Om zo LOTTE naar het goud te rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
Vollering gaat het karretje van Wiebes in de poep rijden.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat was daar ook alweer.
Her was wel historiscge tv, kon het amper aanzien
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat was het 'Help ons!' debacle. Waarbij Bouwmeester een aantal boten nodig had die tussen haar en iemand anders zaten.
Dat zou inderdaad wel episch zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:29 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop nog steeds op Vos.12 jaar later weer.
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:29 schreef Felagund het volgende:
Of Longo Borghini.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om zo LOTTE naar het goud te rijden.
Vos is 5x beter dan Volleringquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Marianne Vos is wel een beetje vergeten voor mijn gevoel door Annemiek, Anna van der Breggen, Wiebes en Vollering de afgelopen jaren...
Boh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vos die Kopecky klopt in een 1-tegen-1 sprint...
Nog wel. Maar heeft ook een veel langere carrière dan Vos (en ook de andere twee), over een jaar of vijf is het beter te vergelijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vos is 5x beter dan Vollering
Ronde van Vlaanderen levert ie welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Vaak als we veel van Mathieu verwachten wordt het een anticlimax dus ben benieuwd morgen...
Nee, Vos is 3x wereldkampioene op de weg, -tig keer wereldkampioene in het veld, heeft een gouden PLAK op de weg en op de baan, en meer dan 250 zeges op de weg. Dat gaat nooit meer verbeterd worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar heeft ook een veel langere carrière dan Vos (en ook de andere twee), over een jaar of vijf is het beter te vergelijken.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, Vos is 3x wereldkampioene op de weg, -tig keer wereldkampioene in het veld, heeft een gouden PLAK op de weg en op de baan, en meer dan 250 zeges op de weg. Dat gaat nooit meer verbeterd worden.
Uiteraard. Maar het ging er meer om dat die in het rijtje met Vos, Van der Breggen en Van Vleuten zat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, Vos is 3x wereldkampioene op de weg, -tig keer wereldkampioene in het veld, heeft een gouden PLAK op de weg en op de baan, en meer dan 250 zeges op de weg. Dat gaat nooit meer verbeterd worden.
Vos is samen met Van Moorsel grootste NLse wielrenster ooit. Maar we zijn het dus met elkaar eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het ging er meer om dat die in het rijtje met Vos, Van der Breggen en Van Vleuten zat.
Los van haar prestaties is Vos ook degene geweest die het vrouwenwielrennen weer naar de top bracht. Na het stoppen van Van Moorsel was er niet zoveel meer.
Zeker. En vooral doordat ze zo lang al op hoog niveau fietst. Elke keer denk je dat het beste er wel vanaf is en dan komt ze er toch weer doorheen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vos is samen met Van Moorsel grootste NLse wielrenster ooit. Maar we zijn het dus met elkaar eens.
Ik juich morgen ook voor Vos.
In de tijd dat Vos domineerde waren de niveauverschillen wel een stuk groter dan ze nu zijn. Vos komt dan weer niet in de buurt van Longo, maar toen stelde het allemaal nog weer een stuk minder voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De Olympische Spelen van Los Angeles in 1984 waren het laatste grote toernooi waar Ulrike Meyfarth aan deelnam. Wegens een boycot vanuit de Oostbloklanden waren er minder sterke atleten dan anders. Met een sprong van 2,02 versloeg Meyfarth de titelverdedigster Sara Simeoni uit Italië en won hiermee twaalf jaar na haar eerste, haar tweede olympische medaille. Op dat moment was ze de jongste en tevens de oudste olympisch kampioene hoogspringen. De cirkel was rond. Meyfarth noemde het 'mijn komische carrière'.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:29 schreef Felagund het volgende:
Ik ga dit nog 100 keer kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit fragment niet voor het laatst in mijn leven heb gezien.
Q music is ook echt wel een stukje totale leegte.quote:
Nederlands Team van het jaar lijkt te zijn gespeeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit fragment niet voor het laatst in mijn leven heb gezien.
Die gaat zich of is zich al aan het bezatten in de Moulin Rouge na al die wanprestaties van de Nederlandse judoka's.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas geen Henk Krol in de studio.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had ik al met die zilveren medaille in Tokio voor de mannen 4 x 400 en daarna nog meer met die race afgelopen WK. En deze is nog eens de overtreffende trap daarvan.quote:
Die zag ik op de rand van de Pont Neuf staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat zich of is zich al aan het bezatten in de Moulin Rouge na al die wanprestaties van de Nederlandse judoka's.
Dat onverwachte hier maakt het ook wel erg mooi. Denk dat we bijna allemaal zaten te kijken met het idee dat het waarschijnlijk brons zou worden. Wist ineens niet wat ik zag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik al met die zilveren medaille in Tokio voor de mannen 4 x 400 en daarna nog meer met die race afgelopen WK. En deze is nog eens de overtreffende trap daarvan.
Ik had gehoopt dat hij zijn licht had laten schijnen over het Hollandse judoën.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat zich of is zich al aan het bezatten in de Moulin Rouge na al die wanprestaties van de Nederlandse judoka's.
Sommige users zagen hier geen eens een medaille in en vonden het zelfs zonde dat Bol en Klaver hier liepen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat onverwachte hier maakt het ook wel erg mooi. Denk dat we bijna allemaal zaten te kijken met het idee dat het waarschijnlijk brons zou worden. Wist ineens niet wat ik zag.
Die hebben er écht geen kijk op, kunnen beter stoppen met posten in OS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sommige users zagen hier geen eens een medaille in en vonden het zelfs zonde dat Bol en Klaver hier liepen.
Gelachen.
Doe uit dat lichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben er écht geen kijk op, kunnen beter stoppen met posten in OS.
Dagjesvolk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben er écht geen kijk op, kunnen beter stoppen met posten in OS.
Hernia is de nieuwe astma.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
Hernia is wel het woord van de spelen he.
Meer namen kent mevrouw Dione uit Tiel niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke dag de aandacht voor dezelfde vijf namen wordt vermoeiend.
Moet ook wel, om het Holland House te overleven.quote:
Nou dat kan best zwaar zijn anders, ik had laatst gewonnen bij een potje klaverjassen, en de hond was ook nog thuisquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Na verhalen over gebroken rugwervels, burnouts, hernia's, overleden ouders voelt 'mijn broertje zit helaas niet erbij in de boot' toch wat als een wat minder verhaal
Dan zijn we al onze roeiplakken kwijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Er is gelukkig geen blaastest in de studio
Dames wielrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Er is gewoon kans dat er morgen geen huldigingen zijn
Krijg je als het klaar is met roeien he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Er is gewoon kans dat er morgen geen huldigingen zijn
Gelukkig is er maandag weer baantjefietsen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je als het klaar is met roeien he?
Bezopen sporters staat niet op haar briefje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Dione krijgt een toeval... die is nu helemaal de weg kwijt
Met Loes aan het stuur weet je het nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goud is geen zekerheid, maar geen medaille zou een choke van grote proportie zijn bij de dames wielrensters morgen.
Toch kan je ook op dit parcours zomaar buiten de medailles vallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goud is geen zekerheid, maar geen medaille zou een choke van grote proportie zijn bij de dames wielrensters morgen.
Van Rouwendaal? Triatlon mixed weet je ook maar nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zal verder vooral van wielrennen, atletiek en Marit moeten komen. Misschien nog teamsporten. Veel andere sporten kan ik me niet voorstellen.
In principe moet NL gewoon de pionnen omstebeurt uitspelen, zowel Vos, Vollering als Wiebes moeten hier toch wel het verschil kunnen maken op die klim naar Montmartrequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch kan je ook op dit parcours zomaar buiten de medailles vallen
Beachvolleybal (als je dat niet als teamsport rekent) ook nog gewoon kansen. Triatlon lijkt me sterk maar zou kunnen idd. Van Rouwendaal vergat ik even jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Rouwendaal? Triatlon mixed weet je ook maar nooit.
Doet daar een Nederlander mee ja, ik dacht vandeweek op de startlijsten geen vlaggetje te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Kitesurfen begint morgen. Weet niet of daar voor Lammerts wat te halen valt?
Komt nog goed. Er valt voor mij ook gewoon nog wat te vieren de twee avonden dat ik in het TeamNL huis kan zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beachvolleybal (als je dat niet als teamsport rekent) ook nog gewoon kansen. Triatlon lijkt me sterk maar zou kunnen idd. Van Rouwendaal vergat ik even jaEN dan heb je nog bijvoorbeeld de jumping loterij
Die mixed hull in het zeilen is ook nog een outsider begreep ik. Ook een soort van 'team' natuurlijk, maar ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beachvolleybal (als je dat niet als teamsport rekent) ook nog gewoon kansen. Triatlon lijkt me sterk maar zou kunnen idd. Van Rouwendaal vergat ik even jaEN dan heb je nog bijvoorbeeld de jumping loterij
Sydney gloeit joh, haar baan had vandaag helemaal droog geweest na haar 400m.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er na vanavond wel van overtuigd dat Bol McLaughlin gaat kloppen, of er moet bij Sydney vanavond nog een extra zakje bloed bij worden gepompt
Ik had ook niet gedacht dat NL vanavond zo de VS zou kloppen, die gloeiden gisteren ook behoorlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sydney gloeit joh, haar baan had vandaag helemaal droog geweest na haar 400m.
Alles kan, maar het lijkt me stug.
De bookmakers zeggen 1.28 vs 3.50 in het voordeel van Sydneyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er na vanavond wel van overtuigd dat Bol McLaughlin gaat kloppen, of er moet bij Sydney vanavond nog een extra zakje bloed bij worden gepompt
Rustig aan TV. McLauglin staat ook erg scherp, heeft ze laten zien de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit volledig op het orgel na vanavondquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rustig aan TV. McLauglin staat ook erg scherp, heeft ze laten zien de laatste tijd.
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat NL vanavond zo de VS zou kloppen, die gloeiden gisteren ook behoorlijk
Dat was ook wel een beetje obvious jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het nog steeds zeer verdacht dat uitgerekend Teddy een tweede keer moest.
Dat was heeeeel toevallig ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het nog steeds zeer verdacht dat uitgerekend Teddy een tweede keer moest.
We moeten het vooral van het baanwielrennen hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Hockeydames gaan gewoon goud pakken als alles loopt zoals het lopen moet
Waterpolosters hebben concurrentie, maar kunnen ook gewoon een gooi doen naar goud
Hockeyheren gaan voor brons
Nog zat huldigingen
Ja net als dat tegen Spanje de enige Jap die ez won ineens de tweede keer mocht. Kneiterverdacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die stuurvrouw wordt ook even op tafel gezet.quote:
Syndey gaat nog een stukje harder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vrees een beetje voor de teamsprinters, ben bang dat Australie er toch net voorbij weet te piepen... maar individueel moet Harry toch wel de sprint weer kunnen pakkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We moeten het vooral van het baanwielrennen hebben.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die stuurvrouw wordt ook even op tafel gezet.
Dat was bijzonder ongeloofwaardig ja. Net zoals bij Japan - Spanje heel toevallig de meest gunstige Japanner nog een keer mocht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is sowieso absurd dat zoiets belangrijks via een digitaal rad gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja net als dat tegen Spanje de enige Jap die ez won ineens de tweede keer mocht. Kneiterverdacht.
Ze klonk heel anders dan eerder vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:24 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Carolientje net zo dronken als haar roeimaatjes?
Dacht ie nou dat ze geen slaapplaats meer had?quote:
Was net wel mooi die reactie van de zoon van Rienksquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ze hebben ook nog een medaille moeder hoor
Geen idee; Pa Florijn kijkt geen enkele race van zijn kinderen omdat hij de spanning niet kan handelen. Daarom is hij er dus niet bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dacht ie nou dat ze geen slaapplaats meer had?
Wat was de vraag, of ze geen slaapplaats meer had?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:31 schreef Redefine het volgende:
Die vraag van pa Florijn had ook 'heb je wel aan vervoer terug gedacht?' Waarbij het antwoord van Karolien alsnog zou passen.
Ze hadden zelfs een eigen munt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
Ze hebben ook nog een medaille moeder hoor
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat was de vraag, of ze geen slaapplaats meer had?
Wel apart eigenlijk, of moeten die sporters nu allemaal het dorp uit nadat ze klaar zijn om de rest niet tot last te zijnquote:
Ze mag toch gewoon in het dorp blijven mag ik hopen.quote:
Verder waar ze gebleven was.quote:
Ze is nog wel een stuk nuchterder dan de holland acht.quote:
Het wordt tijd voor de kinderen van Anky en Sjefquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Knollenrijden gaat weer met een vierde plek eindigen. Kan niet anders.
Ik kan nu alleen maar denken "ik ook volgende week"quote:
Dat lijkt mij niet. Maar ik gok dat pa zo weinig weet over hoe het nu werkt dat die dat niet weet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk, of moeten die sporters nu allemaal het dorp uit nadat ze klaar zijn om de rest niet tot last te zijn
Morgen hebben we toch vrij weinig kans?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja het gaat ineens weer hard nu...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn zo'n beetje over de helft he?
Nee, dit jaar hebben ze de winaarstrein i.p.v. de losersvlucht. Na winst gelijk naar huis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze mag toch gewoon in het dorp blijven mag ik hopen.
Morgen het begin van de laatste week met de finale 100 meter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ahja Amsterdam Sloterdijk op zaterdagavond, altijd lastigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen maar denken "ik ook volgende week"
Al zit ik over precies een week nu op de bus te wachten op een plek dat een jungle genoemd wordt. Erg gezellig.
Vierde, vijfde en zesde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen hebben we toch vrij weinig kans?
We hebben 17:30 geloot. Geen idee waarom, want dat is een achterlijk tijdstip in Australië.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer moeten WE eigenlijk kwartfinaletjes hokkien?
Mannen morgen al om 17:30 uur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens hoor, maar aan de andere kant ook wel weer blij dat ik ook weer op andere dingen kan gaan focussen want het werk en privédingen blijven nu wel echt liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel, de laatste dag telt voor 50% en er waren ook al 2 opwarmdagen. KO-fases in de teamtoernooien zijn leuk, maar het is ook het moment dat je beseft dat het zwarte gat nadert.
12 augustus mag ik ook weer aan de Arbeitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel, de laatste dag telt voor 50% en er waren ook al 2 opwarmdagen. KO-fases in de teamtoernooien zijn leuk, maar het is ook het moment dat je beseft dat het zwarte gat nadert.
Dames of heren?quote:
Ja. We gaan de tweede week in die overeind wordt gehouden door het atletiek, baanwielrennen en de knockout fases van teamsporten. En verder nog klimmen dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 augustus brak op kantoor zitten genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12 augustus mag ik weer aan de Arbeit
Mannen zijn meestal heren.quote:
Taekwondo, kanosprint, gewichtheffen, vast nog iets wat ik vergeet, allemaal nieuwe dingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. We gaan de tweede week in die overeind wordt gehouden door het atletiek, baanwielrennen en de knockout fases van teamsporten. En verder nog klimmen dan.
Zeilen, judo, zwemmen (na morgen), wielrennen, tennis, badminton, tafeltennis zitten er allemaal op.
En de zaterdag mis je al de ochtendsessie van het atletiek en zijn de meeste sporten ook al klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn inderdaad wel de sporten waar het voor mij om gaat. Gewichtheffen vind ik dan zelf ook nog wel leuk, en Taekwondo voor de exoten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. We gaan de tweede week in die overeind wordt gehouden door het atletiek, baanwielrennen en de knockout fases van teamsporten. En verder nog klimmen dan.
Zeilen, judo, zwemmen (na morgen), wielrennen, tennis, badminton, tafeltennis zitten er allemaal op.
Morgen 17.30 de mannen, Maandag de vrouwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sluitingsceremonie op zondag is een fijne afsluiting. Maandag 7h30 zit ik weer fris en fruitig Debiteuren Crediteuren op kantoor te spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
12 augustus brak op kantoor zitten genot
Ook dat wel ja. Ik vind de OS fantastisch, kijk er altijd heel erg naar uit. Maar na ruim twee weken is het toch ook wel prettig om eens wat anders te doen met je dag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens hoor, maar aan de andere kant ook wel weer blij dat ik ook weer op andere dingen kan gaan focussen want het werk en privédingen blijven nu wel echt liggen
Ik ben al blij als ik zondag nog alles kan kijken wat er dan is zonder in slaap te vallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sluitingsceremonie op zondag is een fijne afsluiting. Maandag 7h30 zit ik weer fris en fruitig Debiteuren Crediteuren op kantoor te spelen.
Oh toch nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)ch-dorp-blijven.html
Dit dus
Dit is nog erger dan de loserstreinquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)ch-dorp-blijven.html
Dit dus
Mag t.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is nog wel een stuk nuchterder dan de holland acht.
Taekwondo en gewichtheffen. Daar noem je ook wel sporten die ik absoluut niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Taekwondo, kanosprint, gewichtheffen, vast nog iets wat ik vergeet, allemaal nieuwe dingen
Jij noemde badminton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Taekwondo en gewichtheffen. Daar noem je ook wel sporten die ik absoluut niet hoef te zien.
Oh ja helemaal vergeten dat er ook nog een teamtoernooi is. Vrij lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel de sporten waar het voor mij om gaat. Gewichtheffen vind ik dan zelf ook nog wel leuk, en Taekwondo voor de exoten.
Tafeltennis is overigens nog niet afgelopen, maar het teamtoernooi is nog minder dan het individuele toernooi omdat de Chineze daar nog zekerder zijn
Ik zal er wat van zeggen als ik op de tribune zit daar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten dat er ook nog een teamtoernooi is. Vrij lachwekkend.
Ik doelde daar meer er mee op dat er veel grote sporten/sporten met veel wedstrijden dan afgelopen zijn. Plus dat ik weet dat er nog wel wat badmintonliefhebbers zijn.quote:
En dan vergeet je FOK!cultsport gewichtheffenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde daar meer er mee op dat er veel grote sporten/sporten met veel wedstrijden dan afgelopen zijn. Plus dat ik weet dat er nog wel wat badmintonliefhebbers zijn.
Idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan de loserstrein
Ik snap het niet.
Komt dus baanwielrennen voor terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gewichtheffen afgelopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan vergeet je FOK!cultsport gewichtheffen
11 augustus is de laatste finalequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gewichtheffen afgelopen?
Ja leuk, het ging over sporten die al afgelopen zijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
11 augustus is de laatste finale
Ging er meer om dat je badminton boven gewichtheffen plaatste qua interessequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk, het ging over sporten die al afgelopen zijn...
De rest laat ik lekker links liggen, eventueel nog een enkele van die sporten voor het vlaggetje. En Breaking om het een keer gezien te hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Sportklimmen, kanosprint, worstelen, baanwielrennen, synchroonzwemmen, taekwondo, gewichtheffen, open water zwemmen, ritmische gymnastiek, moderne vijfkamp, dansen (tenzij breaking over het nieuws gaat)
Dat staat ons allemaal te wachten in de tweede week
Nou ja vooruit, die noemde ik wel, omdat ik dat nog wel redelijk aan te gluren vind i.t.t. gewichtheffen. Plus dat het een groot toernooi is (qua aantal wedstrijden).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je badminton boven gewichtheffen plaatste qua interesse
Ja doei, je moet als trouw OS volger alle sporten een keer gezien hebben. Samenvatting van de NOS wordt gedoogd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De rest laat ik lekker links liggen, eventueel nog een enkele van die sporten voor het vlaggetje. En Breaking om het een keer gezien te hebben.
Uit de docu eerder komt vooral naar voren dat pa geen enkele interesse of warmte heeft. Beetje vreemd om bewust in zo'n verstoorde familierelatie te gaan peuren. Je zag haar ook helemaal verstrakken toen het over haar vader ging. Win je goud, doet de staatsomroep dit, echt hef jezelf( de nos) op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee; Pa Florijn kijkt geen enkele race van zijn kinderen omdat hij de spanning niet kan handelen. Daarom is hij er dus niet bij.
Ik ging niet speciaal voor het vlaggetje naar de OS, maar 0 medailles na 4 dagen was wel matig voor de sfeer in dat huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt nog goed. Er valt voor mij ook gewoon nog wat te vieren de twee avonden dat ik in het TeamNL huis kan zijn
Ja, je mist wel een stukje beleving danquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ging niet speciaal voor het vlaggetje naar de OS, maar 0 medailles na 4 dagen was wel matig voor de sfeer in dat huis
Ik denk dat het vooral weer een geval onwetenheid bij de NOS is. I.c.m. met even kortzichtig denken aan het verhaal en de traan. Niet of het eigenlijk not done is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Uit de docu eerder komt vooral naar voren dat pa geen enkele interesse of warmte heeft. Beetje vreemd om bewust in zo'n verstoorde familierelatie te gaan peuren. Je zag haar ook helemaal verstrakken toen het over haar vader ging. Win je goud, doet de staatsomroep dit, echt hef jezelf( de nos) op.
Volgend weekend begint de Eredivisie weer!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de zaterdag mis je al de ochtendsessie van het atletiek en zijn de meeste sporten ook al klaar.
Positief bekeken is het dan wel weer makkelijker de sporten die er zijn te zullen zien.
Azijn denkend, zullen de leuke sporten wel tegelijkertijd zijn en zit je op delen van de dag naar drie keer niks te kijken.
Gewoon lekker de KO fase van de teamsporten kijken, hiervan boeit alleen baanwielrennen mij echt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Sportklimmen, kanosprint, worstelen, baanwielrennen, synchroonzwemmen, taekwondo, gewichtheffen, open water zwemmen, ritmische gymnastiek, moderne vijfkamp, dansen (tenzij breaking over het nieuws gaat)
Dat staat ons allemaal te wachten in de tweede week
Dat had dan toch juist andersom moeten zijn als Frankrijk goud moest pakken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja net als dat tegen Spanje de enige Jap die ez won ineens de tweede keer mocht. Kneiterverdacht.
Een finale Japan-Frankrijk is natuurlijk de droomfinale.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat had dan toch juist andersom moeten zijn als Frankrijk goud moest pakken?
Japan wordt altijd geholpen (behalve ten faveure van het thuisland natuurlijk)quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat had dan toch juist andersom moeten zijn als Frankrijk goud moest pakken?
Je kunt beter met een bokaal met balletjes werken inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Japan wordt altijd geholpen (behalve ten faveure van het thuisland natuurlijk)
Ik ben niet zo van dit soort flauwe complotten maar dit heeft de schijn wel ietwat tegen en is ook gewoon een kutsysteem.
Was er ook niet een keer een complot met warme balletjes in een voetballoting? Schijn tegen zul je denk ik altijd wel hebben, ook als dat niet terecht is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt beter met een bokaal met balletjes werken inderdaad.
Tuurlijk, maar voor het interview was het wel fijn dat Florijn als contrast nog gewoon nuchter was.quote:
Ik had het idee dat ze ook gewoon flink aangeschoten was maar als je de enige bent moet je je toch een beetje inhouden. Die mannen van de roeiploeg waren lekker jolig met z'n allenquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor het interview was het wel fijn dat Florijn als contrast nog gewoon nuchter was.
Fijne gast ja, beter dan die roeiers.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:04 schreef Szura het volgende:
Eerste keer dat ik ‘s ochtends ff kan kijken, prima spreekster die Veenstra
Moet allemaal kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:39 schreef Dutch_view het volgende:
Het moment dat de stuurvrouw op Dione's tafel wordt gelegd en er wat vreemde bewegingen worden gemaakt is echt wel een beetje cringe
Ik ben ook niet heel erg onder de indruk van pa Florijn nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Uit de docu eerder komt vooral naar voren dat pa geen enkele interesse of warmte heeft. Beetje vreemd om bewust in zo'n verstoorde familierelatie te gaan peuren. Je zag haar ook helemaal verstrakken toen het over haar vader ging. Win je goud, doet de staatsomroep dit, echt hef jezelf( de nos) op.
Sportklimmen heeft mij echt heel positief verrast. Weet niet of je het al een kans gegeven hebt, maar ik kan dat zeker aanraden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon lekker de KO fase van de teamsporten kijken, hiervan boeit alleen baanwielrennen mij echt.
Echt van die corporale kneuzenquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze ook gewoon flink aangeschoten was maar als je de enige bent moet je je toch een beetje inhouden. Die mannen van de roeiploeg waren lekker jolig met z'n allen
Hij werd in de jaren 80 al half autistisch genoemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja. Dan waren de rest van de roeiers wel leuker.quote:
Dat staat waarschijnlijk op haar briefje dat ze dat moet zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:37 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende act is dat elke avond dat Dione doet alsof het spannend is of de gasten komen.
Die lijkt niet op haar paard neequote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt niet op haar paard nee
In tegenstelling tot Anky.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt niet op haar paard nee
Kon gisteren niet, want daarvoor moest Dione dan teveel improviseren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, gaan we nog een dag nabeschouwen.
Dit wordt de komende jaren tot in den treure herhaalt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dit fragment al wel eens vaker gezien.
Dione moest net nog even kijken welke afstand het nu wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kon gisteren niet, want daarvoor moest Dione dan teveel improviseren.
Dat lijkt mij ook wel terecht eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt de komende jaren tot in den treure herhaalt.
Voor NOS sport promo's ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt de komende jaren tot in den treure herhaalt.
Ja, dat wel, had eigenlijk niet meer verwacht dat we dit toernooi nog goud gingen pakken op de atletiekbaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel terecht eigenlijk.
Ja deze hoort echt in het rijtje Van Langen - Volleybalmannenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel terecht eigenlijk.
Dit is waarschijnlijk gewoon echt waar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kon gisteren niet, want daarvoor moest Dione dan teveel improviseren.
Morgenavond Menno Vloon.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wel, had eigenlijk niet meer verwacht dat we dit toernooi nog goud gingen pakken op de atletiekbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk gewoon echt waar.
Die is aan het begin aan het woord geweestquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe we straks ineens een kei ongemakkelijke onnatuurlijke overgang gaan krijgen naar Annemiek van Vleuten, want die is nog niet aan het woord geweest
Oh toen zat ik nog op de wc denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is aan het begin aan het woord geweest
Dadelijk komt Marianne Vos binnen en dan schakelt Dione ineens over naar Annemiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is aan het begin aan het woord geweest
Dat is wel een rolletje waardquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh toen zat ik nog op de wc denk ik
Ik hou hoop dat Sifan ineens weer als de brandweer gaat dit toernooi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wel, had eigenlijk niet meer verwacht dat we dit toernooi nog goud gingen pakken op de atletiekbaan.
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk komt Marianne Vos binnen en dan schakelt Dione ineens over naar Annemiek.
Schijtaanval?quote:
Verkeerde pakking van het wc papier.quote:
Die sluit ik niet uit... en ik hoop en denk echt dat McLauglin te pakken is. Loopt die trouwens bij de VS wel de 4*400m vrouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hou hoop dat Sifan ineens weer als de brandweer gaat dit toernooi.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verkeerde pakking van het wc papier.
De leuke De Witte.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
Toen nog met Laura de Witte, die is er helaas nu niet bij.
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef Redefine het volgende:
Dat was toen wel een hele mooie medaille
Als ze de erelijst van Vos moet samenvatten loopt het programma een kwartier uit dus dat wordt ook interessantquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt zometeen een filmpje over een buitenlands fenomeen en na dat filmpje zit Vos er.
Liep Agard daar ook niet een bizarre split (voor zijn doen)?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:53 schreef H.Vviv het volgende:
Vrij speciale medaille was dat toen. Verder nooit meer aan het niveau gekomen.
Nee, niemand. Was ook wel een ongelooflijke fluke. Indoor nog wel tegen de top aan, maar outdoor eigenlijk totaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zag ik toen helemaal niet aankomen
quote:
Naja, McLovin is wel een geval apart, die gloeit als een gek. Nog harder dan Fenkie Bolquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die sluit ik niet uit... en ik hoop en denk echt dat McLauglin te pakken is. Loopt die trouwens bij de VS wel de 4*400m vrouwen?
Klopt. Maar zo'n filmpje doen ze met de sporter erbij. Tot nu toe hebben ze (bijna) elke keer wel een filmpje laten zien over een buitenlandse topper die vandaag in actie kwam/morgen in actie komt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze de erelijst van Vos moet samenvatten loopt het programma een kwartier uit dus dat wordt ook interessant
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Liep Agard daar ook niet een bizarre split (voor zijn doen)?
Klopt. Maar veel geblesseerd geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Leuke vlogs, maar echt dramatisch niveau laatste 2 jaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel mooi tussen Schippers en Agard
quote:
Het is wel een interessantere uitzending dan normaal daardoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Agard gooit zijn ziel op tafel. "Nou wat mooi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |