SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Healy gaat hem gewoon winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Klaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja duh anders ben je zo je fiets kwijt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Dit zijn de betere wijken van Parijs, moet je nagaan.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
WE hebben een gigantisch probleem.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Van Baarle, lekker alert jongen .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hij gaat zich op kop zetten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zijn we er toch weer ingetuindOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lekker op zn gemakje omkijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Ploplap het volgende:
van Baarle wat een tyfus debiel is dat.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Was even niet helemaal scherp, maar groepje MvdP/WvA teruggepakt door de groep waar Evenepoel net uit weg is gesprongen en die zit nu bij de groep die Healy achtervolgt?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Pedersen en Mathieu moeten met z'n tweeën erheen, maar dan met Wout in het wiel, gaat heel lastig worden.![]()
Bij mij ook, werd mooi gefilmdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Mykonos het volgende:
Evenepoel viel recht voor mijn neus aan![]()
Pedersen en Pidcock reden dat gat dicht, met Evenepoel (die volgens het halve topic mokerslecht was) in het wiel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Was even niet helemaal scherp, maar groepje MvdP/WvA teruggepakt door de groep waar Evenepoel net uit weg is gesprongen en die zit nu bij de groep die Healy achtervolgt?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Niet Pidcock, Williamsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pedersen en Pidcock reden dat gat dicht, met Evenepoel (die volgens het halve topic mokerslecht was) in het wiel.![]()
Dit is wel de Healy die zo goed was dat zelfs Pogacar een auto nodig had om hem af te houden.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
dit is gespeeld"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ja analyses vooraf dat het afzeggen van Pogi desastreus was voor Mathieu waren op punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Alleen Pogacar had hier iets aan kunnen doen. Koers voorbij. Is er nog andere leuke sport vandaag?![]()
ik denk ook wel dat het gebeurd is nu
straks is het een minuut en dat krijgen ze nooit meer dichtMja![]()
Niemand hoorde ik straksquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie was de laatste die de dubbel pakte op de Spelen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dank voor dit compliment!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja analyses vooraf dat het afzeggen van Pogi desastreus was voor Mathieu waren op punt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Benieuwd of Healy er nog door heen zakt...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Dit gaat over mannen wielrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wou eigenlijk van Moorsel horen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Daar is iequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:46 schreef Godshand het volgende:
Benieuwd of Healy er nog door heen zakt...![]()
![]()
Zit dit topic er wel eens naast?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pedersen en Pidcock reden dat gat dicht, met Evenepoel (die volgens het halve topic mokerslecht was) in het wiel.![]()
Er gaat toch iemand van Baarle moeten helpen. Of van der Poel moeten zo meteen nog een raketje lanceren.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik heb hier echt geen zin in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze gaan rustig blijven op de Belg.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ingehaald...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:46 schreef Godshand het volgende:
Benieuwd of Healy er nog door heen zakt...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ik dacht een van die Twitter-accounts met Quintana als profielfoto maar ik gooi jullie vaak op een hoopquote:![]()
![]()
Op de Belg houden ze hem nat, om even een uitstapje te maken naar jouw username.quote:"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Maar ja, gaat hij niet minder hard van fietsenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volle bagagedrager Remco is wel positief.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik ga naar de NOS.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Van der Poel gaat het zo zelf moeten doen. Als hij er niet bij komt en Van Aert kan mee, is de koers gedaan denk ik.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geluid gaat langzaam zachter, de uitknop lonkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom? Er zijn drie medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
Madouas is echt niet goed dat hij over neemtPut these foolish ambitions to rest.![]()
Hopen op een lekke band voor Evenepoel vlak voor het einde, bijna alleen al voor de reacties van Sporza.![]()
Dit was met Keldermercx niet gebeurd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef kilon het volgende:
Ach ja, moet Nederland ook maar niet zo'n triest team sturen. Eigen schuld![]()
Van Aert weer helemaal verdwenenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
*Of van Aert kan mee. Remco en Wout tegen Mathieu moet vrij eenvoudig te spelen zijn voor de Belgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel gaat het zo zelf moeten doen. Als hij er niet bij komt en Van Aert kan mee, is de koers gedaan denk ik.![]()
Haha, die gaat er straks toch gewoon af en dan zwemt hijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn drie medailles.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Hopen op een lekke band voor Evenepoel vlak voor het einde, bijna alleen al voor de reacties van Sporza.![]()
![]()
Van Aert rijdt voor Van Aert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert moet op dat wiel zitten, maar ik zie hem niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar is Wout?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom rijdt Roglic niet op kop voor van Aert.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Van Aert verwacht een demarrage van van der Poel op die Montmartre. Daarom moet Tjeu eerder gaan om met voorsprong daar te kunnen beginnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zelfs Frank van den Broek was beter geweest dan Hoole.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was met Keldermercx niet gebeurd?
Niet dat we dan meer kans hadden overigens.![]()
Ook in koers rijden TGV’s.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je snapt dat dat zo is vanwege de tijdrit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Zelfs Frank van den Broek was beter geweest dan Hoole.
Dit maakt toch helemaal niets uit, het zijn de favorieten die het doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Zelfs Frank van den Broek was beter geweest dan Hoole.
Hij moet vooral Wout lossenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Op hoeveel seconden moet Mathieu zitten boven bij de Sacre Coeur? Max 10?![]()
Waar ook geen schijn van kans was, dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt dat dat zo is vanwege de tijdrit?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, maar hij is niet van de lange inspanningen. Als ie alleen op 20 seconden zit wordt het ook niks.quote:![]()
Wat een verhaal heeft Matje voor thuis hč mensen, groetjes Pieter.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Thieu zal moeten. Anders is het gedaan.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Klopt, maar dan is hij wel op medaillekoers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet van de lange inspanningen. Als ie alleen op 20 seconden zit wordt het ook niks.![]()
Jammer dat het slecht weer is hier anders was ik naar buiten gegaan. Ik wil hier niet naar kijken,TV uit.![]()
Het is gedroomd
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als ik deze koers zie, begin ik de epische WK van vorig jaar echt nog meer te waarderen (ook in vergelijking met toch wel tegenvallende klassiekers dit voorjaar).![]()
Hier gaan is te voorspelbaar.Un dann rettet kein Kavallerie,
In een van die hoeken staat een jongetje dat de renners probeert aan te raken lijkt het."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
België 1-2.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit was een gaatje dat Van Aert normaal gezien niet dicht krijgt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Gewoon rijden en Wout negeren. Als je in het peloton blijft heb je niets.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies. Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit was een gaatje dat Van Aert normaal gezien niet dicht krijgt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het is tenslotte gay pride vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
Mathieu en Wout kunnen niet zonder elkaar![]()
Ik vertrouw Evenpoel meer.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Slecht, matig.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Maar alleen deze telt serieus meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Jammer. Gelukkig al wel genoeg medailles gepakt vandaag.pindazakje![]()
Laporte gaat vol achter Madouas.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Als de tijden kloppen gaat Healy gewoon winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze de tijden kloppen, hebben ze er weinig afgereden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan er iemand een petje gooien?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Er zat ook niet zoveel op bij de aanval van Mathieu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze de tijden kloppen, hebben ze er weinig afgereden.![]()
Ze zijn jarenlang verreweg de beste in het wielrennen en sturen hun beste mannen in topvorm, dus ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Funzel het volgende:
Het zou ook een grote schande zijn als de Belgen niet zouden winnen natuurlijk.
Toch knap afgemaakt.![]()
Laporte en Alapilhippe hebben ook een ploegmaat vooraan natuurlijk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wout wil zelf ook een medaillequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon rijden en Wout negeren. Als je in het peloton blijft heb je niets.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Op de spiegel maakt dat niet uit, maar ik had deze het liefst gehad inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar alleen deze telt serieus mee![]()
Doe normaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vam Baarle lekker in de Seine kankeren![]()
Die moet straks weer blijheid acteren als REv wint.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Ploplap het volgende:
van Aert gaat de boeken in als een heerlijke CUCKY.![]()
Oh Healy is al gepakt.
Ik moet ook niet weglopen om drinken te pakken en zo.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zou nog best kunnen. Maar hij lijkt ook alleen te willen, moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaphilippe weet niet dat Madouas daar zit?![]()
die weten ook dat Madouas kansloos is voor goudquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaphilippe weet niet dat Madouas daar zit?Mja![]()
Hij is hij, maar Karrel en Zjozee kunnen Madoewas nog wel eens gruwelijk onderschatten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fransen staan zoals verwacht op punt.![]()
Gebaartjes. Alle facetten van Remco leveren vandaag. We worden verwend.The owls are not what they seem![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:58 schreef Zorro het volgende:
Oh Healy is al gepakt.
Ik moet ook niet weglopen om drinken te pakken en zo.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hallo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik kom hier om goud te vieren, althans werd mij beloofd door de NOS![]()
Die spiegel boeit me echt niks. Ik ben niet zo'n chauvinist als @capuchon_jongenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op de spiegel maakt dat niet uit, maar ik had deze het liefst gehad inderdaad.pindazakje![]()
Die Poulidor won ook nooit dus niet verassend.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Wat kan hem die Madouas schelen johquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaphilippe weet niet dat Madouas daar zit?![]()
Madouas rijdt mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |