportzaal, maar volleybal is oprecht de enige sport waarvan ik nog weet dat het op dat toernooi was
Ja via Teams.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doen die kogelslingeraars dan de rest van het jaar? Hebben die eigen meetings?
Eerst even 50 kilometer gewandeld en bramen geplukt om op gang te komen?quote:
Daar krijgen we een variant van over vier jaar bij de Moderne Vijfkampquote:
7km met de hond, bramen morgenavond weer!quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst even 50 kilometer gewandeld en bramen geplukt om op gang te komen?
Eh? Bij ons ging je gewoon naar het gymlokaal en dan hoorde je van de leraar wat we nou weer gingen doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan me bij mij herinneren dat we ons per periode gewoon konden inschrijven op een lijstje met sporten op de middelbare school.
Ja, dit. En met wat mazzel hoorden we dat we naar het veld achter de school gingenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh? Bij ons ging je gewoon naar het gymlokaal en dan hoorde je van de leraar wat we nou weer gingen doen.
Bij ons was dat themaklas. Aan het begin van het jaar kreeg je een lijstje met dingen voor themaklas, en je moest één keer sport kiezen (en helaas voor mij ook niet meer dan datquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan me bij mij herinneren dat we ons per periode gewoon konden inschrijven op een lijstje met sporten op de middelbare school.
Welkom!quote:
Bij ons ook. En dan kon per jaar verschillen welke gymleraar je had. En dus ook wat je vooral heel vaak ging doen. De een was groot fan van trampoline hoogspringen en de ander van basketbal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh? Bij ons ging je gewoon naar het gymlokaal en dan hoorde je van de leraar wat we nou weer gingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ja dat was altijd leuk, bij ons was dat softbal. Alleen raakte zowat niemand dat balletje dus daar was niets aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons ook. En dan kon per jaar verschillen welke gymleraar je had. En dus ook wat je vooral heel vaak ging doen. De een was groot fan van trampoline hoogspringen en de ander van basketbal.
Dat was al voorbij eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:37 schreef Faraday01 het volgende:
Voorzichtig einde tijdperk Wlodarczyk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |