We hebben een kennerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:33 schreef kilon het volgende:
Wel eigen schuld met die bizarre actie richting boei 2. Waarom zo veel om.
Bij de volgende OS weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk niet dat ik dit de komende vier jaar nog veel hoef te kijken.
Gecondoleerd nog trouwens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij koos de goede kant bij boei 2. Deed die genocidepleger goed.
Lekker 's avonds laat voor het slapen windsurfen kijken genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de volgende OS weer.
Hoe weet je dat nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Genaaid door de organisatie, TeamNLed
Gaan ze dan weer een andere klasse invoeren zoals we werden genaaid met het eruit halen van de RS:X?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk niet dat ik dit de komende vier jaar nog veel hoef te kijken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Genaaid door de organisatie, TeamNLed
De start, daarna was het de hele tijd achter de feiten aan lopen, wat leidde tot een foute beslissing.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat ging er eigenlijk fout? En dan even serieus
Voor wie?quote:
Ja, alles om ONS te naaien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Gaan ze dan weer een andere klasse invoeren zoals we werden genaaid met het eruit halen van de RS:X?
Nee, was gewoon toeval dat wij net de beste daarin waren. Wel jammer daardoor natuurlijk.quote:
Same. Bij de misser van van Dorp had ik ook al voordeel met Duits goudquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Maar, hier is ook nog goed nieuws: ik heb er een punt bij in de nostradamus
Vergeet de Nacra niet.quote:
Jep, ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same. Bij de misser van van Dorp had ik ook al voordeel met Duits goud
Hop paardje hop en tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Stond nog meer Duits goud op m'n lijstje, maar ik weet niet meer waarvoor.
Muah, dit is best wel een loterij. Teleurstellend was vierde worden geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Eerste grote teleurstelling vandaag van TeamNL
Hij zeilde te ver door bij de boei bovenwinds. Die andere 2 waren al ruimschoots door de wind gegaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat ging er eigenlijk fout? En dan even serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |