Ze lezen meequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koreaan weg en meteen is het kut
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:37 schreef hhh38 het volgende:
Waar haalt Frankrijk nou weer 2 17-jarige toptalenten vandaan in Aziatische sporten
Doordat die programma's al heel vroeg worden opgestart.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.
Betaal 2000 euro per maand en zorg voor de onkosten voor de beste 5 boogschutters en je vind een talent.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af. Bij het organiseren van de Spelen is er meer geld en alles, maar waar haal je talenten dan vandaan.
Ze hebben ook nog een Koreaanse coach ingehuurd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Betaal 2000 euro per maand en zorg voor de onkosten voor de beste 5 boogschutters en je vind een talent.
dit ook jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een Koreaanse coach ingehuurd.
De geldkraan in Frankrijk gaat vrij snel hierna dicht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:44 schreef wdn het volgende:
[..]
dit ook ja
Korte versie: gooi er geld tegenaan.
Wat ook gebeurd is dat dit doorsijpelt naar de jaren na een OS
Vooral als er ineens medailles gewonnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |