Nuh Opzeeland is wel de favoriet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Australie favoriet, ik denk zilver
Mwah hoezeer ik kritisch ben naar de judoka's vind ik niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Moet er hard voor werken. Maar heel knap hoe ie uit geslagen positie terugkomt in medaillepositie!!! Kunnen teamsporters en judokas wat van leren.
Nee. Zolang zij maar haar dingetjes kan afstrepen is het voor haar goed.quote:
Ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb, maar ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef trein2000 het volgende:
Van Kleef snapt het niet
Lees je ff in voor je daar gaat zitten.
Nee johquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef trein2000 het volgende:
Van Kleef snapt het niet
Lees je ff in voor je daar gaat zitten.
Echt jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Zolang zij maar haar dingetjes kan afstrepen is het voor haar goed.
Ik zet het geluid zacht bij haar tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leest die Suze zich wel in
Roken in de topsportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:29 schreef Poepz0r het volgende:
Finale over 10 minuutjes al? Kunnen ze niet eens even rustig een sigaretje roken ofzo
Vrouwen over 13 minuten, mannen zal dan over 25-30 zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:29 schreef Poepz0r het volgende:
Finale over 10 minuutjes al? Kunnen ze niet eens even rustig een sigaretje roken ofzo
Die heeft in de 10 races hiervoor (op de Spelen zelf) het beste resultaat behaald jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:31 schreef silverhill het volgende:
Ik kreeg even het windsurfen mee. Dus de leider van de wereldbeker kwalificeert zich automatisch voor de finale, en de finale heeft maar 3 surfers, dus die had automatisch al een medaille?![]()
En sowieso, een finale met 3 deelnemers
Gert?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Suze wordt ingeruild voor een andere lul.
Dat is net als wielrennen met maar 90 deelnemers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:31 schreef silverhill het volgende:
Ik kreeg even het windsurfen mee. Dus de leider van de wereldbeker kwalificeert zich automatisch voor de finale, en de finale heeft maar 3 surfers, dus die had automatisch al een medaille?![]()
En sowieso, een finale met 3 deelnemers
Ah ok. Nee dat klinkt een stuk eerlijker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft in de 10 races hiervoor (op de Spelen zelf) het beste resultaat behaald ja
Nee, de leider na de reguliere races. Nummers 2 en 3 gaan dan naar de halve finale, 4 tot en met 10 naar de kwartfinale.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:31 schreef silverhill het volgende:
Ik kreeg even het windsurfen mee. Dus de leider van de wereldbeker kwalificeert zich automatisch voor de finale,
Met Sjoerd is toch weinig mis? Maakt ook wel fouten, maar dat kan ook gebeuren.quote:
Losersvluchtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:32 schreef tjoptjop het volgende:
Bouwmeester een missertje bij de start
Eens. ik vind hem ook groeien, in tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met Sjoerd is toch weinig mis? Maakt ook wel fouten, maar dat kan ook gebeuren.
Ten opzichte van Suze is het al snel beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weinig misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strafrondje gedaan, maar snap niet helemaal waarom was iig geen vals.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:32 schreef tjoptjop het volgende:
Bouwmeester een missertje bij de start
Just to be sure.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Strafrondje gedaan, maar snap niet helemaal waarom was iig geen vals.
Klopt. Maar qua matigheid zou ik toch eerder Gert dan Sjoerd noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten opzichte van Suze is het al snel beter.
Je hoeft jezelf niet aan ons te beschrijven hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weinig misStukje spraakgebrek, stukje slissen
Voor vals hoef je geen strafrondje te doen, alleen terug en opnieuw starten toch? misschien voorrang incident met een ander. Ik moet zeggen dat het al jaaaaren geleden is dat ik in optimistjes en lasertjes zeilde dus m'n kennis is wat roestig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mijn dochter van drie praat nog beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar qua matigheid zou ik toch eerder Gert dan Sjoerd noemen.
Wat mij betreft:
Sjoerd
[..]
Je hoeft jezelf niet aan ons te beschrijven hoor
Ze ligt inmiddels op 1.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn dochter van drie praat nog beter![]()
Dat kan ook niet, aangezien er geen feed is van die baan. Er is maar 1 tv-baan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zien er helemaal niets van bij de nos. Wat een grap
Zijn geen beelden van, alleen GPS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook vrij lastig als het niet op de camerabaan is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na de eerste boei krijg je dan wel meestal een beter beeld. Nu ligt het nog grotendeels op een lijnquote:
Amateuristische spelen genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, aangezien er geen feed is van die baan. Er is maar 1 tv-baan.
HELP ONSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ze startte als praktisch laatste, maar ONZE klasbak Marit ligt onderhand gewoon weer 1e![]()
start
[ afbeelding ]
Die pakken nu maar de vrouwen wedstrijd mee voor de zekerheid.quote:
Is altijd het geval (een TV-baan, en niet beelden van alle banen). Nu maar gewoon even NOS kijken en even proberen normaal te doen verder.quote:
Ik zie een zeilquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is toch surfen? Of valt dat ook onder zeilen?
Dit valt onder het zeilen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is toch surfen? Of valt dat ook onder zeilen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:46 schreef Redefine het volgende:
Bij het reguliere zeilen staat mij eigenlijk niet bij dat Israël daar zo goed in is. Maar bij het zeilen zijn dus wel de top.
Ik begrijp dat ik beflikkerd ben door teletekst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mannen starten over 26 minuten
Dat is het principe van foilen. Voorheen met windsurfen lag de plank op het water idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik raar vind is dat dat surfboard boven het water zweeft en dat er één zo'n vin onder water zit waar die plank dan op steunt.
Ik dacht dat die altijd gewoon op het water lag.
Het is feitelijk een vleugel, die plankquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik raar vind is dat dat surfboard boven het water zweeft en dat er één zo'n vin onder water zit waar die plank dan op steunt.
Ik dacht dat die plank altijd gewoon op het water lag.
Dat heet dus foilen en is "de norm" sinds een paar jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik dacht dat die plank altijd gewoon op het water lag.
Is hier een geheime stream van? Of enkel kaartje met transponders?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Marit als tweede voorbij de eerste boei
[..]quote:
En wat is hier het voordeel van?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat heet dus foilen en is "de norm" sinds een paar jaar.
Alleen echten hebben toegang tot die streamquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is hier een geheime stream van? Of enkel kaartje met transponders?
Wat is daarquote:
Snellerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En wat is hier het voordeel van?
Die Kroaat gaat wel als de brandweerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het gaat teringhard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En wat is hier het voordeel van?
Mijn faal heeft jouw quote gebrokenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dat heet dus foilen en is "de norm" sinds een paar jaar.
En is supertof.
Maar staat al op gigantische achterstand, dus dat mag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die Kroaat gaat wel als de brandweer
En Rindom 26e.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen snapt toch het verschil tussen zeilen en zeilen
Wat ik vooral niet snap is dat de mannen niet in blote bast beachvolleyballenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doen ze dit niet in bikini? Zoals bij beachvolleybal toch ook de standaard is.
[ afbeelding ]
Steun voor deze motiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doen ze dit niet in bikini? Zoals bij beachvolleybal toch ook de standaard is.
[ afbeelding ]
Ja nu moeten WIJ ook goud winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Shit ongunstig voor medaillespiegel
In een normaal format had 'ie vijfde gestaan, nu is het een medaille. Topformat.quote:
Misschien is het wel een absolute unit want ze liep flink uit op die ruimere koersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar staat al op gigantische achterstand, dus dat mag.
Lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
"Wilson heeft het ook geprobeerd op de RS:X, maar dat was niks voor haar."
Ok Ayolt.
[ afbeelding ]
Altijd tegen onsquote:
Wonderstart viel wel mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:14 schreef kilon het volgende:
Was toch een goede start van iedereen.
Zonde van de wonderstart
Vorige Spelen ook nog hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Tering, ze vliegen tegenwoordig, ik ben nog uit de Stephan van de Bergtijd toen ze nog gewoon op de zee surften.
#viesmadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Israel moet winnen. Niks aan te doen.
Geen idee, ik kijk dit nooit.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Is @:nattekat present om ons de regels uit te leggen?
Australiër denken ze.quote:
Ik dacht dat net de Israëlier aangewezen werd.quote:
Eng goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:17 schreef kilon het volgende:
Terwijl we wachten: Marit is 2e geëindigd achter de Britse.
SOWquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
From the river to the sea, five second penalty
En het is ook niet op beeld goed te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:19 schreef noodgang het volgende:
Niet de lijn, ook niet de toeter, misschien de vlaggen en anders weet niemand het
Oh, je zou eens atletiek moeten gaan volgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Arth_NL het volgende:
Toch raar. Je fluit af voor een valse start maar weet niet wie de valse start heeft?
Nog 1 race vandaag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:19 schreef tjoptjop het volgende:
Bouwmeester![]()
De Britse ook een succesvolle dag met 2x winst
5-10 minuutjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:20 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallon, hoe lang duurt deze race ongeveer?
Bvd,
Stukje AkbarGENOTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
From the river to the sea, five second penalty
Jaloers, hier schijnt de zon niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier mijn fietstocht voor onderbroken. Zit ik in de zon op een bankje een beetje te wachten op een brakke jury in Marseilles
Reed de bus nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier mijn fietstocht voor onderbroken. Zit ik in de zon op een bankje een beetje te wachten op een brakke jury in Marseilles
Boei wordt gestolenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net wel een bootje met een boei achterop varen.
Boeiendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FUCK THE EBUquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Opzeeland was te goed weg. Daarom moest het over.
Hij zit wel al aan de goede kant van de boei.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu hopen dat de genocidepleger niet de goeie kant heeft
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu hopen dat de genocidepleger niet de goeie kant heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |