SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Healy gaat hem gewoon winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Klaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja duh anders ben je zo je fiets kwijt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Dit zijn de betere wijken van Parijs, moet je nagaan.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
WE hebben een gigantisch probleem.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Van Baarle, lekker alert jongen .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hij gaat zich op kop zetten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zijn we er toch weer ingetuindOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lekker op zn gemakje omkijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Ploplap het volgende:
van Baarle wat een tyfus debiel is dat.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Was even niet helemaal scherp, maar groepje MvdP/WvA teruggepakt door de groep waar Evenepoel net uit weg is gesprongen en die zit nu bij de groep die Healy achtervolgt?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Pedersen en Mathieu moeten met z'n tweeën erheen, maar dan met Wout in het wiel, gaat heel lastig worden.![]()
Bij mij ook, werd mooi gefilmdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Mykonos het volgende:
Evenepoel viel recht voor mijn neus aan![]()
Pedersen en Pidcock reden dat gat dicht, met Evenepoel (die volgens het halve topic mokerslecht was) in het wiel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Was even niet helemaal scherp, maar groepje MvdP/WvA teruggepakt door de groep waar Evenepoel net uit weg is gesprongen en die zit nu bij de groep die Healy achtervolgt?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Niet Pidcock, Williamsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pedersen en Pidcock reden dat gat dicht, met Evenepoel (die volgens het halve topic mokerslecht was) in het wiel.![]()
Dit is wel de Healy die zo goed was dat zelfs Pogacar een auto nodig had om hem af te houden.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
dit is gespeeld"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ja analyses vooraf dat het afzeggen van Pogi desastreus was voor Mathieu waren op punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Alleen Pogacar had hier iets aan kunnen doen. Koers voorbij. Is er nog andere leuke sport vandaag?![]()
ik denk ook wel dat het gebeurd is nu
straks is het een minuut en dat krijgen ze nooit meer dichtMja![]()
Niemand hoorde ik straksquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie was de laatste die de dubbel pakte op de Spelen?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dank voor dit compliment!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja analyses vooraf dat het afzeggen van Pogi desastreus was voor Mathieu waren op punt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |