Ze lezen meequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koreaan weg en meteen is het kut
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:37 schreef hhh38 het volgende:
Waar haalt Frankrijk nou weer 2 17-jarige toptalenten vandaan in Aziatische sporten
Doordat die programma's al heel vroeg worden opgestart.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.
Betaal 2000 euro per maand en zorg voor de onkosten voor de beste 5 boogschutters en je vind een talent.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.
Ze hebben ook nog een Koreaanse coach ingehuurd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Betaal 2000 euro per maand en zorg voor de onkosten voor de beste 5 boogschutters en je vind een talent.
dit ook jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een Koreaanse coach ingehuurd.
De geldkraan in Frankrijk gaat vrij snel hierna dicht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:44 schreef wdn het volgende:
[..]
dit ook ja
Korte versie: gooi er geld tegenaan.
Wat ook gebeurd is dat dit doorsijpelt naar de jaren na een OS
Vooral als er ineens medailles gewonnen worden.
Hij herhaalt zichzelf wel veel, heb de opmerking ‘split the pie’ al 100 keer gehoord.quote:
Ja maar dan komt het bedrijfsleven om de hoek kijken: sponsors.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De geldkraan in Frankrijk gaat vrij snel hierna dicht.
Zat ook Eminem te quotenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij herhaalt zichzelf wel veel, heb de opmerking ‘split the pie’ al 100 keer gehoord.
Er komt nu al heel veel van de Franse loterij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dan komt het bedrijfsleven om de hoek kijken: sponsors.
Of zoals in NL: een staatsloterij die het financiert
Ik neem aan dat dat een gangbare boogschietterm isquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij herhaalt zichzelf wel veel, heb de opmerking ‘split the pie’ al 100 keer gehoord.
Gedurftquote:
Loupequote:
we zitten in frankrijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/loupe
ja zonder die 10 was de match wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |