Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Er gebeurt nu teveel tegelijkertijd ja.quote:
Florent is wel leuk.quote:
Puur natuur.quote:
Oh, NOeS.quote:
Onbegrijpelijk dat ze dan wel die tweede heat van de BMX nog uitzonden om nu 10 minuten te laat de 50 meter vrij uit te zenden. Het is alsof ze constant overal alles net mislopen. Ik vind het mooi dat Sporza bijv. er gewoon voor kiest om de atletiek uit te zenden en daarbij te blijven, vervolgens naar het zwemmen te schakelen voor de finales, en dan weer terug naar de atletiek.quote:
quote:
Nee want Spek doet alleen de 200 zei Grueterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit hetzelfde podium als op de 100?
Enkel als hij zijn doping heeft kunnen innemen / spuitenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef TAmaru het volgende:
zo'n Pan moet hier toch ook verschroeiend hard kunnen zwemmen? bij zijn WR 100 meter zwom hij volgens mij 22 laag.
Minimaal tweequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel goud heeft Australië al in het zwembad?
Spek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want Spek doet alleen de 200 zei Grueter
Nee Masse was 4e en Berkoff had bronsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit hetzelfde podium als op de 100?
naja dat lijkt me een vereiste jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Enkel als hij zijn doping heeft kunnen innemen / spuiten
Dit is de zevende.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel goud heeft Australië al in het zwembad?
Het zou zo maar weer goud voor Marchand kunnen worden!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat hier nog een derde goud voor Australië bij gaat komen.
Je kan me echt wegbrengen danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou zo maar weer goud voor Marchand kunnen worden!
Ik zou mij er alvast voor voorbereiden.quote:
Vandaag niet meer.quote:
Heel diep ook, wat een machtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:52 schreef zorro28 het volgende:
Hij zwom wel achterlijk lang onderwater bij de vrije slag
Dan had ie geen opwarming gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Mja, wat als die 50m niet was geweest...
Onnodig diep, dat is net die 0.06 seconde.quote:
Welke 50m?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is dat Marchand net al gezwommen heeft.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
De rest moet zich doodschamen als Marchand dit pakt
quote:
Hier gaat iemand natquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Je hoeft niet eens te lezen welke naam erboven staat om te weten welke user dit is.quote:
Al besproken.quote:
Welke 50 meter je bedoeld? Ik snap hem ook niet.quote:
Dit neem ik mee m'n graf inquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke 50 meter je bedoeld? Ik snap hem ook niet.
Bacon het niet?quote:
Hij dacht dat Marchand = Manaudouquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Wat die 50m met Marchand te maken heeft
Nattekat heeft een andere 50m gezien dan wij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Wat die 50m met Marchand te maken heeft
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij dacht dat Marchand = Manaudou
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik van hem zelf horenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou hij naar de wegrit gaan morgen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Macron in de zaal staat gelijk aan Frans goud, interessant.
Ze finishen in de Accorhotels - Paris Bercy Arena.quote:
De rest kan alvast op de loserstrein dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze finishen in de Accorhotels - Paris Bercy Arena.
1. Flipquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rest kan alvast op de loserstrein dan.
Lijkt mij lastig in het water.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef kilon het volgende:
Kan Nyls de Korstanjes uit het vuur halen
Bij het zwemmen, weet je maar nooit of ze die gaan toevoegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korstanje is echt goed op de 70 meter vlinderslag.
We nemen t mee naar LA2028quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korstanje is echt goed op de 70 meter vlinderslag.
Extra onderdeel op het zwemmen kan best, zijn er lang nog niet genoeg.quote:
Dupont ging ook als de brandweer vlak nadat Macron in beeld werd genomen bij de Rugby Sevens. Rectificatie: de aerosols van Macron in de buurt staat gelijk aan Frans goud.quote:
Daar zou best weleens na 70 meter een brug kunnen liggen zoals bij het roeien.quote:
quote:
Je raadt nooit wie die gewonnen heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen zo nog 200 wissel toch?
Semi voor de dames.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je raadt nooit wie die gewonnen heeft
Hosszuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je raadt nooit wie die gewonnen heeft
Hoezo gun je Ye ineens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Ye is de enige Chinees die mag winnen imho
Gaat alleen niet gebeuren
In 2012 zo schroeien en dan toch in 2024 nog steeds meedoen. Voor Chinese begrippen is dat best knap, die zijn voor m'n gevoel veel meer inwisselbaarquote:
Ja, al vermoed ik dat ze wat zwemmers die nu finales zwommen wilden sparen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het ook heel random dat de 4x100 wissel mixed finale niet is vanavond
De vorige keer dat er een Nederlandse zwemmer zonder verwachtingen in de finale stond, was het brons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Prima progressie van Korstanje zeg. Het zal geen plak worden maar hij komt steeds dichterbij
4e in heat zou genoeg moeten zijn, vorige heat was ook niet bloedsnelquote:
Wat kan er mogelijk belangrijker zijn dan het zwemmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna kan de zwemstream even uit en wil ik graag een mention als we gaan estafetten.
Alles is belangrijker dan 1500 heats.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat kan er mogelijk belangrijker zijn dan het zwemmen?
Tssquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is belangrijker dan 1500 heats.
Waarom doen er geen Nederlanders aan mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is belangrijker dan 1500 heats.
Lijkt mij wel leuk op de 1500 meter.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk op de 1500 meter.
Precies op schema.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Dus ze zwemmen ook nog eens niet door
Mijn post was 8 seconden voor 12:40.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Minuut achter op schema
Je had gelijk hoor, maar dat wil ik niet toegeven.
12:40 was de start van de estafette met de opkomsten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn post was 8 seconden voor 12:40.
USA al 3:31.62, lijkt mij dus ruim voldoende.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:54 schreef Zorro het volgende:
Het ligt erg dicht bij elkaar, spannend voor NL
En de Fransen natuurlijkquote:
Ik bedoel deze heat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de Fransen natuurlijk
Dat wordt brons, sla die finale maar over.
China ook nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de Fransen natuurlijk
Dat wordt brons, sla die finale maar over.
Die nemen we niet serieus.quote:
Ja die zullen wel langzamer zijn.quote:
ACHquote:
Maar het verhaal!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:59 schreef AgnesGru het volgende:
Grueter haalt het gedoe met Heemskerk nog even naar boven
VIESMAD was ik toen Heemskerk zich terugtrok.quote:
Ach Femke en haar bruiloft-actquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:59 schreef AgnesGru het volgende:
Grueter haalt het gedoe met Heemskerk nog even naar boven
Tessa Giele kan gewoon niet zoveel in dit geweldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:02 schreef Zorro het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik had het idee dat NL aan het eind van de rugslag vrij dichtbij de 3e plek zat, maar daarna zijn ze ineens helemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |