Volgens mij zou de mistral op komen zetten vandaag, dus ik hoop dat er genoeg wind staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Genoeg wind vandaag of doen ze gewoon lekker een tussenstand als einduitslag bij de iQfoil?
top 2 door naar de halve.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:47 schreef Max23 het volgende:
Hoe werkt dat met die kwartfinale van Opzeeland?
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:47 schreef Max23 het volgende:
Hoe werkt dat met die kwartfinale van Opzeeland?
vrouwen Dinghy 4de race staat nu op 12:05quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef kilon het volgende:
Vrouwen kwartfinale is gepland voor 12:23
Die namen zijn wel irritant trouwens. Bouwmeester vaart dus in een dinghy, wat de ILCA 6-klasse is, die we ook wel de Laser Radial noemen. Ja godver, wat is het nou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vrouwen Dinghy 4de race staat nu op 12:05
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.
Halve finale lijkt me ideaal denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.
En dan neem je de punten niet meer mee van alle plaatsingsraces?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.
Nou, dan kan het nog een heel klein beetje spannend worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halve finale lijkt me ideaal denk ik
Altijd ruzie tussen Laserbouwers, designers en World sailing.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die namen zijn wel irritant trouwens. Bouwmeester vaart dus in een dinghy, wat de ILCA 6-klasse is, die we ook wel de Laser Radial noemen. Ja godver, wat is het nou.
Eens, maar je hebt in ieder geval al wel een medaillequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.
Nee, het zijn gewoon losse races verder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan neem je de punten niet meer mee van alle plaatsingsraces?
Blamage?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Het zou overigens wel echt een blamage zijn als Wilson geen goud pakt omdat ze net één mindere race heeft
Dan had ze maar harder moeten varen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Het zou overigens wel echt een blamage zijn als Wilson geen goud pakt omdat ze net één mindere race heeft
Ja, het is ook niet zo dat ze zelf niet bekend zijn met dit format ofzo. Daar ophef over maken is hetzelfde als fophef over dat je in het mountainbiken niet 'even van fiets mag wisselen'quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ze maar harder moeten varen.
Ik maak graag fophef over formats die ik stom vindquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet zo dat ze zelf niet bekend zijn met dit format ofzo. Daar ophef over maken is hetzelfde als fophef over dat je in het mountainbiken niet 'even van fiets mag wisselen'
Dat is wel vreemd. Ook gewoon niet leuk voor Adrie als Mathieu mountainbiket, die man moet ook wat te doen hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet zo dat ze zelf niet bekend zijn met dit format ofzo. Daar ophef over maken is hetzelfde als fophef over dat je in het mountainbiken niet 'even van fiets mag wisselen'
Alleen voor ons als kijker, voor de sporters is dat niet anders dan dat je in bijvoorbeeld voetbal niet oneindig door mag wisselen. Wat ik zelf vreemd vind, maar wat gewoon onderdeel is van de sportquote:
Eén van de vele regels in het voetbal dat door een stel oude mannen krampachtig in stand wordt gehouden maar echt eens moet verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen voor ons als kijker, voor de sporters is dat niet anders dan dat je in bijvoorbeeld voetbal niet oneindig door mag wisselen. Wat ik zelf vreemd vind, maar wat gewoon onderdeel is van de sport
Het vreemde is dat het in iedere andere tak van wielrennen onder de UCI wel mag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen voor ons als kijker, voor de sporters is dat niet anders dan dat je in bijvoorbeeld voetbal niet oneindig door mag wisselen. Wat ik zelf vreemd vind, maar wat gewoon onderdeel is van de sport
Buitenspel mag ook wel weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van de vele regels in het voetbal dat door een stel oude mannen krampachtig in stand wordt gehouden maar echt eens moet verdwijnen.
Ik weet even niet hoe dat met cycleball zit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het in iedere andere tak van wielrennen onder de UCI wel mag.
Hoewel ik dat op zich wel raar vind dat dat verboden is maar ja het is de sport en de regels zijn bekendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan mag je geen kritiek hebben op de regels?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel ik dat op zich wel raar vind dat dat verboden is maar ja het is de sport en de regels zijn bekend
Terechte klacht, elke keer weer zoeken en nadenken wat nou wat isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die namen zijn wel irritant trouwens. Bouwmeester vaart dus in een dinghy, wat de ILCA 6-klasse is, die we ook wel de Laser Radial noemen. Ja godver, wat is het nou.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe dat met cycleball zit?
quote:§ 10 Defects / Changing bicycle
8.7.040
It is not permissible to continue playing with a damaged bicycle which might be
dangerous to the other players. If the commissaire decides that the bicycle
should be replaced because of the risk of injury to other players, the time will be
stopped during the replacement.
The player concerned shall continue to play immediately after having changed
the bicycle. It is not permitted to wait until the bicycle has been repaired.
8.7.041
A change of bicycle must be take place outside the match field area behind the
player’s own pro longed goal line (coaching area) without impeding the
opponent. If the player does not live up to this he will be warned and in case of
repetition a yellow card will be given. No coaches nor mechanics may enter the
match field area (pass the match field boarding) during the match (unless the
game is interrupted by the commissaire) nor may they interfere. If they do so,
and the game will be influenced, the team shall be penalized with a penalty kick
(4 meters).
Kijk 'mquote:
Met dat gedoe vorig jaar over de startpositie van Mathieu tijdens het WK MTB heb ik geleerd dat het UCI-regelboek vrij overzichtelijk is.quote:
Was het maar zo overzichtelijk in het zeilenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met dat gedoe vorig jaar over de startpositie van Mathieu heb ik geleerd dat het UCI-regelboek vrij overzichtelijk is.
Ligt aan de wind.quote:
Als we gaan windsurfen vandaag hebben we gewoon zeer goede kans op een plak.quote:
Er staan 17 knopen, gas erop toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu weer General Recall bij de Dinghy
[..]
Als we gaan windsurfen vandaag hebben we gewoon zeer goede kans op een plak.
Gebrek aan wind is zo wel een beetje een dinghy aan het worden ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Maar had niemand nou even kunnen checken wat het gemiddelde weer in Marseille is voordat dat als zeilstad werd aangewezen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gebrek aan wind is zo wel een beetje een dinghy aan het worden ja.
Het lijkt nu dus teveel wind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gebrek aan wind is zo wel een beetje een dinghy aan het worden ja.
Een keer wat anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Windsurfen uitgesteld wegens teveel wind ja (als we de NOS moeten geloven)
Ja, maar loopt dus nu wel een timer bij de vrouwen met nog een kwartier te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Ook volgens de streamquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel mooi zijn als dat van start gaat, dan wordt dat tenminste op de reguliere manier afgerond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar loopt dus nu wel een timer bij de vrouwen met nog een kwartier te gaan.
Denk dat ze bij de foil te hard gaan oidquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar hoe kan één klasse zowel door te weinig als te veel wind tegengehouden worden terwijl er links en rechts bootjes gewoon bezig zijn
Dan moeten ze maar een andere klasse laten varen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de foil te hard gaan oid
7 bootjes kwartfinale, 3 gaan door (denk ik)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
Ok ik ben wel benieuwd voor het format vooral
2 door in de kwartfinale, voor de rest correct.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7 bootjes kwartfinale, 3 gaan door (denk ik)
6 bootjes halve finale, 2 gaan door
3 bootjes finale
Ze ligt 7de.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij is de tracker het helemaal kwijt? Ik zie Bouwmeester 1, Rindom 38, maar dat lijkt mij niet helemaal te kloppen?
eerste twee gaan naar de halve finale.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7 bootjes kwartfinale, 3 gaan door (denk ik)
6 bootjes halve finale, 2 gaan door
3 bootjes finale
Dat klinkt logischer ja, dan is er iets mis met de tracker, want iedereen voor haar ligt in de laatste regionen.quote:
nu welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
LT heeft nu geen mooi plaatje van het parkoers, wat is dit nou
Moet dit verduidelijken hoe ze precies moeten varen?quote:
Doet dat het niet? Links om 1 heen, dan tussen 4s en 4p door, dan weer links om 1, dan rechts van 4p.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet dit verduidelijken hoe ze precies moeten varen?
De juiste kantquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Dames uit Peru en China totaal de andere kant op
Dat is om met meer snelheid het rechte stuk op te slingerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Juiste keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
#werkenbijhboquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:40 schreef heywoodu het volgende:
"The first quarter final of the women's windsurfing"
Generieke Engelse HBO-commentator lijkt te denken dat er meer dan één kwartfinale is?
Straks eerst nog 17 heats bij de mannen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:40 schreef heywoodu het volgende:
"The first quarter final of the women's windsurfing"
Generieke Engelse HBO-commentator lijkt te denken dat er meer dan één kwartfinale is?
Bedankt Marceline.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top 2, top 2, top 1 eindigen. Goud.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ayolt heeft het gecontroleerd dit keer.
Er was toch ook geen punt waar hij omheen ging ofzo? Ineens een scherpe bocht en dwars door de restquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:51 schreef Redefine het volgende:
Je denkt hier steeds dat iemand zo omvalt als je dit zo ziet.
Ze gaan met een omroute naar de boei afhankelijk van de wind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was toch ook geen punt waar hij omheen ging ofzo? Ineens een scherpe bocht en dwars door de rest
Ja leek heel willekeurig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was toch ook geen punt waar hij omheen ging ofzo? Ineens een scherpe bocht en dwars door de rest
Knopen heb je hier wel nodig ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:52 schreef heywoodu het volgende:
En dan ineens die Italiaan, niks aan vast te knopen
Dit moet echt non-stop van bovenaf in beeld zijn om te beginnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:53 schreef H.Vviv het volgende:
Dit is een sport die moeilijk te volgen is.
Ver ingezoomde shots kan je krijgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit moet echt non-stop van bovenaf in beeld zijn om te beginnen.
Gewoon tweede scherm met de gps-tracker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit moet echt non-stop van bovenaf in beeld zijn om te beginnen.
Toch welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:50 schreef H.Vviv het volgende:
De keuze van de Brit lijkt niet de beste.
Geen Italiaan op de gps trackerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon tweede scherm met de gps-tracker.
'Door met de Italiaan, oh nee Engelsman, Italiaan is z'n coach.'quote:
Waar wel voor vraag ik me afquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Suze is hier niet helemaal voor geschikt.
Oke primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rindom in ieder geval 2. GB 1, USA 3
Als dat zo doorgaat is de medal race een formaliteit.quote:
Die is lowkey (zijn er uberhaupt beelden?quote:
Ja, jammerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:59 schreef Em31 het volgende:
Normaal gesproken waren we nu naar Tom Egbers aan het luisteren, keuzes.
13.30 zeiden ze net, dacht ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Halve finale vrouwen nu begonnen, mannen zal ook niet lang duren.
Zou wel mooi zijn als die een medaille wint.quote:
Knotsgekquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die een medaille wint.
Alles minder dan goud is nog steeds vrij matig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die een medaille wint.
Ik heb last van switcheritusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef heywoodu het volgende:
Terwijl we wachten: beginnen jullie inmiddels ook een beetje zere vingers te krijgen van het typen en forummen enzo?
Ten faveure van godbetert dressuur.quote:
Mijn beroep is veel typen (en forummen), dus ik ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef heywoodu het volgende:
Terwijl we wachten: beginnen jullie inmiddels ook een beetje zere vingers te krijgen van het typen en forummen enzo?
En niet vals!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Gaat de NOS echt een kansloos paard in een nog kanslozer onderdeel kiezen boven dit?
2quote:
2quote:
Hij is in het voordeel, want hij heeft al eerder gesurft vandaag.quote:
Finale denk ik dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste 2 gaan door naar de halve finale aldus Ayolt
Lijkt mij ook, maar ik zeg slechts way Ayolt deelt.quote:
Ja hij kan er niks van, je verwacht het nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ik zeg slechts way Ayolt deelt.
Haha. Goed die commentator.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Geen flauw idee wat er gebeurt en toch vind ik het spannend
De vraag is of de extra energie opweegt tegen het nog niet hebben gevaren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:21 schreef kilon het volgende:
Medaille sowieso. Of het gracenote-goud wordt weet ik niet, maar er zijn goede kansen hoor
Lichaamsgewichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
Veel of weinig wind maakt een compleet andere waardeverhouding in veel klassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |